Kópia DPF filtra od jmj
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17.12.2008 19:31 Zdieľať na Facebook
Kópia DPF filtra od jmj
Dobrý deň. Môžte mi povedať nejaké skúsenosti s DPF filtrami od výrobcu jmj? Mám golf 2.0 TDI ročník 2008. Kód motora bmm.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17.12.2008 19:31 Zdieľať na Facebook
Odp
Auto som už kupoval s kópiou. Nevedel som. A kópia poškodená. Takže musím vymeniť, no originál sa mi nechce dávať. Máte daake rady ako to mám riešiť?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tieto placebo filtre prešli testami,potom ich pootvárali,no a verdikt ľudí ktorý sú na diagnostických nebesách znie...pozatvárať pre podvod.Ale má to aj logiku,objem vzácnych kovov za pár soplíkov ...no neviem či je reálne si myslieť že v tých krabiciach budú.
Reálne cesty sú dve..nový filter alebo pôvodný dať vyčistiť.Čo ale je podmienené jeho stavom,tj nesmie mať prasknuté teleso a musí mať funkčný katalizátor na ktorom je závislá teplota.Kontrolou sa teda zistí či áno/nie filter čistiť alebo nie.To je u serióznej dielne súčasť celého.Tu sa môžeš obrátiť na avelmaka a prípadne použiť jeho služby.Ale upozorňujem...vyčistenie je iba prvý krok,a ani úspešne vyčistený filter neznamená funkčný celý systém.
Riešenie by bolo vcelku jednoduché,ale tiež nie je úplne bez rizika,mne sa zatiaľ vo všetkých prípadoch zadarilo,ale je to aj o šťasťí.Kúpil som použitý filter od hodnoverného predajcu a vyčistil,výsledok na 1a .Ale z rizikom to proste predsa len je.Príde použitý filter a až po jeho kontrole je hurá alebo vyhodený peniaz
Večer to dopíšem,mám pocit že na BMM tu mám jeden ešte nečistený ale funkčný,pozriem,neviem či sa už niekomu nedával
Reálne cesty sú dve..nový filter alebo pôvodný dať vyčistiť.Čo ale je podmienené jeho stavom,tj nesmie mať prasknuté teleso a musí mať funkčný katalizátor na ktorom je závislá teplota.Kontrolou sa teda zistí či áno/nie filter čistiť alebo nie.To je u serióznej dielne súčasť celého.Tu sa môžeš obrátiť na avelmaka a prípadne použiť jeho služby.Ale upozorňujem...vyčistenie je iba prvý krok,a ani úspešne vyčistený filter neznamená funkčný celý systém.
Riešenie by bolo vcelku jednoduché,ale tiež nie je úplne bez rizika,mne sa zatiaľ vo všetkých prípadoch zadarilo,ale je to aj o šťasťí.Kúpil som použitý filter od hodnoverného predajcu a vyčistil,výsledok na 1a .Ale z rizikom to proste predsa len je.Príde použitý filter a až po jeho kontrole je hurá alebo vyhodený peniaz
Večer to dopíšem,mám pocit že na BMM tu mám jeden ešte nečistený ale funkčný,pozriem,neviem či sa už niekomu nedával
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 03.10.2018 14:23, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17.12.2008 19:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17.12.2008 19:31 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja nejdem obhajovat JMJ, len jedna drobnost k tomu ceskemu testu ktory sme vsetci videli : JMJ tvrdi ze ta vec v teste v ziadnom pripade nie je filter ktory oni predavaju a ze je to nejaky podvod. Otvorte si ich stranku, su tam miestoprisazne vyjadrenia konatelov tej firmy plus informacia ze zaluju na sude dany casopis / web za zverejnenie tohoto clanku.
Co je na tom pravdy si netrufam posudit, v kazdom pripade aj moja hlava hovori :
- ked je nieco moc lacne, nemoze to byt uplne v poriadku
- radsej pouzity {z inzeratu} a vypucovat, ako nove hovienko co neprezije 40 motohodin prevadzky
naburanych vozov takychto je plny internet, tak ako Mr.Hlavaty pise urcite sa daju najst realne fungujuce kusy.
Kopec mojich kamaratov jazdi tieto 103kW 2.0tdi (dokonca aj beneluxove priskrtene verzie 88kW, ano 2.0tdi 88kW) s povodnymi filtrami bez vymeny co maju 250.000km za sebou a proste funguju, koncovky vyfukov maju ciste takze to vyzera ze este aj dlho budu.
Uprimne, okrem tych co jazdia v jednom kuse mesto tusim nepoznam nikoho komu by ten filter skapal skor nez za circa 120.000km a to je teda super vysledok.
Co je na tom pravdy si netrufam posudit, v kazdom pripade aj moja hlava hovori :
- ked je nieco moc lacne, nemoze to byt uplne v poriadku
- radsej pouzity {z inzeratu} a vypucovat, ako nove hovienko co neprezije 40 motohodin prevadzky
naburanych vozov takychto je plny internet, tak ako Mr.Hlavaty pise urcite sa daju najst realne fungujuce kusy.
Kopec mojich kamaratov jazdi tieto 103kW 2.0tdi (dokonca aj beneluxove priskrtene verzie 88kW, ano 2.0tdi 88kW) s povodnymi filtrami bez vymeny co maju 250.000km za sebou a proste funguju, koncovky vyfukov maju ciste takze to vyzera ze este aj dlho budu.
Uprimne, okrem tych co jazdia v jednom kuse mesto tusim nepoznam nikoho komu by ten filter skapal skor nez za circa 120.000km a to je teda super vysledok.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ak je to otazka na mna, tak ja som pisal o originalnych filtroch ze su bez problemov semtam aj po stvrt milione kilometrov. Je to tam jasne uvedene :
Kopec mojich kamaratov jazdi tieto 103kW 2.0tdi (dokonca aj beneluxove priskrtene verzie 88kW, ano 2.0tdi 88kW) s povodnymi filtrami bez vymeny co maju 250.000km za sebou a proste funguju, koncovky vyfukov maju ciste takze to vyzera ze este aj dlho budu.
Kedze pisem S POVODNYMI FILTRAMI BEZ VYMENY, tak rozhodne nehovorim o akejkolvek nahrade JMJ, ABC, XYZ alebo hocicom inom.
Povodny filter je povodny filter. JMJ nikdy nebolo a nebude povodny.
Vzhladom na vyssie uvedene, vzhladom na to ze pisem "radsej pouzity {z inzeratu} a vypucovat, ako nove hovienko co neprezije 40 motohodin prevadzky" a vzhladom na dobre skusenosti pana Hlavateho si teda dovolim polozit vysledok silnej myslienkovej uvahy do inych slov :
radsej si kupim pouzity ale originalny DPF z inzeratu a dam ho vypucovat, ako nove hovienko co neprezije 40 motohodin prevadzky
Ak nahodou z vyssie uvedeneho textu nevyplynulo nemal by som vobec problem kupit DPFko na nejakom vrakaci, z naburaneho auta (kukni kolko ich je na rozpredaj spredu tresnutych lebo ludia jazdia jak kekéti) kde vidim ze ma cisty vyfuk = DPF mu zjavne fungovalo az do posledneho metra.
Kopec mojich kamaratov jazdi tieto 103kW 2.0tdi (dokonca aj beneluxove priskrtene verzie 88kW, ano 2.0tdi 88kW) s povodnymi filtrami bez vymeny co maju 250.000km za sebou a proste funguju, koncovky vyfukov maju ciste takze to vyzera ze este aj dlho budu.
Kedze pisem S POVODNYMI FILTRAMI BEZ VYMENY, tak rozhodne nehovorim o akejkolvek nahrade JMJ, ABC, XYZ alebo hocicom inom.
Povodny filter je povodny filter. JMJ nikdy nebolo a nebude povodny.
Vzhladom na vyssie uvedene, vzhladom na to ze pisem "radsej pouzity {z inzeratu} a vypucovat, ako nove hovienko co neprezije 40 motohodin prevadzky" a vzhladom na dobre skusenosti pana Hlavateho si teda dovolim polozit vysledok silnej myslienkovej uvahy do inych slov :
radsej si kupim pouzity ale originalny DPF z inzeratu a dam ho vypucovat, ako nove hovienko co neprezije 40 motohodin prevadzky
Ak nahodou z vyssie uvedeneho textu nevyplynulo nemal by som vobec problem kupit DPFko na nejakom vrakaci, z naburaneho auta (kukni kolko ich je na rozpredaj spredu tresnutych lebo ludia jazdia jak kekéti) kde vidim ze ma cisty vyfuk = DPF mu zjavne fungovalo az do posledneho metra.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
pardon, dovolim si jednu poznamku : BMM motor nie je commonrail.
Hentie PDcka mali "trosicku" problem s DPFkami, tam to proste nefunguje tak ako na commonrail stvorpismenkovych motoroch. PDckove motory potrebuju ine podmienky na regen, je to ukrutne zlozitejsie takze:
- BMMkove filtre odchadzali ukrutne skor nez commonrailove
- 250.000km na PD motore je cisty zazrak
- zivotnost DPF ktoru bezne dosahuju CR motory je prakticky nedosiahnutelna na PD
- kvoli problemom s DPF filtrami PD motorov bola na 8 mesiacov zastavena vyroba [!!!!] a styri generacie softu boli spalene
Hentie PDcka mali "trosicku" problem s DPFkami, tam to proste nefunguje tak ako na commonrail stvorpismenkovych motoroch. PDckove motory potrebuju ine podmienky na regen, je to ukrutne zlozitejsie takze:
- BMMkove filtre odchadzali ukrutne skor nez commonrailove
- 250.000km na PD motore je cisty zazrak
- zivotnost DPF ktoru bezne dosahuju CR motory je prakticky nedosiahnutelna na PD
- kvoli problemom s DPF filtrami PD motorov bola na 8 mesiacov zastavena vyroba [!!!!] a styri generacie softu boli spalene
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lovím v pamäti aké km mali PD-čka ktoré mali filtre a kedže 99% z nich prichádza na "jubilejné " km kedy sa menia rozvody hydrá vačky a čistí celá sacia sústava,tak to býva okolie 200,300 a vždy okrúhle stotisícky km.Treba nutne napísať že sa k plánovaným úkonom posledné 2-3 roky pridalo čistenie filtra,to nebývalo.Ťahalo sa (jazdilo) vždy po problém,až následne sa niečo opravovalo.To je dnes úplne inak,a väčšina prác je na motoroch ktoré vlastne v danom momente nemajú žiaden problém , a teda ide o údržbu a nie opravy.Spätne za dlhú dobu jediný motor bol problémový ale bol kdesi pred 400 tis km a v prvom rade mal v histórii akúsi zlú olejovú stopu ktorá ho dokaličila.
Celá patália PD motorov vlastne nezačína vôbec v samotnom motore,ani vo filtry,ale vo vlastníctve,nejasných km,nejasnom servise,špekulatívne predaje narýchlo zbúchaných mašín.Niečo úplne odlišné by povedala história motorov z jasným majiteľom,km aj históriou.Dva svety,ktoré by vygenerovali úplne protichodné výsledky.Autá prvých alebo dlhodobo druhých majiteľov sú v poriadku aj pri vysokých nájazdoch a stále majú svoje filtre.Niektoré z nich doslova ohromujú pri diagnostike svojimi neskutočne dobrými parametrami až má človek podozrenie že im km klamú opačným smerom.To je "údržbová" skupina,zbytok opravuje väčšie /menšie problémy,to je "opravárska" skupina čo vždy iba opravuje čo už nefunguje.Kľúčová je história a prístup majiteľa,vtedy sú km iba číselko odometra.
Klamanie km je pre život DPF asi smrtelná pasca,ale to už do tohto taniera nepatrí.
Celá patália PD motorov vlastne nezačína vôbec v samotnom motore,ani vo filtry,ale vo vlastníctve,nejasných km,nejasnom servise,špekulatívne predaje narýchlo zbúchaných mašín.Niečo úplne odlišné by povedala história motorov z jasným majiteľom,km aj históriou.Dva svety,ktoré by vygenerovali úplne protichodné výsledky.Autá prvých alebo dlhodobo druhých majiteľov sú v poriadku aj pri vysokých nájazdoch a stále majú svoje filtre.Niektoré z nich doslova ohromujú pri diagnostike svojimi neskutočne dobrými parametrami až má človek podozrenie že im km klamú opačným smerom.To je "údržbová" skupina,zbytok opravuje väčšie /menšie problémy,to je "opravárska" skupina čo vždy iba opravuje čo už nefunguje.Kľúčová je história a prístup majiteľa,vtedy sú km iba číselko odometra.
Klamanie km je pre život DPF asi smrtelná pasca,ale to už do tohto taniera nepatrí.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17.12.2008 19:31 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných