Jaguar XF diesel

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jaguar

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

alviant
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 18.01.2020 19:44
Zdieľať na Facebook

Jaguar XF diesel

Príspevok od používateľa alviant »

Nazadar chlapi, obzerám sa po nejakom Jaguárovi a celkom ma zaujali a zároveň milo prekvapili čo sa recenzií týka. Bavíme sa o generácii X250 (pozerám ročníky +/- 2009)
Chcem sa Vás opýtať, mám vyhliadnuté niektoré kúsky (oba v diesli)... jeden má motor 2.7 (151kw) a druhý je 3.0 (177kw)
Celkom ma zaujíma názor užívateľov ktorí tieto autá mali popr. ich servisovali.
Je tam niečo načo si dávať obzvlášť pozor pri tejto motorizácii, resp. či má zmysel riešiť 3.0 oproti 2.7.
Jedna vec ma trocha zmiatla na ktorú sa chcem hneď opýtať, nakoľko ani na zahraničných fórach som sa nedopátral jednoznačnej odpovede, je v 3.0 (diesel) rozvodová reťaz alebo remeň?
Čo sa nájazdu týka, oba autá majú okolo 200 000km.

Vopred ďakujem za akékoľvek rady a naozaj v dobrom by som chcel poprosiť aby sa vyjadrili ľudia k téme, nechcem znieť arogantne ani povýšenecky ale pri mnohých témach som si všimol príspevky naozaj mimo tému bez akejkoľvek výpovednej hodnoty.
Ešte raz ďakujem
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Sú to veľmi podobné motory 3.0 je vylepšený nástupca ,rozvod je úplne ten istý remeň plus druhý remeň pre vstrekovacie čerpadlo, ináč tie motory sa dávali aj do land roveru, peugeotu 407,607 alebo citroenu C5 plus možno aj iné modely tak sa popytaj aj tam
lance0xc
Príspevky: 143
Dátum registrácie: 14.02.2009 16:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lance0xc »

nazdar

ano ma zmysel riesit. pokial chces auto uzivat, nie utracat na servise

ked XF s dieslom jedine 2.2d alebo potom benzinovy XF.


vsetky dieselove motory maju remenovy rozvod.
benzinove retazovy. jednoznacne by som siel do benzinovej V6.

2.7d trapi problemove vstrekovanie,egrka,zlomene kluky,loziska, v
kombinacii so starsou ZF prevodovkou zvezenie nenadchne

3.0d je modifikovana 2.7, trapia to nadalej kluky,loziska,
zvezenie ok, inač je xf dobre auto

na obidvoch odchadzaju kluky alebo loziska priemerne od 150-200 000 km.
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Nie je náhodou Jaguár a Rover najporuchovejšie z ponuky?? :41c2:
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Rover áno, Jaguár ani nie...
noroxf
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 23.12.2019 17:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa noroxf »

Mal som XF 3.0 275ps biturbo,najazd 380000km.
Podvozok vynikajúci-oproti MB a BMw si dovolím tvrdiť lepší nakolko som vlastnil aj tie...Prevodovka ZF 8stupňová ,radí super,Motor taktiež-spotrebu som mal mimo mesta aj 5 litrov,dlhodobý priemer 6,7/100km.Jediná porucha čo mňa zastihla bol alternátor-oprava cca 500eur.Nešiel niekedy centrál dverí....okrem toho nič.Na mojom boli menené 2x rozvody-1x pri 170000 a druhý krát pri 330000km-podotýkam z preventívnych dôvodov.Moje malo slušnú povedal by som nadpriemernú výbavu ako natáčacie bixenony,chladené,vyhrievané sedadlá bezk+účový štart a vstup,a veľa iného.Nedaj na reči ľudí ktorí v tom vidia zlé auto-nemajú reálnu skusenosť s autom a píšu bludy.Samozrejme musiš trafiť na správny kus.Ja som bol pri predaji v Jaguare v BA a divili sa v akom stave bolo auto s nájazdom skoro 400000km.Sedadlá -kožené nevykazovali známky opotrebenia!!!Čo sa o premiovej trojke nedá povedať,tam sa sedačky ošúchaju pri 50000km.MOja rada je že smelo do toho a nekupuj 2.2d ale 3.0 v6....
Napísať odpoveď

Návrat na "Jaguar fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní