Laická skúška vstrekov

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kostlivec
Príspevky: 221
Dátum registrácie: 30.10.2009 17:41
Zdieľať na Facebook

Laická skúška vstrekov

Príspevok od používateľa kostlivec »

Ahoj chalani,nedalo mi a skúsil som si sám otestovať vstreky tak ako to tu raz urobil jeden pán a to na mojom peugeote 406 2,0 HDI rok 2003.Napriek tomu že som si skoro celý motor zastriekal naftou,tak sa mi pomocou štyroch striekačiek a rovnako dlhých hadičiek podarilo zmerať prepadové dávky,ale aj tak mám s toho guľáš,lebo ak rátam od rozvodu tak prvý valec mal 18ml. druhý 16ml. tretí slabých 16ml a štvrtý 16ml. teraz neviem aj tak ktorý je chybný či tie tri alebo ten prví.Bol som predtým aj na dvoch rozdielnych diagnostikách a bolo to na každej rozdielne,riešim to preto lebo som tu už písal že mi motor teplý zvláštne klepoce ako stará 306ka a studený ide krásne ticho,apropo meral som to na teplom motore. Ak by mal čas sa vyjadriť k danej téme pán mp3turbo alebo p.hlavatý budem povďačný :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Len pre info,valec č 1 je pri zotrvačníku.Skúška na prepadové dávky má solidnú výpovednú hodnotu.Ak sú zabezpečené rovnaké hadičky a odmerky tak dá tak isto dobrý a presný údaj ako továrenské čo je iba akože vyčačkané že to aj nejako vyzerá.Hodnoty 20-30% rozdielu sú prijatelné.
Treba ale pozrieť aj korekčné dávky,vždy plná teplota a volnobeh
Diagnostikovať CR je vcelku dobre možné ak sa ovládajú aspoň základy ako veci na seba naväzujú a súvisia.Treba dať pozor na zopár beťárstiev toho systému.Velmi doporučujem si urobiť prípravok aby sa dal premerať tlak v nízkom okruhu paliva,tak prívodná ako aj vratná vetva.Tie tlaky v jednej aj druhej vetve sú velmi dôležité a dajú kopec informácií.Upozorňujem aj na teplotu paliva a túto reguláciu,priamo má vplyv na množstvá vstreknutého paliva
msakac33
Príspevky: 294
Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa msakac33 »

2-3 ml rozdiel pri merani prepadov je super, mas to uplne v poriadku :2f93:
kostlivec
Príspevky: 221
Dátum registrácie: 30.10.2009 17:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kostlivec »

Tak Vám ďakujem,lebo som tú skúšku robil hlavne kvôli tomu aby som si trošku dopredu overil čo mi povedia v servise v Hriňovej nejdem menovať,keďže som tam objednaný a mám sa dostaviť s tryskami ktoré si sám vymontujem. Ak by bol teda chytený ten štvrtý valec teda vstrek pri rozvode,chcel som vedieť aj či budu taký korektný a povedia mi o ňom ak ho zistia,keďže to budú skúšať na počkanie za 12 či 13 eur za kus. Takže podľa Vás to nemám riešiť ani tým testom na stolici?
qwertzuiop
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 02.06.2009 21:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa qwertzuiop »

pri rozvode je prvy valec nie stvrty
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

kostlivec...Týmto sa nedá zaručiť nič.Ja som dal do NR vstreky na kontrolu a nepomohlo že
1.Auto išlo výborne,aj výkon výborný,dym žiadny
2.Prepadové dávky..bez chyby
3.Korekčné dávky výborné
Verdikt..dva sú správne,jeden má velké prepady a jeden vôbec nejde !!
Problém bol tiež v klepote,za studena klepal,teplý zatíchol
jakubko4x4
Príspevky: 192
Dátum registrácie: 15.06.2009 12:52
Zdieľať na Facebook

prepadove davky

Príspevok od používateľa jakubko4x4 »

Zdravím vospolok

Rád sa pridám a vopred ďakujem, ak niekto aj ostatným ozrejmí, ktoré vstrekovače budú v poriadku, ak hodnoty sú:
1. 415g
2. 204g
3. 175g
4. 200g
5. 73g

250tis km Delphi
Pekný večer
J
kostlivec
Príspevky: 221
Dátum registrácie: 30.10.2009 17:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kostlivec »

Lubos tak práve o to aj ide že neviem koľko má skutočne nalietané,je to dovoz zrejme Taliansko,ináč ako nové,aj motor čistý žiaden olej aj vo vnútri je krásne len bolo dobre buchnuté a dlho stálo kým ho spravili na predaj,ja mám na ňom najazdené 80 000 km a typujem mu takých 250 až 300 000 km a starám sa oň ako sa dá, menil som po kúpe všetko čo sa tu bežne píše medzi ľudmi na fóre,nič ma tak neštve ako ten zvuk za tepla,viem rozoznať zvuky ide to zvnútra , aj dvojhmota za piskoce keď ho zhášam ale počul som aj horšie dvojhmoty,ale aj krajšie vrčať tieto motory aj staršie keby tak stále priadol ako studený bol by som šťastný, ďakujem :-\
kostlivec
Príspevky: 221
Dátum registrácie: 30.10.2009 17:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kostlivec »

m hlavatý a potom si čo urobil? Ja si auto chcem naďalej nechať kým nedokoná,veď otec tiež stále brázdi cesty na starej 405ke a kašle na nové autá,veď keď to tu čítam tak otcove je nesmrteľné aj keď má 27 rokou a je to benzín 1,9 sri :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Bolo to prianie majiteľa auta nakoľko sa chytal už aj slamky a auto stále klepalo ostro kovovo,ja by som vstreky určite nedával nikam.Vymenili na dvoch vstrekoch špičky,majitel to vyplatil,ja namontoval.A nič sa nezmenilo,čo som aj predpokladal.
kostlivec
Príspevky: 221
Dátum registrácie: 30.10.2009 17:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kostlivec »

OK ďakujem Vám všetkým tak to nechám tak kým bude klepať a keď doklepe vymením celý agregát :4012:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Doporučujem si dať záležať na pátraní po zvuku,ten svojou schopnosťou sa prenášať značne ďaleko už oklamal veľa ľudí aj mňa.Preto netreba sa hanbiť a používať buď technický stetoskop alebo aspoň dlhý veľký skrutkovať oprieť a do ucha.Doporučujem si dobre všímať veci vonkajšieho remeňa a neváhať zhodiť na skúšku remeň.pokojne môže 1/2 minúty bežať bez neho.
lukasc
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 24.06.2012 13:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukasc »

tu hrinovu by som vobec neodporucal
kostlivec
Príspevky: 221
Dátum registrácie: 30.10.2009 17:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kostlivec »

A prečo nie Hriňovú? ešte to môžem zmeniť,aj v Detve už majú stolicu na moderne vstreky. Keby som tak vedel co to tak trilkuje a klepká v tých starších naftových 306kách,hneď bi som vedel na čom som, ktovie ako vrčí zodraté hdičko,len ten môj ani olej nebere,ani nikde nevymoká,aj ťah má skvelý,tankujem zásadne vždy prémiovu naftu ako ho mám. Ešte ma napadlo,keby ho tan blbý talian prehnal alebo stále naplno preháňal studený čo bi sa stalo,na polskom fiate šli hneď kakať piestne krúžky,tu by ich zrejme zapieklo nie? Inač tento motor je sa mi zdá vybavený nejakým predhrevom,lebo keď na ňom idem na studeno v nejakom časovom intervale prebliknú respektíve stiahne svetlá na zlomok sekundy a takisto všetko pípa keď je niečoho málo trebars oleja,ďakujem... :300f:
kostlivec
Príspevky: 221
Dátum registrácie: 30.10.2009 17:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kostlivec »

Prečo Hriňovú nie? Ináč aj v Detve je jeden servis možno to skúsim aj tam,keby som vedel prečo tie staré 306kz majú taký stekotavoklepotavý zvuk,tento môj ma presne taký teplý a vybehaný nemôže bzť keď nebere olej ani nikde nevymoká je krásne čistý.Tak som aj premýšľal že či ho ten blbý talian nepreháňal studený aj keď má nejaký predhrev, badám to za studena že sťahuje svetlá.Ktovie dakedy ne poľskom fiate keď sa mu poriadne skočilo na studeno,polámali sa hneď krúžky,na tomto hdičku by sa zrejme zapiekli či nie?

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: crazyman a 64 neregistrovaných