lpg od vyroby
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 21.03.2006 20:36 Zdieľať na Facebook
lpg od vyroby
zdravim
chcem sa opytat ci sa oplati kupit auto s namontovanym lpg splynovacom od vyroby priamo v automobilke.mam na mysli ojazdene auto od roku 2007.
dik
chcem sa opytat ci sa oplati kupit auto s namontovanym lpg splynovacom od vyroby priamo v automobilke.mam na mysli ojazdene auto od roku 2007.
dik
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 21.03.2006 20:36 Zdieľať na Facebook
lpg od vyroby
to mas pravdu ale asi take auto je lepsie stavane na spalovanie plynu.
-
- Príspevky: 4906
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 21.03.2006 20:36 Zdieľať na Facebook
lpg od vyroby
dik chalani za vase nazory.pytal som sa preto lebo som mal vyhladnute auto z roku 2007 konkretne megan kombi 1.6 s lpg priamo z vyroby(aspn takto tam bolo napisane).
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Nedavno tu daval koment Mayo-ZV ,že v jeho firme montovali "priamo od vyroby" do 30 aut LPG....
Dalej viem že v Nižnej Myšli montuju "priamo od vyroby"
Landi Renzo do nových Dacii,
takže nevidel by som rozdiel či su kupim auto z LPG "priamo od vyroby" ktoré montovali dielne menované hore
alebo sa prihlasim na montaž so svojim autom, možno aj ojazdeným,
v konečnom dosledku ma však dodatočna montaž vyjde lacnejšie....
Čo sa týka technickej stranky veci vozy kde boli upravy motora robené kvoli bi-fuel boli napriklad Ford C-max benzin ktoré sa vyrábali pred 10 rokmi , tieto mali odolnejšie sedla ventilov a p.
Vätšinou nie je rozdiel žiadny medzi autom napr. MPi ktoré sa zakupi s LPG a bez LPG
inak neviem o tom,žeby sa v dnešnej dobe ešte vyrabali MPi , možno niekde v Rusku alebo v Indii
Všeobecne platí,že najvhodnejší na prestavbu LPG je ATMOSFERICKY motor vyššieho objemu 1,6 1,8 alebo väčší
ktorý ma dobre poriešenie CHLADENIE
TOTO je kľúčové pre životnosť motora ,ktorý je prevadzkovaný na LPG
Dalej viem že v Nižnej Myšli montuju "priamo od vyroby"
Landi Renzo do nových Dacii,
takže nevidel by som rozdiel či su kupim auto z LPG "priamo od vyroby" ktoré montovali dielne menované hore
alebo sa prihlasim na montaž so svojim autom, možno aj ojazdeným,
v konečnom dosledku ma však dodatočna montaž vyjde lacnejšie....
Čo sa týka technickej stranky veci vozy kde boli upravy motora robené kvoli bi-fuel boli napriklad Ford C-max benzin ktoré sa vyrábali pred 10 rokmi , tieto mali odolnejšie sedla ventilov a p.
Vätšinou nie je rozdiel žiadny medzi autom napr. MPi ktoré sa zakupi s LPG a bez LPG
inak neviem o tom,žeby sa v dnešnej dobe ešte vyrabali MPi , možno niekde v Rusku alebo v Indii
Všeobecne platí,že najvhodnejší na prestavbu LPG je ATMOSFERICKY motor vyššieho objemu 1,6 1,8 alebo väčší
ktorý ma dobre poriešenie CHLADENIE
TOTO je kľúčové pre životnosť motora ,ktorý je prevadzkovaný na LPG
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4906
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
Onoho času ked som jazdil na lpg /škodovky,favorit,felicia,espero,octavia/ som neuvažoval o tom že by motoru lpg nejak škodilo. Vedel som akurát o problematických japonských motoroch.
Ono vlastne mi otvoril trošku oči az p.Hlavatý a čo-to som prečital o úpravách v motore kde sa počita s tým že tam pôjde plyn. Preto tá moja odpoveď a stojím si za tým že v novom aute by som šiel radšej do "fabrickej" montáže.
Ono vlastne mi otvoril trošku oči az p.Hlavatý a čo-to som prečital o úpravách v motore kde sa počita s tým že tam pôjde plyn. Preto tá moja odpoveď a stojím si za tým že v novom aute by som šiel radšej do "fabrickej" montáže.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Milý "autolaik",
ak konzultuješ s p.hlavatým, tak ti p.Hlavaty určite vysvetlil,že sučasné motory a auta ,teda myslím r.v. 2014
nemaju nikde ani gram materialu navyše ,tak su prepracované aby sa čo najviac ušetrilo
preto nemaj veĺké iluzie,že motory aut ktoré su fabricky upravené na LPG, su nejaké lepšie držiaky s posilnenými sučiastkami dizajnované na niekolko sto tisíc km prevádzky
su také isté ako tie čo su určené pracovať len na benzín
ak vieš o niečom o čom ja neviem,tak zaves sem prosim Ťa
LINK o txchto upravach , aby si o tom prečítali aj iní nvštevnici tohto fora
ĎAKUJEM
ak konzultuješ s p.hlavatým, tak ti p.Hlavaty určite vysvetlil,že sučasné motory a auta ,teda myslím r.v. 2014
nemaju nikde ani gram materialu navyše ,tak su prepracované aby sa čo najviac ušetrilo
preto nemaj veĺké iluzie,že motory aut ktoré su fabricky upravené na LPG, su nejaké lepšie držiaky s posilnenými sučiastkami dizajnované na niekolko sto tisíc km prevádzky
su také isté ako tie čo su určené pracovať len na benzín
ak vieš o niečom o čom ja neviem,tak zaves sem prosim Ťa
LINK o txchto upravach , aby si o tom prečítali aj iní nvštevnici tohto fora
ĎAKUJEM
-
- Príspevky: 4906
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
Milý Lacko
prečo hneď tak uštipačne ako dieťa v škôlke? Vidíš niekde že píšem niečo o státisícoch kilometroch?
Linky si snáď vygúgliš aj sám, ja len námatkovo :
http://www.hyundai.sk/predaj-a-sluzby/l ... y-vozidiel
Chceš mi povedať že tie vety co tam popísal "hyundai" sú len mlátením prázdnej slamy?
Neber mi prosím Ťa ilúzie. Mám odjazdené statisíce km na lpg bez nejakých problemov /ak nepočitam Škodu105 , tam sa ventily pridierali jedna radosť,/ na favorite som odkrútil cca pol milióna km,esperom cca 300 000 a na ďalšich tragačoch tiež pekné km. Nikdy som sa nebál montáže lpg ale v tejto dobe motorčekov už áno.
prečo hneď tak uštipačne ako dieťa v škôlke? Vidíš niekde že píšem niečo o státisícoch kilometroch?
Linky si snáď vygúgliš aj sám, ja len námatkovo :
http://www.hyundai.sk/predaj-a-sluzby/l ... y-vozidiel
Chceš mi povedať že tie vety co tam popísal "hyundai" sú len mlátením prázdnej slamy?
Neber mi prosím Ťa ilúzie. Mám odjazdené statisíce km na lpg bez nejakých problemov /ak nepočitam Škodu105 , tam sa ventily pridierali jedna radosť,/ na favorite som odkrútil cca pol milióna km,esperom cca 300 000 a na ďalšich tragačoch tiež pekné km. Nikdy som sa nebál montáže lpg ale v tejto dobe motorčekov už áno.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 21.03.2006 20:36 Zdieľať na Facebook
lpg od vyroby
cauko lpgaci
autolaik pisem velmi zaujimavo.dobre sato cita.ja mam thaliu 1.2 55kw.je to slabe auto ale co sa tyka lpg dost vdacne.dal som si dodatocne namontovat lpg.som spokojny.akurat som mal problem so studenym startom.dal som nastavit ventily a bolo po probleme.
ak mam pravdu povedat tiez tym dnesnym autam neverim co ca tyka lpg.
autolaik pisem velmi zaujimavo.dobre sato cita.ja mam thaliu 1.2 55kw.je to slabe auto ale co sa tyka lpg dost vdacne.dal som si dodatocne namontovat lpg.som spokojny.akurat som mal problem so studenym startom.dal som nastavit ventily a bolo po probleme.
ak mam pravdu povedat tiez tym dnesnym autam neverim co ca tyka lpg.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ja Ti to poviem rovno:
lpg NIČÍ motor ,
v spaĺovacom priestore je vyššia teplota horenia ako pri spaľovaní benzínu a to žiadnemu motoru nerobí dobre
Ja som z Esperom najazdil na plyn tak cca 150 000 km
pričom ked som montoval LPG,tak už viac ako 100 000 malo najazdené
a ten motor DORAZILI moje jazdy do Nemecka , na plný kotol po dalnici samozrejme na LPG v lete pri+30°C
espero nemalo nejake excelentné chladenie ani chladič oleja či ostrekovanie piesta zospodu olejom ako maju dnešne moderné motory
preto sa poručalo, ale služilo celkom dobre
preto hovorím,že ked motor na LPG tak vyšší objem a vynikajuce chladenie musí mať
Chevrolet Orlando také chladenie má a som celkom zvedavý kolko mi vydrží na LPG zatial je to viac ako 35 000 km, ubehnuté na LPG ,bez jedinej poruchy
lpg NIČÍ motor ,
v spaĺovacom priestore je vyššia teplota horenia ako pri spaľovaní benzínu a to žiadnemu motoru nerobí dobre
Ja som z Esperom najazdil na plyn tak cca 150 000 km
pričom ked som montoval LPG,tak už viac ako 100 000 malo najazdené
a ten motor DORAZILI moje jazdy do Nemecka , na plný kotol po dalnici samozrejme na LPG v lete pri+30°C
espero nemalo nejake excelentné chladenie ani chladič oleja či ostrekovanie piesta zospodu olejom ako maju dnešne moderné motory
preto sa poručalo, ale služilo celkom dobre
preto hovorím,že ked motor na LPG tak vyšší objem a vynikajuce chladenie musí mať
Chevrolet Orlando také chladenie má a som celkom zvedavý kolko mi vydrží na LPG zatial je to viac ako 35 000 km, ubehnuté na LPG ,bez jedinej poruchy
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných