Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Objektívne je zhodnotené každé auto,teda aj mazda...cena jazdenky.Ak dnes viem kúpiť C4 Gr Picasso za 2 tisíc,mazdu 3 za 1 tis. nebude pre lásku k blížnemu. Každé auto je dobré,dnes už áno.Do prvej opravy.Tu sa oddeluje zrno od pliev,idú tri základné kritériá - km prvého väčšieho průseru,hustota problémov,a cena opráv.Tu už sa potom ukážu veci na ktoré dovtedy nikto nemyslí,prístup k zásadným veciam,rozumnosť usporiadania,hovorí sa tomu aj servisná prítulnosť.Tak ako jedno auto radšej pošle každý mechanik do teplých krajov,iné z radostou zoberie každý.Dôležité detaily.Octavia,Golf,Leon atd dvojhmotu vymení 1 mechanik (ja som napr sám) za 5 hodín,z muzikou kávou za 6. na jednom vstrekovač pár minút,na inom začína peklo.Na niečom rozvody za 4 hodiny komplet 2 stovky,na inom von motor a peňaženka schudne.Každý špás niečo stojí,ale riť je jedna a tá potrebuje to isté ...niekam sa dostať.Každý si musí rozhodnúť čo bubáčikov je za premiestnenie svojej vzácnej zadnice zaplatiť. Kto za peniaze pracuje premýšla inak ako ten čo nevie odkiaľ sa mu kotia a má jedinú starosť aby neutrpela jeho prestíž
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
A ešte drobnosť...celkom som opomenul jednu dôležitú.Aké je diagnostika na danú značku dostupnosť a aj schopnosť.Lebo za každý problémik v jednom či druhom platíte veľa a ešte viac.Nič nie je drahšie ako zle diagnostikované (prípadne vôbec) auto.a tu sú teda rozdiely už ozaj kolosálne.To ide ruka v ruke.V podstate na to vždy a každý príde,je to len otázka času.Potom sa niet čo čudovať ako je milovaná (nenávidená) taká tá naša Octavie středisková
-
- Príspevky: 65
- Dátum registrácie: 16.10.2017 02:17 Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Víťaz ceny roka a podobne marketingové sračky nikto nemôže brat vážne .
Je to obyčajný reklamný podvod.
[/quote]
...jasné, všetci p*d vedia, iba ty si lietadlo. Evidentne zbytočné..
Je to obyčajný reklamný podvod.
[/quote]
...jasné, všetci p*d vedia, iba ty si lietadlo. Evidentne zbytočné..
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Qubo a prečítal si si aj k čomu to bola odpoveď?
Niekto na zaklade DVOCH aut hodnotil celý modelový rad - celkom ako naši novinári.
Niekto na zaklade DVOCH aut hodnotil celý modelový rad - celkom ako naši novinári.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 22.12.2014 14:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
...jasné, všetci p*d vedia, iba ty si lietadlo. Evidentne zbytočné..
[/quote]
No daj, KEDY sa vyhlasujú tie trápne ankety??
Neuveriteľne, PRED začiatkom výroby.
Čo auto, to prieser, nepodarok, česť výnimkám.
Nie po 10 rokoch a miliónoch km, ale PRED začiatkom výroby.
A KTO ich vyhlasuje?
Neuveriteľne, médiá, ktoré žijú z príjmov za reklamu od výrobcov...
Ford motor 1.0, prúser, čo často nedožije ani 100.000 km je toho žiarivý príklad.
Ale, pre mňa za mňa, onanuj ďalej, keď veríš niekomu, kto nemá 0,00 km , ale už vie, že je to TOP motor na svete
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Sice nebol ale nápad to nie je zlý.alexej007 napísal: ↑05.10.2023 23:15 https://www.topky.sk/cl/10/2605997/Zabe ... qus_thread
Oco13 nebol si to ty? Ja len taaak, či? ,
Podla kolies a svetiel je to Saxo , s jeho staršou sestrou som sa domov doplazil v takomto stave
synator hodil budku ale domov došla po vlastných a teraz maká niekde ako traktorček
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 922
- Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58 Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
"No daj, KEDY sa vyhlasujú tie trápne ankety??
Neuveriteľne, PRED začiatkom výroby.
Čo auto, to prieser, nepodarok, česť výnimkám.
Nie po 10 rokoch a miliónoch km, ale PRED začiatkom výroby.
A KTO ich vyhlasuje?
Neuveriteľne, médiá, ktoré žijú z príjmov za reklamu od výrobcov..."
100% suhlas, tieto ankety su na smiech. Rovnako ako "recenzie" aut v roznych Motoringoch a podobne. Sak by si len redaktor dovolil povedat nieco uprimne a negatívne a dalsie auto na test by uz nedostali a cela relacia do kytek. Je haluz, ze niekomu toto moze nedochadzat.
Neuveriteľne, PRED začiatkom výroby.
Čo auto, to prieser, nepodarok, česť výnimkám.
Nie po 10 rokoch a miliónoch km, ale PRED začiatkom výroby.
A KTO ich vyhlasuje?
Neuveriteľne, médiá, ktoré žijú z príjmov za reklamu od výrobcov..."
100% suhlas, tieto ankety su na smiech. Rovnako ako "recenzie" aut v roznych Motoringoch a podobne. Sak by si len redaktor dovolil povedat nieco uprimne a negatívne a dalsie auto na test by uz nedostali a cela relacia do kytek. Je haluz, ze niekomu toto moze nedochadzat.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Oco... Taký Rover nie je u nás bohvie ako populárny, ale ak by Milan predával toho svojho, už aj ťahám peňaženku - asi tak.
Hmmm,asi je čas sa vyjadriť.Prešlo dosť rokov,auto je krásne stále...ale je odstavené odparkované v lakovni kedže už nelakujem a čaká na svoj osud pretože sa prejavila osudová achilová päta tých 1,8 i motorov.Nešťastná konštrukcia,40 cm dlhé skrutky hlavy.Nestačí že idú až pod spodné šálky klukovky do akejsi platničky zo závitami,sú aj tenučké.Roky sledujem tie motory,všetky majú už menené tesnenie pod hlavou,dokonca sa už vyrába akési spevnené.Auto ma ako jediné za život nechalo na polceste,syn si prišiel pre vnúčikov a ja som sa otočil a dolieval vodu každé 3-5 km až domov.Auto išlo už ani nie na olej ale na vodu.Ja hlupák som vedel od prvého majiteľa že mal jediný problém za celý čas...menil tesnenie.Neprikladal som tomu váhu,lebo veď stane sa.Teraz už x tý rok stojí,nejazdí vôbec,nechávam na náhodu kúpu iného motora alebo dozrie čas a pôjde z domu ako jeden z velkých omylov.Darmo je krásny,na kráse sa jazdiť nedá.Dnes vedie tabulku najblbších konštrukcií motora aké som opravoval.Samotné zvezenie je perfektné...ak ide ovšem.Vyše % vidím že mu dozrie čas a pôjde ako vyhnanec.Perspektívny velmi pekný veterán klasik ma hlboko sklamal,je anglický motor od Roveru.Chcel som tichučké auto,mohol som kúpiť z BMW dieslovým motorom,no proste chyba z nevedomosti.
Hmmm,asi je čas sa vyjadriť.Prešlo dosť rokov,auto je krásne stále...ale je odstavené odparkované v lakovni kedže už nelakujem a čaká na svoj osud pretože sa prejavila osudová achilová päta tých 1,8 i motorov.Nešťastná konštrukcia,40 cm dlhé skrutky hlavy.Nestačí že idú až pod spodné šálky klukovky do akejsi platničky zo závitami,sú aj tenučké.Roky sledujem tie motory,všetky majú už menené tesnenie pod hlavou,dokonca sa už vyrába akési spevnené.Auto ma ako jediné za život nechalo na polceste,syn si prišiel pre vnúčikov a ja som sa otočil a dolieval vodu každé 3-5 km až domov.Auto išlo už ani nie na olej ale na vodu.Ja hlupák som vedel od prvého majiteľa že mal jediný problém za celý čas...menil tesnenie.Neprikladal som tomu váhu,lebo veď stane sa.Teraz už x tý rok stojí,nejazdí vôbec,nechávam na náhodu kúpu iného motora alebo dozrie čas a pôjde z domu ako jeden z velkých omylov.Darmo je krásny,na kráse sa jazdiť nedá.Dnes vedie tabulku najblbších konštrukcií motora aké som opravoval.Samotné zvezenie je perfektné...ak ide ovšem.Vyše % vidím že mu dozrie čas a pôjde ako vyhnanec.Perspektívny velmi pekný veterán klasik ma hlboko sklamal,je anglický motor od Roveru.Chcel som tichučké auto,mohol som kúpiť z BMW dieslovým motorom,no proste chyba z nevedomosti.
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Ja sa najviac "teším", ako sa budú o 5-10 rokov opravovať digitálne palubovky a hlavne, tuším 10 rokov je vyrobca povinný zabezpečiť ND...
To bude plaču.
To bude plaču.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Milan, opýtam sa ako kutil domáci - samotné tie skrutky sa nedajú nahradiť silnejšími. Blok motora na súradnicovú vrtačku aj s hlavou a prevrtať. Doslova na hulváta, takým ruským spôsobom. Netušil som že Rover má takýto zádrhel, sám som po jednom poškuloval - v LV aj s plynom samozrejme.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 238
- Dátum registrácie: 15.07.2023 08:08 Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Na ten motor si spominam robil sa uz roky dozadu, myslim, ze to bol rover 200. Pamatam len matne ale na tie dlhocizne sruby sa neda zabudnut krizom cez cely motor az na taku platnu do olejovej vane, ked dobre pamatam tam bolo olejove a tadial olej do motora. Ale fakt uz len matne
-
- Príspevky: 896
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Milan rozpravali sme sa o tej poruche pred x rokmi a ked si to tu napisal verejne tak sa spytam. To je uz opakovana porucha ,uz si raz to auto opravil a zas sa to zopakovala ci stoji uz od vtedy ?
Skoda ho,dizajnovo velmi pekne.
Skoda ho,dizajnovo velmi pekne.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Mazda 3 - 2.2 diesel , 2010
Je to opakovaná porucha.Tú prvú by som odpustil.Dal som motor von,vykostil,vynovil.Tie skrutečky hláv som silne podcenil.Je tam ešte jedna zvláštnosť,kým nie je na 100% zabezpečený okruh kúrenia,neotvorí termostat a vyvretie je tak rýchle že si vodič nestihne vybrať kde ho bleskovo "zaparkovať". Malé zavzdušnenie spôsobí kolosálnu chybu.Je ešte tretia vec,síce nespôsobila problém,ale... Kvapalina pre spojku má skrytú nádržku pod palubovkou ktorá má vo vrchlíku balonik a je zatvorená na tesno. Pomocný valček má dve trubky,jednou sa tlakuje systém,tak sa dostane kvapalina do neprístupnej nádobky,tam natečie a stlačí bálonik.A to zabezpečuje potom kvapalinu pre prácu spojky.To kto vymyslel bol buď absolutný génius,alebo absolutný .... j
Čo nejde uprieť,tichučké auto,veľmi pohodová jazda,dokonca na našej rozbitej ceste nepočuť podvozok.Netradičný retro vzhlad prístrojov,výborný posed,proste príjemné.Ale čo z toho.Keby to šlo,dám do neho iný motor inej značky,robil som to už v čase červených kmérov.Z Daciou 1310 som naháňal všetko čo bolo na ceste a nemali šancu,policajti blbý neraz videli motor a nejako si nevšímali že veľkosť akosi nesedí.No ale čo bolo bolo,terazky je nová doba a toto nie je amerika.Tam by som sa tým asi živil
Čo nejde uprieť,tichučké auto,veľmi pohodová jazda,dokonca na našej rozbitej ceste nepočuť podvozok.Netradičný retro vzhlad prístrojov,výborný posed,proste príjemné.Ale čo z toho.Keby to šlo,dám do neho iný motor inej značky,robil som to už v čase červených kmérov.Z Daciou 1310 som naháňal všetko čo bolo na ceste a nemali šancu,policajti blbý neraz videli motor a nejako si nevšímali že veľkosť akosi nesedí.No ale čo bolo bolo,terazky je nová doba a toto nie je amerika.Tam by som sa tým asi živil
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných