Kúpa Ford Focus ST

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

tak na ten diesel sa uz par ST-éečok na sprintoch pozrelo. A veru zo zadu, aj ked v dyme :4090:
ExotDM
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 06.05.2010 20:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ExotDM »

ale viac krat sa diala opacna situacia....St je spicka medzi predokolami bez problemov sa da z toho motora vydolovat 300 ponikov
kidrock77
Príspevky: 530
Dátum registrácie: 01.12.2009 20:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kidrock77 »

off topic: konecne niekto kto poskuluje po sportovom aute a jeho prva otazka nie je spotreba, ale ako sa s tym autom zije, spolahlivost atd.

nie je to dalsi typu: "chcem kupit S8 r.v 1999 za 3 000 lebo to ma patsto milion koni ale dufam ze to nezere viac ako 10 lebo viac ako 3 000,- nemam..."

nikdy som sa v ST neviezol, ale nieco bude pravdy na tom, ze je to predohrab a ma to asi zbytocne vela koni, moj brat tiez kupoval AR 159 benzinovu, funglovku, a mal moznost za tie iste prachy vybrat si 1,75TBi 200PS, alebo 3,2 JTS 260PS, vybral si prve kvoli "zohranosti" sily a prenesenia na vozovku...
tod moj skromny nazor :coffe:
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Presne tak , nemusíme sa baviť zrovna o Focuse, výkonných predohrabov je habadej, problém majú všetky spoločný, bud to gumuje ako šialené, alebo tú ťažkú nohu obmedzí elektronika, vždy je to o tom istom - nemožnosť dokonale preniesť výkon na vozovku
Marekskk
Príspevky: 3145
Dátum registrácie: 27.08.2010 12:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Marekskk »

patko1 napísal:staci sa previezt a co pochopime? Co je take bajecne na tom Forde? Lebo ten vykon zas nie je az taky extreeeemny. Vyobhana ta napriklad hocijaky chalan na lepsie upravenom starom dííízlovom Leone cupra a ostanes v hanbe (sice aj v dyme ale to je uz druhorade)
Leon Cupra???,, Tak ta ma jednoznačne horšie jazdné vlastnosti, a vždy o výkon neide.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

ano LEON CUPRA ma horsie jazdne vlastnosti a hlavne vtedy ked je to napriklad 4kolka a nie predosvišť :40bd:
Naposledy upravil/-a patko1 v 01.09.2011 11:06, upravené celkom 1 krát.
Marekskk
Príspevky: 3145
Dátum registrácie: 27.08.2010 12:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Marekskk »

Ja som nenarážal na to či to je predohrab alebo štvorkolka, narážal som nato že bezpochyby má STéčko lepšie jazdné vlastnosti, najmä zákruty,..... Je pravda že pr. Focus RS s časom z 0 na 100 za 6,4 nie je super naj auto pre šprint, kde aj Cupra s oniečo menším výkonom je lepšia v šprinte, kvoli 4x4, ale či ST alebo RS zrýchlenie vo vyšších rýchlostiach musí byť super.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

tak tak najma zakruty sa na 4kolke ooovela horsie jazdia ako na FWD lol
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

... ja by som povedal že FWD , sa pri prepísknutí v zákrute bude chovať nedotáčavo, zasa nevýhoda jednej hnanej nápravy....
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

ved ja som to napisal ironicky
Marekskk
Príspevky: 3145
Dátum registrácie: 27.08.2010 12:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Marekskk »

čo maš proti Fordom?, a celkovo proti jednej hnanej naprave? lol
Toretto
Príspevky: 354
Dátum registrácie: 05.06.2006 22:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Toretto »

Nešoferoval som stčko ale viezol som sa vnom je to skoro to iste ako glf gti pri plnom zrychleni na ceste skače predok ak kačica... jazdné vlastnosti dobre ale ked tam daš dake 19 tky a športové gumy tak ten predok bude skakať pri plnom zrychleni.
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

pani, este raz, na vyblaznenie sa to uplne staci...samozrejme na miestach na to urcenych..sedel som v tom, sedel som aj nedavno v RS-ku, a mozem povedat, ze to je velmi zabavne auto..

na slalomy a kopce uplne postacujuce...vo svojej triede je dobrym konkurentom..

cize miesat tu stvorkolky a podobne veci je asi zbytocne, navyse zadavatelovi slo o nieco ine..a toho sa tykali podla vsetkeho len prve prispevky...

ci do toho ist, alebo neist...tak sa skusme vratit bud k meritu veci, alebo to nechajme tak... :d :D
Nagasaki068
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 19.02.2010 15:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Nagasaki068 »

aby som to uviedol na spravnu mieru, nepotrebujem to auto na sprinty ktore ma vobec nelakaju , kludne na nom budem jazdit aj pomaly a uzivat si auto, ked si budem chciet zajazdit tak by som ho zobral na okruh to ma laka ovela viac...auto nejdem kupvat hned zo dna na den, porovnavam ho z G5 Gti o ktorom viem dost a tiez dobra volba, ale ST mi nejak viac padlo do oka
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

ivko1 napísal:... ja by som povedal že FWD , sa pri prepísknutí v zákrute bude chovať nedotáčavo, zasa nevýhoda jednej hnanej nápravy....
Pri prepisknuti v zakrute sa kazde auto sprava nedotacavo. Je tak jednoducho naladene. Aj 4 kolka. Pokial to nema diferencialy so zvysenym vnutornym trenim, tak sportova jazda pod plynom v zakrute je takmer nemozna. Dokonca aj 4 kolka pojde pod plynom von zo zakruty. Jedine kde ma vyhodu je len ten sprint. Hovorim o seriovych 4 kolkach. Rozne systemy pohonu oboch naprav s kvantom elektroniky v sebe vsak dokazu priniest ako taku radost prejazdu zakrut, ale aj tam po pridani plynu pojde auto po predku von skor akoby sa malo natocit do zakruty. A ST s 225 konmi v serie je tak akurat na jednu napravu. Mazda 3 MPS ma uz diferencial so zvysenym vnutornym trenim a to uz je narocnejsie na pracu s plynom. Ale menej skusenym to je skor na pritaz. Tam kde sa na otvorenom diferenciali v zakrute ostane pretacat vnutorne koleso, tak tu je vdaka treniu preneseny Mk na vonkajsie koleso a auto v zakrute zrychluje. Neskuseny vodic pri silnom pridani zrychli natolko, ze pneumatiky nebudu schopne preniest tolko bocnych sil na vozovku a smeruje rovno do priekopy.

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: s3z a 49 neregistrovaných