Medzinápravový diferenciál
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Mám mlko,a napadla ma otázka, ako máš opotrebované pneumatiky. Môže tam byť rozdielna výška pneumatiky, tým pádom rôzny obvod kružnice spôsobuje stŕpanie podvozku. Synátor má LR Frelander a toto mu robilo keď mal dve a dve rôzne gumy. Potom vyhodil jeden kardan a lieta bez neho, stŕpanie prestalo. Teraz kúpil 4 nové zimné gumy, keď to dá dokopy napíšem ako sa to správa. Ja na ML 270cdi,najazdené 195t,mám tiež všetky 4 pneu nové a nepostrehol som nič podobné.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ak má Frelander, tak ten má viskospojku a nie medzinápr. dif. Visco repasuje chlapík v ZH za cca 160-200€. Referencie sú len kladné.
Starký: ono sa to vždy prejavuje inak. Ak sa pohne při vytočených kolesách, celé to kladie vyšší odpor a ak je krýž vymlátený tak sa vzprieči. No a ak cúvne, posobí naň opačná sila a tak skočí spať. No máš pravdu, že niečo podobné sa može diať v diferáku. Nemyslím, že by to malo byť v prídavke
Starký: ono sa to vždy prejavuje inak. Ak sa pohne při vytočených kolesách, celé to kladie vyšší odpor a ak je krýž vymlátený tak sa vzprieči. No a ak cúvne, posobí naň opačná sila a tak skočí spať. No máš pravdu, že niečo podobné sa može diať v diferáku. Nemyslím, že by to malo byť v prídavke
-
- Príspevky: 106
- Dátum registrácie: 27.05.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
Nazdar, urcite si daj pozriet volu na kardane ako hovoril Acon, pripadne si daj kuknut aj kardanovy kriz, dalej ma napada ze by to mohla robit aj rozvodovka teda skor elektronika v nej nakolko ona moze diferak uzatvarat stredny a cele auto ti trpne lebo ide 50/50 toto iste sa deje ked uzavres diferak a otocis sa okolo svojej osi ..... Takze urcite odporucam aby si dal auto skontrolovat..
-
- Príspevky: 106
- Dátum registrácie: 27.05.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
Zdravim ta, no pokial mas vsetky kardany aj vsetko pevne tak bude problem v stredovom diferencialy nakolko nemas redukciu a ani inu moznost priradenia pohonu 4x4. Tvoje auto funguje takto permanetne ti idu vsetky kolesa ale v pomere 30:70 alebo 20:80 a v pripade zapadnutia alebo preklzu si auto upravy rozdelenie krutiaceho momentu na 50:50. Keby si mal stale zaradene 50:50 tak by auto trplo a bolo cele hlavne pri toceni volantom take traslave proste nebol by ten chod auta taky komfortny. preto si myslim ze tebe blbne stredovy diferencial a sama si akoby zaradi 50:50 a ked cuvnes tak sa vypne elektronicky problem skus ist na diagnostiku resp do Mercedesu na tuhovskej a povedia ti viac. tazko takto od compu nieco ti poradit.
K.
K.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní