Lexus RX400h - vysoke hodnoty lambda na EK

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24985
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Lexus RX400h - vysoke hodnoty lambda na EK

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ako sa hovorí...koniec dobrý... Ale veci sa majú inak.Húževnatosť majiteľa je to,čo vecami pohlo.Truhlíkovština technikov ma neprekvapuje.Svojho času som mal ponuku ísť na novovznikajúcu stanicu,nemá zmysel ísť do podrobností.Keď som pozrel zoznam ""budúcich" kolegov tak som doslova ušiel.Všetky mená mi boli známe.Ja som dodnes a teda ani po dosť rokoch na pozemok tejto stanice už nevstúpil.
Škoda že si ľudia idú po krku,sú na seba hnusný, miesto toho aby si pomohli ako riešiť dôsledky podobných truhlíkov a more neprofesionalizmu a lajdáctva.
Tento príbeh verím mnohým pomôže pri podobných problémoch
lubos zimovcak
Príspevky: 3447
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: Lexus RX400h - vysoke hodnoty lambda na EK

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Huncut... :300f: :3dcline:
Dík pekne za odpoveď a informáciu.
seven549
Príspevky: 7883
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Lexus RX400h - vysoke hodnoty lambda na EK

Príspevok od používateľa seven549 »

uz to chcem vidiet ako bude majitel auta skolit technika.

ja som to uz pisal min pred 7 rokmi ze technici stk ek su uz davno nemechanici.mne stacilo ked som u nas videl na stk ek byvaleho casnika z pivarne.co uz len taky tlk pochopi o aute.
preto som si pytal technika podla mena toho a toho.teliatka casnikov a kucharov nehcem lebo nevedia co maju kontrolovat a ako merat emisnu.a na aute co malo 6 rokov 65000km mi povie ze naprava je rozbita.

a kazdy vie ako to a tych skoleniach bezi.ja som absolvoval horolezecky kurz vo svicarsku ktory mi platila firma este v mojich zaciatkoch co som len tapkal nemecky a presiel som.pritom bez pomoci by som teoriu nedal ani na 50 percent.a presiel som.na slovensku skolenie je prechadzka zahradou.a zaujimalo by ma ako ten casnikovy technik stk ek aj vie kde ma danne auto starter.

ked som siel s 18 rocnym autom a technik bol mechanik co robil auta 25 rokov v autorizaku,na vsetko povedal bezne opotrebenie.

a to iste je aj zdravotnictvo.70 percent personalu su uz ludia ktory nevedia ani podat prvu pomoc.este dobre ze taku somarinu zrusili na cestach s tymi fingovanymi nehodami.na prvu pomoc musi byt skoleny profesional pretoze laik cloveka skor zabije ako mu pomoze.
Naposledy upravil/-a seven549 v 03.02.2023 00:19, upravené celkom 1 krát.
seven549
Príspevky: 7883
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Lexus RX400h - vysoke hodnoty lambda na EK

Príspevok od používateľa seven549 »

zmier sa stym ze dnes uz je aj osetrovatel v nemocnici hocikto s kurzom.dnes si spravis kurz na hocico a mozes to profesionalne robit.nikoho nezaujima tvoja prax a vzdelanie.
rudolfo63
Príspevky: 9959
Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22
Zdieľať na Facebook

Re: Lexus RX400h - vysoke hodnoty lambda na EK

Príspevok od používateľa rudolfo63 »

...seven...,si mimo,ošetrovatel musi mat vysoku školu,moj kurz trval 5 rokov,nemylit si to s opatrovatelom,ktory ale nemoze pracovat v nemocnici....,a k ostatnemu...,pišeš strašne ko.ko.ti.ny...
autolaik
Príspevky: 4915
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Re: Lexus RX400h - vysoke hodnoty lambda na EK

Príspevok od používateľa autolaik »

Skor si to pomylil so sanitarom ktory prebaluje pacientov,vynasa moč a prevaza na voziku po vysetreniach.
arthur24
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 01.11.2009 08:34
Zdieľať na Facebook

Re: Lexus RX400h - vysoke hodnoty lambda na EK

Príspevok od používateľa arthur24 »

Ďakujem za príspevok, ktorý ma motivoval si danú tému preštudovať, myslené hybrid na EK. Dnes som absolvoval EK s Toyota C-HR 1.8 hybrid a problém bol podobný, ale ani nie tak s emisiami ako s neschopnosťou vozidla udržať stabilné zvýšené a aj voľnobežné otáčky. Auto bolo v servisnom režime podľa Seka metodiky, tam sa po telefonáte so Seko-u znižoval rozsah otáčok pri meraní pri zvýšených otáčkach (zachytil som rozsah 2000-2400 ot/min). Po 10 min sa to meranie podarilo. Potom problém s udržaním voľnobežných otáčok, motor samozrejme po ubratí plynu zhasínal. Požiadal som technika o zrušenie servisného módu, pridalo sa na kúrení na max. a po nejakom 4. pokuse samozrejme OK. Ako bolo opísané, pri kolísaní otáčok samozrejme lietali CO, HC a lambda hore-dole, čiže test by bol neúspešný.

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných