Mercedes E 220cdi , w211

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď
David328
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 28.10.2024 10:43
Zdieľať na Facebook

Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa David328 »

Zdravím vás mám menší problém zo štartom na svojom MB e220cdi w211 za studena štartuje na 2. až 3. krát a pri teplom motore vôbec až po pol hodine keď kus ochladne
Ak je zapnuté zapalovanie rozvieti sa kontrolka žhavenia a hneď zhasne a keď naštartuje svieti asi minútku a zhasne potom už len svieti check motora
christiane
Príspevky: 1695
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa christiane »

Zhaviče vyzeraju ako?Boli vonku?
kirams
Príspevky: 793
Dátum registrácie: 11.06.2022 14:21
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa kirams »

Skontrolovať batériu, štartér, kostru motora.....
christiane
Príspevky: 1695
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa christiane »

cicmanec842 napísal: 28.10.2024 18:37 Neštartuje mu to ani za tepla, myslíš, že to bude žhavičmi?
Mne zhavi aj za tepla.Ak nenazhavi,motor nenastartuje.Alebo len toci a az neskor nastartuje.
David328
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 28.10.2024 10:43
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa David328 »

Žhaviče sú nové ,spolu aj s baterkou
christiane
Príspevky: 1695
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa christiane »

Tlaky vo valcoch su ake?
seven549
Príspevky: 8580
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa seven549 »

David328 napísal: 28.10.2024 10:48 rozvieti sa kontrolka žhavenia a hneď zhasne a keď naštartuje svieti asi minútku a zhasne potom už len svieti check motora
co sa skyva pod checkom motora,napovie diagnostika.

inac to budu len hadanky co tomu asi je.

predsa w211 je uz veteran
Diehardqo
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 11.10.2009 13:46
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa Diehardqo »

Seven, to vzdy hovorim babenkam ked maju pocit, ze jazdim na starej sunke :zg282: .. to je veteran, klasika, moja mila :4012:
jojko1001
Príspevky: 417
Dátum registrácie: 27.01.2008 16:05
Bydlisko: H.O.
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa jojko1001 »

veľmi sa mi páči,nikdy som ho nemal ale nemecký taxi robili bežne milion km s týmto autom. jedno z naj aut. pekné, pohodlné, luxusné a úsporné
:3dcline:
seven549
Príspevky: 8580
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa seven549 »

auto je dobre bratova zena take mala 6 rokov krmila W211 E500.kym neprisiel cas na servis za 4500euro.kilometre si uz vypytali vymenu vela dielov aj napravy bolo treba menit.

ale motor 220cdi je taky ze bud ide alebo sa sype.

taxikari podla mna je to ine porovnavat ako bezny clovek. jazdia denno denne motory bezia vacsinou zahriate taxikarom aj fabie htp vydrzali 500 000km bez jedinej mechanickej poruchy a beznemu gadzovi sa porucala hlava valcov pri 180 000km.nedavno ma viezol jeden na skode scala 1.5tsi 465000km a motor siel ako novy.

moj sef mal vito na dovolenky z rodinou 220cdi odisla v chorvatsku pri 130 000km

ale opak nemec mal vito dodavku sukromy kurier ked to malo pri predaji 10 rokov uz tam svietilo 850 000km na motor okrem spojky turba nesahnute. turbo a spojka sa menili pri 650 000km.
sherri54labrecque
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 16.06.2025 08:57
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes E 220cdi , w211

Príspevok od používateľa sherri54labrecque »

Máš problémy se startováním svého Mercedesu E220 CDI (W211), hlavně když je motor teplý. Kontrolka žhavení se rozsvítí a zhasne, po startu svítí minutu, a pak svítí kontrolka motoru. To ukazuje na možné problémy se žhavicími svíčkami nebo relé žhavení, ale mnohem častěji s čidlem polohy klikové hřídele (CKP senzor), které často selže, když je motor teplý. Dalšími viníky můžou být vadné vstřikovače, nízký tlak paliva, čidlo polohy vačkové hřídele (CMP senzor) nebo čidlo teploty chladicí smart square hmh login kapaliny. Nejspolehlivějším řešením je diagnostika v servisu, která načte chybové kódy z řídicí jednotky motoru a přesně určí příčinu.
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: igorhx a 27 neregistrovaných