Kia Ceed - radenie spiatočky za pohybu

Diskusia ohľadne vozidiel značky KIA

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peter2112
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 09.07.2017 11:15
Zdieľať na Facebook

Kia Ceed - radenie spiatočky za pohybu

Príspevok od používateľa peter2112 »

Ahoj,
Na začiatok než sa do mňa pustíte chcem upozorniť že som vodič začiatočník a nerozumiem funkcii jednotlivých dielov v aute.
Chcem sa spýtať čo sa može stať s prevodkou auta prípadne iným dielom keď zaradím spiatočku až potom čo už auto je v pohybe vzad (nie rýchlom uplne pomalé cúvanie). Auto je KIA Ceed. Nikto mi nepovedal že sa to tak nesmie robiť a väčšinou mi spiatočka cvakla v pohode do svojej polohy občas sa ale stalo že akoby trhla kym tam zapadla ale nezdalo sa mi žeby šla cez zuby. Prečítal som o tom niečo a zistil som že spiatočka nie je synchronizovana a že sa to tak nesmie robiť. Čo som mohol spraviť s autom takýmto občasným radením ?
Ďakujem za odpovede
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ono ani tak nejde o to,či auto samovoĺne cuvalo, ale

podstatné je čo robíš s plynovým pedalom,pri radení rýchlosti...
peter2112
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 09.07.2017 11:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peter2112 »

nerobim nic dam pred radenim z neho nohu prec.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Tak potom, všetko v pohode . :)
kazimir
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kazimir »

Ked pomalicku uz cuva tak je to jedno, ze zaradi spiatocku nie? Horsie je ked sa tam pcha este pri miernom pohybe dopredu, nie? Treba poriadne zastavit a potom ju tam pchat.
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »