Jaguar xf 2.7d 2009 . kupit alebo nekupit

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jaguar

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

simona1
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 19.01.2012 23:40
Zdieľať na Facebook

Jaguar xf 2.7d 2009 . kupit alebo nekupit

Príspevok od používateľa simona1 »

Dobry vecer vsetkym pritomnym :-).. planujem kupu jaga 2.7d 2009... auto sa mi strasne paci a je cenovo celkom dostupne.. no lenze akosi nikde som sa nedocital nejakej poriadnej recenzie.. mozem poprosit majitelov alebo ludi ktory maju skusenost s takym autom aby mi podali nejake rady.. naco.si davat pozor pri kupe, spolahlivost a pod. Za vase rady vopred moc dik :-)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nic proti autu, ale mne uz sa robia vyrazky jak vidim D :41c2: , britov a japoncov prznit traktorovym zvukom ? je to vobec legalne ? :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
simona1
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 19.01.2012 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa simona1 »

Prosim k veci.... vzdy som mal dieslove auta.. a ked prisiel taky jaguar s dieslom hned som to chcel mat.. a ked konecne prisla chvila na kupu a dokonca aj auto uz je vybrate chcem vediet od ludi co maju skusenosti nazory... normalne jednoducho.,,ano kup to spokojnost"alebo ,,ruky prec stoji to v kuse v servise" dufam ze ma chapete.. :-)
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

Ja hovorim nekupi.
Je to konkurent BMW5 alebo Mercedesu E triedy.
Porovnaj si ceny a urobis si nazor sama. Ten Jaguar je proste drahsi nez vyssie zpominane hoci ponuka rovnaky komfort a vybavu.
Nazvime to dan za odlisovanie sa od masy :-)

2.7 D je francuzsky chrochtavy kybel preco nie radsej (ked uz to musi byt diesel) 3.0?
Dve turba..urcite je to co chces
?
Nezabudaj ze to nie je ochcafka ktoru dokaze opravit kazdy.
S tymto autickom pohne zvycajne len autorizak a za velke peniaze.
Alebo nejaky zanieteny jaguarista ktory, Ko to uz byva, je vzdy na druhom konci republiky :-)

Ak opomenieme motor stale nam tu zostava jedna vec ktora ti moze sposobit vrasky na cele.
Elektronika.
Nejde toto, nejde tamto, nereaguje kamera, padne okno, dotykovy displej nereaguje, nejdd klima, radio, servo, auto padne do nudzoveho rezimu atd...

Volba je na tebe, za mna je to nie a ak by som velmi musel tak 3.0d.
simona1
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 19.01.2012 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa simona1 »

:-( :-( :-( .... hm az tak je to snim zle? ... ale samozrejme necham si poradit... silne dufam ze tu niekto napise ,, ja to auto mam a nic nerobim len sa vozim.. proste super auto " :-D :-P
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ten motor do toho 2009 prešiel 6r. skúšok v mnohých prémiových modeloch a rozhodne patrí k najkultúrnejším V6 na trhu. Aj keď je od Ford/PSA. Zasa to nie je žiadny podradný výrobca. Do nejakého roku tam bol problém no to sa týkalo myslím do 2005.
Ten motor úspešne a k spokojnosti hýbe s mnohými autami
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
Pokial ide o Jaga X350 (posledné auto klasického designu) tak doporučované sú práve kusy po r.v.2008 (dajú sa spoznať podľa prednej masky) TZV faceliftová verzia už netrpěla dětskými neduhmi a pod taktovkou nového majitela LR aj Jag výraznen stúpli na kvalite. Takže ak LR alebo Jag tak po r.v. 2008 sa nie je čoho obávať.
Samozrejme, údržba nestojí jako oktávka a pneumatický podvozok má rozhodne dlhšiu životnosť jako na Audi ;-)
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Luboš ak chceš vydrrrbkááť s daňou na phm tak najlepšia volba je C AX . A nemusíš to ani zamykať. S Karkulkou som za celú dobu čo ju mám (60t km) nepresiahol 4l bez ohladu na nohu ročné obdobie a premávku. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: A pred firmou je populárnejšia ako MB AMG 6,3 500K managera z nemecka :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Dlhé roky, už z čias Jag E sa tradovalo, že třeba mať Jagy 2 aby bolo na čom jazdiť ak je jeden v servise. Tých 12karburátorov sa rozladilo v pravidelných intervalech, neskor pribudli problémy s elektrikou... A celé sa to tradovalo donedávna (ešte prvé roky výroby X350) Ja napr som s X308 nemal jediný problém no je ravda, že som ho dral iba od 165 do 207 000km. MOmentálne neviem koľko má no viem, že je OK. Poznám mnohých majiteľov a tí čo nekúpili zhumplované rárohy za lacný peniaz, problémy nemajú.
V každom prípade platí, ž emodely po r.v. 2008 po FL sú rovnako spolehlivé jako X iných. V rebríčkoch poruchovosti sa častejšie objavujú tzv premiovky z D jako Jagy.

Lubo Zimovčak: To máš tak, mnohí sú ochotní zaplatiť spotrebnú daň za palivá, lebo jazda nejakým autom im robí radost. A při súčasnom stave vzťahov vláda:pospolitý ľud je radost z niečoho najviac. Mne sa zdá stál eprijatelnejšie zaplatiť tú zlodejskú SD jako ju zaplatiť v cigaretách a to si priznajme, sú medzi nami ľudia, ktorý na SD za cigarety zaplatili cenu aj za takého Jagoša ;-)
hosa
Príspevky: 99
Dátum registrácie: 19.04.2012 12:20
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hosa »

pozri na auto.cz v časti "moje auto" je recenzia na podobný model,len má 5 liter benzina
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

dievcence ja len k tym suciastkam za 300eur : originalne mapy na FORD FOKUS teda jedno posrate DVD stoja v autorizaku skoro 400eur !!!

Kde vy mate SUCIASTKY za 300 az 500eur ? Oktavia ? Pozrite sa co stoji turbo na oktaviu v autorizaku. Jeden vstrekovac 2.0tdi. Oprava automatickej prevodovky - ach vlastne to sa nerobi, ta sa meni cela, tu sa silnejsie chyt ked sa budes pytat na cenu a maj dva kardiostimulatory pripravene aj s navodom na pouzitie. Zisti si kolko stoja kompresor alebo mechy na pneumaticke podvozky.

Kamarade Jaguar je trosku ina cenova liga, darmo kupis pouzitu 2009tku za 15.000eur... to je len zaciatok. Zrovna v Jaguari v Bratislave teda pardon TopAuto mi jeden kamarat dlhodobo robil, a to boli teda cisla kde uz som sa uz aj ja musel HODNE silnejsie pridrzat stolika. Niektore banalne veci su cenovo pristupne povedzme Passat-style, ale z niektorych ti vyskace polovicka vlasov a to este nevies ze do toho servisu pojdes trikrat lebo to chlapci nepoznaju a nevedia opravit a tapaju hore-dole.

Motor-nemotor, to nie je cele auto. V neposlednom rade trosku nechapem zobrat si P607 s inym kabatikom ale v stvornasobnej cenovke - ked uz tam je ta ista technika... motor, prevodovka, samozrejme motormanagement atd.

Pozor na to, autiak klame telom. Mimochodom tiez by som ho chcel mat, designovo mi pride akoze v poriadku (vacsinou). Ked si vsak polozis na stol tvrde rácio, zistis ze rocne musis mat na danovom priznani povedal by som takych 30.000 eur teda v hrubom aby si bol TROSKU v klidku ked sa nieco zomele. Jasne, ked sa nezomele tak je to fajn ako s kazdym autom ze ?

Ked zarabas 1250 mesacne v cistom co je circa 1800 v hrubom, uz aj na Jaguar zabudni. Aby si nedopadol smutne ako kopec mojich kamaratov.
pidizvi
Príspevky: 3414
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

ja by som do toho isiel. Auto mozes potom vzdy predat, v najhorsom pripade na tom stratis par tisic eur, ale sak aj horsie veci sa stavaju.
milosd
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 09.11.2005 09:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milosd »

Dobrý deň,

vlastnil som dve vozidlá Jaguar S-Type 3.0 benzín r.v.2004, autá som mal 4,5 roka. Za ten čas som okrem bežného servisu do vozidla nemusel investovať, absolútne bezproblémové a bezporuchové vozidlo, komfort vozenia na vysokej úrovni, cez zimu s novými pneumatikami taktiež žiadny problém, ja osobne z vlastných skúseností zn.Jaguar môžem len odporučiť. Spoľahlivé vozidlo
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

mp3turbo napísal:dievcence ja len k tym suciastkam za 300eur : originalne mapy na FORD FOKUS teda jedno posrate DVD stoja v autorizaku skoro 400eur !!!

Kde vy mate SUCIASTKY za 300 az 500eur ? Oktavia ? Pozrite sa co stoji turbo na oktaviu v autorizaku. Jeden vstrekovac 2.0tdi. Oprava automatickej prevodovky - ach vlastne to sa nerobi, ta sa meni cela, tu sa silnejsie chyt ked sa budes pytat na cenu a maj dva kardiostimulatory pripravene aj s navodom na pouzitie. Zisti si kolko stoja kompresor alebo mechy na pneumaticke podvozky.

Kamarade Jaguar je trosku ina cenova liga, darmo kupis pouzitu 2009tku za 15.000eur... to je len zaciatok. Zrovna v Jaguari v Bratislave teda pardon TopAuto....
TOP auto by som veľmi nespomínal. Asi najhorší servis prémiových značiek. Mnoho, naozaj mnoho negatívnych skúseností majiteľov LR a Jag. Prakticky každú alebo mnoho draho riešených a nevyriešených závad v TOPaute lacno a rýchlo vyriešili garážový majstri ;-)

Automat v XJ je od ZF a jeho životnosť je naozaj vysoká, prakticky prežije auto.
Na tom motore 2,7 sa zo začiatku riešili věci, no turbo nikdy no stojí do 800Ł
V tomto roku je ten motor +- to isté jako u iných áut

Pokial ide o ND tak snáď len úplný ignorant reality kupuje v TOP aute ;-)
Pre orientáciu kde kupuje vačšina ako tak rozumne zmýšlajúcich majitelov Jagov. Porovnaj si ceny ;-)
http://britishparts.co.uk/t/jaguar/jaguar-xj-x350-xjr
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Asi najhorší servis prémiových značiek.

ved hovorim ze mi tam robil kamarat :) a nepovedal som ze zopar dalsich takych ako on. Len aby sme ciastocne vedeli o com sa bavime v tom autorizaku, chlapec bol tak "zvyknuty na cenovky" ze nasmu spolocnemu kamosovi povedal 200eur za fusku mimo firmy - vymenu oleja na 2.0tdi.

To len aby sme sa teraz dokazali kategorizovat do hranic. A vymena oleja v Jaguari v hentom autorizovanom dome bola niekde uplne inde ako 200eur, co je pre mna totalne nepochopitelne a zrejme aj pre viacerych z vas.

Na prevodovku zvlast bacha, mozno sa este nikdy nikomu v 2.7tdi nepokazila, avsak 3.0tdi [velmi sa ospravedlnujem za to hanlive oznacenie] ma tocivy moment prave kvoli prevodovke [!!!!!] limitovany na 450Nm v obrovskom spektre otacok. Pre porovnanie, 2.7cka vytlaci 430Nm co zase az tak daleko neni.

Bacha na tu prevodovku. Cim viac tomu budes mlatit, tym skorej pusti stavu pretoze ide na doraz svojich moznosti.

Nove turbo na Jaguar 2.7 ze 800 libier ? V autorizaku na Slovensku ani nahodou. Pretoze len na Oktaviu stoji slimak UKRUTNE DALEKO VIAC. Kedze pises libry znamena to ze "da sa zohnat z Anglicka", ano tento argument o britishpartsonline beriem, len som jasne upozornil na to co takato krasna masina obnasa. Ako vravim je čačaná, tiez by som ju rozmyslal domov keby som nejazdil dodavkoidne kramy.



nazor hore ze mal som S-type... poprve S-type nie je XF ktore je konstrukcne niekde uplne inde a daleko predaleko komplikovanejsie (diesel, dve turba, dpf, motormanagement okolo toho, trosicku uplne ina generacia elekriky, napriklad viacnasobne retazene / kaskadovane zbernice s modulmi prekladajucimi komunikaciu z jednej strany na druhu, dokonca neviem ci uz tuto nemali ciastocne aj optiku a to by bola ina sranda), proste nemozes porovnavat KONSTRUKCNE 15 rokov stary BENZIN BEZ TURBA s extremne natlakovanym hyperdieslom s dvomi turbami. Alebo len jednym ? Neviem co je pouzite v tomto modeli, viem ze 2.7hdi bolo aj s jednym slimakom, aj s dvomi.

Aj ja mam 15 rokov konstrukcne staru masinu - 1.9tdi Galaxy. Take primitivne jednoduche a LACNE auto na opravu uz dnes nezozenieme. A ked som si ho kupoval, strasne som rozmyslal ze take konstrukcne jednoduche a primitivne auto na opravu ako je W V Vento 1.9td 55kW uz tiez nezozeniem.

Cize to musis vidiet v tychto intenciach.

Pred 10 rokmi bolo v BMW7 tolko elektroniky kolko je dnes vo Focuse. Blbost, v tom Focuse je dnes viac.
simona1
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 19.01.2012 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa simona1 »

Dakujem vsetkym o rady a nazory .. konecne konverzacia na urovni... takze podla vsetkeho je to uz len namne.. ak mozem pripomenut mam bmw e92 2009 coupe .. mam moznost to vymenit za xf 2009 plus z mojej strany maly doplatok.. auto mam povatcsine pol roka a tak to predam.. rad skusam auta... takze drzte mi prsty mam este 2 tyzdne casu na rozmyslenie kym sa vratim z nemecka.. ak mate este nejake nazory kludne piste.... este raz velke DAKUJEM!! :-)

Návrat na "Jaguar fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný