KĂşpa passatu B4
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 10.09.2006 17:34 Zdieľať na Facebook
KĂşpa passatu B4
Čaute
Zvažujem kúpu passatu B4 z čo najlepšou motorizaciou auto má má poslúžiť na týždenný výlet pre dvoch ľudí raz ročne počítam s ním na 2 roky ročný nájazd 3-5tis. Km
Jedno či benzin alebo diesel samozrejme ráta sa s investíciou do auta. B4 mi bolo doporučene ako veľmi spoľahlivé a nekomplikovane auto ale ide hlavne o priestor musí to byť kombík pozeral som aj iné autá no nemám k nim referenciu resp. k nejakému dobrému motoru .....auto do 1000€ nákup podmienka, ročník do 2000 Max.
Vychádzam z toho že Passat musia opraviť aj niekde v Rumunsku.....
Dakujem
Zvažujem kúpu passatu B4 z čo najlepšou motorizaciou auto má má poslúžiť na týždenný výlet pre dvoch ľudí raz ročne počítam s ním na 2 roky ročný nájazd 3-5tis. Km
Jedno či benzin alebo diesel samozrejme ráta sa s investíciou do auta. B4 mi bolo doporučene ako veľmi spoľahlivé a nekomplikovane auto ale ide hlavne o priestor musí to byť kombík pozeral som aj iné autá no nemám k nim referenciu resp. k nejakému dobrému motoru .....auto do 1000€ nákup podmienka, ročník do 2000 Max.
Vychádzam z toho že Passat musia opraviť aj niekde v Rumunsku.....
Dakujem
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 02.06.2016 09:18
- Bydlisko: Ilava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 10.09.2006 17:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
neviem kto ti povedal ze ten passat taky je a do 1000e,,ja poznam len vyhrkane znicene,hrkajuce a diesle xxx krat stocene.pekny zachovaly kus najdes velmi zriedka,tak neviem preco hladas takuto volbu,ked vacsina je uz serbel.pozri si xsara Picasso benzin,na tvoje km to bohato staci a urcite ju najdes bez hrdze a zachovalejsiu,lacnejsiu ako passat.je to velke auto,pohodlne,sedis ako clovek a mas kopec miesta,nie ako v tej chrapine sedis na ceste,ked mas problem s krízami-musia ta tlacit a zdvihat z auta,aj na urdzbu ta nepolozi,nema ako tie nemecke keeekeeetiny za furik ramien atd,atd.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ani nevieš čo píšeš. B4 žiaden fúrik ramien nemá ale tú smiešnu najjednoduchšiu nápravu sveta.A rozdiel a to aj voči Picassu je ten že do sveta môžeš ísť z kombinačkami a kúskom drôtu,už jednoduchšie a prístupnejšie to pod kapotou byť nemôže.A že by benzin motor v Picase nadchol ? Syn na ňom vozil deti po päť rokov,bez vážnejších porúch v´daka tomu že som to neustále kontroloval a tak aj opravy ktoré boli zobrali len cca desiatky e.- .Ale spotreba neoslnivá a olej si potiahol.Keď sa pokaká na ceste...odťah automaticky.Picasso nemám za zlé auto,je v diesli z Hdi fajn aj spolahlivé.Ale je rádovo zložitejšie ako tá B4.
Zohnať slušný kus bude velký problém,nalietané majú obrovské porcie km,klíma je výnimočná,väčšina ju nemá a to je okamžite auto k ničomu pri súčasných teplách v lete,bolo by to auto ako trest.
Včera som si dal zábavu...skúsiť nájsť auto do 1000 e.- aby z istotou obstálo bez rizík.A celkom ma prekvapilo koľko som ich našiel ktoré by som hneď sadal do auta to pozrieť a pre istotu by som bral peniaze a kamaráta aby to mal kto domov odšoférovať.
Zohnať slušný kus bude velký problém,nalietané majú obrovské porcie km,klíma je výnimočná,väčšina ju nemá a to je okamžite auto k ničomu pri súčasných teplách v lete,bolo by to auto ako trest.
Včera som si dal zábavu...skúsiť nájsť auto do 1000 e.- aby z istotou obstálo bez rizík.A celkom ma prekvapilo koľko som ich našiel ktoré by som hneď sadal do auta to pozrieť a pre istotu by som bral peniaze a kamaráta aby to mal kto domov odšoférovať.
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
hups aha B4 - ale to je jedno,stejne je sedenie ako na ceste na bednicke,ovela hnilsie,zlumpovanejsie,oproti picassu,neda sa porovnat,ani pohodlie,ani jazda,ani velkost-priestor a urcite kupi lepsi kus ako passat do 1000e - ja zle skusenosti s Picassom benzin nemam - kym tam nema nasraty plyn,tie motory su spolahlive,aj ked lenive,benzinovy passat je uz skoro kazda dymovnica.ked si pozrie len na bazos Picasso,je tam na vyber 2.0hdi uz od 680e plne pojazdne,niektore aj po vymene zadnej napravy-co je bonus a benziny su tam tiez zachovale.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Za tie peniaze... volvo v70 a motor 2.4 benzin alebo 2.5 tdi. Je to uplne ine zvezenie oproti passatu za tie iste peniaze. Neboj sa ani volva 850.
Motor 2.5 tdi je od vw. Je to perfektny motor. Jedina vec, na ktoru tieto motory kapu su chulostive rozvody. Rozvody musi robit niekto, kto tieto rozvodu spravit vie a je na to vybaveny (vysoky utahovaci moment a moment pre utiahnutie skrutku remenice klukoveho hriadela).
Benzinovy motor je v pohode, bez zadrhelov.
Vyfuk ma neerezovy od vyroby. Pokial auto nebolo havarovane, bude bez korozie.
Motor 2.5 tdi je od vw. Je to perfektny motor. Jedina vec, na ktoru tieto motory kapu su chulostive rozvody. Rozvody musi robit niekto, kto tieto rozvodu spravit vie a je na to vybaveny (vysoky utahovaci moment a moment pre utiahnutie skrutku remenice klukoveho hriadela).
Benzinovy motor je v pohode, bez zadrhelov.
Vyfuk ma neerezovy od vyroby. Pokial auto nebolo havarovane, bude bez korozie.
-
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 10.09.2006 17:34 Zdieľať na Facebook
V70 2.4 125kw mám ako dailycar a som naozaj spokojný..... po 850 resp. V70 I som pozeral ale z každej strany na mna že Passat aj opravia na ceste ..... Auto kupujem rok dopredu takže bude čas ho dať dokopy..... Ja som chcel formana takže padať je ok našiel som niečo vraj nehrdzave 1.8 tak uvidím..... nieje v picase veľa elwktroniky?
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ja som svojho času prešiel Esperom takmer celú Europu a jedine čo mi na ňom vadilo, bola vysedená sedačka..
že som tam musel podložiť vankúš...
Ak by som mal spomínané VOLVO, jazdím v ňom doteraz .... ak je to kombík, tak sa tam dá v pohode vyspať..
a ako hovoríme my na Vychode .. " nehĺadal by som žiadnu zbytočnú balamutu..."
že som tam musel podložiť vankúš...
Ak by som mal spomínané VOLVO, jazdím v ňom doteraz .... ak je to kombík, tak sa tam dá v pohode vyspať..
a ako hovoríme my na Vychode .. " nehĺadal by som žiadnu zbytočnú balamutu..."
-
- Príspevky: 315
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
Ahoj,
passat B4 combi je podla mna super volba, tiez som ho niekedy davno zvazoval kupit na cestovanie cca 6-7 rokov do zadu. Da sa v nom totiz po sklopeni sedaciek aj prespat a preto myslim, ze hladas prave toto auto.
Ako hlavne plusy by som uviedol:
- usporne a spolahlive motory tdi
- niektore verzie so zvacsenou nadrzou - extremny dojazd
- velmi lacna udrzba
- pozeraj rocniky 96-97 - lepsia antikorozna ochrana, aj ked vzhladom na vek asi nepodstatne
No kedze mam nastaveny filter uz roky na inzeraty na tieto auta tak ta ale nepotesim jednou spravou....uz sa skoro vobec nepredavaju tu na stranke, obcas na nieco natrafis na bazosi. ALE za posledne ROKY!!! som videl mozno jeden ako tak dobry kus a nebol za 1000. Vacsinou ich predavaju v okresoch na vychode MI, SV, SO kvoli tej velkej nadrzi ale vsetko uz davno za polcasom rozpadu. Pozeral som aj v nemecku ale ani tam slusny kus uz nekupis.
Nechcem ti brat iluzie ale pozrel by som sa na tvojom mieste po inom aute, nie pre to ze by B4 bol zly ale preto ze asi uz ziaden nekupis za nejaku rozumnu sumu.
Ako alternativu pozri tu V70 ale aj tych je uz velmi skromne v nejakom stave a hlavne pociatocne investicie do servisu mozu byt vysoke napr aj pre tie spominane rozvody.
Aj ked niektori nebudu tu na fore mozno suhlasit, skus pozret este passat B5, tych je ovela vacsi vyber, motory su tam tie iste a potom modernejsie PD ale ceny smiesne a servis zvladne kazda dielna za nevelke peniaze. Je to ale zlozitejsia technika, hlavne predna naprava ale uz to cloveka financne nepolozi ako v minulosti
passat B4 combi je podla mna super volba, tiez som ho niekedy davno zvazoval kupit na cestovanie cca 6-7 rokov do zadu. Da sa v nom totiz po sklopeni sedaciek aj prespat a preto myslim, ze hladas prave toto auto.
Ako hlavne plusy by som uviedol:
- usporne a spolahlive motory tdi
- niektore verzie so zvacsenou nadrzou - extremny dojazd
- velmi lacna udrzba
- pozeraj rocniky 96-97 - lepsia antikorozna ochrana, aj ked vzhladom na vek asi nepodstatne
No kedze mam nastaveny filter uz roky na inzeraty na tieto auta tak ta ale nepotesim jednou spravou....uz sa skoro vobec nepredavaju tu na stranke, obcas na nieco natrafis na bazosi. ALE za posledne ROKY!!! som videl mozno jeden ako tak dobry kus a nebol za 1000. Vacsinou ich predavaju v okresoch na vychode MI, SV, SO kvoli tej velkej nadrzi ale vsetko uz davno za polcasom rozpadu. Pozeral som aj v nemecku ale ani tam slusny kus uz nekupis.
Nechcem ti brat iluzie ale pozrel by som sa na tvojom mieste po inom aute, nie pre to ze by B4 bol zly ale preto ze asi uz ziaden nekupis za nejaku rozumnu sumu.
Ako alternativu pozri tu V70 ale aj tych je uz velmi skromne v nejakom stave a hlavne pociatocne investicie do servisu mozu byt vysoke napr aj pre tie spominane rozvody.
Aj ked niektori nebudu tu na fore mozno suhlasit, skus pozret este passat B5, tych je ovela vacsi vyber, motory su tam tie iste a potom modernejsie PD ale ceny smiesne a servis zvladne kazda dielna za nevelke peniaze. Je to ale zlozitejsia technika, hlavne predna naprava ale uz to cloveka financne nepolozi ako v minulosti
-
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 10.09.2006 17:34 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
B3 a B4 no značne rozdielne aj keď koncepcia zostala.B4 je kvalitatívne aj dizajnovo povýšená,a teda skoky tých generácií boli vždy obrovské B3-4-5 boli vždy velké skoky,kvalitatívne valmi hore ale aj zložitostou.B3 z dnešného pohľaduje takmer primitívna,motor sa pod kapotou doslova strácal v obrovskom priestore,všetko super prístupné,palubovka uhrkotaná,dvere sa zatvárali so zvukom Š 100,diesel bol uklepotaný nezatlmený.Ale po rozbehu vnútry sa to zmenilo kultúrou aj hlukom,a cestovaniebolo celkom výborné,spotreba neskutočná.Výkon logicky neoslńoval.Motory archaické komôrkové,občas sa uvolnila alebo praskla komôrka.Prechodom na priamovstrek Tdi u B4 sa motor stal legendou po každej stránke a nikdy prekonaný nebude ničím.
-
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 10.09.2006 17:34 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 51 neregistrovaných