Kúpa nového atmosferického japonca
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 03.01.2013 12:59 Zdieľať na Facebook
Kúpa nového atmosferického japonca
Čaute, chceme si kúpiť do rodiny nové auto na benzín s manuálov prevodovkou ale mame dilemu pre ktoré sa rozhodnúť. Rozmýšľame nad Mazdov 3, Mitsubishi Lancer Sportsedan 1.6 MIVEC 86 kw, Toyota Corolla 1,6 Valvematic 97 kw. Máte niekto reálne skúsenosti s týmito autami z hľadiska spoľahlivosti, kvality, výbavy, jazdných vlastnosti. Pomôžte nám s výberom nového auta, pre ktoré sa máme rozhodnúť a prečo. Ďakujeme
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 15.04.2012 16:29 Zdieľať na Facebook
Z tychto 3 za mna Corolla, je v nej kopa miesta. Posobi znutra modernejsie ako Lancer. Ked som si robil prieskum pred 2 mesiacmi, tiez som obehal vsetky autosalony. Mazda 3 sa mi zdala mala, nieco ako Focus, alebo kratka 308. Ja som si nakoniec kupil Kiu, z viacerych dovodov...
Urcite sa objednaj na skusobne jazdy medzi vsetkymi autami, ktore sa ti pacia a vyberaj. Kazdy ma ine preferencie. 2 Mesiace dozadu bola aj vyrocna edicia corolly s full led svetlami a velmi slusnou vybavou za ~ 16500. Toyota ma aj pekne financovanie, das akontaciu 20%, mesacne s poistnym vyjde auto na ~ 150, a po 4 rokoch mozes zostatkovu cenu auta pouzit ako protihodnotu na akontaciu noveho, takze za prvu investiciu 4-5tis eur, tocis kazde 4 roky nove auto. Tak mi to vysvetlil predajca. Ak ma niekto ine informacie kludne ma opravte/doplnte.
Ak vsak mas nejake vlastne prostriedky a financovanie neriesis, tak sa chod previezt vo vsetkom co sa ti paci (skus si zo srandy aj novy Civic, aj ked je s turbom, 10 minutova jazda tvoj nazor neovplyvni ale mozno ho niekam posunie).
Momentalne sa mne zacalo velmi pacit Subaru XV
Urcite sa objednaj na skusobne jazdy medzi vsetkymi autami, ktore sa ti pacia a vyberaj. Kazdy ma ine preferencie. 2 Mesiace dozadu bola aj vyrocna edicia corolly s full led svetlami a velmi slusnou vybavou za ~ 16500. Toyota ma aj pekne financovanie, das akontaciu 20%, mesacne s poistnym vyjde auto na ~ 150, a po 4 rokoch mozes zostatkovu cenu auta pouzit ako protihodnotu na akontaciu noveho, takze za prvu investiciu 4-5tis eur, tocis kazde 4 roky nove auto. Tak mi to vysvetlil predajca. Ak ma niekto ine informacie kludne ma opravte/doplnte.
Ak vsak mas nejake vlastne prostriedky a financovanie neriesis, tak sa chod previezt vo vsetkom co sa ti paci (skus si zo srandy aj novy Civic, aj ked je s turbom, 10 minutova jazda tvoj nazor neovplyvni ale mozno ho niekam posunie).
Momentalne sa mne zacalo velmi pacit Subaru XV
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 24.05.2016 09:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 159
- Dátum registrácie: 07.05.2014 20:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 15.11.2012 12:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 18.08.2015 17:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 159
- Dátum registrácie: 07.05.2014 20:16 Zdieľať na Facebook
Kazdeho jedneho atmosferickeho japonca treba tocit , je to rozdiel oproti europskym vyrobcom tie europske zatiahnu uz od spodku zato japonske motory su linearne cim viac otacok tym viac fun preto sa zda ze tie vykony nezodpovedaju realite. Dokonca najnovsie turbobenziny od hondy su rovnako robene male turbo a priebeh je linearny oproti vw kde to zatiahne do sedacky ale potom je uz po parade
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ak by som chcel NOVÉ auto a rozhodol by som sa,že chcem jazdiť na bendzin, tak beriem každý iný motor ,len atmosferu určite NIE
vyhody atmosferickych motorov v renaulte, dacii, suzuki a neviem kto ich ešte vyrába , je len taká,že sa DAJÚ prerobiť na LPG, pravda, pokiaľ maju nepriame vstrekovanie paliva
Ak by som urobil také rozhodnutie,že CHCEM tankovať BENDZIN, tak beriem miečo od Forda ,alebo nejakú Mazdu idealne 6-ku a vyššie, a ked by som mal dobrý dudget tak jednoznačne Lexusa
vyhody atmosferickych motorov v renaulte, dacii, suzuki a neviem kto ich ešte vyrába , je len taká,že sa DAJÚ prerobiť na LPG, pravda, pokiaľ maju nepriame vstrekovanie paliva
Ak by som urobil také rozhodnutie,že CHCEM tankovať BENDZIN, tak beriem miečo od Forda ,alebo nejakú Mazdu idealne 6-ku a vyššie, a ked by som mal dobrý dudget tak jednoznačne Lexusa
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 23.05.2012 12:46
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
oco kupil Auris 1.6 Valvematic (Corolla hatchback). Stovku to da za 10s, nie bohvieco, ale oproti Getz 1.1 49kw co mal predtym pochopitelne raketa. Nesoferoval som tak neviem zhodnotit.
Inac ten Valvematic montuju do Lotus Elise ale v Aurise asi neni tak zivy pri pohynani, treba dost zatlacit na plyn, lebo skapina (mozno nejaka eko ficura na spotrebu, ale ked sadne spatne do starej 49kw nechape tu zivost), inac cim vyssie otacky tym lepsi motor velmi pekna atmosfera, uz si zvykol.
Popisem co si este spomeniem. Koza na volante pekna ale prilis makka, kovovym zipsom na bunde ho poskrabal pri nastupovani, gumene koberceky ako z blata (ale boli gratis), dno kufra je nepochopitelne tenke, hotovy papier. Dalsia sranda je izolacia kablov v motorovej casti "vyrobene v britanii" fuserina. Klakson zbytocne pouzivat, nepocut ho.
Za 15tis bezkonkurencna kupa s takou vybavou motorom a tak, oco sice kupu nelutuje, kupil by zas, ale kruti hlavou nad detailami, kazia dojem.
Lancer uz konci a podobna nahrada nebude, je velmi dlho na trhu sice chyby budu asi vychytane, ale predsa len uz ma 10 rokov. Mazda/Toyota je podla mna lepsia volba, treba urcite testovaciu jazdu
A nesuhlasim s lacom :D (nic osbne) atmo benzin ma velke caro .
Inac ten Valvematic montuju do Lotus Elise ale v Aurise asi neni tak zivy pri pohynani, treba dost zatlacit na plyn, lebo skapina (mozno nejaka eko ficura na spotrebu, ale ked sadne spatne do starej 49kw nechape tu zivost), inac cim vyssie otacky tym lepsi motor velmi pekna atmosfera, uz si zvykol.
Popisem co si este spomeniem. Koza na volante pekna ale prilis makka, kovovym zipsom na bunde ho poskrabal pri nastupovani, gumene koberceky ako z blata (ale boli gratis), dno kufra je nepochopitelne tenke, hotovy papier. Dalsia sranda je izolacia kablov v motorovej casti "vyrobene v britanii" fuserina. Klakson zbytocne pouzivat, nepocut ho.
Za 15tis bezkonkurencna kupa s takou vybavou motorom a tak, oco sice kupu nelutuje, kupil by zas, ale kruti hlavou nad detailami, kazia dojem.
Lancer uz konci a podobna nahrada nebude, je velmi dlho na trhu sice chyby budu asi vychytane, ale predsa len uz ma 10 rokov. Mazda/Toyota je podla mna lepsia volba, treba urcite testovaciu jazdu
A nesuhlasim s lacom :D (nic osbne) atmo benzin ma velke caro .
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 122
- Dátum registrácie: 15.02.2014 22:53 Zdieľať na Facebook
Nechapem stale tejto veci -musis to tocit- (16v motory)
Vsak to je najlepsie oproti motorom 8v/turbo čo majú síce záťah nm (nie výkon) v spodných otáčkach ale potom si ani neprdnú. Dlhodobo som mal 4 japoncov, dva vvti, jeden vtec a klasika. Všetky som vždy točil do blba do kopcov, predbiehania, rozbiehania a čuduj sa svete výrobcom spotrebu som podliezal. Zo strany bežného pohodlnejsieho užívania je asi najlepsi motor s var.časovaním ventilov. Priebeh NM je viac lineárny od 1800 ot a po 3500ot do 5800 nastupuje gradácia výkonu (opisujem svoj motor napr). Ludia co preraduju pri 1800ot nikdy tieto motory neocenia a že ich je. Skoro s každým šoférom ked cestujem ako spolujazdec, podtáča skoro preraduje na akomkolvek motore. Tie motory sa dostanú nad 2500ot len ak na dialnici. Keby bol ešte 7 stupen tak ho tam ludia zaradia pri 50ke.
Vsak to je najlepsie oproti motorom 8v/turbo čo majú síce záťah nm (nie výkon) v spodných otáčkach ale potom si ani neprdnú. Dlhodobo som mal 4 japoncov, dva vvti, jeden vtec a klasika. Všetky som vždy točil do blba do kopcov, predbiehania, rozbiehania a čuduj sa svete výrobcom spotrebu som podliezal. Zo strany bežného pohodlnejsieho užívania je asi najlepsi motor s var.časovaním ventilov. Priebeh NM je viac lineárny od 1800 ot a po 3500ot do 5800 nastupuje gradácia výkonu (opisujem svoj motor napr). Ludia co preraduju pri 1800ot nikdy tieto motory neocenia a že ich je. Skoro s každým šoférom ked cestujem ako spolujazdec, podtáča skoro preraduje na akomkolvek motore. Tie motory sa dostanú nad 2500ot len ak na dialnici. Keby bol ešte 7 stupen tak ho tam ludia zaradia pri 50ke.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ľuďom, čo používajú auto na prepravu z bodu A do bodu B
je zbytočne také dačo vysvetľovať, kedy maju preraďovať aby mali zažitok z jazdy..
Ja som si svoje auto kupoval ako NOVÉ a voľba bola preto lebo to je 16 ventil a dá sa točiť...
8 ventil by som v živote nechcel....
Lenže OBJEM a kW NENAHRADÍŠ ...
Preto slintám nad 230 kW vyššie ...300 HP je 300 HP
ked viem čo dokáže 140 HP pri 5500 r.p.m.
je zbytočne také dačo vysvetľovať, kedy maju preraďovať aby mali zažitok z jazdy..
Ja som si svoje auto kupoval ako NOVÉ a voľba bola preto lebo to je 16 ventil a dá sa točiť...
8 ventil by som v živote nechcel....
Lenže OBJEM a kW NENAHRADÍŠ ...
Preto slintám nad 230 kW vyššie ...300 HP je 300 HP
ked viem čo dokáže 140 HP pri 5500 r.p.m.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní