Kia Ceed 1.6 crdi - vypína motor počas jazdy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 09.01.2012 20:25 Zdieľať na Facebook
Kia Ceed 1.6 crdi - vypína motor počas jazdy
zdravým všetkých, nestretol sa niekto s takým problémom? Začala mi svietiť taká oranzová kontrolka check (myslim, že tak sa volá). cestou pri predbiehani, alebo ak som viacej vytocil motor, tak mozno po cca kilometri motor z nicoho nic, bez cukania, bez vsetkeho zhasol. a zase ráno pri startovaní motor chytil az na piatykrát. zasiel som do servisu, dali ho na diagnostiku a tam ukázalo ze je zlý, alebo slabý tlak paliva, z fleku vymenili palivový filter, lenze problem sa neodstránil, stale startuje dost zle, dlho toci, ked trochu vychladne motor, tak aj na tri - styri krát. Sami v servise nevedeli ze co to je, mam ist zajtra, ze pomenia nejaké veci, ale aké tak to ani oni netusia, pripadali mi dost amatérsky. Tak sa pýtam bude to na sto percent cerpadlo? alebo nieco iné...nejake cidlo, ci snimac. Nepýtal by som sa, keby že aj servisáci sa sami seba nepýtali....
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 30.12.2011 14:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
normalna reklamacia a mozu menit co chcu...
moze to byt kopec veci.
Mozno by si nam mohol o tom aute povedat viac.
V servise z toho mudri nebudu, lebo:
znackove servisy nevedia opravovat, iba menit
crdi su spolahlive motory - teda nemaju ziadne skusenosti s opravami
nemaju ziadnu motivaciu problem vyriesit - ak je to v zaruke, nakjlady hradi Kia, ak je po zaruke na klady hradi zakaznik
moze to byt kopec veci.
Mozno by si nam mohol o tom aute povedat viac.
V servise z toho mudri nebudu, lebo:
znackove servisy nevedia opravovat, iba menit
crdi su spolahlive motory - teda nemaju ziadne skusenosti s opravami
nemaju ziadnu motivaciu problem vyriesit - ak je to v zaruke, nakjlady hradi Kia, ak je po zaruke na klady hradi zakaznik
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 15.11.2011 18:43 Zdieľať na Facebook
na diagnostike sa da pekne zistit aky je tlak paliva v rampe
-stretol som sa aj z vadnou ac pumpou nedrzala podtlak upadala nafta auto tiez zhaslo za jazdy
a aj z vadnym vysokotlakym cerpadlom resp. regulator ale vtedy auto nechytilo vobec
a vcera sme robili jedneho sportage ktory tiez zhasinal za jazdy na nom bola upchata palivova hadica tiez vyhadzovalo taku istu chybu v motore : nizky tlak paliva
-stretol som sa aj z vadnou ac pumpou nedrzala podtlak upadala nafta auto tiez zhaslo za jazdy
a aj z vadnym vysokotlakym cerpadlom resp. regulator ale vtedy auto nechytilo vobec
a vcera sme robili jedneho sportage ktory tiez zhasinal za jazdy na nom bola upchata palivova hadica tiez vyhadzovalo taku istu chybu v motore : nizky tlak paliva
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Vychadzajme z toho ze auto je relativne nove a prva vec - vymena palivoveho filtra bola urobena. Dost pochybujem ze by bola pripchata nadrz (pokial tam majitel tankoval normalnu naftu). Ale KO vstrekovace pri 100 000km som u crdi uz videl. Cerpadlo (regulator) alebo snimac v raili mi pride viac pravdepodobny.
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 09.01.2012 20:25 Zdieľať na Facebook
dlho som nebol na nete, tak pisem teraz,...cize v servise zistili to na co som ich upozornil aby pozreli (poradil mi to kamarat, sakra dobry mechanik). Takze tri vstreky su v riti, palivo ide do prepadu. V den kedy som ho niesol do servisu, som ho uz ani nenastartoval, musel som ho tahat. Vzdy mi kazdy hovoril ze najhorsia, resp. najdrahsia vec, ktora na diesli moze odijst je cerpadlo....ale mylili sa, ked si predstavim, ze mam vymenit tri vstreky a cena jedneho je od 500 euri hore, tak mam dost....takze zhanam, kde sa da, keby niekto vedel o niecom a vie pomoct, budem rad....mimochodom, radsej by som asi zobral z buracky, ako repas, vraj repas je nanic, pojde to chvylu a potom zase pojde do riti....A este ste chceli vediet viacej o aute, ma najazdenych 211000 km, takze 7 rocna zaruka uz davno padla po 150000 km. Najlepsie natom je ze to auto som kupil pred dvoma mesiacmi.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
len chcem podotknut ze ajtak by ti tie vstrekovace nevymenili pretoze vstreky NIE SU explicitne vymenovane v tej 7rocnej zaruke - kukni, maju to na stranke. Ja som si to pozeral asi pred rokom ked cela tato 7rocna habadura vybehla na trh a samozrejme tie najhorsie najdrahsie suciatky
ANI NAHODOU NEMAJU
7rocnu zaruku.
Ja len tak... aby si niekto nemyslel ze mu sudrohovia z Koréjà budu 7 rokov zadarmo opravovat auto co nove stalo 11.000eur. Nie, takyto svet nezijeme.
ANI NAHODOU NEMAJU
7rocnu zaruku.
Ja len tak... aby si niekto nemyslel ze mu sudrohovia z Koréjà budu 7 rokov zadarmo opravovat auto co nove stalo 11.000eur. Nie, takyto svet nezijeme.
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Neviem ako teraz, ale značka Cadillac v USA mala dlhé roky záruku na svoje autá 10 rokov BEZ OBMEDZENIA najazdených míľ To vypovedá o mnohom...
Samozrejme, že 7 rokov záruky vyzerá veľmi dobre, ale málokto si podrobne preštuduje aj podmienky.
zaregistrovany - prajem Ti, aby Ti už autíčko len jazdilo bez výraznejších investícií.
Samozrejme, že 7 rokov záruky vyzerá veľmi dobre, ale málokto si podrobne preštuduje aj podmienky.
zaregistrovany - prajem Ti, aby Ti už autíčko len jazdilo bez výraznejších investícií.
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 09.01.2012 20:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Sliedič, všetky tieto záruky majú nejaké háčiky. Po prvé, NEvzťahujú sa na spotrebný materiál. Lenže podľa nich je spotrebný materiál aj keď Ti napríklad po 15 000km odíde spojka. Ďalšia vec, musíš chodiť LEN do značkových servisov - a tam Ti budú meniť nie to čo treba, ale to, čo sa píše v manuáloch. Takže ak majú povedzme pri 60 000km meniť platničky a kotúče, tak Ti ich vymenia, aj keby boli ako nové. No a na záver sú čisté odrby - napríklad, keď Ti KIA vylúči zo záruky vstrekovače, alebo keď Ti Mercedes povie - teraz pozor, pekne si posadajte, lebo toto neslobodno vypočuť v stoji - záruka na prehrdzavenie karosérie sa vzťahuje len na prípady, keď karoséria prehrdzavie ZVNÚTRA!!!! Teda ak prídete do servisu, že ľaľa, mám tu pupínek (špecialita medvedíkov po roku 2000), a ah, už je tu až dierka, tak nieeee, na toto sa záruka NEvzťahuje!
Myslím, že v automobilovom odvetví niet tak drahého produktu, ako záruka na vozidlo.
Až si raz náhodou kúpim fungel, ani omylom sa nebudem spoliehať na nejakú záruku. Už na prvý servis pôjdem do toho servisu, kam chodím doteraz. Môžem oprdieť celú ich "záruku". Nie som taký bohatý, aby som si mohol dovoliť "záruku" a iné služby "zdarma".
yxo, u kórejcov je záruka na inom princípe. Kórejci dávajú na každé auto paušál. Teda ak značkový servis kórejcov rieši záručnú opravu, platí to z paušálu, ktorý na autá dostal - čiže platí to zo svojho.
A TOTO je ten dôvod, prečo predajcovia kórejcov poruchy v servise zásadne neuznávajú, a prečo sa im tak zarputilo vyhýbajú pod rôznymi idiotskými výhovorkami na zlú naftu, nekvalitné cesty a zlého vodiča.
turbo, už som spisovateľ ako Ty [/b]
Myslím, že v automobilovom odvetví niet tak drahého produktu, ako záruka na vozidlo.
Až si raz náhodou kúpim fungel, ani omylom sa nebudem spoliehať na nejakú záruku. Už na prvý servis pôjdem do toho servisu, kam chodím doteraz. Môžem oprdieť celú ich "záruku". Nie som taký bohatý, aby som si mohol dovoliť "záruku" a iné služby "zdarma".
yxo, u kórejcov je záruka na inom princípe. Kórejci dávajú na každé auto paušál. Teda ak značkový servis kórejcov rieši záručnú opravu, platí to z paušálu, ktorý na autá dostal - čiže platí to zo svojho.
A TOTO je ten dôvod, prečo predajcovia kórejcov poruchy v servise zásadne neuznávajú, a prečo sa im tak zarputilo vyhýbajú pod rôznymi idiotskými výhovorkami na zlú naftu, nekvalitné cesty a zlého vodiča.
turbo, už som spisovateľ ako Ty [/b]
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných