Jeep 2,5crd 2002 - Stupa spotreba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 28.12.2007 12:34 Zdieľať na Facebook
Jeep 2,5crd 2002 - Stupa spotreba
zdravi potreboval by som poradid v com moze byt chyba.ked som kupil jeepa zral mi 8,9/100 a posledne dva mesiace mi stale ide sporeba hore teraz mi robi 13/100 a do 1500 otacek nema tah od 1500 ide bol som uz dvakrat na pocitaci bolo ok blobnul som GR ventil a cosi sa vykon zvisil .menil som vseky filtre oleje....kolegom jeep robi spotrebu 8,5-9,8---kde hladat chibu poradte,,,???
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Diagnostika = načítanie chybovej pamäte? Tak to je hóóóódne slabá diagnostika, ja by som sa to diagnostikou ani neodvážil nazvať!
Inak je tu kopec tém s podobným problémom (aj u iných značiek) a riešenia sú prekvapivo podobné (možno preto, že princíp fungovania motora je rovnaký u každej značky) - váha vzduchu, turbo a jeho ovládanie a pod.
Inak je tu kopec tém s podobným problémom (aj u iných značiek) a riešenia sú prekvapivo podobné (možno preto, že princíp fungovania motora je rovnaký u každej značky) - váha vzduchu, turbo a jeho ovládanie a pod.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
No, začal by som takými triviálnymi vecami ako je kontrola nahustenia pneumatík (ochladilo sa, vzuch sa stiahol..), kontrola, prípadne výmena vzduch. filtra a tento týždeň s ami potvrdilo, že ni eje od veci dať auto na zdvihák a skontrolovať, či niektoré koleso nie je pribrzdené. Ak je všetko v poriadku, potom treba vrážať peniaze do servisu.
-
- Príspevky: 1799
- Dátum registrácie: 19.06.2009 20:38 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
fester, to co pises odhali diagnostika ktoru pisali chlapci hore - pozerat zive hodnoty, udaje pocas jazdy. Ked mas prasknutu hadicu alebo akykolvek unik vzduchu ktory nemozes zaznamenat volnym okom, napriklad na spodnom vypuste intercoolera odhnita rura na ktoru sa napaja hadica, tak by to proste cisla ukazali.
-
- Príspevky: 1799
- Dátum registrácie: 19.06.2009 20:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 28.12.2007 12:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> A nie na vsetkych autach sa daju pozriet zive hodnoty , napr aj u mna ,
>> preto to pisem bo neviem ci sa to u jeho auta da.
kedze vo Wojadzeri mame uplne presne ten isty 2.5crd motor ako ma autor temy v Jeepe 2002, a samozrejme uplne presne tu istu riadiacu elektroniku, viem nabeton ze sa to da v tomto pripade. Vlastne si neviem predstavit jedno dieslove auto z roku 2002 kde by sa to nedalo.
Ci moze byt vo vstrekovacoch chyba ? Jasne ze moze byt. Zvysena spotreba je castokrat prieser vstrekovacov, i ked ten tvoj rozdiel je brutalny. Styri litre horedole vstrekovace na beznom aute nespravia, zase na druhu stranu ty mas stvorkolku, skrinu jak chladnicka atd, cize... aj by som teoreticky vedel suhlasit. Ano, mozu to robit aj vstrekovace.
Budem sa sproste opakovat, ale ked zbehnes do Chrysleru ci vlastne teraz po novom uz Lancie/Fiatu na diagnostiku, chlapci ti vedia na zariadeni s nazvom DRB III pozriet tzv. vyrovnavacie davky resp. korekcne davky vstrekovacov. Akekolvek cislo nad 0.6mg/str nie je dobrota, akekolvek cislo nad 1.5mg/str je hotovy prieser. Tie jednotky udavaju mnozstvo paliva na jednotlivy pracovny cyklus pre kazdy vstrekovac zvlast aby motor bezal rovnomerne. Pozor, zaporne hodnoty teda -1.5mg/str nie su zle, to znamena ze dany valec/vstrekovac dostavaju DALEKO MENEJ paliva ako ostatne teda prave paradoxne taketo valce su najlepsie. Kladne velke hodnoty su prieser. Na tie vstreky bacha.
Bezhlavo by som vstrekovace na servis nedaval, to moze dopadnut tak ze zaplatis 1000eur a nebudes mat nic vyriesene na aute. Najprv henta diagnostika, zrovna teraz maju tusim Chrysleraci jesennu akciu ze za dve eura pozru cele auto takze tam okamzite telefonuj a utekaj.
>> preto to pisem bo neviem ci sa to u jeho auta da.
kedze vo Wojadzeri mame uplne presne ten isty 2.5crd motor ako ma autor temy v Jeepe 2002, a samozrejme uplne presne tu istu riadiacu elektroniku, viem nabeton ze sa to da v tomto pripade. Vlastne si neviem predstavit jedno dieslove auto z roku 2002 kde by sa to nedalo.
Ci moze byt vo vstrekovacoch chyba ? Jasne ze moze byt. Zvysena spotreba je castokrat prieser vstrekovacov, i ked ten tvoj rozdiel je brutalny. Styri litre horedole vstrekovace na beznom aute nespravia, zase na druhu stranu ty mas stvorkolku, skrinu jak chladnicka atd, cize... aj by som teoreticky vedel suhlasit. Ano, mozu to robit aj vstrekovace.
Budem sa sproste opakovat, ale ked zbehnes do Chrysleru ci vlastne teraz po novom uz Lancie/Fiatu na diagnostiku, chlapci ti vedia na zariadeni s nazvom DRB III pozriet tzv. vyrovnavacie davky resp. korekcne davky vstrekovacov. Akekolvek cislo nad 0.6mg/str nie je dobrota, akekolvek cislo nad 1.5mg/str je hotovy prieser. Tie jednotky udavaju mnozstvo paliva na jednotlivy pracovny cyklus pre kazdy vstrekovac zvlast aby motor bezal rovnomerne. Pozor, zaporne hodnoty teda -1.5mg/str nie su zle, to znamena ze dany valec/vstrekovac dostavaju DALEKO MENEJ paliva ako ostatne teda prave paradoxne taketo valce su najlepsie. Kladne velke hodnoty su prieser. Na tie vstreky bacha.
Bezhlavo by som vstrekovace na servis nedaval, to moze dopadnut tak ze zaplatis 1000eur a nebudes mat nic vyriesene na aute. Najprv henta diagnostika, zrovna teraz maju tusim Chrysleraci jesennu akciu ze za dve eura pozru cele auto takze tam okamzite telefonuj a utekaj.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 28.12.2007 12:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 30.05.2007 22:36 Zdieľať na Facebook
http://www.jeepparts.sk/ skus sa obratit na tutuo firmu na Pala alebo Andreja radi pomozu. suto odbornici na Jeepky.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nie, nemyslel som "tie flasticky" ale to je nieco podobne. Spominane vyrovnavacie davky na diagnostike povedia viac ako flasticky samotne - ide totiz o to ze ked je napriklad niektory valec "slaby" teda nedrzi dobre kompresie z akehokolvek dovodu, riadiaca jednotka dava tomu vstrekovacu daleko viac paliva aby sa udrzal chod motora co najviac rovnomerny. Flastickou toto nezistis, diagnostikou ano. Nevies sice ci mas zly vstrekovac alebo valec ale uz proste vies ze cislo 3 si vyzaduje pozornost.
Flasticka ti povie nieco o nadmernych volach a teda opotrebeni vstrekovacu samotneho. Nic viac, nic menej. Je to lepsie ako nic, rozhodne, ale nie je to dostatocne.
Flasticka ti povie nieco o nadmernych volach a teda opotrebeni vstrekovacu samotneho. Nic viac, nic menej. Je to lepsie ako nic, rozhodne, ale nie je to dostatocne.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 04.02.2009 22:21 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní