Mercedes C 180 sportcoupe

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ondro01
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 16.03.2014 15:42
Zdieľať na Facebook

Mercedes C 180 sportcoupe

Príspevok od používateľa ondro01 »

Zdravim
Chystam sa kupit C180.
Je to rok 2001 a ma najazdenych 140 000
Predava mi to znamy ktory to kupil v Nemecku.
Uplna servisna historia a auticko je uplne zachovale.
Chcel by som len vediet na co si davat pozor a co mam hlavne prekontrolovat a ake su caste vady a ako je to so servisom.
Dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Čo to musíš do úvahy zobrať,a aspoň na to myslieť že ...sa môže stať.
Mňa ani nezarážajú km,mňa zaráža slovo - známy.Známy sú prvý čo sú podvedený a nasleduje rodina.Namaj obavu,viem o čom píšem,ja potom tie neštastne nakúpené autá operujem,a to sú šialené príbehy vnútry kamarátšaftu a rodiny.Jediné auto kde sa stretnem z pôvodnými km sú tu kúpené autá prvých majiteľov.Zákon nerieši nič,pokračuje to čo bolo,odometre sa tak nestáčajú ako vláda nekradne.
Čo by si potreboval je nestranný mechanik ktorý by to preliezol komplet celé auto nekompromisne vrátane diagnostiky,nič ti nepomôže ak nevieš čo kde pozerať a hľadať.Práve známy ti nabuliká najväčšie kaleráby.
Uplná servisná história je taká,akú ju kto chce mať.
Zo servisom budeš mať na výber,pôjdeš do autorizáku,alebo bude tvoje auto pokusný králik v neautorizákoch,ktoré sa navyše tak na 99% ničoho nechytia,práce na známejších typoch majú vyše hlavy.Takže budeš odkázaný na neautorizák ktorý sa na MB špecializuje.Pre zbytok sveta je to španielska dedina,vedomostami aj vybavením.Musíš tak trochu veriť že servis budeš potrebovať iba na základné veci oleje a brzdy.
77matej77
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 22.03.2013 23:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 77matej77 »

Osobne by som radsej kupil jazdene vozidlo priamo v mercedese s jasnou historou, C180 asi najskaredsi mercedes a este zakladny nie moc zaujimavy motor. Tých 140000 to podla mna malo ked sa to doviezlo typujem 5 rocne po leasingu z nemecka takze minimalne dvojnasobok
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

na co si davat pozor -- ci nebude velka cena,lebo znamy nadhodi kedze bazar mu za to vela neda.ides kupit 15 rocne auto,rozruch to na ulici nespravi tak si to 5x premysli ci to potrebujes.
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Vidim to na 180kompressor, v podstate jednoduchy motor s preplnovanim. Nastastie nie turbom ale kompressorom, kde vodic nepozna turbodiery ani kopance pri xy otackach. Kompressor je totiz pohanany remenom a pracuje od prvej otacky motora az po cervene pole, narast vykonu je linearny. Dalsou vyhodou oproti turbu je, ze po sportovejsej jazde ho nemusis dochladzovat statim na mieste a vrcanim 5-10 minut. Ziadnu extra starostlivost si nevyzaduje, jedine kvalitny olej meneny vcas.
Auto samotne nie je ziadna vesmirna technologia, jednoduchy benzinovy stvorvalec, mal som CLK200kompressor, bol to naozaj jednoduchy motor nenarocny na servis, ktory oservisuje kazdy sikovny automechanik.
Co sa vyzoru Sportcoupe tyka, krasa je relativny pojem, niekomu sa paci biela inemu cierna...
Ak poznas historiu auta a ma najazdene kolko pises, s pravidelnym a poctivym servisom, vydrzi ti este velmi vela.
Co sa dielov tyka, ziadna tragedia sa nekona, brzdy a pod. su v cenach oktavie a podobnych aut...
Myslim ze pre mladeho cloveka bez deti a zavazkov celkom slusna volba. Je to vcelku svizne nenapadne auticko so slusnou vybavou.
No ja byt na tvojom mieste, popozeral by som 230kompressor, alebo jedine, prve a posledne dieslove AMG ktore Mercedes vyrobil, 30CDI AMG. Ten motor je uz celkom slusne naradie v tom lahkom auticku...
Ak mas otazky, kludne sa pytaj aj cez ss.
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
ondro01
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 16.03.2014 15:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondro01 »

DAKUJEM ZA ODPOVEDE.

Bol som za mechanikom a prezrel cele auto uznal ze 140 000 je pravdepodobne pravdivych ale nepozdavali sa mu prehrdzavene lemy a vyfuk. Vraj v alternatore hucalo lozisko ze to tiez treba menit. Jeho osobny nazor bol aby som ho nebral ze sa mam radsej pozriet po inom kuse.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Naco si dat pozor pri kupe stareho mercedesa, forda, japonca... ? V prvom rade na: koroziu, hrdzu, oxidaciu a rysavu hnusobu !!!

A potom na vsetko ostatne lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ondro01 napísal: Jeho osobny nazor bol aby som ho nebral ze sa mam radsej pozriet po inom kuse.
alebo ponuknut za to menej penazi. ten rocnik a stav auta max 1000 euro a prekusnes aj tu hrdzu a alternator.ak je to 180 kompresor tie kompresory sa tiez kazia ako turba.
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Seven, kompressor sa nema ako, preco, a kvoli comu pokazit. Je to jednoduchy mechanizmus dvoch snekov tociacich sa proti sebe, pohanany remenom. Ak je v motore olej, kompressor sa nema ako pokazit, je to totalne blbuvzdorny komponent. Mojmu servisakovi presli rukami stovky medvedov (aj kompressorovych), ale pokazeny kompressor este neriesil, a nikto koho poznam co sa stara o medvede.
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

cviro123 napísal:Turbo sa len tak nekazi to len tu je narodny sport to menit ako trenky.
Asi tak.Odhadujem pomer 1 : 4 koľko je skutočná potreba výmeny a výmeny pre neznalosť (resp.vychcanosť z účelom zárobku)
A to sú tragické veci a dovolí si to autorizák,chcieť meniť turbínu tam kde je problém so zavzdušńovaním palivového filtra.A po vyriešení a platbe cca 25 e.- na vás pozerá majiteľ auta tak že vám verí aj nie,predsa taký vyhlásený servis povedal - turbo !! Keby mal plný zadok peňazí tak je turbo vymenené.Je to na smiech aj plač,ak sa mi doprosuje človek ktorý ma 30 rokov pozná,a vyplače ako mu vymeniliza 1600 e.- komplet vstreky a predsa to nie je dobré...a čo to môže byť ??? Ja neviem či sú blbý ľudia,alebo sa im zdá že som blbý ja.Lebo si myslia že urobím asi čo ??? No presne to...pošlem do teplejšieho kraja
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

lakinooo napísal:O kompresoroch by vedeli majitelia mazdackych komprexov hovorit.
Moze byt, nehadam sa, nepoznam Mazda motory a ich kompressory... Majitelia MB kompressorov sa na ich poruchovost stazovat urcite nemozu.
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

veru, nepokazi sa len co tam neni lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

no prave sa tie sneky opotrebuju tie chladi len vzduch co nasavaju.a aj loziska tych tociacich snekov sa vylietaju.kompresor eaton neni mazany motorovym olejom.keby ze tam nieco povolilo tak by sa motor napil oleja a nastane ohnutie ventilov a ojnic motora
ondro01
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 16.03.2014 15:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondro01 »

seven549 napísal:
ondro01 napísal: Jeho osobny nazor bol aby som ho nebral ze sa mam radsej pozriet po inom kuse.
alebo ponuknut za to menej penazi. ten rocnik a stav auta max 1000 euro a prekusnes aj tu hrdzu a alternator.ak je to 180 kompresor tie kompresory sa tiez kazia ako turba.
Nakoniec som sa rozhodol ho nebrat a asi aj do buducna koli dietatu by som sa asi aj pozrel po dacom vacsom. A tak podobne povedal aj mechanik ze max 1500 € .
ondro01
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 16.03.2014 15:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondro01 »

lakinooo napísal:O kompresoroch by vedeli majitelia mazdackych komprexov hovorit.
Takze ked mazdu tak radsej bez turba ?

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných