Koľko kilometrov vydží klasický TDI nafťák?

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tato tema tu uz bola... ze kto ma kolko kilometrov.

ja som uplny trapko:
http://77.247.224.52/IMG_9908.jpg

nie je to moja zasluha, to povodni majitelia :) my sme na tom aute odtocili do 15.000km za rok a pol. Dnes ma autiak 850xxx, henta fotka je asi tri-styri mesiace stara.

polonakladne auta (tranzit, daily, atd) bezne tocia s jednym motorom dva mega kilometrov a potom sa auto rozpadne - ale motor stale vrci.
viktorDDD
Príspevky: 761
Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa viktorDDD »

TD v tipu a TDi v octavii nemá moc spoločného, ale oba motory veľa vydržia, 66kW TDi v prvých octaviách vydržia asi najviac zo všetkých TDi z VW groupu, a tiež fiaťácke 1,9 a 2,4ky staršie vydržia v pohode cez millión, novšie JTD tiež veľa vydržia ale tie staršie čo máš aj ty tie sú takmer nezničitelné
itstar
Príspevky: 582
Dátum registrácie: 12.10.2007 17:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa itstar »

viktorDDD napísal:TD v tipu a TDi v octavii nemá moc spoločného, ale oba motory veľa vydržia, 66kW TDi v prvých octaviách vydržia asi najviac zo všetkých TDi z VW groupu, a tiež fiaťácke 1,9 a 2,4ky staršie vydržia v pohode cez millión, novšie JTD tiež veľa vydržia ale tie staršie čo máš aj ty tie sú takmer nezničitelné
Nevsimol som si ze on ma JTD ? On ma klasicke TD, JTD tj multijet je myslim uz kazdy osadeny common railom, tj uplne nieco ine ako klasicke TD ...
vladko01
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 05.01.2008 09:52
Zdieľať na Facebook

TDi

Príspevok od používateľa vladko01 »

TDi su najlepsie, co VW svetu dal :) Kupil som si Octaviu - ma 150t na tachometri, ale predpokladam, ze aspon 2x tolko v skutocnosti... vsetko je o servise a sposobe jazdy, takze KM su nepodstatne...pre zaujimavost:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/chang ... g=&lang=de
itstar
Príspevky: 582
Dátum registrácie: 12.10.2007 17:31
Zdieľať na Facebook

Re: TDi

Príspevok od používateľa itstar »

vladko01 napísal:TDi su najlepsie, co VW svetu dal :) Kupil som si Octaviu - ma 150t na tachometri, ale predpokladam, ze aspon 2x tolko v skutocnosti... vsetko je o servise a sposobe jazdy, takze KM su nepodstatne...pre zaujimavost:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/chang ... g=&lang=de
Vedtsiu kok*tinu som nepocul ale dobre :)

Tipujem ze si klasicky clovek, ktory mal za celi svoj zivot len znacku SKODA, popripade teraz jazdi na nejakom inom wagene s DE koncernu ako VW atd ...

Tak ako bol prvy motor 1.9 TDI 66 KW drziakom v KM, tak ho mal v 1. modele aj napriklad v 406 tkach 2.0 HDI 66 KW... Co bolo podstatnejsie, bol tichsi, mal lepsi priebeh Krutiaceho momentu, a este aj mensiu spotrebu ...

Ale darmo, TDI boli najlepsie na svete :D :D :D :D :D :D :D
viktorDDD
Príspevky: 761
Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa viktorDDD »

itstar napísal:
viktorDDD napísal:TD v tipu a TDi v octavii nemá moc spoločného, ale oba motory veľa vydržia, 66kW TDi v prvých octaviách vydržia asi najviac zo všetkých TDi z VW groupu, a tiež fiaťácke 1,9 a 2,4ky staršie vydržia v pohode cez millión, novšie JTD tiež veľa vydržia ale tie staršie čo máš aj ty tie sú takmer nezničitelné
Nevsimol som si ze on ma JTD ? On ma klasicke TD, JTD tj multijet je myslim uz kazdy osadeny common railom, tj uplne nieco ine ako klasicke TD ...
však práve to píšem že klasické TD čo má on vydrží najviac, a že aj JTD sú dobré ale háklivejšie, mimochodom až tak TDičko VW groupu by som nechválil, od talianov sa máme čo učiť ohľadom dieselov, napr. prvý použili technológiu commonrail a tiež aj commonrail 2 tj. multijet, pričom VW ešte stále cpalo do svojich áut PDčko
vladko01
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 05.01.2008 09:52
Zdieľať na Facebook

???

Príspevok od používateľa vladko01 »

Pre nechapavych:
VW nic poriadne nevymyslel, TDi je asi to naj, co sa im podarilo :) ani nevedia ako, tie motory vydrzia...aspon viac ako konkurencia (pre nechapavych: neriesime premiove znacky BMW a MB)

Skodovku som este nemal, kupil som ju kvoli tomu motoru, a kvoli tomu, ze su lacne ukradnute diely a kvoli tomu, ze mam kamosa, ktory robi najme skodovky a za lacno.

A Peugeot 406 je dost vydarene auto, o tej spotrebe neviem... Skoda, ze sa nove auta uz nie su to, co byvali tie nase nepretechnizovane masiny. Inak, ak sa niekto v kvalite pohorsil, tak Francuzi prvi (ale to je tema uz len pre chapavych)!
autickar21
Príspevky: 1596
Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38
Zdieľať na Facebook

Re: ???

Príspevok od používateľa autickar21 »

vladko01 napísal:Pre nechapavych:
VW nic poriadne nevymyslel, TDi je asi to naj, co sa im podarilo :) ani nevedia ako, tie motory vydrzia...aspon viac ako konkurencia (pre nechapavych: neriesime premiove znacky BMW a MB)

Skodovku som este nemal, kupil som ju kvoli tomu motoru, a kvoli tomu, ze su lacne ukradnute diely a kvoli tomu, ze mam kamosa, ktory robi najme skodovky a za lacno.

A Peugeot 406 je dost vydarene auto, o tej spotrebe neviem... Skoda, ze sa nove auta uz nie su to, co byvali tie nase nepretechnizovane masiny. Inak, ak sa niekto v kvalite pohorsil, tak Francuzi prvi (ale to je tema uz len pre chapavych)!
VW ani tdi nevymyslel. tdi je od fiatu, prve bolo v starej crome tusim 63kw
mirkokos
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 09.02.2008 13:12
Zdieľať na Facebook

Re: ???

Príspevok od používateľa mirkokos »

vladko01 napísal:Pre nechapavych:
VW nic poriadne nevymyslel, TDi je asi to naj, co sa im podarilo :) ani nevedia ako, tie motory vydrzia...aspon viac ako konkurencia (pre nechapavych: neriesime premiove znacky BMW a MB)

Skodovku som este nemal, kupil som ju kvoli tomu motoru, a kvoli tomu, ze su lacne ukradnute diely a kvoli tomu, ze mam kamosa, ktory robi najme skodovky a za lacno.

A Peugeot 406 je dost vydarene auto, o tej spotrebe neviem... Skoda, ze sa nove auta uz nie su to, co byvali tie nase nepretechnizovane masiny. Inak, ak sa niekto v kvalite pohorsil, tak Francuzi prvi (ale to je tema uz len pre chapavych)!
si zadrel kamo že vw nič nevymyslel :40bd: :40bd: :40bd: , asi preto vyhralo tdi le-mans, a asi preto jazdi tdi dakar a iné lebo tam nik nič nevymyslel, a tolko rozšitených a spolahlivých dieselových modelov asi nema žiadna ina značka, a ked už tak v technologii boli vždy prvý japonci lol lol
alpiners2
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
Bydlisko: Rimavská Sobota
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alpiners2 »

mal som alfu 1,9jtd keď som ju kupoval tak mala 360 tis.km a keď som ju predával tak mala cca 450tis. km. za celý čas ako som ju mal tak som vymenil 1 žhavič a klasika ako výmena oleja a tak. a bol to ročník 99. auto som predal kamošovi, slúžila mu bez problémov. momentálne už nejazdí lebo spravil totálku. ;-(
hamer
Príspevky: 597
Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
Bydlisko: SR (E&W)
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hamer »

to MP3: Tie km mas na sharane? Aky motor - pumpa ? Kolko kw ?

A k téme. Je zbytočné sa dohadovať kto koho predstihol pri naftových
motoroch. Minulosť bola v princípe rovnaka. Klasika nafta alebo preplňovana
turbom. Tam bol jednoznačný výťaz MB. Tds od bawaru, TD od VW, TD-pežot, fiat
taktiež vymakané no na naftové motory od MB nemali.

Chlieb sa začal lámať nástupom common railu u fiata, pežota, MB a pumpy u VW.
Tento začiatok asi najlepšie zmakol fiat. (to itstar: porovnavať TDi 90k-rotačku
s railom 90 k je bezpredmetné)
Dovolím si napísať že najazd 500 000 km či 1mega u osobáku s najnovším CR
motorom je "nemožný". A ak áno, za kú cenu ? ......... :xdevil2:

Treba si položiť otázku čo do budúcna - aka cesta? VW uznal že PD asi nee.
Zatial vedie CR. Lenže dokedy sa da zvyšovať vstrekovací tlak a trieskať do toho
viac elektroniky...?
Ulicnik
Príspevky: 104
Dátum registrácie: 16.05.2007 20:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ulicnik »

mne sa vidí ze TDi vynasiel fiat, prvy krat ho pouzil v crome, tak patent odkupil VW. Skoda ze na fiata sa zabudlo a teraz si kazdy mysli ze VW je autorom technologie TDi. NIekde som cital ze ani princip motora VR6 nie je ich vynález, ale uz neviem od koho to odkukali. VW asi nikdy nic nevymysleli (mozno DSG) len zdokonaluju uz vymyslene. Keby neukradli pocas 2 sv. vojny model Tatry, z ktoreho po upravach vznikol prvy chrobák tak mozno by ani VW vobec neexistoval :d :D
Toretto
Príspevky: 354
Dátum registrácie: 05.06.2006 22:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Toretto »

TDI vymislelo Vw
Najlepšie motory 4 valce jednoznačne 1,9 vw 1,9 peugeot je to uplne vyrovnané.
najlepšie 6 valce staré klasiky od bmw bez turba,ale musis povedať že asi o 10 percent boli ešte lepšie staré mb,dokonca sa tie staré motory vyrabajú doteraz a davajú sa do novich mercedesov ale len do taxikarskej verzí lebo tie motory boli nezmari 2 milioni bez generalky pokial sa mu dako neubližilo.


K porovnaniu Cr a Pd možem povedať len tolko že Pd ma lepšie vlastnosti čo sa tyka vykonu ako cr ale cr je určite spolahlivejšie mal som pd 140 tdi golfa 5 a teraz mam 140 cr golfa 6 ten pd išiel fakt lepšie,ani bmw cr 150 nešlo lepšie ako ta pd 140 možno klamem ale mal som všetky tieto tri auta a pd 140 5 golf išiel najlepšie,ale dost problemový motor stale som dake veci okolo menil + trisku a to som to auto mal od 11 tkm do 111111 tkm a menil som obidva egr velntily váhu vzduchu a trisku a dosž maličkostí ale kdo si to ma pametať.
Naposledy upravil/-a Toretto v 19.08.2009 16:23, upravené celkom 1 krát.
petyy
Príspevky: 3134
Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03
Zdieľať na Facebook

Re: ???

Príspevok od používateľa petyy »

vladko01 napísal:Pre nechapavych:
VW nic poriadne nevymyslel, TDi je asi to naj, co sa im podarilo :) ani nevedia ako, tie motory vydrzia...aspon viac ako konkurencia (pre nechapavych: neriesime premiove znacky BMW a MB)

Skodovku som este nemal, kupil som ju kvoli tomu motoru, a kvoli tomu, ze su lacne ukradnute diely a kvoli tomu, ze mam kamosa, ktory robi najme skodovky a za lacno.

A Peugeot 406 je dost vydarene auto, o tej spotrebe neviem... Skoda, ze sa nove auta uz nie su to, co byvali tie nase nepretechnizovane masiny. Inak, ak sa niekto v kvalite pohorsil, tak Francuzi prvi (ale to je tema uz len pre chapavych)!
akurát, že sa mýliš v tom, že VW dal svetu TDi, nemáš pravdu, TDi dal svetu Fiat a VW ho len prebral. Croma bolo prvé auto s TDi.
Toretto
Príspevky: 354
Dátum registrácie: 05.06.2006 22:21
Zdieľať na Facebook

Re: ???

Príspevok od používateľa Toretto »

petyy napísal:
vladko01 napísal:Pre nechapavych:
VW nic poriadne nevymyslel, TDi je asi to naj, co sa im podarilo :) ani nevedia ako, tie motory vydrzia...aspon viac ako konkurencia (pre nechapavych: neriesime premiove znacky BMW a MB)

Skodovku som este nemal, kupil som ju kvoli tomu motoru, a kvoli tomu, ze su lacne ukradnute diely a kvoli tomu, ze mam kamosa, ktory robi najme skodovky a za lacno.

A Peugeot 406 je dost vydarene auto, o tej spotrebe neviem... Skoda, ze sa nove auta uz nie su to, co byvali tie nase nepretechnizovane masiny. Inak, ak sa niekto v kvalite pohorsil, tak Francuzi prvi (ale to je tema uz len pre chapavych)!
akurát, že sa mýliš v tom, že VW dal svetu TDi, nemáš pravdu, TDi dal svetu Fiat a VW ho len prebral. Croma bolo prvé auto s TDi.
croma bola len td,nemala primi strek mala len ovladanie plynu elektrické ako prvá pokial viem ale to je uplne jedno,vw ten motor vyvinul dobre klasicke tdi z čerpadlom je dobré v každej verzí.
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 66 neregistrovaných