Mazda 6 wagon 2.0 diesel - rady a skusenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mazda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Je mazda 6 wagon turbo diesel spolahlive auto?

áno
22
69%
nie
10
31%
 
Celkom hlasov: 32

autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

pisal denne 100km x 365 = 36.000km / rok
ak bude mat auto 3 roky a nechodi po dialniciach ako pise, tak na 90% ho neminie vymena dvojhmoty - je extra malo kusov co prebehli vyrazne cez 300.000
ak chce usetrit, nech sa mi ozve, ja ju predavam za super ceny nove, pouzite a viem aj repas ak niekto chce
s hlavami ako som pisal - praskne tesnenie pod hlavou, vytlaci vodu (cca 1.5 litra) nasledne je hlava sucha = nechladi sa a praska bez debaty
rozvody a 120.000 km doporucujem jedine ak ma vsetko original Mazda (zabezpecim) a PROFIKA co to urobi ako ma...
inak tie cinske zmiesaniny by som nenechal dlhsie ako 60.000km co mimochodom je uvedene malymi pismenkami
ale ak ti klakne rozvod - nie je problem = vyriesim aj to podla zelania zakaznika (druha hlava po GO alebo nova alebo druhy cely motor).
tie vstreky ak veris nejakej diagnostike - OK, parada, ked praskne piest tak mi potom daj vediet preco ked na diagnostike bolo vsetko super :-)
da sa s tym motorom krasne zit ale treba vediet finty
maju nabehane aj 700.000 a pozor : POVODNE TURBO co pri koncerne je to sen storocia :-)
Naposledy upravil/-a autokomplet v 21.09.2014 07:50, upravené celkom 2 krát.
magnat007
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 01.12.2008 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa magnat007 »

Autokomplet: od toho chodime na diskusne fora konkretnych znaciek kde sa tomu rozumeju, nedavame predsa zarabat hocijakym rozpredavacom dielov ktori ponukaju akoze superkvalitu a pritom maju vacsinou smejdy a diely pred smrtou, to mas pravdu. Takym sa treba iba zdaleka vyhybat. Original dvojhmota sa da zohnat okolo 500eur, co nie je taka strasna polozka alebo repas z CR za necele dve stovky ale s mensou zivotnostou. A tie piesty praskaju najcastejsie preto ze nikto nerobi korekcie ani nesleduje davky, mam to odsledovane od jedneho pana co tomu naozaj rozumie a pracuje iba s japonskymi autami a ako jeden z mala dokaze robit aj tie neslavne 2.3 DISI retazovky a wankel motory na rozdiel od ostatnych akoze profesionalov ktorych je na Slovensku ako maku a pritom su zaskoceni z hocijakej banalnej chyby. Mne osobne sa diesel vyplatil, lebo v case ked som zhanal mazdu tak benzinove verzie boli drahsie o 1500eur a viac, co vlastne idu tak aj teraz tak a doteraz som do diesla tolko nenapchal, pricom mam original rozvody, podlozky a ostatny servis a stale jazdim za menej. Keby si tie benzinove verzie nedrzali taky vysoky rozdiel v cene, tak by sa mi nad tym mozno chcelo rozmyslat. Ale ja som spokojny :3906:
1tomas1
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1tomas1 »

Magnat007 ti to pekne napisal :2f93: dodam len toto-

ked chces kupit mazdu, musis mat zabezpeceny servis kde mazdam rozumeju, inak to auto nedopadne dobre-vid. niektor prispevky tu.
montovali tam 2,0 dizel- ten je v tomto rocniku uz vychytany a nema problem s DPF, ak to nepodtacas a nejazdis mesto. nafta v oleji pribuda, to je dane systemom vypalovania DPF, ale motor je na to stavany a tak isto olej je k tomu prisposobeny, treba davat len original mazda oil.
potom davali 2,2, ten mal problem s vytahanou rozvodovou retazou, ak je v aute nahrany novy softver, jej natiahnutie ti zahlasi kontrolka motora, cize sa vyhnes destrukcii motora. pred kupou by som dal jej natiahnutie pozriet cez diagnostiku, ano original diagnostika to dokaze, spolu s korekciiou a diagnostikou vstrekov :2f93:

tieto mazdy maju uz elektronicku servisnu knizku, takze si podla vin mozes overit v mazde ci sedia kilometre, lebo v tom rocniku by som si moc neveril, ze udaj 123000km bude pravdivy. :2f93: :2f93: :2f93: :2f93:
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Tiez trochu prispejem do debaty a tiez som Benzin pozitiv a naftu v aute nemusim ale prisla doba,ze uz aj najnovsie benzinove auta nie su to co byvalo :3020: Bohuzial. same znizovanie objemov na ukor spolahlivosti a potom retiazky na rozvodoch ako na bicykli, bloky agregatu tenke ako z papiera ,same turba co vela nevydrzia a pomaly kupit atmosfericky motor bez turba bude hotovy zazrak .Cize doba,ze do naftaka stacilo len liat naftu a na benzinaku len vymenit sviecky je uz davno prec.Dnes auto je spotrebak na 3roky a davaj kupovat dalsie auto :zg282:
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Stále aj dnes je kopec benzinových áut, ktoré nepotrebujú velkú údržbu, ale to človek nesmie v prvom rade pozerať na spotrebu, lebo v takom prípade končí u tých keketín, ktoré majú plánovanú životnosť na dobu záruky
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ivko : hurá ja stále žijem v dobe , keď do diesla len tankujem a ešte aj dlho budem.
Mp3turbo: Lubo a čo by si odporučil aké auto firme . Denne 150km do BA , 77KW , potom 250km po BA a večer 150km domov. 1:9 TDI vydržala dvojhmota 170t km.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

oco13 napísal:Ivko : hurá ja stále žijem v dobe , keď do diesla len tankujem a ešte aj dlho budem.
... ale Mazda 6 2.0D rv 2008-10 to určite nie je :d :D :d :D
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ivko ak by som dnes chcel kombíka v rope , tak volím Volvo 850Estate, alebo MB radu T s rokom výroby cca 1990. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

s tou diagnostikou to je dobry tip, pokial sa nebude jednat o Taliana kt. urobil max. jednu navstevu ked malo auto rok - pardon skoro dva lebo zabudol prist vcas :-)

ako pise ivko - usporene investujes, cize ak diesel pre usporu paliva (na palive) tak novy a pri 100-200.000 predat (a nie kupovat).
mazda ma najlepsi 2.0, ale nie dieslovy :-)
plati to uz minimalne 35 rokov, stale bol best motor 2.0i (tie prve karburator :-) ).
Plati to dodnes - najnovsie so zaujimavym systemom start - stop kt. nepouziva starter ale iba odpali stlacenu zmes.
Niekedy sa mi zda, ze je naozaj tazke vyrobit spolahlivy diesel s novou EURO normou a preto to je ako je.
Japonci neverili ze si Europania budu jazdit s rakovinotvornymi naftozrutmi po mestach a nevenovali teda ani pozornost velkemu vyvoju. Neskor sa zistilo ze nech je vyvoj akykolvek, stale narazi na problem. Niekedy za to moze podla mna palivo - ked uz su tie motory ake su, mali by dostat najsistejsiu naftu aku je mozne vyrobit 7x filtrovanu ako nemenovana Vodka a bez biozloziek...
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

oco taka 124 to je klasa
len treba kupit cim skor lebo to bude o chvilu hodnotnejsie ako tie nove mrciny
tie posledne rocniky sa hrdzou nerozpadli, takze rychlo pre ne :-)
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Máš to úplne jedno, pod kapotou je v podstate rovnaká technika len od iného výrobcu, ktorá ked sa poserie tak zaplačeš vždy.
Ked budeš mať šťastie že sa nedostaví závažnejší problém budeš spokojný s každým jedným

Každé jedno zo spomenutých áut má DPF, turbo, dvojhmotu, drahé vstrekovače a čerpadlo
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Kúp si benzínové vozidlo, eventuálne prerob na LPG, raz za 300.000km vymeníš spojku za 150eur a máš svätý kľud. Žiadne dvojhmoty, kaziace vstrekovače, filtre pevných častíc, turbá. Len podvozkové diely, brzdy, olej a benzín/plyn :-)
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Toyota avensis 2,0 D4D 93 kw kupený na SVK od r.v. 2009 ešte stále nemá DPF. A sú na predaj aj s 130 000 km.

Skús sa pozrieť týmto smerom. Ak Ti nevadí vrzgajúci interiér (asi nie keď pozeráš japoncov).
dudikopf
Príspevky: 282
Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dudikopf »

Známy ma takého,pri 160 tis km bolo nutne riesit vstreky,nove stali okolo 500eur jeden repas bol dačo lacnejší...Problem je kvôli horšej kvalite nafty na sk.
lubonr1
Príspevky: 242
Dátum registrácie: 23.08.2008 12:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubonr1 »

Dvojliter benzín a si vysmiaty, kašli na Insigniu aj Mondeo.
Kombinovaná spotreba 7 (reálne), ak ti je to veľa, motor je vhodný na LPG.
Mazda 6 GH 2.0i
===============================
EX: Citroen C4 Picasso 2.0 HDi <- Ford Focus MK2 FL 1.8 TDCi Titanium X <- Ford Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia <- Ford Focus MK1 1.8i Comfort <- Lancia Dedra 1.6i

Návrat na "Mazda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných