Kuga alebo Mazda 6 prosím pomoc
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 242
- Dátum registrácie: 23.08.2008 12:32 Zdieľať na Facebook
Pod Sliedicov výber sa podpíšem aj ja
Pri Honde by som si dal pozor na ceny ND v prípade dieslu. DPF ťa môže prekvapiť ešte nepríjemnejšie ako u iných značiek.
Pri troche šťastia kúpiš do 9000€ aj novší model Mazdy 6.
Pri Honde by som si dal pozor na ceny ND v prípade dieslu. DPF ťa môže prekvapiť ešte nepríjemnejšie ako u iných značiek.
Pri troche šťastia kúpiš do 9000€ aj novší model Mazdy 6.
Mazda 6 GH 2.0i
===============================
EX: Citroen C4 Picasso 2.0 HDi <- Ford Focus MK2 FL 1.8 TDCi Titanium X <- Ford Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia <- Ford Focus MK1 1.8i Comfort <- Lancia Dedra 1.6i
===============================
EX: Citroen C4 Picasso 2.0 HDi <- Ford Focus MK2 FL 1.8 TDCi Titanium X <- Ford Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia <- Ford Focus MK1 1.8i Comfort <- Lancia Dedra 1.6i
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 20.04.2013 20:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 16.07.2006 22:17
- Bydlisko: Trebisov Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 106
- Dátum registrácie: 17.07.2009 20:11 Zdieľať na Facebook
Zdravím, prispejem aj ja !
Mazda 6 je skvelé auto, avšak má niekoľko múch. V prvom rade Vám jednoznačne odporúčam ísť do benzínovej verzie. Verte chlapcom čo tu píšu. Čo sa týka modelu 2002-2008 tak berte len modely po facelifte (2006-2008) alebo potom novší model 2008-. Staršie trpeli koróziou naozaj nehorázne a to sa týka aj pofaceliftových modeloch ale v trošku menšej miere. Hnije komplet celý podvozok, brzdy, dutiny a zvary ale aj falce blatníkov (hoci menej ako pri tej staršej). Novšia hnije tiež ale menej. Japonci sú všeobecne slabší, čo sa týka antikoróznej ochrany. V tomto smere sa napr. na taký VW alebo Peugeot nechytajú. Vo všetkom inom ich predčia.
Pozor na športový charakter Mazdy 6. V extrémoch je nezbedná a neposedná. Rada uletí a na nerovnostiach je trochu rozhádzaná. Nie je taká komfortná ako napr. Mondeo alebo Passat. Je skrátka športovejšia. Riadenie je brutálne presné a geniálne - tu platí: japonská dokonalosť.
Z iných áut ešte odporúčam Ford Mondeo alebo Focus - majú podstatne nižšie ceny a zostanú Vám peniažky nazvyš. Potom taktiež ako tu spomínali Honda Accord, Toyota Avensis - obe drahšie ale super, aj keď mne osobne Toyota veľmi nesedí. Ak sa rozhodnete pre Mazdu - prelúskajte celé fórum japonec a nájdite si ešte predtým mechanika, čo to vie robiť. To isté platí aj o ostatných, najmä japonských autách.
A prosím Vás ľudia !!! Nekupujte autá na úvery, lízingy a splátky. Nezadlžujte sa kvôli autám. Je to nezmysel. Zase sme pri tej finančnej gramotnosti ...
Mazda 6 je skvelé auto, avšak má niekoľko múch. V prvom rade Vám jednoznačne odporúčam ísť do benzínovej verzie. Verte chlapcom čo tu píšu. Čo sa týka modelu 2002-2008 tak berte len modely po facelifte (2006-2008) alebo potom novší model 2008-. Staršie trpeli koróziou naozaj nehorázne a to sa týka aj pofaceliftových modeloch ale v trošku menšej miere. Hnije komplet celý podvozok, brzdy, dutiny a zvary ale aj falce blatníkov (hoci menej ako pri tej staršej). Novšia hnije tiež ale menej. Japonci sú všeobecne slabší, čo sa týka antikoróznej ochrany. V tomto smere sa napr. na taký VW alebo Peugeot nechytajú. Vo všetkom inom ich predčia.
Pozor na športový charakter Mazdy 6. V extrémoch je nezbedná a neposedná. Rada uletí a na nerovnostiach je trochu rozhádzaná. Nie je taká komfortná ako napr. Mondeo alebo Passat. Je skrátka športovejšia. Riadenie je brutálne presné a geniálne - tu platí: japonská dokonalosť.
Z iných áut ešte odporúčam Ford Mondeo alebo Focus - majú podstatne nižšie ceny a zostanú Vám peniažky nazvyš. Potom taktiež ako tu spomínali Honda Accord, Toyota Avensis - obe drahšie ale super, aj keď mne osobne Toyota veľmi nesedí. Ak sa rozhodnete pre Mazdu - prelúskajte celé fórum japonec a nájdite si ešte predtým mechanika, čo to vie robiť. To isté platí aj o ostatných, najmä japonských autách.
A prosím Vás ľudia !!! Nekupujte autá na úvery, lízingy a splátky. Nezadlžujte sa kvôli autám. Je to nezmysel. Zase sme pri tej finančnej gramotnosti ...
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Chcete rodinné auto, tak prečo nie Mazda 5, máte malé decko, niet nad bočné posuvné dvere, ktoré sa dajú dokorán otvoriť aj tam kde nieje priestor, vyššia stavba karoserie, zabezpečí že nebudem zápasiť s detskou autosedačkou , či deckom ked ho chcem do nej uložiť, kufor v MPV síce nebýva tak hlboký ako u kombíkov, ale je dostatočne velký. Asi každý uzná že vpratať decká sem, či tam namontovať detskú autosedačku dá menej roboty ako do nízkeho kombíka, kde mi ešte zavadzajú otvorené dvere
[img]http://auto.predaj.sk/images/big/1000081597obr5.jpg[/img]
Viem že zasa padne slovo, že až tak velké auto nepotrebujeme, ale znova pripomeniem, že MPV velké nie sú, len nabudzujú taký dojem a ked to porovnám s Kugou, tak Kuga je velkostne rovnaká, akurát zbytočne ťažká a tým pádom užraná aj s dieslom, aby sme nehovorili do vetra - priemer 7,3l/100km, sú tam síce pomiešané aj 4x4, ale tie odselektovať nejde
Dá sa kúpiť aj iné MPV, C-Max, Picasso, Touran, Zafira... Ale ak ide o posuvné dvere, tak z týchto štandardných ich má len Mazda 5, potom vúčši ako Citroen C8, Peugeot 807, Fiat Ulysse, ale tie teda patria naozaj už k tým väčším
Ja odporúčam si tu Mazdu 5 obzrieť naživo
[img]http://auto.predaj.sk/images/big/1000081597obr5.jpg[/img]
Viem že zasa padne slovo, že až tak velké auto nepotrebujeme, ale znova pripomeniem, že MPV velké nie sú, len nabudzujú taký dojem a ked to porovnám s Kugou, tak Kuga je velkostne rovnaká, akurát zbytočne ťažká a tým pádom užraná aj s dieslom, aby sme nehovorili do vetra - priemer 7,3l/100km, sú tam síce pomiešané aj 4x4, ale tie odselektovať nejde
Dá sa kúpiť aj iné MPV, C-Max, Picasso, Touran, Zafira... Ale ak ide o posuvné dvere, tak z týchto štandardných ich má len Mazda 5, potom vúčši ako Citroen C8, Peugeot 807, Fiat Ulysse, ale tie teda patria naozaj už k tým väčším
Ja odporúčam si tu Mazdu 5 obzrieť naživo
Naposledy upravil/-a ivko1 v 13.01.2014 21:28, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 27.09.2006 16:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
je to tazko vyberat..
Otazka priorit.
Napr. japonec je sice vseobecne spolahlivejsi, ale v nafte ani velmi nie + nahradne diely su brutal drahe.
(mam japonca doma, a uz som nieco musel pokupovat..)
VW/Skoda su zase vacsinou vydojene sluzobaky (natocit 100tkm rocne je uplne bezneň.
PSA/Renault su notoricky neposlahlive.
Ford pouziva motory naftove od PSA = nespolahlivost sama.
Z ojazdenych je dobra volba stary Ceed / i30 v nafte - spolahlive, rozvody drzia a su retazove, nemaju DPF, striekacky Bosch.. Zase, plecharina a ine ako udrzbove diely tiez brutal drahe.
Pre rodinu je VAN dobra volba - ja mam dokonca vyborne skusenosti s Vengou - kopec miesta, velky kufor..
Navyse ako nove sa da kupit za slusnu sumu. A v benzine totalna spolahlivost (naftaky uz maju DPF).
Dalsi problem so starym japoncom je servis - bezni mechanici to nerobia/nevedia robit ..
Skratka pri starych autach je riziko velke.
Otazka priorit.
Napr. japonec je sice vseobecne spolahlivejsi, ale v nafte ani velmi nie + nahradne diely su brutal drahe.
(mam japonca doma, a uz som nieco musel pokupovat..)
VW/Skoda su zase vacsinou vydojene sluzobaky (natocit 100tkm rocne je uplne bezneň.
PSA/Renault su notoricky neposlahlive.
Ford pouziva motory naftove od PSA = nespolahlivost sama.
Z ojazdenych je dobra volba stary Ceed / i30 v nafte - spolahlive, rozvody drzia a su retazove, nemaju DPF, striekacky Bosch.. Zase, plecharina a ine ako udrzbove diely tiez brutal drahe.
Pre rodinu je VAN dobra volba - ja mam dokonca vyborne skusenosti s Vengou - kopec miesta, velky kufor..
Navyse ako nove sa da kupit za slusnu sumu. A v benzine totalna spolahlivost (naftaky uz maju DPF).
Dalsi problem so starym japoncom je servis - bezni mechanici to nerobia/nevedia robit ..
Skratka pri starych autach je riziko velke.
-
- Príspevky: 242
- Dátum registrácie: 23.08.2008 12:32 Zdieľať na Facebook
Ford používa od PSA iba 1.6TDCi, alebo sa mýlim?
1.8 TDCi 6kvalt 125PS je spoľahlivý motor (dokonca bez DPF), takisto 2.0 TDCi po r. 2008 - vstreky už nie sú takým problémom, ako kedysi.
Tej značky by som sa určite nebál.
BTW, keď už frantíci niečo vedia, tak je to práve naftový 2.0 HDi.
1.8 TDCi 6kvalt 125PS je spoľahlivý motor (dokonca bez DPF), takisto 2.0 TDCi po r. 2008 - vstreky už nie sú takým problémom, ako kedysi.
Tej značky by som sa určite nebál.
BTW, keď už frantíci niečo vedia, tak je to práve naftový 2.0 HDi.
Naposledy upravil/-a lubonr1 v 13.01.2014 21:27, upravené celkom 1 krát.
Mazda 6 GH 2.0i
===============================
EX: Citroen C4 Picasso 2.0 HDi <- Ford Focus MK2 FL 1.8 TDCi Titanium X <- Ford Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia <- Ford Focus MK1 1.8i Comfort <- Lancia Dedra 1.6i
===============================
EX: Citroen C4 Picasso 2.0 HDi <- Ford Focus MK2 FL 1.8 TDCi Titanium X <- Ford Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia <- Ford Focus MK1 1.8i Comfort <- Lancia Dedra 1.6i
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
No vyber si teda... Toto je debata ohladne Focusa 2.0TDCI 96kW rv 2005
V Kuge je tento problém snád vyriešený
Ohnutu ojnicu na 2.0TDCI som uz kdesi zachytil, ale ak si pamatam, bol to dosledok odideneho vstrekovaca. Pri startovani sa zapalila az bohvie kolkata davka paliva, kedze nafty uz bolo vo valci viac nez treba, bola to vzdy poriadna supa. To postupne ojnicu mohlo ohnut. Inak nechcem strasit, ale na CZ fore sa prave riesi jeden 2.0TDCI umrety na zlomenu ojnicu...
Nepredpokladam, ze ohnuta ojnica bude Tvoj pripad, ked pred vymenou turba to slapalo OK. Uz to vidim jedine na nejakeho koumaka s origo Ford diagnostikou a merat davkovanie paliva, ci je vporiadku RJ.
dnes mi v servise rozobrali motor.samozrejme,ze sa nic nezistilo.piesty krasne,kruzky ok,ventile sice opalene ale rovne-ocistili sa,ojnice sa zdaju byt ok - nutne este dokladne zmerat,lebo ohnuta moze byt aj nepratrne.akurat co vidno,su popisane 3 valce,nie su poskrabane ale viditelne popisane. no tlaky valcov su namerane v poriadku.ked to mam rozobrate,dam natlakovat hlavu.nic ine ma prave nenapada.
ojnice su predsa len povykrucane.opticky to moc nie je vidno,ale 2 su skrutene do vrtulky a 1 je o mm kratsia.snad som odhalil pricinu.ked sa to posklada,uvidim.
biely dym je nespalena nafta,nie chladiaca kvapalina.vsetky ojnice su zohnute.zial moje zistenie:tie ojnice sa na tomto motore krivia dost casto.verte mi,vela z nas ani nevie,ze ich uz mame nacate.ked to zohnutie presiahne urcitu mieru,motor bude dymit.aj ked bude fungovat pomerne normalne.najviac sa tato porucha prejavi v zime.
Najprv si mysleli že ojnice sú OK, potom zistili že dve sú chytené, a nakoniec sa zistilo že nie len dve, ale všetky...Pretoze su asi slabe. Ak je nahodou pravda to, co mi tvrdil jeden mechos od zabozrutov, tak presne rovnake ojnice su pouzite uz v prehistorickych 2.0HDI 66kW. Ked sa tomu prikuri na 100, alebo nebodaj 120kW...
Tym svojim tvrdenim si ale nebol na 100% isty.
V Kuge je tento problém snád vyriešený
-
- Príspevky: 778
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
Aj 2.OTDCi je od PSAlubonr1 napísal:Ford používa od PSA iba 1.6TDCi, alebo sa mýlim?
1.8 TDCi 6kvalt 125PS je spoľahlivý motor (dokonca bez DPF), takisto 2.0 TDCi po r. 2008 - vstreky už nie sú takým problémom, ako kedysi.
Tej značky by som sa určite nebál.
BTW, keď už frantíci niečo vedia, tak je to práve naftový 2.0 HDi.
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 16.07.2006 22:17
- Bydlisko: Trebisov Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 778
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 106
- Dátum registrácie: 17.07.2009 20:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 778
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných