Mercedes CLS , M272 - 350 V6 vs 320 CDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 31.10.2010 06:59 Zdieľať na Facebook
Mercedes CLS , M272 - 350 V6 vs 320 CDI
Čaute, chcel by som kúpiť CLS od Mercedesu s motorom 350 V6 200kw M272 rok 2006 alebo 320CDI. Obe vozy majú cca 300000km.
Otázka znie..
V čom ma prospech 350 VS 320CDI (spotreba, údržba)?
Čo je na nich poruchové?
Odporúčate mi tento model?
Za každý postreh a každú skúsenosť Ďakujem.
Otázka znie..
V čom ma prospech 350 VS 320CDI (spotreba, údržba)?
Čo je na nich poruchové?
Odporúčate mi tento model?
Za každý postreh a každú skúsenosť Ďakujem.
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ani nie, chlap nema nove konto zalozene len pre ten prispevok... ja sa v Mercedesoch vyznam uplne presne tolko kolko v Hispano Suize, Bentley, Maserati a Ferrari dohromady, takze nula.
Ale... 320cdi je snad najrozsirenejsi motor od nich so znamymi vecami. Dieslove stvorboje... vstrekovace, turba, egr ventily, zadny pohon (nie je vysadou diesla) a automaticka prevodovka (znovu nie je vysadou diesla). Zabudol som na nieco ? Jaaaaj samozrejme, DPF. Moj sefinko opravoval VSETKO z toho na CLS320cdi, to mi nejak pripomina to co sa autor temy pyta. Ked pohladas v mojich prispevkoch, najdes, pisal som o tom par rokov dozadu.
Turbo mu na Tuhovskej v autoTEROrizovanom servise povedali 6.000 eur original, a ked ho prebrali z komy tak potichucku posepli ze za tri tisicky take iste akurat bez napisu Mercedes. Vybral si to. Riesil DPF, riesil vstrekovace (4.000 eur !!!!), riesil automat, ked zacal rachotat zadny pohon, auto skoncilo v inzeratoch a jazdilo sa na 2001cke Peugeote 607 ktory drzi jak mulica a sluzil este roky rokuce az dokial ho nedarovali myslim v ramci rodiny.
Henten M272 je myslim klasicky nepriamovstrek [!] benzin, zrovna v roku 2006 prislo k prechodu na priamovstrekovu variantu ale nepamatam si ani oznacenie, ani vykon ci sa to da podla neho posudit.
Z hentych dvoch moznosti by som si vybral... ziadnu. 15 rocne PREMIOVE vozidlo bude mat proste premiovy servis a bude ho treba mrte mrte mrte.
Bavime sa o tisicoch eur. Ked chces Hviezdu, uplne v pohode - zo stredno/dlhodobeho hladiska ale pozeraj radsej nieco 2011/2012, to by mohla byt lacnejsia volba. Ked uz to MUSI nitne byt, tak benzinovy 3.5liter ak je nepriamovstrek ktory sa da prerobit na LPG. Budes jazdit za 12-14 a to ta bude srat ; na LPG jazdis SILNO POD NAKLADMI NAFTY SO SPOLAHLIVOSTOU A SERVISNYMI NAKLADMI VOLAKDE UPLNE INDE.
Ale... 320cdi je snad najrozsirenejsi motor od nich so znamymi vecami. Dieslove stvorboje... vstrekovace, turba, egr ventily, zadny pohon (nie je vysadou diesla) a automaticka prevodovka (znovu nie je vysadou diesla). Zabudol som na nieco ? Jaaaaj samozrejme, DPF. Moj sefinko opravoval VSETKO z toho na CLS320cdi, to mi nejak pripomina to co sa autor temy pyta. Ked pohladas v mojich prispevkoch, najdes, pisal som o tom par rokov dozadu.
Turbo mu na Tuhovskej v autoTEROrizovanom servise povedali 6.000 eur original, a ked ho prebrali z komy tak potichucku posepli ze za tri tisicky take iste akurat bez napisu Mercedes. Vybral si to. Riesil DPF, riesil vstrekovace (4.000 eur !!!!), riesil automat, ked zacal rachotat zadny pohon, auto skoncilo v inzeratoch a jazdilo sa na 2001cke Peugeote 607 ktory drzi jak mulica a sluzil este roky rokuce az dokial ho nedarovali myslim v ramci rodiny.
Henten M272 je myslim klasicky nepriamovstrek [!] benzin, zrovna v roku 2006 prislo k prechodu na priamovstrekovu variantu ale nepamatam si ani oznacenie, ani vykon ci sa to da podla neho posudit.
Z hentych dvoch moznosti by som si vybral... ziadnu. 15 rocne PREMIOVE vozidlo bude mat proste premiovy servis a bude ho treba mrte mrte mrte.
Bavime sa o tisicoch eur. Ked chces Hviezdu, uplne v pohode - zo stredno/dlhodobeho hladiska ale pozeraj radsej nieco 2011/2012, to by mohla byt lacnejsia volba. Ked uz to MUSI nitne byt, tak benzinovy 3.5liter ak je nepriamovstrek ktory sa da prerobit na LPG. Budes jazdit za 12-14 a to ta bude srat ; na LPG jazdis SILNO POD NAKLADMI NAFTY SO SPOLAHLIVOSTOU A SERVISNYMI NAKLADMI VOLAKDE UPLNE INDE.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Kupovať Mercedes CLS s 300 000 kilometrami je pokus o ekonomickú samovraždu. Navyše - ako ti máme, pre boha živého, vedieť povedať názor na auto s takými kilometrami?? Však nevieme, či tam menili oleje a filtre a ako často, či to malo dvoch majiteľov alebo dvadsať, či s tým jazdila tetuška pre vnúčatá, alebo pokerovaný pacient.
Mimochodom, ten motor 350 je radový šesťvalec a nie V6. Nie je zlý, ale naťahujú sa na ňom rozvody (alebo vydierajú kolečká, už si nepamätám) a ich výmena stojí majland.
Sú to tvoje peniaze, ale také auto by som nechcel ani zadarmo a to píšem celkom vážne. Časy, keď sa kupovali autá s 300 tisíc kilometrami a jazdili ešte dlhé roky sú už dávno preč.
Mimochodom, ten motor 350 je radový šesťvalec a nie V6. Nie je zlý, ale naťahujú sa na ňom rozvody (alebo vydierajú kolečká, už si nepamätám) a ich výmena stojí majland.
Sú to tvoje peniaze, ale také auto by som nechcel ani zadarmo a to píšem celkom vážne. Časy, keď sa kupovali autá s 300 tisíc kilometrami a jazdili ešte dlhé roky sú už dávno preč.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Radovy benzinovy sestvalec skoncil v Ecku pri W210 a vratil sa vo W213 medzitym ani tuk.
Od a do urcitej serie motora je tam problem na vyvazovacom hriadeli, 2006tky sa moze tykat.
Najcastejsim problemom turbiny na 320cdi je elektronicka regulacia turbiny, lacno riesitelne. Ani ta turbina nikdy nestala 6000 euro, snad jedine pozlatena
Od a do urcitej serie motora je tam problem na vyvazovacom hriadeli, 2006tky sa moze tykat.
Najcastejsim problemom turbiny na 320cdi je elektronicka regulacia turbiny, lacno riesitelne. Ani ta turbina nikdy nestala 6000 euro, snad jedine pozlatena
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Neviem, neviem...jergusko napísal:Kupovať Mercedes CLS s 300 000 kilometrami je pokus o ekonomickú samovraždu. Navyše - ako ti máme, pre boha živého, vedieť povedať názor na auto s takými kilometrami?? Však nevieme, či tam menili oleje a filtre a ako často, či to malo dvoch majiteľov alebo dvadsať, či s tým jazdila tetuška pre vnúčatá, alebo pokerovaný pacient.
Mimochodom, ten motor 350 je radový šesťvalec a nie V6. Nie je zlý, ale naťahujú sa na ňom rozvody (alebo vydierajú kolečká, už si nepamätám) a ich výmena stojí majland.
Sú to tvoje peniaze, ale také auto by som nechcel ani zadarmo a to píšem celkom vážne. Časy, keď sa kupovali autá s 300 tisíc kilometrami a jazdili ešte dlhé roky sú už dávno preč.
Dnes sa kúpi auto so 170.000 km, keď nabehá šťastný majiteľ 250-300.000 , začne sa trochu kaziť.
Povie si, wau, aké dobré auto.
Lenže to už nevie, že má už 500-700.000 km..
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Ja vždy idem do kolien, keď vidím ako sa hrdí majitelia starajú o premiofky viac ako o seba...oco13 napísal:Ale to sa týka low-costových značiek nie premioviek.
Zatiaľ čo na biednom ľudovom aute nemám čo opravovať 300-500.000 km, okrem obyčajného servisu za pár eur, " premiofky" riešia diferaky, " VEČNÉ" rozvodové reťaze, kardany, vzduchový podvozok a xxx chobotin, ktorých sa rád a ochotne vzdám...
Normálne žasnem, že sa inteligentní ľudia nechávajú strhnúť pozlatkom niečoho " viac"
Jasné, zrýchlenie, komfort je na vyššej úrovni, občas, ale čím som starší, tým viacej dlabem na budúci šrot.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 15.10.2019 18:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Xentry - dve identické pracovné autá, dve partie monterov. Prvé pri 150t km ojnica sa pozrela von z motora, druhé malo 430 keď som z firmy odchádzal a jazdilo.
Neservisuješ autá ale tých pacientov medzi pedálmi a volantom.
a druhý poznatok z poslednej doby - máme rozkresy čo kam do auta ide z našej produkcie.Tak keď nie je robota sa tmolím a pozerám, a dedukujem na ťo to je a ako je to tam namontované.
A tak si idem aha lišta - suzuki 3mm ocel, o tri linky ďalej aha šak to je rovnaká lišta ako tá predtým, ale nie táto je podla čísla na Q7 a prečo má len 2mm a ešte má aj ostriny. A tak by sa dalo pokračovať. Viem to porovnať nielen s automotive , lebo časť výliskov má určenie Boeing i.n.c. A tak som zistil, že starkého Moskvič bol pevnejší ako dnešné lietadlá.
Neservisuješ autá ale tých pacientov medzi pedálmi a volantom.
a druhý poznatok z poslednej doby - máme rozkresy čo kam do auta ide z našej produkcie.Tak keď nie je robota sa tmolím a pozerám, a dedukujem na ťo to je a ako je to tam namontované.
A tak si idem aha lišta - suzuki 3mm ocel, o tri linky ďalej aha šak to je rovnaká lišta ako tá predtým, ale nie táto je podla čísla na Q7 a prečo má len 2mm a ešte má aj ostriny. A tak by sa dalo pokračovať. Viem to porovnať nielen s automotive , lebo časť výliskov má určenie Boeing i.n.c. A tak som zistil, že starkého Moskvič bol pevnejší ako dnešné lietadlá.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
"Neservisujes auta ale tych pacientov ..." velka pravda ale na dlhu debatu.
Suzuki 3mm ocel a Q7 co ma 2mm ocel ale ty vidis "kusok" konstrukcie ale nevidis ako sa bude chovat celok po havarii. Videl som kamarata, ktory havaroval s Bmw do mostnej konstrukcie vo vysokej rychlosti, prezil, motor z auta velky 6 valec nasli 30 metrov od auta v poli /sam vlastnim rovnake typ/, videl som Mercedes ML, ktore robilo kotrmelce vo vysokej rychlosti posadka 2ja bez ujmy, videl som pokrcene Sko mercedes a posadka bez ujmy nic, nula cela nic sa nestalo posadke, videl som octaviu 3 /opravoval/ kde bola havaria, kde ako prve po havarii pretrhlo kablovacku ku narazovim senzorom pre vystrelenie airbagu a nestrelili, odtrhnuty drziak motora a motor oprety a obal rozvodu a auto s majitelom prislo po vlastnych do dielne a posadke absolutne nic. Teraz mas otazku co vidis ako konstrukciu ci zdemoluje auto a posadka bez ujmy alebo vidis ale akoze velmi silnu konstrukciu moskvica rozbitu na smrt a posadka na kasu. Vyber si.
Suzuki 3mm ocel a Q7 co ma 2mm ocel ale ty vidis "kusok" konstrukcie ale nevidis ako sa bude chovat celok po havarii. Videl som kamarata, ktory havaroval s Bmw do mostnej konstrukcie vo vysokej rychlosti, prezil, motor z auta velky 6 valec nasli 30 metrov od auta v poli /sam vlastnim rovnake typ/, videl som Mercedes ML, ktore robilo kotrmelce vo vysokej rychlosti posadka 2ja bez ujmy, videl som pokrcene Sko mercedes a posadka bez ujmy nic, nula cela nic sa nestalo posadke, videl som octaviu 3 /opravoval/ kde bola havaria, kde ako prve po havarii pretrhlo kablovacku ku narazovim senzorom pre vystrelenie airbagu a nestrelili, odtrhnuty drziak motora a motor oprety a obal rozvodu a auto s majitelom prislo po vlastnych do dielne a posadke absolutne nic. Teraz mas otazku co vidis ako konstrukciu ci zdemoluje auto a posadka bez ujmy alebo vidis ale akoze velmi silnu konstrukciu moskvica rozbitu na smrt a posadka na kasu. Vyber si.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Xentry velmi vela rokov dozadu, ešte ako dieťa som sa nejako nachomejtol k havarke kde stovka škodovka mala len trošička pokrčený zadný kufor a vpredu sedel pán z manželkou, len ticho sedeli a vyzeralo to akoby spali hlavy mali sklonené. Plakali a kvilili všetci okolo. Bol som z toho velmi zmätený a aj sa mi to snívalo a zobúdzal som sa. Otec mi potom vysvetlil, že keď do nich zozadu narazilo iné auto tak im švihlo dozadu hlavy a zlomilo väzy. Ak by už vtedy boli opierky , mohli žiť.
Ja teraz tvrdím, ak by sa už vtedy pomalšie jazdilo, tak by to ten za nimi ubrzdil.
Všetky tie havarie, úrazy, smrť na cestách nie je o plechoch ale o tom že ludia to majú pomýlené v hlavách.
A ešte k tej lište - staviame niektoré značky na vrchol pyramídy a iné zakopávame pod čiernu zem. Ale do všetkých rovnako dávame ten istý čínsky plech, lebo Košický je o 3 centy drahší. Aj najvňčšiu premiovku aj romomobil robí rovnaký ušmudlaný srb alebo rumun, ktorý má problém vypísať si mzdový lístok a slovo kaliber je preňho nadávka.
Ja len vidím, že ideme zlým smerom, nie technikou, ale zle je to nastavené v hlavách ludí.
Ja teraz tvrdím, ak by sa už vtedy pomalšie jazdilo, tak by to ten za nimi ubrzdil.
Všetky tie havarie, úrazy, smrť na cestách nie je o plechoch ale o tom že ludia to majú pomýlené v hlavách.
A ešte k tej lište - staviame niektoré značky na vrchol pyramídy a iné zakopávame pod čiernu zem. Ale do všetkých rovnako dávame ten istý čínsky plech, lebo Košický je o 3 centy drahší. Aj najvňčšiu premiovku aj romomobil robí rovnaký ušmudlaný srb alebo rumun, ktorý má problém vypísať si mzdový lístok a slovo kaliber je preňho nadávka.
Ja len vidím, že ideme zlým smerom, nie technikou, ale zle je to nastavené v hlavách ludí.
Ak sa niekto rozmláti o pilier mostu tak mu udelujem Darwinovu cenu - za to že svojou smrťou obohatil ludský genofond. A je jedno v akej krabici to spáchal.Teraz mas otazku co vidis ako konstrukciu ci zdemoluje auto a posadka bez ujmy alebo vidis ale akoze velmi silnu konstrukciu moskvica rozbitu na smrt a posadka na kasu. Vyber si.
Naposledy upravil/-a oco13 v 14.11.2020 22:20, upravené celkom 1 krát.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Xentry: Ale no, vari tým rozprávkam o vyššej bezpečnosti neveríš.
U nás sa zabil chlapec na BMW X5, plesol do stromu.
Samozrejme,pri čelnom náraze rozhoduje hmotnosť, ale teraz kvôli možnosti havárie, jazdiť celý život v tanku a báť sa každej hlúposti, že " čo ak nabúram"...
Dlabat taký život.
U nás sa zabil chlapec na BMW X5, plesol do stromu.
Samozrejme,pri čelnom náraze rozhoduje hmotnosť, ale teraz kvôli možnosti havárie, jazdiť celý život v tanku a báť sa každej hlúposti, že " čo ak nabúram"...
Dlabat taký život.
Naposledy upravil/-a lubos zimovcak v 14.11.2020 22:28, upravené celkom 1 krát.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných