841 391
inzerátov
Pridať inzerát

Mercedes 320cdi - velky drahy problem

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Odpovedať Nová téma
1234>
Autor Správa
mp3turbo
VIP člen - Veyron (489)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16544
Nabehané: 27 dní 5 hod 6 min
Predmet: Mercedes 320cdi - velky drahy problem PríspevokZaslal: 11.07.2012 19:02   
chlapi vpred, pre velmi dobreho kamarata potrebujem SPICKOVU diagnostiku Mercedesu 2008 320cdi, dpf. Vyfuk je cierny [!!], na nejakom obrazku z autorizovaneho Mercedes servisu sa ukazuje elektronicka klapka ovladania turba. Auto jazdi, do nudzoveho rezimu nepada, vykon ani olej sa podla mojich slabych informacii nestracaju.

Moj laicky nazor, nepoznajuc Mercedesy : nie je mozne ze cez DPF sa nieco prebije, od toho tam DPF je. Za akych okolnosti moze byt vyfuk cierny ?

Potrebujem : idealne v Bratislave alebo blizkom okoli spickovu diagnostiku 320cdi, NIE CITANIE CHYB. Praca DPF, praca turba, EGRka, vahy vzduchu, vstrekovacov. Analytika a skusenosti. Vediet co s tym suvisi, ako sa prejavuje. Potrebujem spickoveho diagnostika, nie vymleteho diletanta ktoremu sa nechce robit alebo ma nasrate v straznej vezi a bude len krcit ramenami, takych poznam dvoch.


V autorizaku pana tlacia do vymeny turba. Ze kvoli tomu ma cierny vyfuk. Na diagnostike sa ukazala chyba ovladania turba, je tam elektronicka klapka ako pisem hore.

Pomozte prosim, doporucte. Dalo by sa nieco riesit aj v okresoch okolo Bratislavy, DS, GA, SC, SE, SA, mozno aj NZ, NR.
Citovať
VLADY
Vážený člen - Gallardo (230)
Založený: 11 september 2007
Príspevky: 5273
Nabehané: 1 mes 0 dní 22 hod
Bydlisko: najväčšia dedina....BA
PríspevokZaslal: 11.07.2012 19:51   
No nechcem kecať ale DPF snáď nieje 100% účinné. Čo poznám z videnia autá a majú DPF tak troška čierny výfuk má každé jedno. A tak isto čo si tak pamätám keď som išiel párkrát za ženiným autom ktoré má aj hviezdu v predu aj ten filter pod autom, tak ak mu šlápla na krk, tak troška dymu z neho išlo...samozrejme troška úplne jemne.... nie jak starý vyhonený Ikarus.
_________________
SMART a SUZUKI BURGMAN 400 - stelesnenie mojich túžob....
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (489)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16544
Nabehané: 27 dní 5 hod 6 min
PríspevokZaslal: 11.07.2012 19:54   
nie, mam X autiakov okolo seba, aj uplne nove za dva miliony korun, aj sestrocne BMW e60 cez 200.000km - ktory voz ma dpf/fap, ten ma uplne cisty vyfuk.

Ked to inak nepojde, ja skusim dotlacit kamarata a autorizovany servis na test pocas jazdy aby sa ukazali parametre ktore proste musime mat na analyzu problemu. Musime vediet vylucit dpf ktore teraz vyzera zle [otazka je ci kvoli turbu a/alebo jeho ovladaniu !! ja tomu neverim], musime vediet vylucit... atd atd.

To sme ale nechceli riesit - poprosim doporucenia na Mercedes diagnostikov.
Citovať
JOHNNYKOSCAK
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 16 október 2011
Príspevky: 173
Nabehané: 3 dní 4 hod 57 min
PríspevokZaslal: 11.07.2012 20:02   
mp3turbo ... je to aj logické, že ak bude zasrane DPF alebo niečo vadné s DPFkom tak by teoreticky mohlo vypisovať chybu v okolí turba ...ako je napr. tá klapka... kedže tlačí a tlačí ...
čiže aj podľa mňa uvažuješ správne a to turbo vôbec nemusí byť vadné, kedže nepadá do núdzového režimu, nežere olej a má výkon...

... len ten zasraný výfuk, tiež som zvedavý či to bude ono ..

žial takého šikovného mechanika s takou diagnostikou nepoznám !
...ale prikláňam sa k tvojej teórií
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9636
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 11.07.2012 20:11   
Maju elektronicky ovladane turba uz od roku 2002-2003 teda W211. Ak odide elektronika na ovladani turba neda sa samostatne vymenit iba cele turbo. Ale niekedy staci precistit to tiahlo ktore sa tam hybe a zacne pracovat v poriadku paru krat na 400cdi ta ich ma 2 kusy vadne boli v prvych rokoch tych modelov. Teraz mal problem pred tyzdnom znamy na 2004ke 220cdi kamarat s turbom vsetko ukazovalo na turbo ze ho malo elektronika otvara isiel z auta cierny dym. Ale nakoniec bola chyba v slabucko deravej hadici od intercoolera a snimace zle vyhodnocovali tlak. Otvaranie turba kedze je elektricke a pracuje od snimacov tak pracovalo nespravne. Stala cela oprava v mercedese do 200 euro aj so vsetkymi serepetickami okolo.
Citovať
Laci LK
Nová tvár - Trabanto (7)
Založený: 28 december 2008
Príspevky: 225
Nabehané: 4 dní 18 hod 57 min
Bydlisko: Levice
PríspevokZaslal: 11.07.2012 20:33   
Lubo vieš čo ide z výfuku keď prebieha regenerácia? častokrát som sa hanbil ako pes,keď z výfuku vychádzal dym ako z Avie. MB Sprinter 318cdi 2008. koľko to má nalietané?
10rokov som chodil so MB N.Zámky a chlapci sú fakt veľmi šikovný(žiadny výmenári). viem,že to je z BA ďaleko ale môžem tam zavolať a zistiť nejaký termín(je čas dovoleniek..). garantujem Ti,že ho do žiadnej výmeny nútiť nebudú ale diagnostiku a servisné úkony zaplatiť musí.
_________________
Land Rover Discovery II TD5
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (225)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 4014
Nabehané: 25 dní 13 hod 2 min
PríspevokZaslal: 11.07.2012 20:55   
Ja som raz išel za jedným maníkom na BMW ,ked netlačil nič nešlo z vyfuka,ked však pridal spoza zadného kolesa,začal valiť modrý dym...

asi tam mal vo vyfuku nejaku zaklopku,čo sa otvárala len vtedy,ked cez výfuk prechádzal väčší tlak...

Lebo som si všimol,že koncovku výfuku mal vyleštenú chrómovú...

A ešte sa mi pačia týpkovia,čo musia mať pod nárazníkom 2 rury aj na 1,4 i ,ztoho jedna rura odymená a druhá čistá...

Viem ,že som off-topic ,ale preto prepáčte...
Citovať
garde
Nová tvár - Trabanto (13)
Založený: 19 október 2009
Príspevky: 928
Nabehané: 9 dní 14 hod 11 min
PríspevokZaslal: 11.07.2012 21:44   
ak nič iné nenájdeš skús SHTuning v Zámkoch
_________________
Škoda Octavia I FL 1.4 16V 126Nm :D
Citovať
gippo
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 06 február 2010
Príspevky: 226
Nabehané: 12 hod 11 min
PríspevokZaslal: 11.07.2012 22:21   
Ak je zadymeny,cierny vyfuk to znamena ze je bud moc nafty,alebo malo vzduchu,ak diagnostika vypisala zavadu co sa tyka plniaceho tlaku turba,tak je pravdepodobne slaby plniaci tlak,zmerat tlak v potrubi za jazdy ci nekolise,skontrolovat potrubie od turba az po motor.
Citovať
tihi222
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 30 marec 2008
Príspevky: 813
Nabehané: 2 dní 1 hod 43 min
Bydlisko: KN
Predmet: Re: Mercedes 320cdi - velky drahy problem PríspevokZaslal: 12.07.2012 04:05   
mp3turbo napísal:
chlapi vpred, pre velmi dobreho kamarata potrebujem SPICKOVU diagnostiku Mercedesu 2008 320cdi, dpf. Vyfuk je cierny [!!], na nejakom obrazku z autorizovaneho Mercedes servisu sa ukazuje elektronicka klapka ovladania turba. Auto jazdi, do nudzoveho rezimu nepada, vykon ani olej sa podla mojich slabych informacii nestracaju.

Moj laicky nazor, nepoznajuc Mercedesy : nie je mozne ze cez DPF sa nieco prebije, od toho tam DPF je. Za akych okolnosti moze byt vyfuk cierny ?

Potrebujem : idealne v Bratislave alebo blizkom okoli spickovu diagnostiku 320cdi, NIE CITANIE CHYB. Praca DPF, praca turba, EGRka, vahy vzduchu, vstrekovacov. Analytika a skusenosti. Vediet co s tym suvisi, ako sa prejavuje. Potrebujem spickoveho diagnostika, nie vymleteho diletanta ktoremu sa nechce robit alebo ma nasrate v straznej vezi a bude len krcit ramenami, takych poznam dvoch.


V autorizaku pana tlacia do vymeny turba. Ze kvoli tomu ma cierny vyfuk. Na diagnostike sa ukazala chyba ovladania turba, je tam elektronicka klapka ako pisem hore.

Pomozte prosim, doporucte. Dalo by sa nieco riesit aj v okresoch okolo Bratislavy, DS, GA, SC, SE, SA, mozno aj NZ, NR.
s diagom neviem pomoct ale k ciernemu vyfuku-mame v rodine mondeo Tdci s DPF a cierny je vyfuk aj okolie vyfuku naraznika-auto jazdy nepadne do nudzaku nevidim ziadne dym-ale pri 4tisic otáckách tak mierne uz trosku vidiet a potom nic,podla mna je to v pohode,auto je od 0km v rodine teraz ma okolo 110tisic a okrem bezneho servisu nic.podlamna nechajte to tak,ked zacne blbnut tak odstrante a hotovo..
Citovať
garde
Nová tvár - Trabanto (13)
Založený: 19 október 2009
Príspevky: 928
Nabehané: 9 dní 14 hod 11 min
PríspevokZaslal: 12.07.2012 08:56   
koľko a prevažne kde sa s tým autom jazdí?
_________________
Škoda Octavia I FL 1.4 16V 126Nm :D
Citovať
diag
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 04 november 2008
Príspevky: 350
Nabehané: 21 hod 46 min
PríspevokZaslal: 12.07.2012 10:43   
co tak skocit k najblizsej STK stanici a skusit pomerat emisie vyfuk. plynov? mozno napomoze...
Citovať
dotynka
Povedomá tvár - Favorito (36)
Založený: 04 november 2008
Príspevky: 1198
Nabehané: 8 dní 3 hod 14 min
Bydlisko: BA
PríspevokZaslal: 12.07.2012 11:02   
Turbo, už keď Ty si nevieš dať rady, tak kto potom...
Citovať
camry
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 27 apríl 2007
Príspevky: 603
Nabehané: 1 dní 21 hod 40 min
PríspevokZaslal: 12.07.2012 11:20   
Možno by som sa prikláňal k nútenej regenerácii DPF...Toto Mercedesy radi robia. Vtedy aj brutálne dymia čo môže vysvetliť čierne výfuky.
Inak takú diagnostiku by asi profi diagnostik aj mohol mať doma. myslím, že základná verzia MB STAR diagnosis sa dá zohnať za cenu od 600 eur tuším. A vie to diagnostikovať dá sa povedať všetko.
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9636
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 12.07.2012 11:55   
Taka diagnostika Ako MB STAR s tym auto nepohne. Musi byt minimalne KTS s adekvatnym programom k tomu autu. Ako nie ze nepohne ale dostane sa mozno k zakladnym veciam a to bude vsetko.
Citovať
Odpovedať Nová téma
1234>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut