Land Rover Discovery3 2,7 tdv6 hse 2008

Diskusia ohľadne vozidiel značky Rover

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kytyr
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.11.2012 21:47
Zdieľať na Facebook

Land Rover Discovery3 2,7 tdv6 hse 2008

Príspevok od používateľa kytyr »

Zdravím. Rozmýšľam nad kupou disco3 2,7 hse rv2008. Chcel by som vás poprosiť o nejaké reálne skúsenosti. Prehľadávať fóra uz dlho a nic konkrétne som nenašiel. Koľko stojí bežný servis. Servis robíte v bežných servisov alebo je potrebné navštevovať nejaké špecializované servisy? Na väčšine fórach čítam len problémy s tímto autom. Preto ma to odrádza od kúpy. Vaše skúsenosti? Nejaké priemerne ceny za výmenu rozvodov. Brzdy? Olej a filtre. Ďakujem za odpovede.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Tot sa to riešilo v inej téme

Neviem prečo sa zaujímaš o cenu za rozvody, brzdy, a olej.
Ked chceš vedieť do čoho ideš zaujímaj sa práve o negatíva a to čo stojí vyriešenie problému.

Lebo ked sa o to zaujímať nebudeš tak príde plač. Vyber si také auto, ktoré si ochotný aj uservisovať ked k niečomu príde. Spoliehať sa na to že bude treba meniť len olej a brzdy :41c2:
kytyr
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.11.2012 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kytyr »

Samozrejme ze ma zaujíma aj ostatné. Ale rád by som počul reálne skúsenosti. Nechcem kupovať auto ktoré bude v servise viac ako na ceste. Preto sa zaujímam.
theflyingdutchman
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 21.10.2013 09:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa theflyingdutchman »

Radsej si vyber ine auto. Discovery 3 je pomerne kazove. Ci ten motor alebo dalsie veci ako vzduchove pruzenie atd. Menia sa tam casto aj komplet brzdy, je to tazke auto. Brzdovych platniciek aj diskov sme drzali skladom dost vela. Neviem ake su na Slovensku hodinove sadzby na Land Rover, ale iste budu patrit k tym vyssim.
kytyr
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.11.2012 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kytyr »

Od niektorých počúvam že keď chcem poriadne auto tak mam kúpiť láme rover. Ale tak zatiaľ co som sa dočítal tak veľa ľudí piše ze sa často kazí. Každý rieši nejaké chyby. Počítal som s tým ze servis bude drahší. Ale nechcem dopadnút tak ze budem v servise častejšie ako na ceste. Auto potrebujem každý den aj na dlhšie trasy. Nechcel by som aby ma niekde nechalo v stychu. Chcel som počuť len reálne od ľudí ktorí to auto majú alebo od takých ktorí majú skúsenosti so servisovania takéhoto autá ze ci su spoľahlivé. Ale tak čím viac čítam oblých autách tak pomaly asi prejdem na inú značku.
alexthegr8
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 24.02.2014 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alexthegr8 »

Nazdar, Discovery 2 bolo super auto ale táto trojka sa fakt nepodarila, na ten čudný dizajn sa dá zvyknúť ale ten vzduchový podvozok je kazový a to iste ta dva- sedmička pôvodom od PSA. Kamarat si to kúpil v tých časoch nové a pokazili sa mu tam take banálne veci ako na Škode 120. Ak mas dosť peňazí kúp radšej Disco 4 s 3.0 Dieselom, ten je ok
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

alexthegr8 napísal:Nazdar, Discovery 2 bolo super auto ale táto trojka sa fakt nepodarila, na ten čudný dizajn sa dá zvyknúť ale ten vzduchový podvozok je kazový a to iste ta dva- sedmička pôvodom od PSA. Kamarat si to kúpil v tých časoch nové a pokazili sa mu tam take banálne veci ako na Škode 120. Ak mas dosť peňazí kúp radšej Disco 4 s 3.0 Dieselom, ten je ok
Prave ani ten 3.0diesel nie je spolahlivy. Odchadzaju ako sneh na jar. Lamu sa tam kluky atd.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Disco 3/4 a RR Sport je rozsiahla téma. Vo všeobecnosti tu 100% platí, aký majiteľ také auto. Poznám autá čo jazdia svet po skutočne ťažkých terénoch u ludí čo pred tým prejazdili Rumunsko, Ukrajinu, Albánsko, Afriku na Defoch a D2 a to isté dali s D3. Niekto má k spokojnosti cez 400 000km niketo robil motor po 150 000. Pokial ide o vyššie spomínané problémy s pneu podvozkom
.toľkokrát co auto padlo do núdzového rezimu..to zažiť nechceš...menil som kompresor..., čídla výšky, neviem co vsetko
Tak toto zažíva mnoho majiteľov. Problém je v servise. Autorizáky, ktoré by to mali vedieť, vedia prd. Odstraňujú následky pred príčinou. Viem Ti poradiť servisy na SK alebo blízko n aMorave kde treba chodiť a kde to vedia ale: Musíš si uvedomiť, že kupuješ auto čo nové stálo 70 000+ a tak prevádzka nemá šancu kopírovať prevádzku Oktávky čo nová stála 20. Rozvody sa napr. menia tak, že ide karoséria dolu z podvozku (ale to aj u Nisanu Patfinder a asi to nebude výnimka) zasa je tam potom luxusný prístup a vo finále to nie je drahšie ako u iných. Automat od ZF je zasa skvelý a vlastne si nespomínam či ho niekto niekedy robil. Zasa taký RR L322 má automat od GM a ten končí každých 200 000 s repasom za 2500€ ale 3oj liter od BMW je držiak. Na druhej strane, najdrahšia, kvalitne spravená GO motora po strete piest/ventily je do 2000€ a to asi nikto na porovnateľné auto nespraví. A ak sa niekomu zdá 2oj tisícová oprava motora na aute za 70-80 000 veľa, tak nie je ekonomicky vhodný kandidát na vlastnenie takého auta.
Náhradné diely? V danej triede asi nič lacnejšie nie je aj keď LR D3/4 už nie je to čo staršie ročníky.
A hlavne POZOR!!! Autorizovaným servisom sa vyhýbať na 100 honov. Ak to platí u iných značiek v prípade LR a RR 100násobne.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

kiezby si mal pravdu a bol by ten 3.0d biturbo nepodarok od BMW. Ak dokazes nan spravit GO za 2000e tak sme potom za vodou lebo poliak ju robi tusim za 4ku a poliaka dokaze podliezt ozaj malokto. Par tych motorov som uz zhanal tak ak sa mylim skusme si to prediskutovat
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ja som písal že ten 3l BMW je v RR L322 a nie v Disco. 3l v D4 je +- to isté čo vola 2,7
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Co mam info od mechanikov tak v disco3 ten 2,7 agregat s 2turbami pochadza od pezota a v nom bol spolahlivy ale v disco3 sa trapi ked som sa na tom viezol tak to nemalo stavu na take tazke auto
QQ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 18.05.2009 20:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa QQ »

PSA? 2 turbá?

Naftový šesťvalec Jaguar 2,7 V6

Naftový šesťvalec Jaguar 2,7 V6 bol pre použitie v Discovery 3 mierne modifikovaný. Namiesto dvoch malých má jedno veľké turbodúchadlo a tým pádom iný priebeh krútiaceho momentu s maximom na 440 Nm.
QQ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 18.05.2009 20:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa QQ »

A k tomu podvozku- mám ho 250000km a vzduch doteraz bez poruchy pôvodný a robil sa iba repes kompresora pri 200000km spotrebná vec za pár drobných...
kurva tak tu nepíšte sračky a starajte sa o autá jak treba...
budú vám slúžiť! :3c90:


nekúpil by som si JEEP ani LudoWýWoz ani nič iné... sú hodne kazové... to máte to isté..
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

QQ napísal:PSA? 2 turbá?

Naftový šesťvalec Jaguar 2,7 V6

Naftový šesťvalec Jaguar 2,7 V6 bol pre použitie v Discovery 3 mierne modifikovaný. Namiesto dvoch malých má jedno veľké turbodúchadlo a tým pádom iný priebeh krútiaceho momentu s maximom na 440 Nm.
2,7 je PSA!!! Používa ho Jaguar, Peugeot, Citroen, Land Rover (Disco 3 a 4 a RRS) a Ford do nejakého exotického SUV.
3oj liter je dtto len modifikovaný.
To s tým 1 turbom je pravda. Disco má jedno veľké turbo. A že by to nevládalo... Disco aj RRS sú športové autá v úplne inom zmysle ako je šprint na 100. A tam to bohate stačí. Rozhodne je s ním to auto živšie ako Japonci s 3oj litrami z rovnakého obdobia. Japonci majú diskutabilnú výhodu v tom, že jazdia ako 4x2 a predok si pripájajú.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Acon vies dobre ,ze som nemyslel sprinty z 0 na 100 ale na dnesnych cestach treba rychlo predbehnut neaky kamion alebo inu prekazku a s tym agregatom to bolo take vlazne nemastne neslane ako vo fabii. Ale zase mas pravdu-japonci s diezlakom z toho rocnikoveho obdobia to take iste :d :D

Návrat na "Rover fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní