Lada Niva 1,7 - riadenie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 14.01.2010 12:35 Zdieľať na Facebook
Lada Niva 1,7 - riadenie
neviete mi niekto poradit ci sa da nejako povolit riadenie na nive aby islo lahsie, alebo nejaky iny sposob
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 416
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
tuzvo doporucujem ti v prvom rade skontrolovat tlak v pneumatikach.potom skontroluj ci mas dost oleja v skrinke riadenia.a ja na zigulakoch som to zvykol riesit injekcnou striekackou.prepichni injekcnou striekackou kazdy gulovy a zvisli cap a natlac tam olej.jcez prachovky som to myslel.a som uz zazil nove gulove capy do ktorych zabudli dat vazelinu..isli velmi tazko a pri jazde pukali.olej to vyriesil.neviem ci niva ma tiez pomocny cap riadenia ako sedan zigulaky ale skontroluj aj ten ci nie je zadrety.ine stym asi nenarobis kedze to mema servo
-
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 05.12.2008 14:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
VLADY napísal:Rátam že túto otázku si nemyslel vážne.... mašina sdelana v CCCP: Posilovač to nemá...Je tam 10 veľkých guľových čapov ...myslíš že to pôjde tak ľahko ako hrebeň? A už sme všetci zhýčkaní s posilovačov .
by som chcel vidiet hrebenove riadenie ked mas 16ky kolesa dopolky v tazkom blate a chces zatocit ..niva ma tusim zavitovkove ci ake to je riadenie sice je z cias asterixa obelixa ale rusaci vedeli preco ho tam dali
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Samozrejme to riadenie je také aké je aj z toho dôvodu že to auto bolo konštruované tak aby bolo čo najviac dielov zhodných s normálnym sedanom...Ale písal som to len ako príklad že je tam na rozdiel od hrebeňového oveľa viac trecích plôch a teda musí to ísť ťažšie už z princípu. Aj bežný žigul išiel oproti iným podobne veľkým a podobne ťažkým autám o dosť ťažšie len preto že to je tak skrátka konštruované...Na výdrž a nie na ľahkosť ovládania alebo na pohodlie šoféra....A kto má pocit že ide ťažko treba sadnúť do V3Sky...Ale ten pomocný čap riadenia by na tom mohol mať podiel. A tiež čo je to ťažko? s čím to porovnávať??? moja polovička sa na žigule učila a síce zo začiatku nadávala ale potom neskôr to už bolo o zvyku a keď sadla do Punta ktoré posilovač nemalo, tak si myslela že ho má...
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 11.07.2006 19:01 Zdieľať na Facebook
lada
Nazdar,u mna boli uz aj take nivy co mali male sportove volanty a isli lahsie ako auto zo servom. V prvom rade treba nastavit presnu volu na hlavnom domceku riadenia,na zavitovke,potom vymenit pomocny cap riadenia za loziskovy,potom premastit vsetky capy okrem spojovacky ta je aj tak jedna cast na pevno. Treba zohnaat capy co maju maznicky na vazelinu. A volant pojde lahko asi v porovnani zo skodov 120 s hrebenovym riadenim,mozno aj trochu lahsie. Vela stastia.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní