Kúpa VW golf variant 7
Moderátori: mhlavaty, foter, niner, Atlas, LOCHNESS
-
db69
- Príspevky: 2210
- Dátum registrácie: 18.06.2020 19:48
- Bydlisko: okr. Galanta Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Ty máš asi toto
Hyundai Kona Hybrid stavia na klasickú uzatvorenú hybridnú sústavu, ktorej srdcom je atmosférický motor 1,6 GDi. Ten dispinuje výkonom 77,2 kW a krútiacim momentom 144,2 Nm. Tieto hodnoty sú samozrejme na auto rozmerov modelu Kona nízke, avšak sú priamo doplnené o podporu synchrónneho elektromotora s permanentným magnetom. Jeho výkon je 32 kW a krútiaci moment 170 Nm. Celkovo tak hybrid dosahuje celkový výkon 104 kW.
Tam ti pri rozbehoch veľa pomáha ten el.motor ,samozrejme aj so spotrebou.
hlavne pri rozbehoch.
Fajn auto.
Hyundai Kona Hybrid stavia na klasickú uzatvorenú hybridnú sústavu, ktorej srdcom je atmosférický motor 1,6 GDi. Ten dispinuje výkonom 77,2 kW a krútiacim momentom 144,2 Nm. Tieto hodnoty sú samozrejme na auto rozmerov modelu Kona nízke, avšak sú priamo doplnené o podporu synchrónneho elektromotora s permanentným magnetom. Jeho výkon je 32 kW a krútiaci moment 170 Nm. Celkovo tak hybrid dosahuje celkový výkon 104 kW.
Tam ti pri rozbehoch veľa pomáha ten el.motor ,samozrejme aj so spotrebou.
hlavne pri rozbehoch.
Fajn auto.
-
tatkotom
- Príspevky: 3119
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Možno by bol malinko nesvoj ak by som mu ušiel so starým vrakom s 85 kW...
Muľa s tým motorom zrýchli 0-100 pod desať sekúnd (tri krát sme rôznymi spôsobmi namerali 9 sekúnd), Alfa by to dala ešte o dosť lepšie len "mi na pokusný úsek" kde je 50-ka osadili kameru :D
Muľa s tým motorom zrýchli 0-100 pod desať sekúnd (tri krát sme rôznymi spôsobmi namerali 9 sekúnd), Alfa by to dala ešte o dosť lepšie len "mi na pokusný úsek" kde je 50-ka osadili kameru :D
-
mhlavaty
- opravy & diag
- Príspevky: 26130
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
vykopanafosilia
- Príspevky: 615
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Náklady na palivo nie sú jedinou položkou pri prevádzke auta. Mám aj jeden diesel, ostatné všetko benzíny. Ten diesel nie je nejaká poruchová šopa, je to ešte "starý dobrý" E46 330d, 135 kW, kde sa predsa "nemá čo pokaziť". No nemá... Vymenil som akurát postupne všetky trysky, žhaviče, kabeláž ku tryskám, všetky siletbloky motora a X krát prednú nápravu, "lebo ťažký motor". Okrem toho som 2x platil odťahovku (práve kvôli tým tryskám) z Brna a zo Zvolena (vždy do BA), raz výmenu tesnenia pod hlavou (tiež kvôli tryske). Nemám to zrátané, ale do 4000 eur som sa snáď zmestil. Len s vymenovaním, bez tých servisov prednej nápravy a ostatných vecí. A to som ešte nemal problémy nových dieslov, ako sú DPF, EGR, rozvody čo hovno vydržia a podobne. Pozn.: Prečo sa trysky nemenili naraz a prečo išla kvôli nim dole hlava, to by bolo na dlho, nechce sa mi to tu rozpisovať, ale nie, nebolo to tým, že by sme boli uderení.
Na E90 320i som menil tiež všetky trysky (bola vadná jedna, ale už som vymenil všetky) a cievky, plus katalyzátory, klasické závady E90 čidlo NOx a termostat, spolu snáď do 1000 eur. Nie, kaťoše samozrejme neboli originály.
Na motore N54 (BMW 3,0i biturbo, ak náhodou niekto nepozná) som za 9 rokov a 60 000 km (od 55 do 105 tisíc) nemusel meniť NIČ. A to tam bol chip a chodil som s ním aj na okruh...
Na ďalších dvoch veľkých benzínoch (ročníky 2012 a 2015) som na motoroch tiež ešte nemenil NIČ.
Samozrejme, neuvádzam spotrebný materiál, ako oleje, filtre a sviečky.
Chlapci, ktorí chcete diesle, kľudne si ich kupujte, však sú to vaše peniaze a vy sa v tom budete voziť. Len prosím vás nehovorte, aké sú tie diesle lacnejšie na prevádzku...
Možno nejaké na prevádzku naozaj lacné sú, ale to isté určite platí aj o prevádzke niektorých benziňákov. No a o "kultúre chodu" dieslových štvorvalcov sa ani nemusíme baviť, že áno... Ani o tom, ako sa to v zime dlho nevie zohriať.
Po skúsenostiach s obomi pohonmi (nie, nejazdil som len na tomto jednom diesli, bolo ich naozaj dosť) nechcem už ďalší dieslik vidieť ani na fotografii. Ten môj si už nechám, má to cenu pár korún, ale ďalší si určite nikdy nekúpim.
Ale to je len môj názor a moje skúsenosti, ktorými nie je povinné sa riadiť
Na E90 320i som menil tiež všetky trysky (bola vadná jedna, ale už som vymenil všetky) a cievky, plus katalyzátory, klasické závady E90 čidlo NOx a termostat, spolu snáď do 1000 eur. Nie, kaťoše samozrejme neboli originály.
Na motore N54 (BMW 3,0i biturbo, ak náhodou niekto nepozná) som za 9 rokov a 60 000 km (od 55 do 105 tisíc) nemusel meniť NIČ. A to tam bol chip a chodil som s ním aj na okruh...
Na ďalších dvoch veľkých benzínoch (ročníky 2012 a 2015) som na motoroch tiež ešte nemenil NIČ.
Samozrejme, neuvádzam spotrebný materiál, ako oleje, filtre a sviečky.
Chlapci, ktorí chcete diesle, kľudne si ich kupujte, však sú to vaše peniaze a vy sa v tom budete voziť. Len prosím vás nehovorte, aké sú tie diesle lacnejšie na prevádzku...
Možno nejaké na prevádzku naozaj lacné sú, ale to isté určite platí aj o prevádzke niektorých benziňákov. No a o "kultúre chodu" dieslových štvorvalcov sa ani nemusíme baviť, že áno... Ani o tom, ako sa to v zime dlho nevie zohriať.
Po skúsenostiach s obomi pohonmi (nie, nejazdil som len na tomto jednom diesli, bolo ich naozaj dosť) nechcem už ďalší dieslik vidieť ani na fotografii. Ten môj si už nechám, má to cenu pár korún, ale ďalší si určite nikdy nekúpim.
Ale to je len môj názor a moje skúsenosti, ktorými nie je povinné sa riadiť
-
Groopi
- Príspevky: 375
- Dátum registrácie: 19.09.2011 13:17
- Bydlisko: Jakubov Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Tak každý si kúpi a jazdí na tom na čom chce…
Ja som tiež vymenil naftovú Octaviu za Accorda v benzíne a zrovna v tom najväčšom.
A žerie to 9 benzínu oproti 5 nafty ale nevadí mi to lebo to aj ide…
Ja som tiež vymenil naftovú Octaviu za Accorda v benzíne a zrovna v tom najväčšom.
A žerie to 9 benzínu oproti 5 nafty ale nevadí mi to lebo to aj ide…
-
tatkotom
- Príspevky: 3119
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Ja som na Mulici za 8 rokiv a takmer 100t kilometrov unas (ma celkivo cca 320000) dvakrat vymenil spojkove lanko (zasrana druhovyroba) a raz jeden zhavic. Vac problemov bolo s benzinakmi s mensimi najazdami a prejazdami.
Cize - netreba zovseobecnovat.
Cize - netreba zovseobecnovat.
-
mhlavaty
- opravy & diag
- Príspevky: 26130
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Jednoduchý príklad že ani v jednej skupine nie je jedno čo máte pod kapotou. Konkrétne...Pasat B6 može byť a nemusí s DPF.Môže byť a nemusí z 4x4. Môže byť a nemusí s DSG. Vždy je to B6-ka,vždy sedíte v rovnakom sedadle.Má motory kde sa budete na smrť nudiť lebo do toho netreba vrtať,čakajú vás nezáživné veci ako rozvody a klasická údržba podvozku....nuda a minimum investícií. Ale ak vás svrbí peňaženka môže mať to isté auto všetky kurvítka sveta a niečo naviac.Pokojne si vyberte šestvalec (štyri sú predsa pre tých z dvoma dierami v riti).A budete mať výsostné právo sa čudovať že rozvody naraz akosi poskočili z 220 éčiek (komplet) na 5 tis . Takže zrovnávať benzin (akýkoľvek) a naftu (akúkoľvek) je na úrovni doby...blbosť. Kto chce vidieť čierne,bude čierne. Aj medzi benzínom aj medzi naftou sú kolosálne rozdiely,stačí miešať hrušky zm jablkami,čo sa práve deje v týchto rozpravách od buka do buka.
-
kirams
- Príspevky: 868
- Dátum registrácie: 11.06.2022 14:21 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Nemam. Mam cisty benzin s turbom bez hydridnych somarin.db69 napísal: ↑09.09.2025 17:08 Ty máš asi toto
Hyundai Kona Hybrid stavia na klasickú uzatvorenú hybridnú sústavu, ktorej srdcom je atmosférický motor 1,6 GDi. Ten dispinuje výkonom 77,2 kW a krútiacim momentom 144,2 Nm. Tieto hodnoty sú samozrejme na auto rozmerov modelu Kona nízke, avšak sú priamo doplnené o podporu synchrónneho elektromotora s permanentným magnetom. Jeho výkon je 32 kW a krútiaci moment 170 Nm. Celkovo tak hybrid dosahuje celkový výkon 104 kW.
Tam ti pri rozbehoch veľa pomáha ten el.motor ,samozrejme aj so spotrebou.
hlavne pri rozbehoch.
Fajn auto.
-
db69
- Príspevky: 2210
- Dátum registrácie: 18.06.2020 19:48
- Bydlisko: okr. Galanta Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
ok
nepísal si že tam máš nejakú malú baterku?
prečo to má len 140 koní?
ja mám 1,5TGDI a má to papierovo 118Kw 160koni ale na brzde 180
nepísal si že tam máš nejakú malú baterku?
prečo to má len 140 koní?
ja mám 1,5TGDI a má to papierovo 118Kw 160koni ale na brzde 180
-
kirams
- Príspevky: 868
- Dátum registrácie: 11.06.2022 14:21 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Ano. 19Ah. Ale ta sluzi na sos call. (teda podla predajcu, je umiestnena pod sedadlom)
Vykonnejsia 170 konova je o 3000 drahsia a ma stvorkolku. Co nepotrebujem a som lakomy.
Ale velmi ma ten vykon prekvapil. Chodi to naozaj dobre.
Vykonnejsia 170 konova je o 3000 drahsia a ma stvorkolku. Co nepotrebujem a som lakomy.
Ale velmi ma ten vykon prekvapil. Chodi to naozaj dobre.
-
lubos zimovcak
- Príspevky: 4111
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Vykopana fosilia:
BMW= budes mať vydavky...
BMW= budes mať vydavky...
-
herin
- Príspevky: 1517
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
presne ako píšeš...ja mám od roku 2006 len diesle..predtým benzíňáky..jeden žral 7,2 a ani za boha sa nedalo dostať za menej..a to som jazdil po ba obchvate 90 ako sa malo..bola to atmosfera 2 liter od mazdy.."úžasný" benzín ktorý si začal pri 250 000 km klepkať..odišli zdvihátka oprava len úbohých 60 000 korun..42 000 bol materiál..to ked som bol v auto palace bratislava a zadreli mi tuto sumu tak som videl panenku máriu aj ježiša...vtedy boli platy tak 15 000 korun v roku 2003...potom prišla mazda xedos 2,0 V6 ktorá zase žrala 11-12 litrov benzínu...na tej sa nestihlo pokaziť nič..lebo som ju mal len 11 000 km...potom diesel laguna za 42 000 km nič..potom nová oktávka 2 za 150 000 km nič...potom passat b6 od 150 000km do 330 000 km jediné čo sa za tie kiláky vymenilo bol aktuátor turba za 90 eur..a samozrejme na nápravách sa dosť vecí menilo, ale to sa mení aj na benzínoch..
potom nový passat b8..doteraz 248 000 km opravy za tieto kilometre 300 eur...nič vážne..prkotiny ako motorčeky klapiek kurenia..na motore jedine senzor diferenčného tlaku za 42 eur original..inak do motora nešlo jedine euro..ešte aj baterka je tam pôvodná 8 rokov..
-
tatkotom
- Príspevky: 3119
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Nejak tak - 1.2HTP žralo aj trávu pri ceste, jednotkové Punto menej no tiež.
Raz som na tej haťapke s vetrom za riťou došiel do Nitry za 5,1. Žena to zajazdí Mulicou za 4. Ja aj pod. 44/85 kW. Moderné benzíňáky majú aj výborné spotreby, otázne je, ako dlho.
Raz som na tej haťapke s vetrom za riťou došiel do Nitry za 5,1. Žena to zajazdí Mulicou za 4. Ja aj pod. 44/85 kW. Moderné benzíňáky majú aj výborné spotreby, otázne je, ako dlho.
-
lubos zimovcak
- Príspevky: 4111
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Co mna najviac zaraza, povodna bateria 8-10 rokov, ked druha, tak ani 2 roky nevydrzi...

-
tatkotom
- Príspevky: 3119
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa VW golf variant 7
Klasickú štartovaciu myslíš?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: pavilion a 3 neregistrovaní