Mercedes E TAXI rv. 2003
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 01.04.2010 10:54 Zdieľať na Facebook
Mercedes E TAXI rv. 2003
Caute máte niekto skúsenosti s mercedes TAXI rv. 2003 a hore, motor 200CDI tak ok 350 000 do 500 000 km, dá sa s tymito autami ešte nabehať pár km alebo už to nemá zmysel kupovať také ? Vopred dakujem za rozumné odpovede
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 597
- Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
- Bydlisko: SR (E&W) Zdieľať na Facebook
Re: Mercedes E TAXI rv. 2003
Ak je to od vyroby taxi je to plus - podvozok je zosilneny atd.duso212 napísal:...mercedes TAXI rv. 2003 a hore, motor 200CDI tak ok 350 000 do 500 000 km, dá sa s tymito autami ešte nabehať pár km...
Motor 200 CDI je velmi dobry - na to že je to už CR. Určeny na "milion km"
tak ako niekedy motor 200D.
Ak mal agregat aspon 80 % servis a na kasni boli naznaky korozie opravovane
tak kup to kludne. Ci uz AT alebo šaltpaku. No ja radšej AT - filtruje poruchy
v hlave vodiča - šetri motor.
Rataj ale z drobnostami ako su elektrika, silentbloky motora, ložiska v nabojoch
a pod veci ktore po 500T všade odchadzaju.
-
- Príspevky: 5456
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1761
- Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 26.08.2007 00:08 Zdieľať na Facebook
Mozem odporucit, kamarat ma take 200cdi aut. taxi, prestriekane a u neho je uz cez 8 rokov, povodne z DE a najazdene ma daleko cez 500t. a ja to nechapem, sedacky jak z fabriky, napravy nebuchocu motor bezchybny ci je zima ci leto a prevodovka este original, proste poctivy Mercedes, ziadna skodofka. Ale zas zalezi od konkretneho kusu a stavu, tento bol servisovany cely zivot len v mercedesi. Teraz som si vsimol ze sa pytas na W211, toto som pisal o w210 cca 2001 ale v podstate by to malo byt to iste.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 26.08.2007 00:08 Zdieľať na Facebook
mp3turbo: To je samozrejme, skor som to myslel tak ze ked zasvietil servis tak sa islo proste do servisu a vymenilo sa co treba a neriesilo sa niekde v garazi v hornej-dolnej ci to este vydrzi aby sa usetrilo zopar koruniek. dufam ze sa uz chapeme
A este sa vratim k tym mercedesom podla mna je naivne si mysliet ze si niekto kupi MB diesel na to aby na tom chodil v nedelu do kostola a pod. na tych autach sa najazdi vecsinou kvantum km a potom je uz asi lepsia volba najst zachovaly byvali taxi, ktore maju od vyroby dost vylepseni a su takmer neznicitelne vid. interier a podvozok. Len pozor na jedno vylepsenie tychto medakov- nad pedalom parkovacej brzdy maju taky spinac, o ktory sa lahko zakopne a potom zacne blikat a hukat cele auto a da sa vypnut az po vystupeni v kufri. To je na to ked taxikara prepadnu aby uputal pozornost.
A este sa vratim k tym mercedesom podla mna je naivne si mysliet ze si niekto kupi MB diesel na to aby na tom chodil v nedelu do kostola a pod. na tych autach sa najazdi vecsinou kvantum km a potom je uz asi lepsia volba najst zachovaly byvali taxi, ktore maju od vyroby dost vylepseni a su takmer neznicitelne vid. interier a podvozok. Len pozor na jedno vylepsenie tychto medakov- nad pedalom parkovacej brzdy maju taky spinac, o ktory sa lahko zakopne a potom zacne blikat a hukat cele auto a da sa vypnut az po vystupeni v kufri. To je na to ked taxikara prepadnu aby uputal pozornost.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Ano. ak je to original verzia Taxi, tak tam bude aj Panic tlacidlo. No su tam aj ine zmeny, okrem podvozku aj palubovka (upravena na taxameter). Stav tychto taxikov je kus od kusu. Vazne hodne zalezi kto a ako sa k autu spraval. Na ceskom fore ( http://www.mercedes-classic.cz/ ) toho je podstatne viac a je tam aj jeden uzivatel co nieco take vlastni uz roky, okrem toho aj odkaz na vin dekoder (alebo uz niekto to tam urobi).miso991 napísal:mp3turbo: To je samozrejme, skor som to myslel tak ze ked zasvietil servis tak sa islo proste do servisu a vymenilo sa co treba a neriesilo sa niekde v garazi v hornej-dolnej ci to este vydrzi aby sa usetrilo zopar koruniek. dufam ze sa uz chapeme
A este sa vratim k tym mercedesom podla mna je naivne si mysliet ze si niekto kupi MB diesel na to aby na tom chodil v nedelu do kostola a pod. na tych autach sa najazdi vecsinou kvantum km a potom je uz asi lepsia volba najst zachovaly byvali taxi, ktore maju od vyroby dost vylepseni a su takmer neznicitelne vid. interier a podvozok. Len pozor na jedno vylepsenie tychto medakov- nad pedalom parkovacej brzdy maju taky spinac, o ktory sa lahko zakopne a potom zacne blikat a hukat cele auto a da sa vypnut az po vystupeni v kufri. To je na to ked taxikara prepadnu aby uputal pozornost.
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
ja by som do toho isiel .. samozrejme je otazka kde ho ides kupovat a od koho. Viem ze MB taxi na Slovensku nemali Taxi erzie ale vacsina bola normalnych E tried. Taxikari na to auto nadavali v zime lebo ze pri jazdeni po BA napriklad na Palisady a Dlhe diely ostali v kopceku a len im blikalo ASR, ale to je v inych temach uz prediskutovane.
Co som sa ja viezol niekolko krat s nimi tak boli za volantom rozni. Jeden tomu autu daval dost zabrat druhy jazdil na nom tak ako keby si viezol svoje novorodene domov. Jednoducho je to velmi otazne. Kamos kupil E triedu taxi v Nemecku a ma na naom vyse 450T km a meni len to co je naozaj potrebne. Ked to doviezol na SK a bol v MB servise tak sa ho pytali ze co je to za auto lebo ze taky cisty a bezproblemovy motor, podvozok ale aj interier nemavaju u nich klienti co maju 100T km na E triedach
Co som sa ja viezol niekolko krat s nimi tak boli za volantom rozni. Jeden tomu autu daval dost zabrat druhy jazdil na nom tak ako keby si viezol svoje novorodene domov. Jednoducho je to velmi otazne. Kamos kupil E triedu taxi v Nemecku a ma na naom vyse 450T km a meni len to co je naozaj potrebne. Ked to doviezol na SK a bol v MB servise tak sa ho pytali ze co je to za auto lebo ze taky cisty a bezproblemovy motor, podvozok ale aj interier nemavaju u nich klienti co maju 100T km na E triedach
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 26.08.2007 00:08 Zdieľať na Facebook
Andrej: Presne ako pises, tie interiery su fakt neznicitelne, bledy celokozenny interier je aj po 500tis. ako novy. Je to pre to lebo taxi verzie maju boky potahov sedaciek, ktore sa opotrebuvavaju pri nastupovani a vystupovani z tvrdej kozenky a stredy ktore sa tak rychlo neopotrebuju maju z koze ako bezne E-classy. Jedine volant je zhodny s beznopu verziou tak ten byva dost casto opotrebovany ale nie je problem ho vymenit.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných