704 149
inzerátov
Pridať inzerát

Kurenie VW

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
mirrco
Založený: 11 december 2012
Príspevky: 4
Nabehané: 2 min
Predmet: Kurenie VW PríspevokZaslal: 08.07.2018 22:57   
Takze situacia je takato:

tiez mi vypadava to ramienko a nasadzoval som to tam tak ze som demontoval aj ventilator s tym ozrutnym vedenim.

kedze sa ten diel kupit neda stary by vypadaval tiez.. musel som ho vyrobit ale kovove ten drziak z drotu CO2 zvaracky (pomerne pevna ocel) vyformoval som ho do potrebnych drazok ale spravil som ich vyssie aby som videl ako sa nasadi na klapku pri pohlade bez vetraku smerom k spodbej casti klapky - a v tom ramienku som ho zaliat epoxydom od ceys tekuty kov - take lepidlo a cierna badobka s hlinikovym praskom - vraj to drzi do 150 stupnov. Je to tak ze sa to ramienko uz neda vytiahnut. Snad to vydrzi par rokov.

ale problem bol aj to ze klapka je urobena systemom ze plocha s kruhovymi otvormi. tam uz bola vypadana stara prachniva penova folia to som mas sto chuti nervov zazvarat pretoze to bol dovod preco to nekurilo - ale prilepil som vsetky otvory hlinikovou paskou ako mi poradil kolega.

pri montazi som nechtiac urval uchyt toho boldenu na strane krutenia - modry bolden. no nic a to som bol mega opatrny. Zatial to funguje ale poznacilo ma to! potom co som videl..musim zhodnotit ze VW koncern nikdy viac s vadnym kurenim alebo klapkami. aj co som pocul tieto klapky a kurenie a hlavne pristup absolutne zle zvladnuty. musim zdoraznit ze posraty fiat ktory som dal do srotu mal toto riesene trivialne. deravy vymenik som vymenil za 1h. pri tomto systeme VW som este po hodine nebol ani v polke demontazi a mal som dokrivene krize co som sa tam valal ako prasza.

Prosim skuste si to. vsimnite si ako su urobene uchyty tych plastovych dielov. na keru pacu je tam take ozrutne vedenie z vetraku a tie spodne konzoly- take som daval ako 12 rocny na kvetinace. absolutne nemozny pristup a nervy. toto som nikdy nezazil. od nervov ma pichalo niekde v rebrach - som rozkopal cely ventilator a vytrhol ho, pretoze ked som to uz skladal a to ramienko vypadlo a znovu som musel vsetko vymontovat a odznovu nasadit. keby som bohaty v tej chvili cele auto podpalim ale ukludnil som sa pri lepeni diery v tom ozrutnom potruby od vetraku. (ten musite demontocat aj od motorovej casti) potom som to zlozil aj s druhym ovladanim. Dal som si klobasu zapil pivom a zamyslel som sa.

Nechcem nikoho odradzat lebo ine veci su zatial super pri VW celkovo montaz predneho chladica a obeh vody je dobre, motor prevodovka ziadny problem aj pristup super! ale musite uznat ze kurenie a pristup k nemu je maximalne zlyhanie VW. Zrejme tu cast kurenia ma na starosti nejaky iny ingzinier - nejaky prefetovany kekit, keby viem kto to je tak ho podpalim ze kazi meno koncernu

Dakujem a dufam ze VW toto zmeni alebo si aspon posvieti na toho kurenara co ho tam zamestnali
Citovať
VLADY
Vážený člen - Gallardo (224)
Založený: 11 september 2007
Príspevky: 5162
Nabehané: 1 mes 0 dní 2 hod
Bydlisko: najväčšia dedina....BA
PríspevokZaslal: 09.07.2018 14:51   
Každa jedna značka ma iste veci ch*** vyriešene...niekde kurenie inde kdečo druhé ....nepomôžeš si. Nezavrhneš auto len za to že má to alebo ono horšie pristupne . Na to bol dobrý žigul alebo embéčka tam nič nebolo a čo bolo bolo max jednoduche a pristupne .
_________________
Renault a Suzuki - stelesnenie mojich túžob....
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (434)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 15836
Nabehané: 23 dní 7 hod 24 min
PríspevokZaslal: 09.07.2018 23:58   
ale prosim ta, to maju zrejme toho isteho kurenara co riesil bufiky v sharane pripadne stierace pripadne vnutornu variabilitu turboduchadiel celeho koncernu ktora sa zadrhava len 20 rokov a "nevedia" s tym nic spravit, len nechaju ludi aby sa zabijali ked im pri predbiehacom manevri vyratanom na poslednych 20 metrov "vypne turbo"... aka je najbeznejsia tema na internete, vypina sa mi turbo na VW, Skoda, Audi, straca sa vykon.

Rozhodne treba vyznamenat aj toho megakretena ktory vymyslel ze pri commonrailoch vypnut motor BEZ AKEHOKOLVEK VAROVANIA ak dojde k prekroceniu nejakych hranicnych hodnot. Tych okolnosti moze byt zopar... ale proste nahulvata vypnut. Bez nicoho. Ved nejde o zivot, ze ? Alebo ide... ?

Ja osobne by som to napriklad spravil tak ze auto by zacalo pipat vrestat na palubnom pocitaci hlaska zavada motoru, odstavte vozidlo. Neeee, oni ho bez nicoho proste vypnu. Nula. Nic. Bum. Tam by fakt niekoho mali OBESIT. Aj toho co mu to schvalil aby to takto islo do vyroby.

Takze to mas tak. Nerozculuj sa nad kurenarom. Su daleko horsie, zivotunebezpecne problemy tejto znacky.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18682
Nabehané: 3 mes 11 dní 1 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 10.07.2018 19:59   
Až na malý detail,to nie je algoritmus práce,ale vada ktorá ma takýto dopad.Motor nemôže existovať bez ochranných systémov,ale algoritmy kedy sa motor na základe odchýlky požiadavky a skutočnosti dostane do problému,sú riešené obmedzením dávky paliva.Ak motor zhasne,je závada vážna,niečo ako keď dôjde palivo,resp príde zhluk vzduchu...proste vtedy zhasne úplne každý stroj.Ešte nikto nikdy neodhalil ani na fórach diagnostikov ani nespomenul o jestvovaní takého správania RJ.Pritom existuje spústa vlastností RJ o ktorých sa nedočítaš že ich výrobca zaviedol a čo tým sledoval (typicky zlý štart (dlhý)) a sú prebádané,známe teda aspoň u profesných diagnostikov.
Variabilita a jej problém niekto pozná,a niekto sa s tým nikdy nestretol a nestretne a dnes má pol mega km..Treba teda skúmať prečo.Kúpiť,doniesť domov,pokrájať aj požuť,to je už príliš.Ak sa dajú na nete sledovať všetky tie stupídne ho*** celé hodiny,treba sa pozrieť aj po užitočných veciach.Alebo aj netreba...ale treba si nájsť normálneho mechanika čo sa pozrie,...lebo napr. mení olej alebo platničky.Ale to by muselo auto chodiť do jednej dielne otec,syn aj vnuk desaťročia,a nelavírovať kde ti vymenia olej o 20 centov lacnejšie.
Ano,sú aj životu nebezpečné.Ale nemusíš im dať šancu.Ale ľudí nepresvedčíš že auto sa dá "udržovať" a potom nemusí opravovať.Ale na to ti tu napíše niekto...lebo to je prehnané,to robiť netreba,čo neklepe načo riešiť.Tu čokoľvek napíšeš,vždy to nájde oponenta,logicky nikdy nie profesného,len tak proste ...si myslím.Ale rozdiel je v tom,že ja si nemyslím ale viem.Ak neviem,nepíšem
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum