Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2014

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Jeep Fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
bagar
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 04 február 2017
Príspevky: 9
Nabehané: 12 hod 35 min
PríspevokZaslal: 24.12.2018 12:57   
Zháňaj kus od začiatku roku 2012 do polovice roku 2013 a bez vzduchu,sú tam lepšie aut.prevod. kašli na 2014 a novšie,sú tam iné len svetlá.
Citovať
Distruptor
Založený: 11 február 2010
Príspevky: 17
Nabehané: 21 hod 33 min
PríspevokZaslal: 24.12.2018 15:50   
Nemate pravdu a zbytocne zavadzate ludi, ked ste to videli len na obrazku.

Ja 2014 mam a 8 stupnovy automat je urcite lepsi ako stary MB. Cerpadlo vychytane nie je, lebo je rovnake ako v BMW , VW a ostatnych (BOSH CP4.x) kde sa tiez serie nie vsak vyrobnou vadou ale kvalitou nafty. Ja pridavam VIF a uvidim ci to pomoze/predlzi zivot. Vzduchovy podvozok vydrzi cca 150k km. Po face lifte nie su ine len svetla ale cely interier a multimedialny system.


Naposledy upravil Distruptor dňa 24.12.2018 17:40, celkom upravené 1 krát.
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (635)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18736
Nabehané: 1 mes 9 dní 23 hod
PríspevokZaslal: 25.12.2018 19:14   
bohuzial drobny problem MaxxxMotionu je cenovka, akurat som teraz prisiel od stojana... Shell Fuelsave 1.2x nafta, ja som tankoval za 1.4x dvesto metrov pred nou.

Ked si zoberies 250.000km pri spotrebe 5 litrov na 100km priemere... mame to 250.000 / 100 * 5 = 12 500 litrov nafty. Slovom skoro trinast tisic litrov nafty.

Ked je kazdy liter o 0.2 eura drahsi nez normalna nafta, je to 12500 x 0.2 = 2.500 eur navyse.


Prva otazka je : Stoji to za to ?
Druha otazka : ma na takuto prevenciu bezny slovak ?
Tretia otazka : JE OCHOTNY TOTO ZAPLATIT, AJ KED NA NU MA ? Tu je problem absolutne najvacsi (rovnako ako oleje na 15.000km).

Normalne auta statisticky natocia tych 250.000km aj bez premiovej nafty, pokial je normalny vodic. Ci ma ale nema zasrate sanie zavisi samozrejme aj od toho ci je vacsina z tych kilometrov v meste, v studenom rezime alebo ci masina taha furt po dialnici - este som nevidel auto bez ohladu na znacku ktore by za tri roky nakvakalo 250.000km a malo zanesene sanie/egr. Ked sa beha po dialnici, je to parada.
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (98)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1934
Nabehané: 10 dní 18 hod 49 min
PríspevokZaslal: 25.12.2018 19:36   
mp3turbo a ešte otázne či je tá drahšia nafta ozaj lepšia
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (635)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18736
Nabehané: 1 mes 9 dní 23 hod
PríspevokZaslal: 25.12.2018 19:59   
s tym problem nemam - urcite je.

Hovoria to testy, opotrebenie vstrekovacov je mensie, mazivost je vacsia (cerpadlo), pritomnost [neviemakych] biozloziek ziadna takze zalepene vstrekovace/zahumuseny palivovy system nehrozi - potvrdene Lubosom hore :) atd, atd.

Urcite je lepsia ako standartna nafta, to maju petrochemicke spolocnosti zmaknute. Ja nie som tribotechnik, nevidim do vyrobnych postupov, neviem kvalifikovane argumentovat (obycajnymi zmyslami viem posudit ze ked nasypes MaxMotion alebo BP/Aral Ultimate naftu do bandasky, je to cira biela tekutina ktora prakticky nepeni a smrdi inak ako klasicka nafta, ktora je zltkasta a v bandaske peni ako diva).

K autu samotnemu sa neviem vyjadrit, pardon, vela z nas tu na fore ho nema. Co ale viem potvrdit su mnohonasobne problemy s predmetnymi cerpadlami - je to velmi casta tema na BMW Fore, trpia nou dieslove trojky, patorky aj sedmicky. Kolega je v tom kolotoci, doporucene mu bolo preventivne po 100.000km vymenit cerpadlo za 800 eur nez cakat na kolaps a potom riesit veci za 2.500eur (cistenie palivoveho systemu, nove vstreky atd).
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (98)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1934
Nabehané: 10 dní 18 hod 49 min
PríspevokZaslal: 26.12.2018 18:36   
lubos neviem ci neviem pocitat ale 2 krat 7 je 14 krat 6 rovna sa 84 krat 30 dni co pochybujem ze si v takej pernamencii 2520 km krat 12 mesiacov je 30 tis. km krat 5 rokov 150 tis km ale ty si takto najazdil zahadne 250 tis km
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (98)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1934
Nabehané: 10 dní 18 hod 49 min
PríspevokZaslal: 26.12.2018 19:01   
lenze potom ti odpadaju tie kratsie a ak robis 70-80 tis. rocne beriem lenze zas sa neviem dopocitat lebo to 350 az 400 tis. rocne ale opat si zahadne naj. 250 tis. takze opat sa ukazuje ako trepes talafatky lebo nakoniec napises ze pracujes niekde na linke v zavode a naj denne 250 km co neviem ako by si kazdy den okrem dalsich povinosti zvladol ale tudis len sa nauc ratat skor ako pises rozpravky
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (98)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1934
Nabehané: 10 dní 18 hod 49 min
PríspevokZaslal: 26.12.2018 20:18   
Ľuboš len mi tu nierisime nákladné a ich nájazd tak to tu neplet dohromady
Citovať
wilz
VIP člen - Veyron (318)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 3363
Nabehané: 19 dní 5 hod 48 min
PríspevokZaslal: 26.12.2018 20:58   
Nejako sa to zvrtlo. Nebola náhodou tá debata pôvodne o Jeep Grand Cherokee ?
Citovať
ladodgers
Nová tvár - Trabanto (19)
Založený: 11 december 2008
Príspevky: 440
Nabehané: 18 dní 0 hod 39 min
PríspevokZaslal: 28.12.2018 16:46   
Najdi mi temu ktora sa nezvrtla, to sa tu nikdy nezmeni. Vizitka uzivatelov.
_________________
LS600h
XC90
Citovať
ropask
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 19 jún 2013
Príspevky: 25
Nabehané: 8 hod 32 min
PríspevokZaslal: 03.01.2019 11:03   
rec tu bola o Grand Cherokee typ WK2. Co sa tyka prevodovky tak "modernu" 8 stupnovu prevodovku od ZF mali az modely po FL (2014) ako tu uz zaznelo. Do FL mali naftaky prevodovku od firmy Mercedes-Benz klasicky 5 stupnovy automat s roznymi obmenami znamy pod oznacenim 5G-tronic/NAG1/W5A580/722.6. Tato prevodovka sa zacala pouzivat niekedy snad okolo roku 1995 takze sa jedna uz o skutocneho veterana so vsetkymi pre aj proti.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Jeep Fórum