Ktore dosticky k brzdam

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pabil
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 12.06.2015 13:43
Zdieľať na Facebook

Ktore dosticky k brzdam

Príspevok od používateľa pabil »

Zdravim,
Potreboval by som poradit ktore dosticky potrebujem k tymto prednym kotucom -> https://www.autodielyonline24.sk/ate-958240.html

Normalne -> https://www.autodielyonline24.sk/ate-956315.html
Alebo keramicke -> https://www.autodielyonline24.sk/ate-956513.html

Jedna sa o Tiguan 2.0D 4motion 2011
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kera myka, kera nemyka... komu aka lepsie lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Kto jazdí zo zapnutým rozumom zabrzdí aj bez keramiky
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Asi tu značku, čo tam montoval výrobca v prvovýrobe...

Má to TEN VÝZNAM, že pokiaľ budete jazdiť v Alpách , alebo v Dolomitoch a na vzdialenosť 10 km, budete KLESAŤ na serpentínach okolo 1000 vyškových metrov, klesanie 9-15 %,

Tak ORIGINAL doštičky Vaše auto PODRŽIA a bezpečne zídete dole.,

kým čínske fejky za 15 € set , len zdymia, brzdy zvädnú a vaše auto na predposlednej serpentíne stratí brzdiaci učinok a skončíte v priekope hlbokej aj niekolkosto metrov..
A taký pád väčšinou nie je možne prežiť...

pokiaľ plánujete jazdiť LEN SK ,prip HU, alebo CZ
namontujte na svoje auto, čo len chcete....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V Dolomitoch sa tiež môžem vyprdnúť na celú keramiku,dole pôjdem so zaradeným rychlostným stupňom presne takým akoby som liezol hore.Musel by som byť chatár a nákupca tej horskej chaty hore,aby som sa takto zariaďoval.Preliezol som hore dole Sorošku či Kremnické bane X krát s Liazkovým návesom a tu som.A pred 32 rokmi to bolo udržiavané ...takmer nijako.Rozum treba,nie keramické brzdy
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Lenže ja hovorím o klesaní 15x dlhšom ako Soroška, čo Kremnické Bane... a II. rychl.stupeń , 180° vracaky ,a treba maximalne brzdit...

Kto z Vás zjazdil Passo dello Stelvio ???

Alebo zjazd spod GrossGlockneru do dedinky Helligenblut ???

Nie nadarmo hore pri ceste su tabule s upozornením :

"CHECK YOUR BRAKE SYSTEM ! "

Kolko vyškových metrov prekonava Soroška ?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ale laco, zase prehanas...boli sme aj v alpach urcite viaceri, aj vi francii, kde sa stavaju serpentiny na vrchol kvoli cyklistike a zato rozum zvitazil stale, ziadny problem s seriovym autom, jak Milan poveda a kazdy sofer vie a pozna, motorom sa brzdi a brzdami dobrzduje, navyse tam co ty pises sa nedosahuju plne rychlosti ala dialnica D, co musia kazde brzdy zvladnut plne hamovani, z plnej zatazeneho auta z plnej konstrukcnej rychlosti do stopky + rezerva :41c2: hen v tych serpentinach 180 vracaky ta obehnem s bicyglom !!! to len truba jerichova bude stat na brzde cely cas :41c2: s tym sa ani nechval nikde...

aj cvirik ma pravdu, neporovnavat brzdy do premavky a brzdy racing, co studene brzdia jak maslovy chleba o skleneny stol...

este taka vseobecna rada, platne + dosky nemiesat ! davajte tak, jak vyrobca testoval a sparoval, to je idealny pripad
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Bajo , ja som uviedol REALNE KONKRETNÉ ÚSEKY ciest, nič si nevymyšľam...

Idem pozrieť do mapy a uverejním aj ďalšie...

Vyberte sa tam , zjazdite si to , a netrieskajte tu somariny

:3c90:

JA HOVORÍM o prevyšení viac ako 1000 m , nie o jazdení okolo Nových Zámkov, kde je prevýšenie tak max. 20 m a aj to preháňam... :40bd:
pabil
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 12.06.2015 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pabil »

tak hadam ATE nie su cinske smejdy za 15 eur.

A jedna sa o Tiguan , cize ziadne vychiptunogove jazdenie brzda plyn.

Cize tie lepsie ATE nepotrebuju keramiku , stacia zakladne ATE dosticky ?
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Napr. TU

https://www.topspeed.sk/ako-vybrat-brzd ... cky-/12005

je popisované z čoho su vyrobené brzd.doštičky

a ktoré su najčastejšie používané.

Keramické brzd. doštičky používajú najvýkonnejšie a ŤAŽKÉ auta typu Mercedes ML AMG , či Porsche Cayenne alebo Panamera

su to autá z výkonom okolo 500 HP a vahou okolo alebo nad 2 tony.

Pre 1000 kg auta ako Fabia uplne postačia seriovo montované kvalitné brzd. komponenty.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Laco, Brener, tunel Gottard. Štyridsať ton na hrbe, a ideš. Nemám keramické brzdy, tak ako píše sir Hlavaty brzdím s rozumom, je mi jedno čo mám za značku. Jazdím akoby som tam nemal platničky. Áno, sir Hlavaty Liaz 110.553 s návesom BBS dvojnaprava duplaky kolesá, a bubnové brzdy. Motorová brzda funguje ako sa jej chce. Však sir Hlavaty, Soroska, Branisko, Certovica, Vernár, v Čechách cesty okolo Liberca, vozilo sa z Autobrzd Prešov do Vrabel, potom do Jablonca Nad Nisou, a tam tie kopčeky. Štyridsať ton, a tiež si prehral brzdy IBA RAZ. REPETE NIKDY NEBOLO, pretože z druhej strany sa ešte nikto nevrátil.
pabil
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 12.06.2015 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pabil »

podla vsetkeho od vyroby sa davaju TRW aj ATE ,ktore dosticky davaju neviem.

Kazdopadne ziadne rally sa nechystam jazdit s Tiguanom =)


Keramicke maju vyhodu v tom ze nepiskaju , nevadnu tak skoro ,maju lepsi brzdy ucinok a ani necia kotuce silno ? alebo nie ?

Pri nekeramickych si clovek musi vybrat nejake vlastnosti na ukor inych .
pabil
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 12.06.2015 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pabil »

a kde ? ja som nasiel najlacnejsie za 59e ten ate powerdisk(cize ten lepsi) na tiguana,
pabil
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 12.06.2015 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pabil »

tak tym padom make odpoved na moju otazku, ze ktore oblozenie k tym kotucom =)

resp nova otazka, radsej klasicke ate a keramiku alebo powerdisk drazkovanu a klasicke ate oblozenie alebo dokonta nejake ine, textar napr ?
pidizvi
Príspevky: 3413
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Dosky za 77eur? Co kradnem? :4012:

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: wilz a 9 neregistrovaných