Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC vs 300 d 4MATIC
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 09.08.2012 21:40 Zdieľať na Facebook
Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC vs 300 d 4MATIC
Nazdar páni, chcel by som vedieť Váš názor, aj keď si uvedomujem že asi veľa skúseností s uvedeným typom vozidla a motorizáciami nebudú, ale tak skúsim to. Svokor ide kupovať nové auto Mercedes-Benz GLE a dal mi "domácu úlohu" zistiť niečo viac o motorizáciach, prípadne o skúsenostiach s nimi. Momentálne skúša verziu GLE 300 d, a podľa jeho slov je výkon úplne dostatočný, len sa obáva životnosti toho motora nakoľko je to 4valec. Ponúkli mu a viac sa prikláňame k benzínovému 6 valcu 450 4MATIC. Máte s týmto motorom niekto skúsenosti? Ktorú z týchto motorizácií by ste odporúčali? Ďakujem pekne.
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45 Zdieľať na Facebook
Opravte ma, ak sa mylim, ale nove radove 6 valce a asi aj 4 valce od MB maju tzv. NANOSLIDE- na steny valcov je naneseny specialny povrch, cosi ako bol volakedy nikasil napr. u Audi. Vzhladom na pomerne kratky cas, co sa tieto motory vyrabaju, nikto presne nevie, kolko to vydrzi a je zrejme fuk, ci je tam 4 alebo 6 valcovy motor.
EDIT- upravene z dovodu vacsej objektivity
EDIT- upravene z dovodu vacsej objektivity
Naposledy upravil/-a Rolfos v 24.12.2020 11:12, upravené celkom 3 krát.
-
- Príspevky: 3424
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
4 valec versus 6 valec
Dajte si do guglu om 651 čítania a pozerania na hodiny. Aj om 642 trochu menej ale tiež dosť.
Naposledy upravil/-a mc v 23.12.2020 18:19, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
Mb
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 4yT_0QRxeA
Om 642 tiež hliníkový 6valec a dotyčny majster v niektorom videu vysvetľuje že MB nepoužíva akusil, ale ze ma v hliníku zaliate vložky so špeciálneho materiálu.
Om 642 tiež hliníkový 6valec a dotyčny majster v niektorom videu vysvetľuje že MB nepoužíva akusil, ale ze ma v hliníku zaliate vložky so špeciálneho materiálu.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
Mb
Môj názor om 654 objem 1950 cm montovaný do modelu a ale tu z výkonom 180 kW rozvod reťazou s ozubenim na kľuke a to pri spojke asi po vzore BMW pre auto s váhou 2165 kg pohotovostnej hmotnosti - radšej ten 6 valec aj keď aj ten má byť hliníkový a radový - jeho vlastnosti nepoznám ani predchodcov.
Jednu gle coupe 350d s prvých poznám a pri normálnom jazdení jednou osobou občas aj príves s člnom 100t km bez problemov.
Jednu gle coupe 350d s prvých poznám a pri normálnom jazdení jednou osobou občas aj príves s člnom 100t km bez problemov.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Prve boli 642ky motory. Vsetky 6 valce od 2005/2006 dieslove od Cecka po Skove, GLko, Viano atd. boli 642ky a mali dost variant kym doslo ku poslednej, presli viacero emisnych generacii boli to bosch vstrekovacie systemy od CR4ky po CR6.xx, 651tky boli delphi, prva delphi bola v poslednej 646tke vo W211 a 204 a potom isla 651 tiez s rozvodom vzadu CRD2, CRD3, CRD3S2, rozvod vzadu vsak bola retaz od vysokotlakeho cerpadla hore na vacky a spodok boli ozubene kolesa, OM654 uz je znova bosch /MRD1,MRD2/ rozvod ma vzadu retaz az dole, OM656 retaz vzadu az dole. 656 je uz znova inde ako 642 uz tu prichadza vela elektroniky, posledne emisne systemy, 48 voltova siet, uz mozu byt elektricke vodna pumpa a klima kompresor a potom samozrejme EQ boost, bez starteru a alternatora, plus moze byt pridana elektricka pridavna turbina, je uz v podstate bez drazkovaneho remena. Obrazne povedane prva 642 a posledna 656 je rozdiel ako prva kalkulacka a posledny moderny telefon.
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
Mb
Mam 651 v jeep compas e5, dávala sa do šprintér ov E6 možno až doteraz? V katalógoch majú stále 651. Ta 656 je r6?
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
651 moze byt este v dodavkovych typoch nechce sa mi teraz zapinat diagnostiku kde vsade sa este nachadza V dodavkach bol este 646 v rokoch ked uz v osobakoch neexistoval a s takym typom vstrekovania, ktory v osobach nikdy nebol v takej kombinacii. Dodavkove typy maju vlastne riadenie motora inak pracujuce ako v osobakoch nie je to to iste.
OM656
https://docdro.id/xWf2ePY
OM654
https://docdro.id/nk6RHxO
M256
https://docdro.id/9GKCLdg
OM656
https://docdro.id/xWf2ePY
OM654
https://docdro.id/nk6RHxO
M256
https://docdro.id/9GKCLdg
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných