Liqui molly stop stratam oleja

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď
LPGmaniak
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 02.10.2011 22:22
Zdieľať na Facebook

Liqui molly stop stratam oleja

Príspevok od používateľa LPGmaniak »

caute

https://aditiva.heureka.sk/liqui-moly-s ... e/#section

taketo nieco myslite ze moze pomoct ked sa trocha straca/papa olej? (Octa 1, 2006, 1.6 MPi, a nie nie je prasknuta hlava ani tesnenie)
Nemoze to skor uskodit? co si o tom myslite?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kolko je to trocha ? tu by to malo byt trocha o technike a tam sa mera v jednotkach objemu obvikle :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
LPGmaniak
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 02.10.2011 22:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa LPGmaniak »

tak urcite to vezme niekedy, hlavne po dialnici, aj 0.5l/1500 km
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

no neni to malo, ale tieto motory proste beru nejaky olej, jednak je to atmosfera, jednak pocitam ze to mas jak sporak, jednak to neni japonec, ale vw kvalita lol, jednak to ma kratke prevody, tak tocis na dialnici 4000 len tak, ja bych to tam nelial, lebo zazrak z toho nespravis, radsej voz liter stale v kufri, dost oleja v motore je lepsie, jak zazracna vodicka co konstrukcne danosti proste neopravi, aj bych sa stavil s tebou ze ucinok bude minimalny, ale zase 6 evri za kuzlo neni tak strasne, vyskusaj a napis vysledok :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

jak sa hovori, kazdemu z nas..skor ci neskor..., aj od tojoty boli skvosty, hlavne take so zazracnymi povlakmi lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
LPGmaniak
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 02.10.2011 22:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa LPGmaniak »

no hej ale ci to nemoze uskodit motoru, nejak to upchat mazacie kanaliky alebo tak...
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Hlavne treba zistiť na akej báze je ten restorer vyrobený,
pokiaĺ na báze PTFE /teflon/,tak nedavať ho tam,lebo urobí usadeniny v olejovej vani a účinok bude len velmi kratkodobý...

Oveľa učinnejšie su pripravky na baze rozptýlených molekul kovu, ktoré vyplnia mikro-ryhy a tak v určitej miere utesnia
piest vo valci, vyrovnajú sa kompresné tlaky a motor pojde
lepšie od nizkých otáčok, ale zase nejaké zázraky netreba od toho očakávať , učinok trvá ,tak cez dve vymeny oleja a potom treba znovu aplikovať

použil som dve balenia (jedno balenie je 5 ml)v motore Daewoo Espero ,ktorý mal nabehané v tom čase
blízko 300 000 km, zlepšili sa studené štarty , aplikoval som v novembri..
tiež papal olej, ale uniky oleja boli aj nadalej,lebo unikal olej cez semeringy na ventiloch

jedná sa o pripravok CERAMIZER

http://www.ceramizer.com/sk/caste-otazky
Hondar
Príspevky: 504
Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hondar »

Tiež mám podobný „problém“ - číselne vyjadrenie je 1L/3.000 km
Viem, že po tomto intervale naraz nalejem do motora celý liter 5W-40 a bez obáv frčím ďalších 3.000km. Liter je vtedy presne z dolnej rysky po hornú preto som si zvolil tento interval :3035:
Čo to dlhodobo sledujem, mne skôr cucká olej pri decelerácii – keď je zavretá škrtiaca klapka a motor „tlakuje“. Pri dialničnom tempe je spotreba oleja mizivá – skôr nulová. 1000km cesta k moru do Chorvátska a hladina oleja v motore vôbec neklesla – späť detto.
Keď som túto vlastnosť môjho agregátu spozoroval, tiež som ju chcel “jednoducho” odstrániť, tak som Googlil a hľadal (mám aj tu o tom tému), až som sa rozhodol priliať do náplne to najsamlepšie za 35,-€: Metabond Old Spezial – pomoc bola krátkodobá, skôr si myslím že šlo o placebo efekt…. Nevzdal som sa a pri ďalšej výmene oleja som sa rozhodol vyskúšal olej „na to určený“ Valvoline Max Life – tiež žiadna sláva. Čiže som sa vrátil k svojmu oblúbenému ENI i Sinth 5W-40 (API SN) a raz za 3k km ho refrešnem ďalšou litrovou fľaškou, ktorá kondícii oleja určite pomôže výrazne viac ako hocijaké zázračne tesniace aditívum z kozmického vývoja :-)
Ešte doplním, že píšem o japonskom 2,3L LPG motore z podpisu nižšie (bez primazávania ventilov – ktoré je čistý oyeb). Celý priestor pod krytom ventilov mám zrkadlovo čistý jak pri fungláči – žiaden sopel ani len úsada sa nikde nekoná.
Pre porovnanie: 1,6L Civic bez LPG s podobným nájazdom mi nespotrebuje od výmeny po výmenu takmer nič – myslím to tak, že vôbec netreba dolievať počas 15.000 km ani kvapku – len veci pravidelne vizuálne skontrolujem a vyškerený zatváram kapotu – už 10 rokov :4012:.

Záver: nerieš a dolievaj! Laco vraj kupuje v Tescu nejaký olej ROX so špičkovou špecifikáciou za smiešny peniaz - to je ekonomicko-technicky najlepšie riešenie.
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

Pri spotrebe oleja 1 liter na 1000km by som uz kupoval olej v 20 l kanistroch tam su lepsie ceny. Mozno uz ani by nebolo olej treba menit ale to je len uvaha , ved je tam stale novy olej .
Toto nieje vysmech majitela, ale liter na 3000 je uz na moj vkus vela , ak sa jedna o bezne auto na kazdodenne jazdenie.
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0908208803 a 61 neregistrovaných