Lancia Dedra 2.0 Integrale
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 18.10.2010 23:24 Zdieľať na Facebook
Lancia Dedra 2.0 Integrale
Chcel by som sa spýtať či má niekto skúsenosti s týmto autom čo sa týka kazivosti, dostupnosti náhradných dielov, atd.. je to ročník výroby 91
-
- Príspevky: 1747
- Dátum registrácie: 25.02.2009 02:07
- Bydlisko: ZH
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 02.03.2011 18:14 Zdieľať na Facebook
Stary talian, benzinove turbo, väčšinou mladí nevyhonení vodiči...veľa šťastia pri servisovaní...pokiaľ nemáš niekoľko tisiceurovi rozpočet na servisovanie tak sa tomu autu vyhni na kilometre. Nie každý splnený sen má aj šťastný koniec, každý mladý vodič po takom aute tužil a iba tí šťastnejší si ho NEKUPILI:)
-
- Príspevky: 380
- Dátum registrácie: 03.03.2010 21:55
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
Rataj s moznou GO vsetkeho, s moznym problemom zohnat nejake diely. Je to rarita , to hovori za vsetko. Take auto sa neoplati mat na bezne jazdenie, vekom jeho hodnota pri perfektnom stave len porastie. Je to len na tebe, ci ulozis zopar tisic E do auta s navrtanostou viac rokov, alebo kupis nejaku krabicu od vw s turbom, ktora moze byt pri nizkej cene a uz slusnom veku pred vecsou investiciou.
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
trošku málo do mlyna
lancia v tej dobe veľmi nepatrne lepšia ako Fiat,
- karoséria protikorózna ochrana po modeloch prisma a delta určite výrazne lepšia a ak nebola búrana. nemala by byť hrdzavá všade ale iba na podbehoch, lemoch zadných blatníkov, okolo tlmičov vpredu a vzadu, veko kufra
- podvozkové časti, no kým sú súčiastky nové tak vynikajúce vozenie, ale pri tom výkone motora často odchádzaju homokinetické kĺby a ložiská v nábojoch, veľká slabina tiež ramená a torzné tyčky
- v prevodovke spiatočkové koliesko a synchrón jednička, dvojka - vďaka tiahlam od radiacej páky, ktoré mali umelohmotné púzdra a radi sa vedeli "vybiť" (ak to postaíš ako "špeciál" aj tak kôli váhe synchróny vyhodiš
- ak to chceš kúpiť pre "lahôdkový" motor, tak verím tomu, že zaplačeš a nedajbože to už niekto generílkoval
- interiér bude asi celkom zachovalý, horšie tu bude s elektrikou toho "autka"
popravde, ak to chceš na každodenné vozenie tak ,predsa je to 20 ročné vozidlo a bude mať toho veľmi veľa za sebou, ale ak to chceš na vybláznenie a na zrazy tak si priprav do repasu cca 5000€ a uži si to plným dúškom, budem určitej eden z mnohých závistlivcov
dôležitý je skutkový stav, cena a poviedka okolo toho
lancia v tej dobe veľmi nepatrne lepšia ako Fiat,
- karoséria protikorózna ochrana po modeloch prisma a delta určite výrazne lepšia a ak nebola búrana. nemala by byť hrdzavá všade ale iba na podbehoch, lemoch zadných blatníkov, okolo tlmičov vpredu a vzadu, veko kufra
- podvozkové časti, no kým sú súčiastky nové tak vynikajúce vozenie, ale pri tom výkone motora často odchádzaju homokinetické kĺby a ložiská v nábojoch, veľká slabina tiež ramená a torzné tyčky
- v prevodovke spiatočkové koliesko a synchrón jednička, dvojka - vďaka tiahlam od radiacej páky, ktoré mali umelohmotné púzdra a radi sa vedeli "vybiť" (ak to postaíš ako "špeciál" aj tak kôli váhe synchróny vyhodiš
- ak to chceš kúpiť pre "lahôdkový" motor, tak verím tomu, že zaplačeš a nedajbože to už niekto generílkoval
- interiér bude asi celkom zachovalý, horšie tu bude s elektrikou toho "autka"
popravde, ak to chceš na každodenné vozenie tak ,predsa je to 20 ročné vozidlo a bude mať toho veľmi veľa za sebou, ale ak to chceš na vybláznenie a na zrazy tak si priprav do repasu cca 5000€ a uži si to plným dúškom, budem určitej eden z mnohých závistlivcov
dôležitý je skutkový stav, cena a poviedka okolo toho
-
- Príspevky: 761
- Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 761
- Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
Ak s ajedna o tento inzerat. Ak by to bola skutocna integrale, vykon by musela mat vecsi ako je v popise. Na dovezene auto je podivna nizka cena, v IT som nasiel jedno jedine http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=192751543 a ak to ma len stitky integrale a vykon sedi, je to len HF turbo verzia s prednym nahonom a na to je tiez podivne nizka cena, v IT je len tiez 1 kus na predaj. http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=198076892 Rataj aj stav za 2000E.
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
len dedra nieje kultova delta a to je aj cena potom o inom
za 20 rocne výkonovo "nabuchané" auto je to vysoká cena, ale samozrejme je to otázka ponuky a dopytu. Pokiaľ bude na to auto stáť 50 záujemcov tak to predáva pod cenu. Pokiaľ to vysí v inzercii (zatiaľ 4dni) a nik sa o to netrhá, tak je to vysoká cena.
Predpokladám, že záujemca sa chce voziť a nie ležať pod autom a to je ten rozdiel aj v cene a aj vo výbere a za tie peniaze by som sa určite obzeral po niečom inom. Toto je autko v tomto veku a stave už len na nie lacnú zábavu.
za 20 rocne výkonovo "nabuchané" auto je to vysoká cena, ale samozrejme je to otázka ponuky a dopytu. Pokiaľ bude na to auto stáť 50 záujemcov tak to predáva pod cenu. Pokiaľ to vysí v inzercii (zatiaľ 4dni) a nik sa o to netrhá, tak je to vysoká cena.
Predpokladám, že záujemca sa chce voziť a nie ležať pod autom a to je ten rozdiel aj v cene a aj vo výbere a za tie peniaze by som sa určite obzeral po niečom inom. Toto je autko v tomto veku a stave už len na nie lacnú zábavu.
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
Za tu cenu 2000E ako celok nieje zle, ak nebolo utopene alebo nieco. Ak kilometre nie su stocene nahodou, bude zachvilu motor potrebovat GO. Tieto motory pri poctivom servise vydrzia cca 250tis. km. Ak je schopny, spravi si GO motora za par supov. Elektronika na tom nieje zlozita, lahko prekabluje. Pomenivsetky gumove podvozkove diely, pripadne tlmice, pruziny, repas turba, nova spojka a auto aj udrzi realne na ceste. Ale ak by to daval vsetko robit po servisoch, aj tych 5000e bude malo, kedze to zozere vela casu. Za tu cenu uz ma ine auta s vyssim vykonom a stavom. Za 4-5000E je fiat coupe 5valec s 220 koni v serii v tip top stave....
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
preto stále - už tretí krát píšem, že je to autko na drahú zábavu, v zmysle preteky do kopca, jazda zručnosti - slalom, zrazy fiatov a lancii. Neviem, či by to už chceli medzi "jungtajmery".Nechce sa mi celkom veriť, že po týchto autách bude obzeračka ako po deltách, pre milovníkov tejto značky (ja tam nepatrím) je to nie celkom vydarená náhrada delty.
Ani Stratos už nič nenahradilo a pritom 037 bolo skvelé auto.
Ani Stratos už nič nenahradilo a pritom 037 bolo skvelé auto.
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní