Kia Ceed 1.6 GDI - výfuk (neexistujúca druhovýroba)
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
toto je sice vyfuk z inej verzie ale je velmi pravdepodobne ze by po nejakych malych upravach mohol pasovat aj na tvoje https://www.motoplus.sk/#url=/vyfuk-vyf ... -8-0-49418
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
a Ty na com kazdis?vsevetko napísal:Nevýhoda pre koho ? 7 ročná záruka skončí a tá kórejská šopa môže ísť do šrotu... načo by sa firmy vyrábali druhovýrobu na vrak, ktorému skončila predĺžená záruka ? Ale veď ľudia kúpia ďalší šikmokový skvost s natiahnutou zárukou ( životnosťou ?)YxoYpsilono napísal:to je nevyhoda dlhej zaruky... Zjavne sa neoplati robit druhovyroba.
Bude treba asi poriesit vrakovisko.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ten problem čaká aj mňa, mam cca 6-ročné auto a preto zhaňam rozne informacie o tlmičoch vyfukov, rozhodujem sa čo by bolo lepšie , či namontovať original diel,
alebo dobastliť tam niečo takým sposobom, že zoberiem rozmerovo podobný diel z ineho auta inej značky avšak rovnakeho objemu motora a privarim tam koncovky takým spoobom aby to pasovalo na moje auto a dalo sa to tam napojiť a zavesiť.
Lenže , pri demontáži vyfuku treba montážnu jamu, alebo zdvihák,
treba mať vybavenie na zvaranie, protrebny material a treba vedieť zvarať.
Takže pre niekoho, čo byva v bytovke je najlepšie riešenie, odniesť auto tam, kde maju vybavenie, a nech to opravia.
Inak tema vyfuky je veľmi zaujimava a hlavne tlmiče ako su robené , aby ten motor zbytočne nedusilo, ale zaroveň aby vyfuk mal určitý protitlak, aby motor pracoval plynule a mal ťah vo všetkých otáčkach...
Nie je to jednoduché... ale jednoznačne povodný koncový tlmič by som nechcel montovať naspäť, radšej niečo s lepším zvukom...
alebo dobastliť tam niečo takým sposobom, že zoberiem rozmerovo podobný diel z ineho auta inej značky avšak rovnakeho objemu motora a privarim tam koncovky takým spoobom aby to pasovalo na moje auto a dalo sa to tam napojiť a zavesiť.
Lenže , pri demontáži vyfuku treba montážnu jamu, alebo zdvihák,
treba mať vybavenie na zvaranie, protrebny material a treba vedieť zvarať.
Takže pre niekoho, čo byva v bytovke je najlepšie riešenie, odniesť auto tam, kde maju vybavenie, a nech to opravia.
Inak tema vyfuky je veľmi zaujimava a hlavne tlmiče ako su robené , aby ten motor zbytočne nedusilo, ale zaroveň aby vyfuk mal určitý protitlak, aby motor pracoval plynule a mal ťah vo všetkých otáčkach...
Nie je to jednoduché... ale jednoznačne povodný koncový tlmič by som nechcel montovať naspäť, radšej niečo s lepším zvukom...
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Kia Ceed 1.6 GDI - výfuk (neexistujúca druhovýroba)
normalna cena.nic drahe.vzdy to tak bolo na japonce korejce.na stare hodny civic z konca 90 rokov stalo predne rameno 15000sk original.Lubos01 napísal:
Pred cca 2 rokmi toto riešil kolega, nedoriešil a musel kúpiť origo výfuk z Kie, v tej dobe sme sa bavili, že za koncový diel zaplatil cca 650 Eur !
inac to auto ma 7 rokov zaruku a predajcovia vravia ze netreba ani oleje menit skor ako je predpis ak je 30000km tak 30000km.jedine ak si to chcete nechat do penzie
preto jazdenu kiu a hnujdaj nikdy.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Naozaj Seven?
Preto ma Hyundai a Kia aktualne vyssiu zostatkovu hodnotu ako Ford, Fiat, Citroen?
Automobilka ponuka bezkonkurencnu zaruku a bezkonkurencny servis.
Jazdim aj koncernove auto aj korejca a aj ich servisujem.
Vies o tom, ze taka skodovka vobec nepredpisuje vymenu chladiacej kvapaliny?
Ze naopak korejci vymenu predpisuju pravidelne?
Ze palivovy filter ma termin u skodovky 90000 km a u korejcov polovicu?
Ze na malom turbe skodovka meni olej po 30 000 km a korejci po 15000km ?
a podobnych detailov je tam plno.
O pocte konstrukcnych zlyhani korejcov a nemcov skoda hovorit.
kolko pruserov mali korejci a kolko nemci?
A technologie?
korejci maju vodik, elektro aj hybrid - vsetko v spickovych prevedeniach.
Co z toho maju nemci?
Ako pisem - mam skusenosti aj s korejcami aj s nemcami - a skodovku si uz kupovat nebudem.
to skor poukazuje na to, ze korejske auto ma predpoklad na hodne dlhsiu zivotnost ako koncernove!
Preto ma Hyundai a Kia aktualne vyssiu zostatkovu hodnotu ako Ford, Fiat, Citroen?
Automobilka ponuka bezkonkurencnu zaruku a bezkonkurencny servis.
Jazdim aj koncernove auto aj korejca a aj ich servisujem.
Vies o tom, ze taka skodovka vobec nepredpisuje vymenu chladiacej kvapaliny?
Ze naopak korejci vymenu predpisuju pravidelne?
Ze palivovy filter ma termin u skodovky 90000 km a u korejcov polovicu?
Ze na malom turbe skodovka meni olej po 30 000 km a korejci po 15000km ?
a podobnych detailov je tam plno.
O pocte konstrukcnych zlyhani korejcov a nemcov skoda hovorit.
kolko pruserov mali korejci a kolko nemci?
A technologie?
korejci maju vodik, elektro aj hybrid - vsetko v spickovych prevedeniach.
Co z toho maju nemci?
Ako pisem - mam skusenosti aj s korejcami aj s nemcami - a skodovku si uz kupovat nebudem.
to skor poukazuje na to, ze korejske auto ma predpoklad na hodne dlhsiu zivotnost ako koncernove!
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 01.08.2009 22:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- prečo by som mal byť odkázaný na autorizák? To pre 7 ročné auto nekúpim filtre? brzdy? rozvodové sady?bajo777 napísal:ale ono to tak asi logicky je, proste prvych 7 rokov si odkazany na autorizak, tak naco by vyrabali druhovyrobu ? oni to nebudu robit pre modre oci, ale aby mali komu predavat
Trošku sa dívím aj predajcom dielov že nehľadajú druhovýrobcov pre tak rozšírené autá...
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 01.08.2009 22:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Ak by som toto mal riešiť ja osobne , a že si také auto plánujem nechať este dalšie dlhé roky, tak by som zvolil asi ten nerez aj keď nerez len zadok a ostatok nie mi príde divoké riešenie . Alebo fakt starý odrezať tesne na konci rúry a dopasovať z iného auta buď navarením natvrdo alebo tam vyrobiť trubkový spoj s objímkou ako býva bežné u iných značiek.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Myslis???igorecko napísal:Ako tu už niekto písal, výfuk sa vyrába v jednom kuse od katalyzátora po koniec. Ak mu v servise povedali cenu 650€, mala by to byť cena za celok a nie len zadný diel - ten sa samostatne nevyrábal. Zadávateľovi som poslal SS
Spustu aut to ma ako celok, avsak len z fabriky.
A ano, aj origo diel v autorizaku neni v celku, ono totizto existuju rozmery, kde sa ma dany diel delit, aby nan druhy diel bez problemov pasoval, popripade, priamo na vyfukovej rure byvaju znacky...
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
pozrel som si naftovy ceed 1.6 crdi olej 30000km.YxoYpsilono napísal:Naozaj Seven?
Ze na malom turbe skodovka meni olej po 30 000 km a korejci po 15000km ?
tie kie hnujdaje pezoty citorny sa vyrabaju na sk a v cz preto to drzi cenu.
ale potesi ta -- za poslednych 5 rokov kvalita u nemcov padla riadne dole korejce a rumunske dacie prekonavaju nemecke premiovky v spolahlivosti nie v elektronike ale mechanike auta.hlavne bmw hamba.
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 01.08.2009 22:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
jasne, autorizaku, rozoberu pol auta aby si mal pozvarany vyfuk v kuse , kazde ! auto ma orginal v kuse nalozeny, lebo tak sa sklada auto, ze ide motor s vyfukom a neni tam podvozok, lebo ten to zadrbe a to uz aj keby bolo hocijako, tak reznut to na kuse a dat tam spojku je enonuno riesenie , jak rozobrat vsetko, sak rozmyslaj trochu , inac skvele auto ze vies kupit iba cely vyfuk a ne zadny, stredny a predny diel, to je moj sen ! ked spocitam kolko ste nasolili do tych fejk japoncov na "garanckach" za 7 rokov, to mam zato celu mechaniku na moje, o tom ze na taliansky crep kupim polsky vyfuk stred a zadny hrniec, co je lepsi jak orginal za 70evri spolu radsej pomlcim, to sa mi nerezium nikdy nevrati , apropo modre boli chlapci na zakazkove vyfuky, ci by nestalo zato behnut k nim a dat si volaco poradit od odbornikov , pri tom rozpocte co zato mienis dat bych zvazil aj tutok moznost, ved co je spatne vymenis teraz a dalsi diel az mu dojde cas
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných