Jaguar xj kupa
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 15.05.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
Jaguar xj kupa
pozdravujem vas, rozhodujem sa nad kupou auta apravdu povediac mam len jedneho favorita a to je xj od jaguaru s dieslovym motorom (2014).. neviem ci medzi diskutujucimi je tu niekto kto vlastnil alebo vlastni toto auto ale skusim sa opytat aky mate nazor na kupu jaguara? Spolahlivost atd. nechcem rovno napisat cena servisu pretoze zas sa rozputa debata o tom ze kto ma na take auto ma aj na servis - to je sice pravda ale zas nechcem si kupit auto ktore by som castejsie servisoval ako vyuzival... vdaka za kazdy postreh
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
klikni na moju vizitku a potom vojdi do fóra a čítaj. Inak, smelo do toho. No vo všeobecnosti kupuj auto s komplet históriou a bezchybnom stave. X350 je ešte relatívne nový model a ceny ND ešte neklesli tak jako u predchádzajúcej X308. Diesel je 2,7 V6 s 2 turbami od PSA, vyrábaný v UK, montoval sa v 3 výkonoch okrem iného do LR Discovery 3,RangeRover Sport TDV6 a nejakého Fordu. A samozrejme je známy z Peugeot 407,506 a Citroen C5, C6
Najvýkonnejšie verzie išli do Jagov S,XF a XJ.
Osobne som v prípade Jaguaru zástanca benzínových motorov ktoré sú všetky len z motorárne Jaguaru ale dieslovú motorizáciu chápem.
Tak hneď tu máš čítanie o X350 http://cs.jaguar-club.net/forum-kategor ... xj-x350-21
Najvýkonnejšie verzie išli do Jagov S,XF a XJ.
Osobne som v prípade Jaguaru zástanca benzínových motorov ktoré sú všetky len z motorárne Jaguaru ale dieslovú motorizáciu chápem.
Tak hneď tu máš čítanie o X350 http://cs.jaguar-club.net/forum-kategor ... xj-x350-21
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Aha, tak som prehliadol, ž echceš aktuálny ročník. S tým veľa skúseností nebude. Napísal by som predsedovi klubu FilipoviXJ, ten o Jagoch vie všetko. Okrem toho, že ich servisuje, renovuje veterány http://cs.jaguar-club.net/member_detail.php?id=2015
No bude Ťa nahovárať na benzín. A bude mať pravdu
No bude Ťa nahovárať na benzín. A bude mať pravdu
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 15.05.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
vdaka za odpoved no ja sa benzinu nejako nebranim hoci doteraz som mal len naftu.. rocne dam cca 80000 km a dost dialnica a diesel mi vyhovuje auto bude skoro nove asi 6000 km bude mat.. kazdy ma sice od jaguara odradza ze ich je malo ale ja som uplne nadrzany z toho dizajnu ked ho zbadam takze je totroska srdcovka
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ak je to srdcovka, tak choď do benzínu. To je úplne iná liga a ešte kompresor...
A jako povedal Lakinoo, práve preto, že ich je málo aj keď posledné roky oveľa viac jako za čias X300,308 a 350. A 358 som na SK ani nevidel. 351 je zasa už n amoj vkus příliš moderná, ale stále je to Jag a XJ. XJ je skrátka história a design stále originálny aj keď už nie tak jako predchodcovia. Ak si ekonomicky situovaný na XJ aktuálního ročníku, tak o 3l vyššia spotřeba na dialnici Ťa nepoloží a fakt je to iná liga. Zvuk, kultúra chodu... Napr X350 a 358 boli jediné autá vyššej triedy, ktoré nemali absolútne žiadnu protihlukovú izoláciu motorového priestoru a motora. Kým BMW a MB boli obalené protihlukovou penou V8 od Jaga boli holé, surové motory a mohlo si stáť při naštartovanom aute a nevedel si, že ide motor. Ale motorizácia už je na Tebe
A jako povedal Lakinoo, práve preto, že ich je málo aj keď posledné roky oveľa viac jako za čias X300,308 a 350. A 358 som na SK ani nevidel. 351 je zasa už n amoj vkus příliš moderná, ale stále je to Jag a XJ. XJ je skrátka história a design stále originálny aj keď už nie tak jako predchodcovia. Ak si ekonomicky situovaný na XJ aktuálního ročníku, tak o 3l vyššia spotřeba na dialnici Ťa nepoloží a fakt je to iná liga. Zvuk, kultúra chodu... Napr X350 a 358 boli jediné autá vyššej triedy, ktoré nemali absolútne žiadnu protihlukovú izoláciu motorového priestoru a motora. Kým BMW a MB boli obalené protihlukovou penou V8 od Jaga boli holé, surové motory a mohlo si stáť při naštartovanom aute a nevedel si, že ide motor. Ale motorizácia už je na Tebe
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 15.05.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
vdaka.. no este je tu jedna vec kedze dost chodim na sever myslim tym europu a teraz mam 4x4 a akurat pozeram ze len benzin sa dava so 4x4 a este k tomu to 510 konove hovado tak som naozaj na vazkach ci neskusit ten benzin hoci by to bola moja prvotina a zas na druhej strane zmena je zivot ci? fakt som asi znova na zaciatku rozhodovania
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ja po atmosférickom Jagovi uvažujem už len o kompresorovom. Ten 510 koňový je práve kompresor a ten do Jaga skrátka patrí. A ver, že nebudeš chcieť vystúpiť. Spoznáš čo znamená dotýkať sa plynu. Tie autá fakt jazdia na dotyk a centimeter stlačiť plyn znamená vyštartovať. A za skutočne normálnu spotřebu pod 10l.Dialky samozrejme. Do města to veľmi nie je
-
- Príspevky: 3414
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 15.05.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
určite silnejšiu. Tu nejde o to využívať to. Využíváš aj při úplne normálnej jazde. Fakt, ak kúpiš atmosféru neskor budeš ľutovať. Kompresor do toho auta skrátka patrí.
http://www.jenpromuze.cz/supercars/test ... d-tradicni
A Jag je možno jeden z mála, u kterého sa dá spraviť nižšia spotřeba jako uvádza výrobca http://jaguar-xj.spotreba.sk/jaguar-xj- ... 07635.html
http://www.jenpromuze.cz/supercars/test ... d-tradicni
A Jag je možno jeden z mála, u kterého sa dá spraviť nižšia spotřeba jako uvádza výrobca http://jaguar-xj.spotreba.sk/jaguar-xj- ... 07635.html
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Pár porovnávaní cien:
Jaguár XJ s 3.0D 275PS stojí 81.000eur.
S motorom 5.0 510PS stojí o 56.000eur viac.
Naozaj chceš kúpiť auto za takúto sumu? Neviem, či máš rodinu a tiež neviem, ako si na tom finančne, ale z vlastných skúseností viem, že ak si "za vodou" teraz, to ešte neznamená, že budeš "za vodou" aj o 5, či 10 rokov. Predpokladám, že si mladý človek, tak vtedy špeciálne je potrebné sa zamyslieť, či takúto ohromnú sumu vypustím "do vzduchu". Totiž aj Jaguár stráca na svojej cene, tak, ako všetky ostatné autá.
P.S. Existuje aj 3.0 V6 340PS s pohonom 4x4 - stojí o 16.000eur viac, ako diesel
Jaguár XJ s 3.0D 275PS stojí 81.000eur.
S motorom 5.0 510PS stojí o 56.000eur viac.
Naozaj chceš kúpiť auto za takúto sumu? Neviem, či máš rodinu a tiež neviem, ako si na tom finančne, ale z vlastných skúseností viem, že ak si "za vodou" teraz, to ešte neznamená, že budeš "za vodou" aj o 5, či 10 rokov. Predpokladám, že si mladý človek, tak vtedy špeciálne je potrebné sa zamyslieť, či takúto ohromnú sumu vypustím "do vzduchu". Totiž aj Jaguár stráca na svojej cene, tak, ako všetky ostatné autá.
P.S. Existuje aj 3.0 V6 340PS s pohonom 4x4 - stojí o 16.000eur viac, ako diesel
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 15.05.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
no ved toto je to ci mi to zato stoji..o tom ze teraz su peniazky a o par rokov nebudu viemaj z vlastnej skusenosti podnikam od 18tich a zazil som aj uplny pad ale teraz uz to mam uplne inak rozhodene a nemam len jeden prijem ale to nie je podstatne.. na druhej strane ceny ktore si pisal su oficialne a diesel viem zohnat zhruba za 60% spominanej sumy a cca za spominanu sumu diesla by bol aj benzin ale naozaj neviem ci to ma zmysel uvidime vyskusame a rozhodneme sa.. kazdopadne vdaka za vase postrehy
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 242
- Dátum registrácie: 23.08.2008 12:32 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných