Mercedes E 270 CDI , 130 kW avantgarde
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
Mercedes E 270 CDI , 130 kW avantgarde
Potrebujem poradit, kto ma skusenosti s typom E 270 CDI 130 kW, rocnik 2004 , ake su to motory, spolahlivost vseobecne, automat, naj. 350 000 km, avantgarde vydrzi este nieco? Pytam sa preto, lebo vobec nemam skusenost s mercedesom...potesim sa kazdej odpovedi.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1238
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Po prve: SBC brzdy sa montovali bez vynimky aj do aut predavanych na SK. Sa rozum zastavuje, co sa clovek nedozvie...
Po druhe: SBC nie je poruchovy system, me len obmedzenu zivotnost (garantovanu) na 500tis zosliapnuti brzdoveho pedalu. Lenze... co sa elektronickej casti tyka, tu sa da vynulovat pocitadlo zosliapnuti. A tu je kamen urazu, lebo: niekto pred tebou vynuluje pocitadlo, preda ti auto, brzdy u teba doziju po pol roku a uz je “pravda” o poruchovych brzdach na svete... Cena vymeny SBC aj s nakodovanim v MB stoji cca 1500eur...
Po druhe: SBC nie je poruchovy system, me len obmedzenu zivotnost (garantovanu) na 500tis zosliapnuti brzdoveho pedalu. Lenze... co sa elektronickej casti tyka, tu sa da vynulovat pocitadlo zosliapnuti. A tu je kamen urazu, lebo: niekto pred tebou vynuluje pocitadlo, preda ti auto, brzdy u teba doziju po pol roku a uz je “pravda” o poruchovych brzdach na svete... Cena vymeny SBC aj s nakodovanim v MB stoji cca 1500eur...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
v danej dobe to boli velke drziaky a co prezili doteraz, tak este vydrzia dlho, len pozor na auta - taxi /ale len na stocene, lebo aj s najazdom pol melona v nemecku ako taxi - tam sa o ecka starali velmi dobre a vsetky zhumplovali az tu/ a hrdzu - uz jej bolo velmi malo, ale bolo.. prevodovka ked radi dobre, nemenit, staci menit olej a nekazi sa...
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 31.10.2012 14:05 Zdieľať na Facebook
Taxiky boli hlavne motori OM646, čiže 200 a 220 CDi. OM647 ani moc nie. SBC Ti už správne povedal Leon a to že motor natočí vyše milion km neber až tak doslovne, nemyslí sa tým bezudržbovy stav. Vstrekovanie je tam tuším Bosch, to je celkom trvák, ale všetko časom a nábehom km podlieha amortizácii. OM648 alebo OM642 majú kultivovanejší chod ako OM647, spotreba zhruba to isté, akurát vyšší výkon. OM647 má výkon ako OM646.821
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 25.08.2012 15:00 Zdieľať na Facebook
Znamy pred asi 2 tyzdnami taketo predal. Malo uz zopar chyb, kupujuci o nich vedel, dostal vyhodnu cenu. Mozno to bol kseftar a teraz to predava dalej.. (bolo to strieborne kombi -e270CDi, automat, cca 350tkm)
A vseobecne k autu: odolne auto, ale po tych rokoch (prirodzene) pyta servis.
Znamy tam pred predajom robil repas vstrekov za cca 800EUR (350tis.km) - tankovana Holandska a Rakuska nafta.
Problem byva aj pneumatickym pruzenim (hlavne kombiky) - tiez to vie byt slusne draha oprava.
Celkovo je to fajn auto za predpokladu:
-auto je v originalnom-vybornom stave (dostavalo v cas odborny servis, nie druhovyrobu, na spôsob "sakto vydrzi nieco"). Neber urcite Mercedes s nejasnou alebo malojasnou (garazmajster) historiou
-motor (a aj prevodovka) sa najviac hodi na dlhe dialnicne trasy (ked budes jazdit 50% mesto, ani Ty ani auto nebude spokojne - teda ak nechces na taxi)
-ratas s normalnou udrzbou (tak 1000 Eur/rok pri normalnom najazde) - to nemyslim ze sa nieco pokazi, to na udrzbu
Ak toto +- sedi, tak to môze byt dobra kupa
A vseobecne k autu: odolne auto, ale po tych rokoch (prirodzene) pyta servis.
Znamy tam pred predajom robil repas vstrekov za cca 800EUR (350tis.km) - tankovana Holandska a Rakuska nafta.
Problem byva aj pneumatickym pruzenim (hlavne kombiky) - tiez to vie byt slusne draha oprava.
Celkovo je to fajn auto za predpokladu:
-auto je v originalnom-vybornom stave (dostavalo v cas odborny servis, nie druhovyrobu, na spôsob "sakto vydrzi nieco"). Neber urcite Mercedes s nejasnou alebo malojasnou (garazmajster) historiou
-motor (a aj prevodovka) sa najviac hodi na dlhe dialnicne trasy (ked budes jazdit 50% mesto, ani Ty ani auto nebude spokojne - teda ak nechces na taxi)
-ratas s normalnou udrzbou (tak 1000 Eur/rok pri normalnom najazde) - to nemyslim ze sa nieco pokazi, to na udrzbu
Ak toto +- sedi, tak to môze byt dobra kupa
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných