Jeep Compass Limited 2,4 CVT
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 01.05.2006 12:51 Zdieľať na Facebook
Jeep Compass Limited 2,4 CVT
zdravim .mal by som zaujem o toto auto .len o nom nic neviem . tak by som poprosil o zakladne informacie. aj som googlil no moc toho popisane nie je.
co som sa docital tak prevodovko je na sposob "variator" ,len to moc nechapem ,lebo co som pozeral tak su tieto prevodovky s aj s moznostou radenia rychlosti 6stup.
co sa tyka motora ,kto vlastne ho vyraba a ako je to so spolahlivostou ,rozvody su retazove ?
na ake zavady si dat pozor pri kupe.dakujem
co som sa docital tak prevodovko je na sposob "variator" ,len to moc nechapem ,lebo co som pozeral tak su tieto prevodovky s aj s moznostou radenia rychlosti 6stup.
co sa tyka motora ,kto vlastne ho vyraba a ako je to so spolahlivostou ,rozvody su retazove ?
na ake zavady si dat pozor pri kupe.dakujem
-
- Príspevky: 106
- Dátum registrácie: 27.05.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
Zdravim ta, Nenapisal si rok vyroby auta ktore ta zaujima ze ci novy jeep compas 2010+ alebo 2006-2010. 2.4 motor je myslim americky v oboch modeloch. automat cvt celkom slusny ked tomu dupnes treba strpenie dokym podradi ale potom uz ide )) VELKY POZOR! tieto jeepy sa dovazali aj ako dvojkolky bez moznosti 4x4 to znamena ze iba 4x2, daj si na to pozor, inac mali pohon 4x4 freedom drive I stala 4x4 z uzavierkou 50:50. motor je celkom spolahlivy, rozvody su retaz.
K.
K.
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 01.05.2006 12:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 489
- Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49 Zdieľať na Facebook
Kúpil som toto auto zene co som uz spomínal v starsich temach.
Mne v porovnaní s MB prevodovka nesedí pre pomale reakcie v rýchlosti od 60 hore , pri rozjazde je to dosť živé. Mám práve tú US verziu čo je vrátane uzavierky a rýchlosti L čo EU verzie nemajú. Chýba im však zadná hmlovka a nastavovanie predných svetiel. CCA 5 mesiacov dozadu som zostrelil v cca 90 pri aktívnom brzdení diviaka a plechy a výstuha nárazníka bez pohnutia - diviak 90kg KO. Nárazník s PL za cca 100€ (už si presne nepametám). Spotreba okolo 10 l - liter hore dole podla nohy. Žena s tým jazdí denne do BA cca 80km ale dnes už na LPG a to je celkom zaujímavé pri mesačnej spotrebe 300€ a dnes do 150€ vrátane benzínu.
Mne v porovnaní s MB prevodovka nesedí pre pomale reakcie v rýchlosti od 60 hore , pri rozjazde je to dosť živé. Mám práve tú US verziu čo je vrátane uzavierky a rýchlosti L čo EU verzie nemajú. Chýba im však zadná hmlovka a nastavovanie predných svetiel. CCA 5 mesiacov dozadu som zostrelil v cca 90 pri aktívnom brzdení diviaka a plechy a výstuha nárazníka bez pohnutia - diviak 90kg KO. Nárazník s PL za cca 100€ (už si presne nepametám). Spotreba okolo 10 l - liter hore dole podla nohy. Žena s tým jazdí denne do BA cca 80km ale dnes už na LPG a to je celkom zaujímavé pri mesačnej spotrebe 300€ a dnes do 150€ vrátane benzínu.
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 29.10.2009 09:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 01.05.2006 12:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
tu ani nejde tak o výkon ako taký, ale o to, že benzínová atmosférická 2,4ka bude dýchavičná čo sa prejaví hlavne na spotrebe. Ak sa teda nemýlim a tá 2,4 s variátorom je benzín. Aj keď ten variátor dokáže nedostatok Nm vykryť tým, že motor si drží optimálne otáčky. Variátor je moja oblúbená prevodovka, škoda že ju nepoužívajú autá, ktoré preferujem.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných