Kvalita motora Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lilipo
Príspevky: 183
Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08
Zdieľať na Facebook

Kvalita motora Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st

Príspevok od používateľa lilipo »

čaute
dočítal som sa že tieto autá Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW r.v.2005-2007 resp. motory nemajú dpf filter, majú rozvodovú reťaz, turbo majú chladené vodou, vodnú pumpu majú na klinovom

to znie celkom lákavo, dokonca lepšie než rotačky tdi 1.9 :d :D

v bazároch som našiel aj také čo sa predávajú s nájazdom cez 400tkm z čoho mám pocit že to vydrží veľa

čo myslíte má zmysel kupovať také 300tkm ktoré má origo km overené teda ročný nájazd cca 30tkm vzhladom na údajne kvality motora

//Pripadne viete do coho sa montovali este tieto motory ? Viem ze do aj do laguny 3
Naposledy upravil/-a lilipo v 04.03.2018 21:10, upravené celkom 1 krát.
jamaSK
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 30.10.2008 20:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jamaSK »

Osobne mam R Laguna Grandtour 2.0 dci 110kw 6MT. Rv. 12/2009. Prihlasena 1/2010. Kupena na Sk. Ja som 2 majitel. Kup9val som ju 4 rocnu s 250 tkm. Dnes na nej je 320 tkm. Bezny servis len. Olej menim kazdych 15tkm. Ziadny problem s nicim specialnym. Teraz uvazujem ci nevymenim spojku a dvojhmotu. Este to nie je vybuchane ale tak snad ako prwvencia. Inak brzdy. Kotuce. Pruziny a tlmice som menil na cca 300-310 tkm. Po motorickej stranke ok bez zasahov
Podla servisakov tieto motory su aj v dodavke master a tam bezne pri zakladnej udrzbe robia 800tkm a viacej takze neboj sa motora. Skor by som ale siel do L3 ako L2 kupis tiez za 4000e
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Dvojlitrove dCi-cka su uz zname nejake tie roky a nielen v Renaultoch,ale montovali/-ju ich aj do Nissanov(Quasqai) a pod.Co sa tyka rozvodovej retaze,neviem ci v tom vidim vacsie pozitivum ako pri remeni,no ak zadavatel temy si mysli,ze to bude bezudrzbovy motor tak sa asi pomylil(myslim na rozvodovu retaz,ktoru isto menit nebude treba ako to vacsia cast Republiky tvrdi.Zeby Dpf ko tie motory nemali?2007 rok a bez Dpf? Najazd 300-400tis km,k tomu len tolko ze:kto,ako,kedy a co vsetko autu doprial,tak sa bude aj chovat!Ak nemusim,co ja nemusim,tak do bazaru po auto nepojdem a hlavne nie pre take co ma "400"-tis natocene na tachaci!ktore isto nebude burane,lakovane,gytovane,bude mat garantovane km so servisom,servisnou knizkou a predovsetkym v top stave!(AAA auto a spol),prajem stastny vyber :2f93:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

pytaj sa mhlavateho, kedy treba menit ojnicne salky, ako prevencia, aby neumrel motor na ich pretocenie...

rotacku pre istotu neporovnavaj k inym strojom, az nechces pocut zly vysledok pre tvoj sen
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
jamaSK
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 30.10.2008 20:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jamaSK »

2.0 dci bez dpf ano aj po roku 2007. Tento motor sa robil ako Euro4 bez dpf a ako Euro5 s dpf...co sa bazarov tyka neviem. Viem ze ja som kupil priamo od majitela po lizingu. S historiou knizkou prehliadkou v renaulte. Knihu vediem nadalej. A ked raz budem auto predavat bude mat mozno 400tkm
Bude mat servisku a za km a stabom si budem stat napriklad. Ale.kludne tu ludom dalej tlacte skodovky vw seaty audi ktore kazdy mesiac navstivia niektoreho servisaka ak ked len z blbostou typu stahovanie okien. Alebo straca sa chladiaca kvapalina. Nefunkcna klima. A pod. Ved preco by sme neporadilu nieco za velke peniaze a vkuse kazove ale za to jednoduchšie na opravu co sa pristupu tyka. Nepovedzme pravdu ze francuz japonec ci rumun ktory su o 30 az 70 percent lacnejsi pri nakupe. Na suciasky rovnako drahy. Ale nikto ich nechce servisovat lebo vymena oleja filtra na grupe je 15min ale na inych aj hodka lebo pristup k filtru katastrofalny. A tiez nepovedzme ze s takym autom prides 1x do roka na servis lebo sa nekazia tolko a sercisak nezarobi lebo sa narobi 3x viac za rovnake peniaze. Ze s vasou grupou tam typek bude chodit kazdy mesiac s prkotinov a servisaci si pomaly po 15e suciastkach a 25-50E ZA PRACU budu medlit ruky...
marco98
Príspevky: 224
Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marco98 »

Kilometre sa ukladajú aj na kartu a na tej sa "stiahnuť" nedajú. Stačí pár € a origo servis Renault a povedia ti výsledok raz dva :) Toľko k stáčaniu Renaultov. Inak mám L2, benzín 2 liter, vyše 400 tisíc km a šlape ako hodinky :) Tento 2.0 dCi patrí k jedným z najlepších dízlov čo sa dajú(vid nová geerácia) a dali snád kupiť...nepoznám majiteľa, ktorý by s ním mal problém.
lilipo
Príspevky: 183
Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lilipo »

@jamaSK toto co som si nasiel ja ma 312tkm terajsi majitel mi posle nejake faktury co sa robilo
Pozeral som aj tie L3 ale na to je cez rozpocet :)
Myslim ze uz len ked to nema dpf znacne to setri penazenku

@EASY206 nemyslim si ze s rozvodovou retazou je to bezudrzbove ale neroztrhne sa ako remen najprv zacne buchat mne ide hlavne o to ci to ma tu rozvodovu ci je to bez dpf, ci to ma chladene vodou turbo, vodnu na klinovom

@bajo77 hej ved dufam ze aj @mhlavaty sem da nazor na dCi
Tak 1.9 tdi pd sa do aut nedavalo v 2007 (az na dobiehajucu vyrobu o1 ale tie maju nehorazne ceny) mne ide o to ze takto mozem kupit mladsie auto s asi kvalitnym motorom

@marco98 to som vôbec netusil dakujem za radu hned pozriem kde v okoli su nejake tie renault servisi by som tam zasiel pri obhliadke tak to je potom dobra poistka len snad pri stoceni v aute to nestoci dalsim zapisom na karte
:d :D
Snad vyjde kupa alebo pride podnruku dalsie L2

Aby som to zhrnul teda auto ma rozvodu retaz
je bez dpf
A teda neviete ci je tam to turbo chladene vodou a vodna pumpa na klinovom
keyness
Príspevky: 686
Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyness »

Akoze sa v 2007 1,9tdi pd nedavalo?:)si robis srandu?
urbanek
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 12.06.2007 13:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa urbanek »

Musel som sa zapojit, mam tento motor v Scenicu 2007 s 6 stupnovym automatom a s DPF. Motor je absolutne bezporuchovy ma vodou chladene turbo a retazovy rozvod, daval sa aj do dodavok traffic, master, opel movano, vivaro, nissan primastar a pod. bol tam nastaveny na ine vykony. Trosku drahsia je vymena oleja kedze napln je 7,5 litra ja menim do 15000 aj ked vyrobca odporuca po 30000. V osobakoch je robustnostou a vykonom predimenzovany. Moja dlhodoba spotreba je 6,5 litra, ale to koli automatu, regeneraciam dpf, vela taham vozik a jazdim po BA. Mimo mesto prazdny a bez regeneracii je 5,3 l. V scenicu je ku vsetkemu blby pristup ale zase sa skoro nic nekazi ako v skodlivke a vw (mame vella sluzobnych vo firme, nie mojou vinou).
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

motor dobry
v Traficoch padaju vstreky na 300t KM ale v osobaku by mali drzat 450 kedze mensia zataz
z Trafica je problem vstreky vybrat a tak ide dole hlava a ...
samotny motor je fakt podareny
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
astrak
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa astrak »

Tak to som celkom prekvapený,a to som doteraz na koncern nedal dopustiť.Ale vidím ,že sa možem obzerať aj po iných značkách..napr:renault?
jankode
Príspevky: 682
Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jankode »

V rodine máme 2 lagúny grandtour,1-2007,2-2010. Prvá nájazd skoro 300 tis,2 vyše 220 tis. U každého sme druhí majitelia. Autá riešia iba bežný servis. Do motora sa ani u jednej Lagúny nesahalo,všetko pôvodné. Vydarené autá. U oboch sa bavíme o motore 2.0 diesel. Tá prvá žije viac v Ba mesto ako mimo mesta.
urbanek
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 12.06.2007 13:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa urbanek »

Ono pri tej kupe Renaulta treba pocitat aj z nejakymi drobnostami ktore su v tom aute, jednoducho proti logike. Napriklad, ja mam ovladanie radia pod pravou packou na volante a je tam take kolecko, ktore ked otocite dohora, preladi stanice smerom dole, manualny rezim automatu je tiez naopak, ako ma byt (nove renaulty to uz vraj maju spravne). Ale spolahlivost po r. 2005-2006 je urcite lepsia ako vw group crepy a to mam nieeeco odjazdene s oboma znackami vdaka praci.
2,0 dci je samozrejme naj, ale poznam v okoli niekolko ludi ktori prekrocili 400 tis hranicu aj so zaznavanym motorom 1,5 dci po r. 2005 a to bez zasahu.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

astrak napísal:Tak to som celkom prekvapený,a to som doteraz na koncern nedal dopustiť.Ale vidím ,že sa možem obzerať aj po iných značkách..napr:renault?
Koncern je uz takmer najhorsia volba ak sa bavime o jazdenkach. Ak nie najhorsia a ak pridam fakt ako sa kradnu tak nechapem ze si to este kupujete...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

Kazdy jazdim na com chce....ja mam doma dva kórejské "črepy"(jeden dávam preč,uz nam netreba dve auta)...a som vysmiaty

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných