Mercedes ML
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Dôvod? Lebo je to.... nie je to pravda. Menič dokáže preniesť bez ujmy oveľa vyšší Nm ako suchá spojka. Prečo sa zvlášť pre ťažké podmienky aj v nákladiakoch doporučuje hydroautomat? Prečo sú všetky stroje do ťažkej prevádzky vyrábané s hydropohonom? čo je obdoba hydroautomatu. Pretože oveľa lepšie znáša vysoké zaťaženie.scorpi4 napísal:....
len na okraj, na tahanie je lepsi manual, viac vydrzi..automat dostane viac po hube....
-
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: 25.06.2007 18:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 22.09.2009 10:54
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Chlapy najlepšie na ťahanie sú "ameriky" nad 5.0l, samozrejme v LPG, momentálne najlacnejší pohon, chodí to s tým perfektne. Samozrejme pri "amerikách" treba dávať pozor na automaty, nie všetky sú vhodné na ťahanie. Niektoré modely vyrábajú s tromi druhmi automatov, najvyšší stupeň sú tzv. záťažové automaty (laicky povedané), prispôsobené na záťaž a ťahanie. Ja ťahávam Lincolnom Navigatorom 5.4 V8 300PS, spotreba s naloženým vozíkom 20l plynu, samozrejme kvalitný sekvenčný plyn, ani necítiť, že to niečo ťahá. Auto je ťažké, má stabilitu, vozík nelieta, pohodlné a je to s tým "hračka". Ťahal som aj s ML 320, výkon ako tak, ale je to "hrkáč". Ťahal som aj s Range Roverom, starší model, aj novší - 2004 3.0d Vouge - trápenie, sú to "hučiaci". Ťahal som aj s Terranom, Patrolom - to je ťažký "žrút" nafty, s Pajerom a po 20 ročných skúsenostiach, keď ma kamarát presvedčil na "ameriku", nič iné už by som na ťahanie nikdy nechcel len "ameriku" v LPG. Čo sa týka dielov na "ameriky" je to lacnejšie ako na európske vozidlá a servis je jednoduchý.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
200kW má aj nový motor 350. Ten je ale myslím s priamym vstrekom, čiže sa nedá prerobiť na LPG.
Teda prerobiť sa dá, ale sú s tým spojené také následné komplikácie, že LPG firmy to nechcú robiť a ak áno, tak vyslovene na riziko zákazníka.
Aj úspora je podstatne menšia, lebo každý štvrtý vstrek musí byť benzín, kvôli chladeniu (benzínových) trysiek.
No a výsledný efekt je asi taký, že spotreba LPG je asi o 15% vyššia ako na benzíne, + ešte spotreba benzínu vo výške asi 30% pôvodnej hodnoty.
Čiže o ničom.
Teda prerobiť sa dá, ale sú s tým spojené také následné komplikácie, že LPG firmy to nechcú robiť a ak áno, tak vyslovene na riziko zákazníka.
Aj úspora je podstatne menšia, lebo každý štvrtý vstrek musí byť benzín, kvôli chladeniu (benzínových) trysiek.
No a výsledný efekt je asi taký, že spotreba LPG je asi o 15% vyššia ako na benzíne, + ešte spotreba benzínu vo výške asi 30% pôvodnej hodnoty.
Čiže o ničom.
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 22.09.2009 10:54
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 22.09.2009 10:54
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných