Jeep Cheroke 2,5 td
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 30.09.2008 19:55 Zdieľať na Facebook
Jeep Cheroke 2,5 td
Dobrý deň chcel by som sa spytat ci tu nevie niekto poradit ci pasuje aj ina znacka motora na Jeep Cheroke 2,5 td ? a chcel by som sa spytat niekde som cital ze pasuje aj mercedesova hlava na 2,5 motor na Jeepa je to pravda .Dakujem.Po pripade by som kupil aj motor ale iba v 100 % stave ak mate tak ponuknite.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 137
- Dátum registrácie: 12.10.2007 11:30 Zdieľať na Facebook
No to je ťažko čosi poradiť.... Tie autá sú už dávno za zenitom, motor v nejakom obstojnom stave ťažko zoženieš. Kedysi som na ňom behal, keď to fungovalo bolo to celkom k svetu....až na tie nešťastné hlavy...a to som mal aj prídavný chladič oleja, nepomohlo nič. O hlave z MB som teda ani len nepočul nič,ale nevylučujem. Starý Cherokee nemal poriadny diesel ( tým netvrdím že novšie sú vzorom spoľahlivosti ) Asi len skúsiť ešte raz poriadnu GO motora s neistým výsledkom...ak to má prísť, tak to príde znova. Otázne je či sa do neho ešte oplatí tisnúť peniaze...ale to je už na tebe. Veľa šťastia
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
Len sa môžem pridat k tomu, čo je pisane na do mnou.
Montovala sa do toho ešte 2,1 od renaultu. S nou si znižiš vykon ale budeš mat menej problemov. Ale zas budeš musiet trocha kuzlit na STK a EK.
VM s delenymi hlavami je dobry motor kym sa prvy krat nerozoberie a potom to už je ako telenovela. Pri všetkej snahe dobreho mechanika to malokedy vydrži viac ako 30000 km aj ked to neprehreješ.Ak nemaš skusenosti sam doma sa do toho ani nepuštaj, škoda času a penazi do tesneni.
Od neviem ktoreho roku sa do frontery montovalo VM s jedno liatou hlavou ale neviem ti povedat či by pasovala na tvoj blok.
Nepišeš čo to maš za r.v. ale asi sa budeš musiet zmierit s tym, že najlacnejšie riešenie pre Teba je ked to asi rozpredaš na sučiastky.
Montovala sa do toho ešte 2,1 od renaultu. S nou si znižiš vykon ale budeš mat menej problemov. Ale zas budeš musiet trocha kuzlit na STK a EK.
VM s delenymi hlavami je dobry motor kym sa prvy krat nerozoberie a potom to už je ako telenovela. Pri všetkej snahe dobreho mechanika to malokedy vydrži viac ako 30000 km aj ked to neprehreješ.Ak nemaš skusenosti sam doma sa do toho ani nepuštaj, škoda času a penazi do tesneni.
Od neviem ktoreho roku sa do frontery montovalo VM s jedno liatou hlavou ale neviem ti povedat či by pasovala na tvoj blok.
Nepišeš čo to maš za r.v. ale asi sa budeš musiet zmierit s tym, že najlacnejšie riešenie pre Teba je ked to asi rozpredaš na sučiastky.
-
- Príspevky: 118
- Dátum registrácie: 15.07.2010 10:03 Zdieľať na Facebook
chjoo to sa zase popísalo o 2,5 TD
Pravdou je že v jeep je ten motor omylom, kôli našej slávnej evrope a jej tlaku na diesel.
V principe ten motor nieje špatný ani zlý, debilná je len obsluha a špatný servis ak niekedy nejaký bol.
Motor pokial dostane čo má vydrží dlho a napriek všeobecnému názoru tu behajú autá ktoré majú najazdených 200 tisc. km bez prasknutej hlavy.
Hlavne rádoby každy mechanik je tu odborník na všetko a potom sa to odzrkadluje na stave tých aut, to vo všeobecnosti.
2,5 TD nieje špatný len je za tie roky zhumplovaný a trpiaci syndrómom domáceho kutilu.
Samozrejme nieje to benzín, ale na vela vecí ten motor je dostatočný, ma celkom priaznivú spotrebu a pod., len ho chce dorobiť načo páni konštrukteri pozabudli.
Netvrdím že som zástancom týchto motorov sám mám 5,2 V8 ale to čo som napísal sú len skúsenosti zo servisu týchto aut.
V dnešnej dobe je jedno vydej hodne pojebabraných aj V8 aj uvarený 4l. Všetko je len o prístupe ludí a každému vyhovuje niečo iné.
A.
Pravdou je že v jeep je ten motor omylom, kôli našej slávnej evrope a jej tlaku na diesel.
V principe ten motor nieje špatný ani zlý, debilná je len obsluha a špatný servis ak niekedy nejaký bol.
Motor pokial dostane čo má vydrží dlho a napriek všeobecnému názoru tu behajú autá ktoré majú najazdených 200 tisc. km bez prasknutej hlavy.
Hlavne rádoby každy mechanik je tu odborník na všetko a potom sa to odzrkadluje na stave tých aut, to vo všeobecnosti.
2,5 TD nieje špatný len je za tie roky zhumplovaný a trpiaci syndrómom domáceho kutilu.
Samozrejme nieje to benzín, ale na vela vecí ten motor je dostatočný, ma celkom priaznivú spotrebu a pod., len ho chce dorobiť načo páni konštrukteri pozabudli.
Netvrdím že som zástancom týchto motorov sám mám 5,2 V8 ale to čo som napísal sú len skúsenosti zo servisu týchto aut.
V dnešnej dobe je jedno vydej hodne pojebabraných aj V8 aj uvarený 4l. Všetko je len o prístupe ludí a každému vyhovuje niečo iné.
A.
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 11.11.2009 18:02 Zdieľať na Facebook
Cauko ja mam uz druhy Jeep roku 97 z motorom 2,5 TD a nemal som ziadny problem.Akurat som vymenil termostat za 15 eur s nizsou teplotou a vsetko ide ako ma.Tento motor sa proste nesmie zohriat viac ako 100 C.Ten co mam teraz ma najazdene 170 tis km.Dobre vozenie-bezpecne,dostane sa vsade,tahat moze 2,5 t,akurat spotreba 10 L ale priznajme si,kazdy terenak si zoberie 10 L no nie?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných