Mazda CX-7 2.2 MZR-CD

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mazda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

autogeber55
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 29.11.2013 17:44
Zdieľať na Facebook

Mazda CX-7 2.2 MZR-CD

Príspevok od používateľa autogeber55 »

Páni, veľmi rád by som Vás požiadal o pár rád a skúseností s týmto vozidlom nakoľko zvažujem jeho kúpu.

Skúsenosti majú poväčšine s benzínovou 2.3T ale s dieslom nikto.
Nakoľko je auto poruchové ako sa správa v teréne ?

Ďakujem Vám za akékoľvek info :zg282:
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Tá Mazda sa dosť tvári žo mimo asfalt by šla velmi nerada. Poruchové je presne tak ako každý moderný diesel typu CR s DPF...

Ide, funguje ako má = si vysmiaty, pokazí sa = plačeš
autogeber55
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 29.11.2013 17:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autogeber55 »

no ale máš s tým skúsenosť ?
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Nemám, lebo netúžim riešiť nálady žiadneho moderného diesla s DPF.

Takéto auto by som kúpil iba ak by to bolo nové, nech prípadný problém rieši záruka a nie moja penaženka, lebo ju to môže značne prevetrať a to tak že sa ty ešte pol roka bude točiť hlava

Tým terénom neviem čo si myslel, ale ani jedno takéto SUV do terénu nie je stavané, ak myslíš jazda na chatu, tak to dá takmer každé
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Nebudte vsetci pokakany stoho DPF upcha sa treba vybrat vycistit cena 300 eur a pokoj dalsich min. 100 tis. km alebo vymena cena tych filtrov z druhovyroby klesa na vacsinu aut sa da zohnat do 500 eur


autogeber55 -- ak chces auto pouzivat na dlhsie trasy absolutne bez problemov mame naftove auto od mazdy ale dvojliter a z DPF a mozem povedat je to ztych lepsich naftakov svojim chodom a hlucnostou suverene lepsi ako diesel od Wolsvagenu a myslim ze ta 2.2 bude nieco podobne a vlastne toho motora by som sa nebal a len ti odporucil
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Problém s DPF je závislí od využitia auta, kto jazdí krátšie trasy + hlavne mesto má problém zaručený.
A je úplne jedno či to bude CX-7, alebo Octavia.

Ak to bude na dlhé trasy ani nebude vedieť že DPF má...

Nejaké čistenie DPF nie je riešenie, lebo auto v danom momentne nejazdí poriadne, padá do núdzaku a to človeka naviac zožiera. Ak je je raz využitie nevhodné pre DPF tak s tým bude problém neustále, vyčistenie bude mať vždy len krátkodobý efekt
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

ivko nesuhlasim stebou stym cistenim su firmy ktore sa tomu venuju a davaju na cistenie zaruku a ak je u teba kratkodoby ucinok 100 tis. km tak neviem ale kazdo padne nove DPF filtre budu padat na cene lebo sa zacne sytit trh zdruhovyroby a myslim ze o rok dva tu nikto DPF uz nebude extra riesit , inac nove naftove motory maju DPF vsetky , ja som kedysi v roku 1996 kupoval na Carinu vyfuk stal vtedy neoriginal vyfuk na 10 rocne auto 13 tis. korun zarabal som vtedy 4000 korun teraz dokazem zohnat vyfuk na 10 rocne auto komplet za 200 -300 eur , ale chcem poukazat na to ze vtej davnej dobe bolo unas este malo dodavatelov nahradnych dielov tak isto ako je teraz malo dodavatelov DPF , len myslim ze sa zobudia Polsky cinsky a neviem aky vyrobcovia a DPF-ka budu stat ovela ovela menej , dokonca aj na tomto portaly ma reklamu firma ktora dodava a cisti DPF zo zarukou tak skus na nu kliknut a uvidis
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Už tu téma ohladne čistenia bola a boli tam aj príspevky že to nevydržalo ani 3000km a v druhom to bolo tuším 11000km, ale to nechajme tak...

Znova zopakujem, ak sa jazdí štýlom, ktorý DPF nevyhovuje, tak aj po vyčistení sa to DPF zanesie ovela rýchlejšie. Jednoducho povedané, ak s ním mal niekto problém od novoty po 50000km tak aj keby to vyčistenie bolo neviem aké dokonalé, tak to jednoducho nebude po 100tkm ale zasa okolo 50tkm, ak nie len 40tkm a možno len 20tkm... Nové je skrátka nové, neverím že vyčistením sa dosiahne nového stavu

Ceny DPF pôjde logicky dole
mato.soky
Príspevky: 1376
Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mato.soky »

A čo poviete na prípad že jazdím ideálne trasy pre DPF a už mám najazdeného naozaj dosť DPF sa my zapchá zvolili by ste kúpu nového alebo čistenie s tým že mám ideálne podmienky a počítam že sa to znova tak ľahko nezapchá
Čisto hypoteticky :d :D
avatar14
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 14.11.2013 20:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avatar14 »

To uz je len doba. Clovek si kupi auto a musi snim jazdit tak ako to vyhovuje autu, inak protestuje alebo zostane stat.
Ja som po 160.000 filter vyhodil a dal preprogramovat riadiacu jednotku aby nespustala cistenie.
Dovtedy som filter cistil cez reklamacie:) celkovo asi 5 krat . A jazdilo sa prevazne na dlhych trasach.
pyramida
Príspevky: 45
Dátum registrácie: 02.09.2005 06:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pyramida »

Cau

jazdim mometalne na cx7 2,2 diesel a je to fakt vyborne auto a tie DPF dristy neber do uvahy..takisto odchadzaju aj ine veci na aute aj v takej hodnote filtra aj drahsie..
prosto povedane ak niekto riesi ze ci mu odide odide filter alebo nie a tomu podriaduje uplne vsetko ze sa rano zobudis a budes dumat ci dneska je den D a ono sa mi to zapcha, tak ries uplne inu kategoriu vozidiel..

dobre auticko...doporucujem
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

pyramida : vysvetluj to ludom, ktorý chcú diesel iba preto lebo menej žerie, a u DPF sa spolieha na to že nebude mať s ním problém, respektíve spoliehajú sa na to že bude treba liať iba naftu

ALe ano kto má na CX-7, by mal mať aj na DPF, v tom prípade nemá zmysel absolútne riešiť že sa môže upchať
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Neviem presne kto tu riešil hypoteticky, čo ak sa začne zapchávať DPF čo s tým. Všetko stojí na tom, ako dlho si chceš ešte auto nechať. Ak by som mal problém s DPF, tak ho určite nedám čistiť, alebo si kúpim nové. Lebo si plánujem auto nechať dlhšie. Ak by som to mal len ako prechodné auto, tak to dám vyčistiť a nech si potom hlavu láme ďalší majiteľ.

Takže ak si plánuješ auto nechať ešte 50-100 tis. km, tak by som riešil nové DPF ako bolo povedané. Čistenie vychádza na 300 € a nevieš na ako dlho. Dáš nové za 500 -700 € a máš pokoj na viac km.
Abies123
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 27.07.2010 11:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Abies123 »

Ahojte
pre pár ľudí na tomto fóre sú diesle s PDF najväčší problém /okrem koncernu/. Mal som aj benzíny, teraz pár rokov len dízle a s DPF a nemenil by som za benzín, pretože pri tých cca 30-40 t. km ročne ušetrím na spotrebe toľko, že ma vôbec nenaštve, keď ich budem musieť meniť. Ale doteraz- Audina nová kúp. na SK cca 120.000 km a BMV - E 90, takisto na SK a ani neviem, že existuje DPF filter, ani kedy mi ho vypalovalo
Ak chceš dízel s DPF a je s normálnymi km a z SK, nerieš, kúp - pokiaľ nejazdíš trasy Tesco a domov ;-))
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Abies - síce ušetríš oproti benzínu, ALE koľko stratíš každým rokom na hodnote auta? Keďže píšeš, že máš kupované ako nové. Tam vidím obrovskú stratu hodnoty doslova desiatky tisíce eur na 3 roky. Nejaký filtrík pevných častíc Ti v takom prípade môže byť naozaj len ukradnutý.

Návrat na "Mazda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní