Mazda 6 gh 2.2 mzr-cd - dviha sa hladina oleja

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mazda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hanulamarek9@gmail.com
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 21.05.2017 19:21
Zdieľať na Facebook

Mazda 6 gh 2.2 mzr-cd - dviha sa hladina oleja

Príspevok od používateľa hanulamarek9@gmail.com »

Zdravým dvíha sa mi hladina oleja s čím mám počítať čo môže byť chyba ?
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Najskôr ti tam pribúda nafta = možno problémy okolo DPF
hanulamarek9@gmail.com
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 21.05.2017 19:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hanulamarek9@gmail.com »

Dpf vyzerá byť v pohode regeneruje ho každých cca 400-450 km a bol som aj v servise na diagnostiku a povedali že je OK tak neviem...
peq
Príspevky: 148
Dátum registrácie: 13.06.2008 20:34
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peq »

už sme to tu preberali, pozri tu:
vw-golf-1-6-tdi-zvysenie-hladiny-oleja-t64489.html
salamander8
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 28.10.2014 12:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salamander8 »

ze je ok DPF? Alebo cele auto? Diagnostika nevyhodila ziadny problem?
hanulamarek9@gmail.com
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 21.05.2017 19:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hanulamarek9@gmail.com »

salamander8 napísal:ze je ok DPF? Alebo cele auto? Diagnostika nevyhodila ziadny problem?
Tak ako vravím povedali mi v servise Mazda že pri motoroch 2.2 sa ešte nestretli s tým že by bol poruchovy FAP raz mi blikala kontrolka DPF ale údajne to signalizuje servisný interval resetli ho a už neblikala. A pozerali FAP tak bol zapchaty na 0.3 miligramu že to je vraj v pohode.
hanulamarek9@gmail.com
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 21.05.2017 19:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hanulamarek9@gmail.com »

lubos zimovcak napísal:nemôžu prepúšťať vstrekovače??, kolko máš km ?? okolo 200 +??
toto isté robí aj Ford Mondeo s 2.0 TDci, skús sa aj tam popýtať.
177000 km je nabehnute 2012 r.v
wilz
Príspevky: 3690
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Alebo ešte je teoretická možnosť, že ti tam niekto dolieva po troške olej. Skús do auta namontovať kameru, aby si ho načapal.
Veď čítaj s porozumením, čo ti tu niektorí napísali.
A tiež dôkladne ten odkaz od peq.
duskobenka
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 24.05.2016 09:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa duskobenka »

nam to robilo na starom aute a nakoniec prisli na to, ze tiez prepustali tie vstrekovace. nastastie ma oprava nevysla nejako ale uz vtedy som zacal rozmyslat ze je na case ho vymenit :D
1tomas1
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1tomas1 »

U mazdy s DPF je to normalne, ziadny problem tam nieje, tak to ma a musi byt.
1tomas1
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1tomas1 »

lubos zimovcak napísal:
hanulamarek9@gmail.com napísal:
lubos zimovcak napísal:nemôžu prepúšťať vstrekovače??, kolko máš km ?? okolo 200 +??
toto isté robí aj Ford Mondeo s 2.0 TDci, skús sa aj tam popýtať.
177000 km je nabehnute 2012 r.v
už som upravoval odpoved, treba riešiť vstrekovače, je to výrobná chyba u 2,2 TDci, aj u Fordu a je to vraj podobné-možno rovnaké riešenie.
Mazda nie je ford. :3020:
fecis
Príspevky: 45
Dátum registrácie: 14.12.2008 20:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fecis »

Mazda nieje Ford, ale Ford vlastní zopár percent akcií Mazdy a zdielajú niektoré časti, pokiaľ viem, tak mazda určite používa niektoré dieselove motory. (Tipol by som, že aj všetky naftové a svoje majú iba benzíny, aj to nie všetky, čo ponúkajú ale to je len môj dohad..)

Citujem: "Dravá šestnáctistovka
Ale pojďme k tomu nejzajímavějšímu, motoru. Jde o čtyřválec o objemu 1.6 l, který je výsledek spolupráce koncernů Ford a PSA. Není proto divu, že jej najdete hned v několika autech různých značek – a pod různým označením. Motor se tak nachází v Citroenu Xsara Picasso, Peugeotu 307 a 407 jako 1.6 HDI, v Mazdě 3 jako 1.6 MCD, ve Fordu Focus C-MAX jako 1.6 TDCi. Maximální výkon 81 kW dosahuje motor ve 4 000 otáčkách, maximum točivého momentu 240 Nm je k dispozici už v 1 750 otáčkách. Není proto divu, že motor dobře zatahuje už pod dvěma tisíci, takže při běžné jízdě není problém držet motor v nižších otáčkách. Při sešlápnutí plynu se „probere“ turbo a auto bez problému zrychluje. Při svižnější jízdě je ale dobré mít na otáčkoměru alespoň dva tisíce otáček, přece jen se tam motor cítí lépe a má klidnější běh. Více na: https://www.autorevue.cz/mazda-3-s-naft ... tni-test_2
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ford - mazda, komplet ine, ani sa nepoznaju, asi jak kali s bastrnakom :d :D

a jak sa hovori, ked je dojebany 1 kus, je to chyba, ked su vsetky na pikacu, toz sa jedna o vlastnost :40bd:, urcite maju na mazanie naftou svoje japonske patenty :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
1tomas1
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1tomas1 »

fecis napísal:Mazda nieje Ford, ale Ford vlastní zopár percent akcií Mazdy a zdielajú niektoré časti, pokiaľ viem, tak mazda určite používa niektoré dieselove motory. (Tipol by som, že aj všetky naftové a svoje majú iba benzíny, aj to nie všetky, čo ponúkajú ale to je len môj dohad..)

Citujem: "Dravá šestnáctistovka
Ale pojďme k tomu nejzajímavějšímu, motoru. Jde o čtyřválec o objemu 1.6 l, který je výsledek spolupráce koncernů Ford a PSA. Není proto divu, že jej najdete hned v několika autech různých značek – a pod různým označením. Motor se tak nachází v Citroenu Xsara Picasso, Peugeotu 307 a 407 jako 1.6 HDI, v Mazdě 3 jako 1.6 MCD, ve Fordu Focus C-MAX jako 1.6 TDCi. Maximální výkon 81 kW dosahuje motor ve 4 000 otáčkách, maximum točivého momentu 240 Nm je k dispozici už v 1 750 otáčkách. Není proto divu, že motor dobře zatahuje už pod dvěma tisíci, takže při běžné jízdě není problém držet motor v nižších otáčkách. Při sešlápnutí plynu se „probere“ turbo a auto bez problému zrychluje. Při svižnější jízdě je ale dobré mít na otáčkoměru alespoň dva tisíce otáček, přece jen se tam motor cítí lépe a má klidnější běh. Více na: https://www.autorevue.cz/mazda-3-s-naft ... tni-test_2
bavime sa o 2,2 v 6ke a 1,6hdi sa do 6 tky nedavalo. Tvoj tip je zly v diesloch si ide mazda svoje okrem tejto 1,6
1tomas1
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1tomas1 »

bajo777 napísal:ford - mazda, komplet ine, ani sa nepoznaju, asi jak kali s bastrnakom :d :D

a jak sa hovori, ked je ***** 1 kus, je to chyba, ked su vsetky na pikacu, toz sa jedna o vlastnost :40bd:, urcite maju na mazanie naftou svoje japonske patenty :2f93:
ze sa poznaju snad neznamena ze je kali bastrnak, ci?

no tak japonci to robia takto od 2006. tak co teraz?
Napísať odpoveď

Návrat na "Mazda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných