Mercedes C 220d
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.03.2016 15:10 Zdieľať na Facebook
Mercedes C 220d
Čaute mám vyhliadnutý Mercedes C 220 d Coupé ..najazdené má 57 tisíc km ...v záruke 6 rokov alebo 160 tisíc km...cena 24 tisic...moja otázka je náročný servis na takéto auto ?? ...doma máme dva mercedesi ale su z rokoch 2005 a 2007 a tam ten servis draho nevychádza...bojím sa vankúšov a celkovo elektroniky keďže na tých čo mám doma vankúše nie sú a elektroniky toľko v sebe nemajú...alebo ísť do A6tky ?? Tam som pozeral najazdených má 70 tisíc..je to 3 liter.. Quattro...u Audi sa bojím tiež tých vankúšov a ešte aj ich prevodovky...a viem že na A6 servis najlacnejšie nevychádza...alebo ísť do nejakej novej Toyoty ??..Corolla,Raw...alebo niaky Passat??...ďakujem za vaše rady a pripomienky
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 12.09.2012 14:51 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
otazka zadavatela je uplne v poriadku :
1) Mercedesy maju VYHRADNE PREDPISANY servis zahrnuty v cene, oleje, gumicky na stierace, brzdova kvapalina, taketo 5 eurove polozky.
2) Mercedesy NEMAJU tieto vzduchove podvozky zahrnute v predplatenom servise.
3) samozrejme zaruka na auto 6 rokov / 160.000km plati, ked sa tieto komponenty pokazia V RAMCI zaruky tak ich firma vymeni. Nechci vediet tie natahovacky, ci to nahodou nebolo prirodzene opotrebenie, poznam jeden konkretny pripad v Bratislave
4) najspravnejsie otazka autora vyznieva v kontexte A CO DOFRASA PO SKONCENI ZARUKY. Samozrejme po 6 rokoch / 160.000km si tieto veci plati sam, takze je velmi dolezite vediet kolko stoja, ako sa kazia atd.
1) Mercedesy maju VYHRADNE PREDPISANY servis zahrnuty v cene, oleje, gumicky na stierace, brzdova kvapalina, taketo 5 eurove polozky.
2) Mercedesy NEMAJU tieto vzduchove podvozky zahrnute v predplatenom servise.
3) samozrejme zaruka na auto 6 rokov / 160.000km plati, ked sa tieto komponenty pokazia V RAMCI zaruky tak ich firma vymeni. Nechci vediet tie natahovacky, ci to nahodou nebolo prirodzene opotrebenie, poznam jeden konkretny pripad v Bratislave
4) najspravnejsie otazka autora vyznieva v kontexte A CO DOFRASA PO SKONCENI ZARUKY. Samozrejme po 6 rokoch / 160.000km si tieto veci plati sam, takze je velmi dolezite vediet kolko stoja, ako sa kazia atd.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
no pri 57 tis. km riesit uz servis ? skor by som sa bal motora po tych 160 tis. km a skonceni zaruky -vymena rozvodov motor von a tam sa pod 2 tis. eur nedostanes , okrem ineho nie vsetky maju vankuse , teda model typu C ich ma v malom pocte, riesit A6 ? no myslim ze este vacsie naklady - pri tych km ako spominane C-ecko, ozaj to mas trosku pomiesane MB C coupe - Audi A6 diametralne odlisne auta nehovoriac a Toyotach atd .. najskor si treba upratat v hlave co vlastne clovek chce a potrebuje
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Novšie Mercedesy podľa mňa nie sú to čo kedysi boli, vidím to na firme
Takému MB CLK by som sa nebránil, ale asi by som sa obzeral po staršom a hlavne s benzínovým 6 valcom a stálo by ma to 7-8000€
Už len to že chceš kupéčko s kachlami je proti srsti
S tými novšími autami všeobecne je to skôr tak že sami seba tlačíte do kúta, pretože dobré autá sú to len do momentu kedy majú záruku, po záruke radšej predať aby to človeka nezruinovalo.
Minule písal užívateľ na Pc fóre, že zodraté brzdy na Corolle 2017. V autorizáku za komplet obe nápravy origo 900€, náhrada 700€.
Pričom po obehaní pár servisov mu bola rovnaká údržba nacenená na zhruba +-300€
Takému MB CLK by som sa nebránil, ale asi by som sa obzeral po staršom a hlavne s benzínovým 6 valcom a stálo by ma to 7-8000€
Už len to že chceš kupéčko s kachlami je proti srsti
S tými novšími autami všeobecne je to skôr tak že sami seba tlačíte do kúta, pretože dobré autá sú to len do momentu kedy majú záruku, po záruke radšej predať aby to človeka nezruinovalo.
Minule písal užívateľ na Pc fóre, že zodraté brzdy na Corolle 2017. V autorizáku za komplet obe nápravy origo 900€, náhrada 700€.
Pričom po obehaní pár servisov mu bola rovnaká údržba nacenená na zhruba +-300€
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
zvycajne autorizaky byvaju drahsie nez neautorizaky ; to je normalne. Semtam sa stane nejaka vynimka, to je tiez normalne
>> S tými novšími autami všeobecne je to skôr tak že sami seba tlačíte do kúta, pretože dobré autá sú to len do momentu
>> kedy majú záruku, po záruke radšej predať aby to človeka nezruinovalo.
tuto je vzdy problem : novsie/nove auto v zaruke ktore straca obrovske prachy versus jazdene auto mimo zaruky ktore moze/bude pytat servis.
1) DESATTISICE [!!!] stratenych eur v pripade Céčka ktore nove v pohode stoji >50.000 eur a 6rocne predas za ~14.000 eur cize to mame 35.000 eur dole len na hodnote vozu... ako hovorim, DESATTISICE, nieze jeden desattisic, ale tri az styri desattisice len na hodnote, dalsich par tisicov na havarijnych poistkach, leasingovom navyseni, mimo Mercedesu DRAHYCH servisnych prehliadkach atd.
2) PAR TISIC eur na servise jazdeneho vozidla, semtam so stastim jednu tisicku alebo nedajboze pod tisic so stastim v zavislosti na konkretnom voze, type, stave, kilometrom, majitelom atd. Napriklad nase rodinne auta za poslednych 20 rokov su pre mna nepriestrelnym dokazom ze je pre mna vyhodnejsie kupit jazdeny voz a semtam servisovat, nez trpiet oooooobrovske straty hodnoty, poistiek a leasingu ako pisem hore. Dohromady rozpravam o radovo ~12 az 14 autach len v najblizsej rodine = moj brat, ja, zena, tatko... bez zaratania rodin nasich zien co je dalsi tucet.
Vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody. Nove, vonave, nevytopene nehavarovane, drahe s obrovskym padom hodnoty, prestizou (naduty panko vyskakuje z Mercedesu C, pre mna to nie je prestiz ale mnohi ludia to tak vnimaju) versus ojazdene auto tiez s jasnymi nedostatkami aj vyhodami. Zrovna Mercedes C mam v oku pretoze vedla mna sediaci kolega kupil rok a pol stary za 36.000 eur, nove bolo 54.000, a to pred piatimi rokmi.
>> Novšie Mercedesy podľa mňa nie sú to čo kedysi boli, vidím to na firme
co sa deje ?
>> S tými novšími autami všeobecne je to skôr tak že sami seba tlačíte do kúta, pretože dobré autá sú to len do momentu
>> kedy majú záruku, po záruke radšej predať aby to človeka nezruinovalo.
tuto je vzdy problem : novsie/nove auto v zaruke ktore straca obrovske prachy versus jazdene auto mimo zaruky ktore moze/bude pytat servis.
1) DESATTISICE [!!!] stratenych eur v pripade Céčka ktore nove v pohode stoji >50.000 eur a 6rocne predas za ~14.000 eur cize to mame 35.000 eur dole len na hodnote vozu... ako hovorim, DESATTISICE, nieze jeden desattisic, ale tri az styri desattisice len na hodnote, dalsich par tisicov na havarijnych poistkach, leasingovom navyseni, mimo Mercedesu DRAHYCH servisnych prehliadkach atd.
2) PAR TISIC eur na servise jazdeneho vozidla, semtam so stastim jednu tisicku alebo nedajboze pod tisic so stastim v zavislosti na konkretnom voze, type, stave, kilometrom, majitelom atd. Napriklad nase rodinne auta za poslednych 20 rokov su pre mna nepriestrelnym dokazom ze je pre mna vyhodnejsie kupit jazdeny voz a semtam servisovat, nez trpiet oooooobrovske straty hodnoty, poistiek a leasingu ako pisem hore. Dohromady rozpravam o radovo ~12 az 14 autach len v najblizsej rodine = moj brat, ja, zena, tatko... bez zaratania rodin nasich zien co je dalsi tucet.
Vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody. Nove, vonave, nevytopene nehavarovane, drahe s obrovskym padom hodnoty, prestizou (naduty panko vyskakuje z Mercedesu C, pre mna to nie je prestiz ale mnohi ludia to tak vnimaju) versus ojazdene auto tiez s jasnymi nedostatkami aj vyhodami. Zrovna Mercedes C mam v oku pretoze vedla mna sediaci kolega kupil rok a pol stary za 36.000 eur, nove bolo 54.000, a to pred piatimi rokmi.
>> Novšie Mercedesy podľa mňa nie sú to čo kedysi boli, vidím to na firme
co sa deje ?
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Sype sa to - diferáky, prevodovky, snímače jazdného pruhu + bezpečnej vzdialenosti a čo sa užitkáčov týka niekolko Sprinterov + jeden Citan, tak kvalita laku na zaplakanie, vyťahaná farba od slnka, jak keby to malo 25 rokov
Máme tam aj jeden 15 ročný DAF LF a ten má lak stále krásny, červená je stále červená
Na jednom Sprinterovi pri natankovaní plnej tiekla nafta, celý rám od nafty a v Mertcedese povedali že tam nevidia žiaden problém
Máme tam aj jeden 15 ročný DAF LF a ten má lak stále krásny, červená je stále červená
Na jednom Sprinterovi pri natankovaní plnej tiekla nafta, celý rám od nafty a v Mertcedese povedali že tam nevidia žiaden problém
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.03.2016 15:10 Zdieľať na Facebook
Som ztp a dostanem príspevok na auto tak sa pýtam a rozmýšľam čo a ako...v podstate neviem čo chcem ..ale ak budem kupovať auto tak z nemecka... benzín diesel je mi to jedno...skôr niečo typu Audi,Mercedes,Volvo,Passat,pri najhoršom Superbecko... najlepšie by bolo keby bolo 4x4 ...cena do tých 20 tisíc eur maximum
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
s dotaciou pre ZTP si auto musis nechat 7 rokov tusim, ze ? Takze velmi starostlivo vyberaj, to je nutnost.
Z Nemecka : ja osobne s tym nesuhlasim, pretoze
a) Nemci nemaju obmedzenu rychlost na dialniciach, kludne jazdia 220+ == vacsie opotrebenie auta nez ked bude jazdit 140, nech si hovori kto chce co chce
b) maju velke vzdialenosti, nemaju cas/naladu/priestor sa "s tym srat", zabije 200+ v Mnichove a davaj do Hamburgu stovky kilometrov
c) je to krajina ktora zaziva obrovske davky snehu a soli, moria/oceany nalavo, snehu navrchu kolko len chces, Mnichov v horach...
Zdaleka to nie je krajina zaslubena... pozri si krajiny ktore maju povolenych 100-110km/h na dialnici a naozaj sa to respektuje, pozri si krajiny ktore nemaju sol na cestach hadam dvakrat za desat rokov, proste pre mna Nemecko nema ziadny cveng alebo punc vynimocnosti. Mozno preto lebo pracujem v nemeckej firme a som tam zoparkrat rocne.
Jo a ked si myslis ze v Nemecku sa nezmotavaju kilometre, tak... to by si tiez zazil velike prekvapenie.
Neber NEmecko ako jediny mozny zdroj, ja nemam problem kupit si auto od Slovaka, Holandana, Francuza, Spaniela, Taliana... vsade sa najdu pozitivne priklady, vsade negativne, len nevyzdvihuj Nemcov na nejaky piedestal. To je fakt nezasluzene.
Uz vobec by ti nemalo byt jedno benzin/diesel. Ked jazdis prevazne v meste a kratke jazdy (a v zime), tak s dieslom opatrne kvoli DPF.
Ivko : diky. Prekvapenie pre mna.
Z Nemecka : ja osobne s tym nesuhlasim, pretoze
a) Nemci nemaju obmedzenu rychlost na dialniciach, kludne jazdia 220+ == vacsie opotrebenie auta nez ked bude jazdit 140, nech si hovori kto chce co chce
b) maju velke vzdialenosti, nemaju cas/naladu/priestor sa "s tym srat", zabije 200+ v Mnichove a davaj do Hamburgu stovky kilometrov
c) je to krajina ktora zaziva obrovske davky snehu a soli, moria/oceany nalavo, snehu navrchu kolko len chces, Mnichov v horach...
Zdaleka to nie je krajina zaslubena... pozri si krajiny ktore maju povolenych 100-110km/h na dialnici a naozaj sa to respektuje, pozri si krajiny ktore nemaju sol na cestach hadam dvakrat za desat rokov, proste pre mna Nemecko nema ziadny cveng alebo punc vynimocnosti. Mozno preto lebo pracujem v nemeckej firme a som tam zoparkrat rocne.
Jo a ked si myslis ze v Nemecku sa nezmotavaju kilometre, tak... to by si tiez zazil velike prekvapenie.
Neber NEmecko ako jediny mozny zdroj, ja nemam problem kupit si auto od Slovaka, Holandana, Francuza, Spaniela, Taliana... vsade sa najdu pozitivne priklady, vsade negativne, len nevyzdvihuj Nemcov na nejaky piedestal. To je fakt nezasluzene.
Uz vobec by ti nemalo byt jedno benzin/diesel. Ked jazdis prevazne v meste a kratke jazdy (a v zime), tak s dieslom opatrne kvoli DPF.
Ivko : diky. Prekvapenie pre mna.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.03.2016 15:10 Zdieľať na Facebook
Nemci nemajú také rozbité cesty ako my ...v podstate z Berlína...našiel som tu na Sk Q3 Diesel 110 kw za 20000 eur najazdených necelých 60 tisíc ..bola by to rozumná kúpa ??..skôr jazdím kratšie trasy..do roboty to mám peši 15 minút ????...na nákupy 10 tam 10 naspäť..skôr by mi šiel asi ten benzín ????...doma máme 4 diesle a problém chvála Bohu žiadny
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Nemci nemajú také rozbité cesty ako my ...
ani taliani, belgicania, holandania nemaju. Aj rozbitych ciest som v Nemecku videl tolko ako u nas, neboj nic, aj rovnako rozbitych.
.
.
>> našiel som tu na Sk Q3 Diesel 110 kw za 20000 eur najazdených necelých 60 tisíc ..bola by to rozumná kúpa ??
neviem povedat, nenapisal si rok vyroby a aj keby, ja osobne sa v Q3 nevidim. Moj nazor : uzasne male a velmi drahe na to co to ponuka ; konkurencia dava viac akurat mozno nema taky cveng (? Hjundaj Tusom s nelimitovanou zarukou na kilometre do veku 5 rokov prenosna na vsetkych dalsich majitelov a hrubo pod 20000 ? sused kupil pred 2 mesiacmi 3rocnu Kia Sportage v Pevacar slovensku po leasingu, par desiatok tisic km tusim 60000 za 12500 eur bez dph, samozrejme je este v zaruke).
ani taliani, belgicania, holandania nemaju. Aj rozbitych ciest som v Nemecku videl tolko ako u nas, neboj nic, aj rovnako rozbitych.
.
.
>> našiel som tu na Sk Q3 Diesel 110 kw za 20000 eur najazdených necelých 60 tisíc ..bola by to rozumná kúpa ??
neviem povedat, nenapisal si rok vyroby a aj keby, ja osobne sa v Q3 nevidim. Moj nazor : uzasne male a velmi drahe na to co to ponuka ; konkurencia dava viac akurat mozno nema taky cveng (? Hjundaj Tusom s nelimitovanou zarukou na kilometre do veku 5 rokov prenosna na vsetkych dalsich majitelov a hrubo pod 20000 ? sused kupil pred 2 mesiacmi 3rocnu Kia Sportage v Pevacar slovensku po leasingu, par desiatok tisic km tusim 60000 za 12500 eur bez dph, samozrejme je este v zaruke).
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.03.2016 15:10 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Ber auto ako vysávač, žehličku .
Neviem, či ho musíš mať 7rokov, ak áno, tak sa takej " premofkovej" jazdenke vyhnem na 100 km.
Ak si naozaj ZTP, tak asi skutocne tá Toyota, ale Corolla, 1,6 benzín, tu predas aj o polnoci, s malou stratou
Premiovky po 7 rokoch.... oči pre plač.
A cenovo/ náklady vychádzajú najlepšie ľudové značky.
Napr., Po cca 290.000km som do servisu navyše nedal ani korunu, iba olej, filtre.
Spotreba do 5 litrov nafty. 2.0 HDI.
Neviem, či ho musíš mať 7rokov, ak áno, tak sa takej " premofkovej" jazdenke vyhnem na 100 km.
Ak si naozaj ZTP, tak asi skutocne tá Toyota, ale Corolla, 1,6 benzín, tu predas aj o polnoci, s malou stratou
Premiovky po 7 rokoch.... oči pre plač.
A cenovo/ náklady vychádzajú najlepšie ľudové značky.
Napr., Po cca 290.000km som do servisu navyše nedal ani korunu, iba olej, filtre.
Spotreba do 5 litrov nafty. 2.0 HDI.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných