Lamborghini bude vyrábať SUV

Sem móžete poukázať na zaujímavý web v oblasti auto-moto, nie reklama...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Hlasovanie ukončené 02.06.2015 13:07

Ano
12
55%
Nie
8
36%
Znysel majĂş len Japonce :)))
2
9%
 
Celkom hlasov: 22

Používateľov profilový obrázok
sherdog
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sherdog »

Čože to mám robiť? Porovnávať? V rovnakej triede? Myslíš že som Jeremy Clarkson? Také možnosti ja nemám a popravde ani nie sú relevantné pre mňa. Trieda SUV je trieda SUV. A na cestách jazdí kopa áut malých, nižšej strednej triedy a aj strednej tredy. A niektoré SUV ich na ceste t.j. na diaľnici prevyšujú v jazdných vlastnostiach, aj vďaka adaptabilným podvozkom a pod. Bodka. Včera som napríklad ofúkol v ľavotočivej tiahlej z prava nejaký P508, ktorý v kuse zavadzal v 180km/h...Možno mu opadala aj farba nečudoval by som sa... :d :D

Kúp si sám a porovnávaj, koľko ti hrdlo ráči..A môžeš tu potom vypisovať čo si pritom zistil a prežíval, keď to niekoho bude zaujímať....Veď si tu jedného času vypisoval že máš či ideš kupovať Range Rover, v neviem akej super mega farbe a neviem akej koži. Tak kde je? Môžeš začať napríklad s ním a vyber si trebárs nejakú francúzsku hojdačku.....Zober si Čvirika nech ti zmeria čas a môžete ísť na to. Čvirik a žiadne podvádzanie.. :40bd:
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Veď hovoříš, resp. píšeš, že SUV má lepšie jazdné vlastnosti resp. ž elepšie sedia jako osobák. Tak ma zaujíma jako si na to prišiel a ktoré SUV teda lepšie sedí jako osobák za rovnakú cenu. Keď si to písal, tak si bol Jeremi Clarkson a už nie si?
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Už len z tak jednoduchého fyzikálneho hľadiska, ako je ťažisko a vyššia hmotnosť, nemôže SUV lepšie "sedieť", ako nižšie auto, pri tom istom podvozku a obutí...
Odporúčam do pozornosti článok:

http://automix.atlas.sk/revue/839231/vi ... ich-suv%29

Hlavne komentár pod článkom veľa vysvetľuje...:)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

sedi sedi sedi sedi a...elefantovi zvoni telefon :d :D
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Nemértem :).
Vysvetlíš to aj mne?
P.s.: Kto je elefant? Po našom to je slon :d :D
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

uzivatel:
@elephant
http://www.odtahovkazh.sk/

ako to, ze nepoznas :) ???
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Skleróza :d :D .
Starnem - pred piatimi dňami som oslavoval tridsiatku :3906: .
To f namiesto ph ma zmiatlo...:)
Som si práve spomenul na jeho porovanie Superb vs Mercedes E...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

skleroza bude, az zabudnes ze si mal 30 :200:

no ale k teme nieco, pokial sa netrepe suvckar tam kde nepatri, tak nech si jazdi primerane svojej stavbe..., ale zavodit zatacky s osobakom ??? :::, to nedelas dobre jaromire s tou sirkou :3020:

@Acon kamos ma fabiju 1 kombika potunenu bilstein podvozok, Nkove brzdy a co ja viem co, je mi to jedno, znizene proste, tvrde jak stolverk a v zatackach sa nanho nechyta vselibarzco vyhlasenych znaciek, taketo nabytky na kolesach si vyslovene vychutnava...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

bajo, mne to nemusíš vysvetlovať. Ja si dokonca myslím, že aj sériová FABka na trochu lepšom obutí si v zákrutách vychutná SUV za 100 litrov
Používateľov profilový obrázok
sherdog
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sherdog »

@raven85, Acon, a čo ja viem kto ešte raven85 ten článok čo si použil nebudem komentovať, písal to zakomplexovaný človek...

Aj niekedy dávno si ľudia mysleli, že hranice fyziky už ťažko prekonajú. Pozrime sa na F1 kde je dnes a kde bola pre 30 rokmi. Čo nehoda to smrť. Dnes sa to stane naozaj už len výnimočne. Vývoj ide do predu. SUV-čka sa predávajú a ladia a vylepšujú stále. Využívajú sa odľahčené materiály na nápravové komponenty aby sa eliminovali neodpružené hmoty. Nehovoriac o Torsne v Q5, alebo haldexoch v iných SUV s najnovšou elektronikou, ktoré dobre rozdeľujú trakciu. Ja nehovorím že SUV je na ceste najlepšie. To sa tu toho chytil nejaký odborník, ktorého SUV uráža a nevie to rozchodiť...Ja som povedal, presne toto: " SUV toho poskytne oveľa viac či sa to niekomu páči alebo nie, pohodlie, komfort, dnes už aj stabilitu na diaľniciach porovnateľnú s osobnými autami a v niektorých prípadoch aj lepšiu."
A samozrejme jeden chcel odo mňa okamžite porovnanie a druhý tu blaboce a čviriká tri dni nezmysli. Chytanie za slovíčka je tu v móde, však Acon. Kto chce pochopí, kto nie nie. Nevidím na tej vete nič také strašné. Možno som ju mal napísať pre niektorých menej náročných špeciálne...
Pozrite sa na vozový park na našich cestách a len tak zbrucha si tipnite, čo asi ako sa bude správať taká KIA kombi na tých kolieskach v tej zákrute a ako napríklad eletronikou nadupaná nová X3...Je to aj o šoféroch. Keď sme pri tých šoféroch, a tí na tých SUV sa vám zdajú arogantní tak takí sa nájdu aj na Aconových Fábiách.

Ja na tých autách jazdím a nečítam o nich možno aj v tom je medzi nami rozdiel..Lebo ako tak čítam niektorí ste asi ešte žiadne ani neriadili, ale komentov máte ako koza bobkov. :d :D . Teraz nemyslím teba Raven85, dotyčný pochopí a určite zagága...,alebo začviriká :40bd:

Acon and Co, k tebe sa radšej už nejdem vyjadrovať, lebo škoda slov. Ale jednu poznámku si neodpustím. Ty si ako tie naše médiá. Budeš mlieť dookola to isté, vyberieš si čo sa ti hodí a budeš tu dookola rozvíjať tie svoje detské teórie o Fábiách a neviem čom všekom :d :D

[img]http://moriel.smarterthanthat.com/wp-co ... reeman.gif[/img]

Raven chceš články? tak napríklad:

Audi Q5
Na ceste suverén

Systém pohonu Quattro sa stará o distribúciu krútiaceho momentu na predné a zadné kolesá v pomere 40 % ku 60 %.

V momente, keď sa predné kolesá prekĺznu, záber predných kolies poklesne na 15 % v prospech zadnej nápravy. Už z povedaného je zrejmé, že Q5 problémy s trakciou nepozná, nuž pokojne s ním môžete opustiť asfaltky a križovať po lesných či po poľných cestách hoc aj pokrytých snehom. Má k tomu aj terénny mód, ktorý prispôsobuje charakteristiku stabilizačných programov poddajnému podkladu.

http://www.etrend.sk/auto-testy/trend-t ... attro.html

Na silnici sedí menší z kvéček vzhledem k své velikosti a hmotnosti velmi dobře a při nižších rychlostech není jednoduché uvést podvozek do stavu nejistoty.

Pozitivem je světlá výška 20 cm umožňující půlmetrovou brodivost i sjezdový asistent. Uspokojivé trakci je učiněno za dost mechanickým diferenciálem Torsen, přičemž příslušná elektronika dokáže zdatně simulovat jeho uzávěrku. Limitujícím faktorem ještě lepšího pohybu v terénu tak zůstávají rozměry auta, především malé nájezdové úhly.
S autem se dobře jezdí i po městě, kde oceníte dobrý výhled i snesitelné rozměry. Zajíždění do řady se dá dobře zvládnout za pomoci parkovacích senzorů. Brzdy tradičně na závěr. Čtyři rozměrné chlazené kotouče brzdí velkou hmotu krátokodobě s velkou rezervou


VW Tiguan 2.0 TDI

Ide o výborné auto na prežitie konca sveta, nevadí mu hustý lejak, tma, hmla ani koľaje plné vody. Jednoducho ide vpred bez náznaku neistoty a jeho posádka ani nevie o tom, že vonku zúri apokalypsa. V horších podmienkach je to aj zásluhou pohonu všetkých štyroch kolies. Je jasné, prečo autá tejto kategórie šoférujú i menej skúsení vodiči.

http://www.etrend.sk/auto/test-vw-tigua ... -golf.html

Tiguan je síce SUV, no svojimi jazdnými vlastnosťami sa chytá aj na menšieho Golfa. Podvozok drží vozidlo pri ostrejšom rezaní zákrut výborne, no ponúka aj výborný komfort cestovania. V spojení s hrubšími pneumatikami sme necítili mierne nerovnosti a stále sme mali mimoriadne dobrý pocit z bezpečia pri jazde. Vo vozidle sme mali aj adaptívne pruženie DCC (príplatková výbava za 894 eur), cez ktoré si môžete zvoliť aktuálny štýl jazdy - podobne ako Audi drive select u súrodencov z koncernu.

http://automix.atlas.sk/testy/790746/te ... ie-a-luxus

BMW X5

V jednom nás ale auto mimoriadne prekvapilo. Podvozok a ovládanie auta. Vodič vôbec nemá pocit, že šoféruje auto vážiace 2150 kg. Zákruty prechádza bez náklonu, pri ostrom zabočení neprepadáva „cez nos“ ako podobné autá v triede a vynikajúco brzdí. Športový podvozok nie je na rozvlnených cestách extra komfortný a posádku trochu vytrasie, ale dáva až nenormálny pocit radosti z jazdy a o tom BMW je.

http://auto.sme.sk/c/3419694/bmw-x5-jaz ... sobak.html

BMW X3

Na okresných cestách sme iks-trojku aj trochu športovejšie popreháňali a presvedčili sa, že z jej špičkových jazdných vlastností neubudlo. Napriek hmotnosti vyše 1,8 tony a vysoko položenému ťažisku dokáže toto BMW rezať zákruty s prekvapujúcou istotou.

http://autobild.cas.sk/clanok/198416/te ... dinna-tvar

VW Tuaerg

Pocit z jazdy od prvého rozbehnutia sa až po diaľničné rýchlosti je sebaistý. Na palube vládne úplné ticho, hustý dážď vonku si uvedomíte, až keď sa stierače rozpohybujú.

Okrem prirodzeného talentu za to auto vďačí terénnemu paketu v rámci tejto výbavy a príplatkovému pneumatickému pruženiu umožňujúcemu okrem zmeny tvrdosti a výšky podvozku aj uzavrieť diferenciály. K tomu pridáva redukciu pre najťažší terén slovenských pohorí. Možno dvaja zo sto majiteľov Touaregu siahnu na jeho schopnosti.

Na výlete s rodinou oceníte cestovateľskú náturu aj vďaka skutočne pohodlnému podvozku. Stovky kilometrov ubiehajú bez potreby zastaviť a ani počas monotónnej dvojhodinovej diaľničnej jazdy sa netreba naťahovať. Sedadlá sú akurát tvrdé, pohodu na palube zvyšuje dojazd 900 až 1 000 kilometrov.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

neviem či niekto prečíta ten elaborát no hlavne nechápem Tvoju útočnosť, len som sa normálne pýtal. My sme len poukázali na to, že jazdné vlastnosti SUV sú draho vykúpené a ich zmysel má pár otáznikov. Ty si povedal, že niektoré sedia lepšie jako osobáky a preto ma zaujímalo jako to myslíš, lebo s tým nesúhlasím. Vymenoval si pár typov tak napr. Q5 ak porovnáme so sedanom rovnakej značky za rovnakú cenu, tak ten titul "král" sa hodne začervená. Rovnako je to v prípade Tiguana, Tuarega, X3,6 a 5. Skrátka porovnávať sa musí vždy niečo v rovnakej cene. Nemožme povedať, že niečo za 100tis je lepšie jako niečo za 10. Či?
SUV je skrátka niečo jako ani ryba ani rak čo neznamená, že mnohým vyhovuje (napr mne na chalupu víde každé SUV len niektorým potom smrdí spojka, prípadne píska prehriaty automat, al enie každý má chatu v takej prdeli jako ja. Svokor s Forestrom a brat s Outbackom nemajú najmenší problém no jefakt, že oba Suabru majú redukcie. Ale toto je príklad, kedy SUV chápem. Realita je však taká, že 95% SUV sa nepozrie ani na poľnú cestu a to mi úplne uniká zmysel, lebo za rovnaký peniaz dostanem podstatne pohodlnejší sedan alebo kombi s neporovnateňe lepšími jazdnými vlastnosťami. Potom je tu ešte argument, že to niekto jednoducho chce napriek negatívam a to je skrátka jeho věc.

A hlavne si myslím, že sa dá odpovedať rozumne bez emócií, ktoré myslím aj tak nikto nepochopil. Asi ani Ty. No možno si ľahko štartovateľný a to je už Tvoj problém. Ja nie som ani nechcem byť
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

před 3 týždňami som šiel skoro novou X5 cez Bytču, Makov do Kopřivnice a spať. Zákruty tomu skrátka nesvedčia aj keď je to o hodne lepšie ako keď som šiel Defenderom :-) ;-)
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Mal som prednedávnom debatu s kolegom na tému SUV a ma napadol tento topic.
On: Je to super - na ceste je to lepšie, ako osobák, v teréne je to tiež super - prejde všade.
Ja: ukázal som mu toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=f8-NNEK1kGo

On: ;-( :..:

Pointa - síce je to z Top Gear, kde je veľa vecí pritiahnutých za vlasy, ale podstata je znázornená dobre.
Je to len môdna vlna, kde sa ľudia hrajú na niečo...
Automobilkám to vynáša, tak bojujú o každý segment na trhu.
Ľudia to kupujú, tak prečo nie.
Nič to ale nemení na fakte, že SUV sú také - ani ryba, ani rak. Veľké, ťažké, neohrabané, do terénu ani náhodou. Prudko imidžová záležitosť pre masy. Pozitívnu stránku tejto kategórie áut som ešte neobjavil. Možno, že sa to časom zmení, ale za mňa určite nie...
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Tak tak, je to TOP Gear no čo bolo povedané o SUV je do bodky pravda ;-)
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Tak X6 nie je zase super príklad. Ak by tam dali niečo iné, tak to je schopnejšie. Veľa elektroniky stojí za prd :-(

Návrat na "Zaujímavé stránky, odkazy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných