Mazda 6 wagon 2.0 diesel - rady a skusenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
pisal denne 100km x 365 = 36.000km / rok
ak bude mat auto 3 roky a nechodi po dialniciach ako pise, tak na 90% ho neminie vymena dvojhmoty - je extra malo kusov co prebehli vyrazne cez 300.000
ak chce usetrit, nech sa mi ozve, ja ju predavam za super ceny nove, pouzite a viem aj repas ak niekto chce
s hlavami ako som pisal - praskne tesnenie pod hlavou, vytlaci vodu (cca 1.5 litra) nasledne je hlava sucha = nechladi sa a praska bez debaty
rozvody a 120.000 km doporucujem jedine ak ma vsetko original Mazda (zabezpecim) a PROFIKA co to urobi ako ma...
inak tie cinske zmiesaniny by som nenechal dlhsie ako 60.000km co mimochodom je uvedene malymi pismenkami
ale ak ti klakne rozvod - nie je problem = vyriesim aj to podla zelania zakaznika (druha hlava po GO alebo nova alebo druhy cely motor).
tie vstreky ak veris nejakej diagnostike - OK, parada, ked praskne piest tak mi potom daj vediet preco ked na diagnostike bolo vsetko super
da sa s tym motorom krasne zit ale treba vediet finty
maju nabehane aj 700.000 a pozor : POVODNE TURBO co pri koncerne je to sen storocia
ak bude mat auto 3 roky a nechodi po dialniciach ako pise, tak na 90% ho neminie vymena dvojhmoty - je extra malo kusov co prebehli vyrazne cez 300.000
ak chce usetrit, nech sa mi ozve, ja ju predavam za super ceny nove, pouzite a viem aj repas ak niekto chce
s hlavami ako som pisal - praskne tesnenie pod hlavou, vytlaci vodu (cca 1.5 litra) nasledne je hlava sucha = nechladi sa a praska bez debaty
rozvody a 120.000 km doporucujem jedine ak ma vsetko original Mazda (zabezpecim) a PROFIKA co to urobi ako ma...
inak tie cinske zmiesaniny by som nenechal dlhsie ako 60.000km co mimochodom je uvedene malymi pismenkami
ale ak ti klakne rozvod - nie je problem = vyriesim aj to podla zelania zakaznika (druha hlava po GO alebo nova alebo druhy cely motor).
tie vstreky ak veris nejakej diagnostike - OK, parada, ked praskne piest tak mi potom daj vediet preco ked na diagnostike bolo vsetko super
da sa s tym motorom krasne zit ale treba vediet finty
maju nabehane aj 700.000 a pozor : POVODNE TURBO co pri koncerne je to sen storocia
Naposledy upravil/-a autokomplet v 21.09.2014 07:50, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 01.12.2008 15:31 Zdieľať na Facebook
Autokomplet: od toho chodime na diskusne fora konkretnych znaciek kde sa tomu rozumeju, nedavame predsa zarabat hocijakym rozpredavacom dielov ktori ponukaju akoze superkvalitu a pritom maju vacsinou smejdy a diely pred smrtou, to mas pravdu. Takym sa treba iba zdaleka vyhybat. Original dvojhmota sa da zohnat okolo 500eur, co nie je taka strasna polozka alebo repas z CR za necele dve stovky ale s mensou zivotnostou. A tie piesty praskaju najcastejsie preto ze nikto nerobi korekcie ani nesleduje davky, mam to odsledovane od jedneho pana co tomu naozaj rozumie a pracuje iba s japonskymi autami a ako jeden z mala dokaze robit aj tie neslavne 2.3 DISI retazovky a wankel motory na rozdiel od ostatnych akoze profesionalov ktorych je na Slovensku ako maku a pritom su zaskoceni z hocijakej banalnej chyby. Mne osobne sa diesel vyplatil, lebo v case ked som zhanal mazdu tak benzinove verzie boli drahsie o 1500eur a viac, co vlastne idu tak aj teraz tak a doteraz som do diesla tolko nenapchal, pricom mam original rozvody, podlozky a ostatny servis a stale jazdim za menej. Keby si tie benzinove verzie nedrzali taky vysoky rozdiel v cene, tak by sa mi nad tym mozno chcelo rozmyslat. Ale ja som spokojny
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Magnat007 ti to pekne napisal dodam len toto-
ked chces kupit mazdu, musis mat zabezpeceny servis kde mazdam rozumeju, inak to auto nedopadne dobre-vid. niektor prispevky tu.
montovali tam 2,0 dizel- ten je v tomto rocniku uz vychytany a nema problem s DPF, ak to nepodtacas a nejazdis mesto. nafta v oleji pribuda, to je dane systemom vypalovania DPF, ale motor je na to stavany a tak isto olej je k tomu prisposobeny, treba davat len original mazda oil.
potom davali 2,2, ten mal problem s vytahanou rozvodovou retazou, ak je v aute nahrany novy softver, jej natiahnutie ti zahlasi kontrolka motora, cize sa vyhnes destrukcii motora. pred kupou by som dal jej natiahnutie pozriet cez diagnostiku, ano original diagnostika to dokaze, spolu s korekciiou a diagnostikou vstrekov
tieto mazdy maju uz elektronicku servisnu knizku, takze si podla vin mozes overit v mazde ci sedia kilometre, lebo v tom rocniku by som si moc neveril, ze udaj 123000km bude pravdivy.
ked chces kupit mazdu, musis mat zabezpeceny servis kde mazdam rozumeju, inak to auto nedopadne dobre-vid. niektor prispevky tu.
montovali tam 2,0 dizel- ten je v tomto rocniku uz vychytany a nema problem s DPF, ak to nepodtacas a nejazdis mesto. nafta v oleji pribuda, to je dane systemom vypalovania DPF, ale motor je na to stavany a tak isto olej je k tomu prisposobeny, treba davat len original mazda oil.
potom davali 2,2, ten mal problem s vytahanou rozvodovou retazou, ak je v aute nahrany novy softver, jej natiahnutie ti zahlasi kontrolka motora, cize sa vyhnes destrukcii motora. pred kupou by som dal jej natiahnutie pozriet cez diagnostiku, ano original diagnostika to dokaze, spolu s korekciiou a diagnostikou vstrekov
tieto mazdy maju uz elektronicku servisnu knizku, takze si podla vin mozes overit v mazde ci sedia kilometre, lebo v tom rocniku by som si moc neveril, ze udaj 123000km bude pravdivy.
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
Tiez trochu prispejem do debaty a tiez som Benzin pozitiv a naftu v aute nemusim ale prisla doba,ze uz aj najnovsie benzinove auta nie su to co byvalo Bohuzial. same znizovanie objemov na ukor spolahlivosti a potom retiazky na rozvodoch ako na bicykli, bloky agregatu tenke ako z papiera ,same turba co vela nevydrzia a pomaly kupit atmosfericky motor bez turba bude hotovy zazrak .Cize doba,ze do naftaka stacilo len liat naftu a na benzinaku len vymenit sviecky je uz davno prec.Dnes auto je spotrebak na 3roky a davaj kupovat dalsie auto
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
s tou diagnostikou to je dobry tip, pokial sa nebude jednat o Taliana kt. urobil max. jednu navstevu ked malo auto rok - pardon skoro dva lebo zabudol prist vcas
ako pise ivko - usporene investujes, cize ak diesel pre usporu paliva (na palive) tak novy a pri 100-200.000 predat (a nie kupovat).
mazda ma najlepsi 2.0, ale nie dieslovy
plati to uz minimalne 35 rokov, stale bol best motor 2.0i (tie prve karburator ).
Plati to dodnes - najnovsie so zaujimavym systemom start - stop kt. nepouziva starter ale iba odpali stlacenu zmes.
Niekedy sa mi zda, ze je naozaj tazke vyrobit spolahlivy diesel s novou EURO normou a preto to je ako je.
Japonci neverili ze si Europania budu jazdit s rakovinotvornymi naftozrutmi po mestach a nevenovali teda ani pozornost velkemu vyvoju. Neskor sa zistilo ze nech je vyvoj akykolvek, stale narazi na problem. Niekedy za to moze podla mna palivo - ked uz su tie motory ake su, mali by dostat najsistejsiu naftu aku je mozne vyrobit 7x filtrovanu ako nemenovana Vodka a bez biozloziek...
ako pise ivko - usporene investujes, cize ak diesel pre usporu paliva (na palive) tak novy a pri 100-200.000 predat (a nie kupovat).
mazda ma najlepsi 2.0, ale nie dieslovy
plati to uz minimalne 35 rokov, stale bol best motor 2.0i (tie prve karburator ).
Plati to dodnes - najnovsie so zaujimavym systemom start - stop kt. nepouziva starter ale iba odpali stlacenu zmes.
Niekedy sa mi zda, ze je naozaj tazke vyrobit spolahlivy diesel s novou EURO normou a preto to je ako je.
Japonci neverili ze si Europania budu jazdit s rakovinotvornymi naftozrutmi po mestach a nevenovali teda ani pozornost velkemu vyvoju. Neskor sa zistilo ze nech je vyvoj akykolvek, stale narazi na problem. Niekedy za to moze podla mna palivo - ked uz su tie motory ake su, mali by dostat najsistejsiu naftu aku je mozne vyrobit 7x filtrovanu ako nemenovana Vodka a bez biozloziek...
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 242
- Dátum registrácie: 23.08.2008 12:32 Zdieľať na Facebook
Dvojliter benzín a si vysmiaty, kašli na Insigniu aj Mondeo.
Kombinovaná spotreba 7 (reálne), ak ti je to veľa, motor je vhodný na LPG.
Kombinovaná spotreba 7 (reálne), ak ti je to veľa, motor je vhodný na LPG.
Mazda 6 GH 2.0i
===============================
EX: Citroen C4 Picasso 2.0 HDi <- Ford Focus MK2 FL 1.8 TDCi Titanium X <- Ford Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia <- Ford Focus MK1 1.8i Comfort <- Lancia Dedra 1.6i
===============================
EX: Citroen C4 Picasso 2.0 HDi <- Ford Focus MK2 FL 1.8 TDCi Titanium X <- Ford Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia <- Ford Focus MK1 1.8i Comfort <- Lancia Dedra 1.6i
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných