Kalina a Priora 2
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 23.12.2011 20:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 21.12.2008 16:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
Rusi vedeli čo kúpili.
-či to bol fiat alebo amerika
všetko boli autá jednoduché na výrobu a aj údržbu.
Len zaspali dobu vo vývoji. Keď ale vezmem do úvahy, ich cesty,kúpyschopnosť obyvateľstva tak neviem.
A navyše nie sú nútený predávať na zahraničných trhoch.Pretože tie autá sú také aké sú stačí im ich vlastný trh. Hádam najväčším konkurentom pre ladu je dacia, ale aj tá sa tam predáva pod značkou renault.
-či to bol fiat alebo amerika
všetko boli autá jednoduché na výrobu a aj údržbu.
Len zaspali dobu vo vývoji. Keď ale vezmem do úvahy, ich cesty,kúpyschopnosť obyvateľstva tak neviem.
A navyše nie sú nútený predávať na zahraničných trhoch.Pretože tie autá sú také aké sú stačí im ich vlastný trh. Hádam najväčším konkurentom pre ladu je dacia, ale aj tá sa tam predáva pod značkou renault.
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 21.12.2008 16:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
passat, kritizujeme toto konkrétne auto...
UAZ bol v pohode, Volga je okopčený Ford. Prvá Niva tiež nebola zlá.
Objektívne ale musíme konštatovať, že napriek tomu, že lietajú do kozmu a robia aj také stroje ako MiG 29 alebo Su 35, prípadne Ka 50, medzi osobákmi Rusi zatiaľ neurobili jediné auto, ktoré by v niečom predčilo konkurenciu. Všetko čo vyrábajú posledných 40 rokov je 10 - 20 rokov za svetom. Však tie ich zázraky sa nepredávajú už ani u nich.
Jasne že nostalgicky spomíname na žiguláky... Aj ja som balil baby pomocou tatkovej Lady 1500 2103 Lenže z takýchto áut sme boli nadšení len preto, že sme nepoznali nič iné. Ten taktov žigulák bol napríklad ročník 1983. Po revolúcii som si kúpil Alfettu ročník 1984 a to mi teda ver, že to auto bolo o štyri generácie inde. Alebo si vezmi prvý Escort - to bol tiež ročník 1983. Po vojne som si kúpil Fiat 128, 1300ccm, ročník 1978 (!) a nechápal som, ako som mohol byť nadšený zo žiguláku. Pri rovnakom výkone to žralo o polovicu menej ako žigulák a bolo to o aj o polovicu tichšie. Brzdy boli porovnateľné, podvozok mal Fiat o dve triedy lepší.
Žiguláky mali akurát tak dobré kúrenie, ale aj to nám začalo po pár rokoch tiecť do interiéru cez ventil. Podvozok katastrofa ako keby to ani nemalo tlmiče, po 120 000km to začalo žrať olej a hrdzavé to bolo asi úplne všade. Diferák začal hučať, bratovi praskla počas jazdy brzdová platnička a zablokovala mu v 60km/h predné koleso, takže sa na Šmidkeho ul. otočil o 180 stupňov. Proste to auto bol po 5 rokoch denného používania kýbel na odpis. A to sme to mali od novoty a nehavarované.
Rusi proste robia poriadne len to, čo poriadne robiť chcú - no a osobné autá do tohoto portfólia zatiaľ nezahrnuli.
UAZ bol v pohode, Volga je okopčený Ford. Prvá Niva tiež nebola zlá.
Objektívne ale musíme konštatovať, že napriek tomu, že lietajú do kozmu a robia aj také stroje ako MiG 29 alebo Su 35, prípadne Ka 50, medzi osobákmi Rusi zatiaľ neurobili jediné auto, ktoré by v niečom predčilo konkurenciu. Všetko čo vyrábajú posledných 40 rokov je 10 - 20 rokov za svetom. Však tie ich zázraky sa nepredávajú už ani u nich.
Jasne že nostalgicky spomíname na žiguláky... Aj ja som balil baby pomocou tatkovej Lady 1500 2103 Lenže z takýchto áut sme boli nadšení len preto, že sme nepoznali nič iné. Ten taktov žigulák bol napríklad ročník 1983. Po revolúcii som si kúpil Alfettu ročník 1984 a to mi teda ver, že to auto bolo o štyri generácie inde. Alebo si vezmi prvý Escort - to bol tiež ročník 1983. Po vojne som si kúpil Fiat 128, 1300ccm, ročník 1978 (!) a nechápal som, ako som mohol byť nadšený zo žiguláku. Pri rovnakom výkone to žralo o polovicu menej ako žigulák a bolo to o aj o polovicu tichšie. Brzdy boli porovnateľné, podvozok mal Fiat o dve triedy lepší.
Žiguláky mali akurát tak dobré kúrenie, ale aj to nám začalo po pár rokoch tiecť do interiéru cez ventil. Podvozok katastrofa ako keby to ani nemalo tlmiče, po 120 000km to začalo žrať olej a hrdzavé to bolo asi úplne všade. Diferák začal hučať, bratovi praskla počas jazdy brzdová platnička a zablokovala mu v 60km/h predné koleso, takže sa na Šmidkeho ul. otočil o 180 stupňov. Proste to auto bol po 5 rokoch denného používania kýbel na odpis. A to sme to mali od novoty a nehavarované.
Rusi proste robia poriadne len to, čo poriadne robiť chcú - no a osobné autá do tohoto portfólia zatiaľ nezahrnuli.
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 10.11.2007 18:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:24 Zdieľať na Facebook
keby som žil v rusku tak by som si kúpil LADU 2107 ani by som nerozmýšľal... vy sa tu budete chváliť aké máte extra super autá a aké sú tie ich zastaralé... ale však si uvedomte že tam to auto nenapichnete na žiadnu diagnostiku... na tých vzdialenejších miestach vás nepríde zachrániť žiadna odťahovka ani nič podobné.. možno raz za deň pôjde niekto na aute čo ťa potiahne... ale na druhej strane u nás prejde milión áut a nikto nezastane aby sa ťa spýtal či si v poriadku...
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
Neviem, čo myslíš donedávna, dnes je to cca. 2.600,-€., ale nemení to nič na tom, že sú to črepy, v podstate vždy aj boli. V porovnaní so Š-105 to bolo delo, ale v porovnaní s ozajstnými autami... Ich jedinou výhodou je obrovský, chudobný, nenáročný, ožratý trh. Ak by nebolo toho, tak by Lada už neexistovala.
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:24 Zdieľať na Facebook
bbbr, asi si zabudol na to, že rusko nie je len Moskva a pár veľkých miest... vo väčšine ich rozľahlej krajiny by sa tie tvoje "autá" stali črepmi... nenávidím tieto reči čo ste prebrali od našich ctených automobiliek čo nám tlačia do hlavy čo všetko v aute potrebujeme aby sme to mohli nazvať autom... určite budeš nadávať aj na lacné indické autá a podobne... auto je približovadlo ktoré ti pomáha dostať sa z bodu A do bodu B... nepotrebujem tam veci ktoré jeho cenu 10 násobne predražia ako sme toho svedkom v európe a zbytku pre teba vyspelého sveta... keď v ňom väčšina ľudí strávi pri ceste z a do roboty tak pol hodinu...
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
Ahoj nesúhlasím že to boli črepy.
V čase svojho vzniku to boli dobre autá.
Myslím Š-1000 a Fiat, to že socialistický blok vyrábal zvyšných 20-30 rokov nové veteráni, s malými obmenami každých 5-10 rokov to je iná kapitola.
A keď si vezmeme do úvahy servisné náklady a že skoro každý vodič nákladného auta, alebo traktora to vedel opraviť....
napr. -také štelovanie ventilov stačila planžeta
-rozvody to nikto nemenil
-vodná pumpa za bagateľ črevá
-klinový remeň stačili pančuchy a dnes
- žiguli brzdové papuče stačilo vymeniť len prasiatka a manžety
so všetkým do servisu lebo na to nemá nikto vybavenie,všetko zadeklované a atypické kľúče.
A ďalšia vec že za celý čas čo som mal škodovku som nevedel čo sú to reťaze na sneh. Vždy a všade som sa stým vytrepal.
V čase svojho vzniku to boli dobre autá.
Myslím Š-1000 a Fiat, to že socialistický blok vyrábal zvyšných 20-30 rokov nové veteráni, s malými obmenami každých 5-10 rokov to je iná kapitola.
A keď si vezmeme do úvahy servisné náklady a že skoro každý vodič nákladného auta, alebo traktora to vedel opraviť....
napr. -také štelovanie ventilov stačila planžeta
-rozvody to nikto nemenil
-vodná pumpa za bagateľ črevá
-klinový remeň stačili pančuchy a dnes
- žiguli brzdové papuče stačilo vymeniť len prasiatka a manžety
so všetkým do servisu lebo na to nemá nikto vybavenie,všetko zadeklované a atypické kľúče.
A ďalšia vec že za celý čas čo som mal škodovku som nevedel čo sú to reťaze na sneh. Vždy a všade som sa stým vytrepal.
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 02.10.2011 19:03 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní