Mercedes G 300 GE skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 08.03.2012 18:30 Zdieľať na Facebook
Mercedes G 300 GE skúsenosti
Dobrý deň. chcel by som sa spýtať na skúsenosti s týmto motorom v tomto vozidle. Ďalej by som sa chcel spýtať na automat, či sa dá zameniť za 5 stupňový lebo ako som sa dočítal tak sa tam montovali len 4 stupňové a aké by to nieslo problémy.
Za odpovede vopred ďakujem
Za odpovede vopred ďakujem
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45 Zdieľať na Facebook
Motor je v podstate nepriestrelny, ale tie auta najnovsie uz maju cca. 20 rokov, zvykne odist tesnenie pod hlavou a videl som par aut s problemami s vstrekovanim. O vymene prevodovky som este v 300GE nepocul. Kamarat ma ale 350GD Turbo, co ma v serii taky isty 4-kvalt automat a dal tam prevodovku z W124, zase to sprevodovanie podla mna nie je uplne pre G idealne. Kebyze ti ide o jazdu na dialnici, mozno by som skorej rozmyslal nad rychlejsimi prevodmi do diferencialov. Snad v G270CDI boli prevody 3,72:1 oproti 4,11:1 co byva v 300GE automate.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 08.03.2012 18:30 Zdieľať na Facebook
Nad tými diferenciálmi som už rozmýšlal ale mám strach, že to bude potom veeelmi lenivé nakoľko mám v pláne ťahať za sebou aj prívesy .mne ani tak nejde o tú jazdu na dialnici ako o to aby keď už na tú diaľnicu vyletím tak aby to pri 120 ke netočilo nezmyselne vysoké otáčky. Tak to si ma nepotešil s tým 5kvaltom A ten kamarát je s tou 350 kou spokojný? Akú má ten motor vlastne reálnu spotrebu?
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45 Zdieľať na Facebook
Podla mna automat z W124 tam pojde, ked isiel do 350GD Turbo. Ten kamarat. co to ma je Neny z mercedes-classic.cz, tak mu napis a uvidis. I
nak obycajny 350GD Turbo/G350DT zere tak od 12 do 15, podla toho kde a jako jazdis, ale hlavne tam musis mat vyriesene problemy s prehrievanim (ta novsia hlava, termostat na nejaku nizsiu teplotu ako je v seri, inu chladiaciu kvapalinu...). Podla mna je 350ka najlepsie G, na normalne pouzivanie, lebo uz je to W463 (tzn. full time 4x4 a ABS) neni tam skoro ziadna elektronika (plne mechanicky motor, ziadne CAN/BUS-y), zere menej ako 300-ka benzin aj turbodiesel (a jazdi fritak, ale to to aj 300DT), ma veliky krutiaci moment a kvoli tym problemom, co zozaciatku s tymi motormi boli ani tak velmi nedrzia cenu.
nak obycajny 350GD Turbo/G350DT zere tak od 12 do 15, podla toho kde a jako jazdis, ale hlavne tam musis mat vyriesene problemy s prehrievanim (ta novsia hlava, termostat na nejaku nizsiu teplotu ako je v seri, inu chladiaciu kvapalinu...). Podla mna je 350ka najlepsie G, na normalne pouzivanie, lebo uz je to W463 (tzn. full time 4x4 a ABS) neni tam skoro ziadna elektronika (plne mechanicky motor, ziadne CAN/BUS-y), zere menej ako 300-ka benzin aj turbodiesel (a jazdi fritak, ale to to aj 300DT), ma veliky krutiaci moment a kvoli tym problemom, co zozaciatku s tymi motormi boli ani tak velmi nedrzia cenu.
-
- Príspevky: 1356
- Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 08.03.2012 18:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 08.03.2012 18:30 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných