810 315
inzerátov
Pridať inzerát

Jaguar XE - skúsenosti

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Jaguar fórum
Odpovedať Nová téma
<1234>
Autor Správa
bajo777
Legenda - Ford T (649)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 11333
Nabehané: 4 mes 13 dní 14 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 02.09.2018 08:25   
tatok uvaha ma iba jednu chybu, je to direkspric
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
undertaker007
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 01 máj 2013
Príspevky: 180
Nabehané: 2 dní 6 hod 58 min
Bydlisko: Žilina
PríspevokZaslal: 02.09.2018 08:56   
martin cichy napísal:
Zadavatelovi temy: daj do auta LPG a jazdis na urovni diesla.

Ani by som nepovedal...
V prvom rade - som zástanca LPG, dokonca ho sám mám v Subaru.
Lenže zadávateľ zvažuje výmenu auta kvôli vzdialenosťou dlhým presunom do a z práce. Nevieme síce, koľko to zhruba je kilometrov a nevieme akých (diaľnica / okresky).
Je to zrejme ale podstatné, keďže zvažuje zámenu z x35i na 2.0D, to je proste, podľa mňa, tak zásadná zmena a zvláštnym smerom, že tu ekonomika bude hrať veľkú rolu (dúfam).
Takémuto užívateľovi auta odporučiť LPG asi nebude to pravé orechové, nakoľko tankovať každý deň je hlúposť najvyššieho kalibru... ...tu by jednoznačne sedel diesel a to sa zopakujem, že sám mám 6-valcový benziňák s LPG...
Hoci, na druhú stranu - musím teraz aj to vytiahnuť, Jaguár, ktorý zvažuje, trpí absurdnosťou dnešnej doby - jeho nádrž má kapacitu - a teraz ma opravte - 45, alebo 47 litrov. Choré...
Pri jeho priemernej spotrebe 6.0l/100km bude dojazd maximálne 780km.
To skrátka nepochopím. Môj staručký Opel Omega má nádrž 85 litrovú a hoci jeho spotreba extrémne závisí od typu cesty, dokázal som na nádrž ubehnúť 1300km.
Jeho terajšie BMW má nádrž 63 litrovú a predpokladám, že na ňu ubehne 550km.
Ak by sa prestavbou na LPG chcel dostať na úroveň dojazdu minimálne terajšiu, prípadne Jaguárovú, musel by mať nádrž zhruba od 80 do 120 litrov a to si neviem dosť dobre predstaviť...
Do tohoto všetkého:
bajo777 napísal:
tatok uvaha ma iba jednu chybu, je to direkspric
A máme tu techniku, ktorá sa síce prestavať dá, ale za väčšie peniaze, komplikovanejší systém, o trošku menšia úspora financií počas prevádzky a potreba benzínu...
Citovať
sluggish
Založený: 18 december 2011
Príspevky: 7
Nabehané: 5 hod 18 min
PríspevokZaslal: 02.09.2018 18:20   
hmm takže som v podstate Homosexuál, preto že si chcem kúpiť Jaguár ???

ubezpečujem Vás že nie

denne teraz robím takmer 100 km, cesta do práce z práce na nákup a je tam hneď viac ako 100km za deň, čiže plná nádrž nevydrží celý týždeň ani náhodou a to ešte nepočítam občasný výlet cez víkend. Trasy sú momentálne mesto/okresky/dialnice cca 20/50/30 %

Ohľadom LPG, bohužiaľ nenašiel som firmu ktorá by robila zástavbu do môjho auta. ako tu už bolo spomenuté, je to priamovstrek s dvoma turbami, a každá jedna spoločnosť ma zatiaľ odbila s tým že to bohužiaľ na môj motor nevedia. Ak o nejakej viete sem s ňou a ušetrili ste mi 25000 €.
a nevadilo by mi ani každý druhý deň stáť na pumpe, síce to je nepohodlné, ale po ceste z a do práce niekoľko čerpačiek, takže v pohode.

Môžete mi veriť že sa mi nebude ľahko presadať z 306 koňového benzínu do dieslu.... hoc akého...tá 335i je návyková... bohužiaľ dávať takmer 150€ týždenne len na palivo mi príde dosť neekonomické.


ad BMW radu3.... už som to spomínal vyššie, som fanúšik BMW, jazdím na nich už viac ako 6 rokov, predtým e90, teraz e92 ale priznám sa mám strach ísť do nových BMW. Kamarát robí v jednom ich originál servise, a sám mi vravel že do nového BMW bez záruky by určite nešiel (čo už je mimo môj rozpočet). Trhajúce sa reťaze, pomleté palivové čerpadlá ktoré zaserú celú palivovú sústavu pilinami a tá musí ísť komplet nová. Cena ??,... cca 7000€... ďakujem neprosím. a to sa deje pri 2 a aj 3 litrových diesloch.

MB C je tiež na hrane rozpočtu v tomto ročníku a kilometroch.

ak máte ešte nejaký iný návrh do čoho by som teoreticky mohol ísť sem stým.



Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (364)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4102
Nabehané: 15 dní 9 hod 5 min
PríspevokZaslal: 02.09.2018 18:37   
Na také krátke behačky, medzi dedinami, 7 km tam, 7 späť, aj 5-6x denne, každý druhý, tretí deň aj 200-300 km, na diaľnici vyfukam pavúky...

Spotreba do 5 l....
Podľa Pc 4,6, ale ten klame.

Dojazd v pohode 1300-1500 km.na 72 l nádrž, dá sa aj 1700, ale to už treba dodržiavať Max pov.rychlost. 2.0 HDI, manuál.
Citovať
markoimportauto
Vážený člen - Gallardo (163)
Založený: 25 september 2006
Príspevky: 1450
Nabehané: 6 dní 8 hod 48 min
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
PríspevokZaslal: 02.09.2018 19:45   
/// Hoci, na druhú stranu - musím teraz aj to vytiahnuť, Jaguár, ktorý zvažuje, trpí absurdnosťou dnešnej doby - jeho nádrž má kapacitu - a teraz ma opravte - 45, alebo 47 litrov. Choré... ///



Prečo hneď "choré", keď iba netušíš o čo gou?
Toto je pre dnešnú hlúpu dobu tak typické.
Choré je to vaše večné zpakruky napísané "choré", pričom ak by ste si občania naštudovali fakty, tak by ste ten otrepaný výraz "choré" - univerzálne suplujúci vašu nevedomosť - nemuseli napísať.

Vec sa má tak, že tá menšia nádrž je tam predovšetkým z dôvodu menšieho priestoru, ktorú jej uberá 16L nádržka na AdBlue...

Na druhej strane, aký problém predstavuje "iba" 47L palivová nádrž u úsporného diesla pri benzínkach snáď na každom rohu?
To už ste fakt takí pohodlní všetci, že sa vám nechce zdvíhať rite spoza kormidla častejšie ako raz za 1000-1300km????
To je čo zas za absurdné, nahlúple kritérium podobne ako tie pre Slovákov opäť typické xenofóbne názory o tom, v akých paprčiach je tá a tá automobilka.
To môže napísať iba ultra konzervatívny obmedzený sedliak, ktorý ani netuší ako funguje svet v súčasnosti a hlavne nadnárodné (globálne) korporácie. A predovšetkým ako sú kapitálovo durch poprepletaní trebárs Číňania s Nemcami, Indovia s Talianmi, Kórejčanmi či Švédmi.
"Nechcem nič, čo je v Indických paprčiach", "odmietam jazdiť na niečom, čo je v Čínskych paprčiach".
Fakt úbohé, spiatočnícke, trápne xenofóbne s nádychom rasizmu.

A aké paprče vám vyhovujú, veľkomožné veličenstvá? Americké?
Teda napríklad tie, ktoré komplet zabili ducha aj otca svätého v automobilke SAAB???!!!

Alebo nebodaj tie české sú naj?
Bejvávalo - už sú nemecké!
A ani tie úž vlastne nie sú Nemecké, ale Turecko-Juhoslovanské na montážnej linke s Čínskym kapitálom v pozadí.

Môžem vás z vlastnej skúsenosti ubezpečiť, že medzi paprčami nie je rozdiel:
Rok som jazdil na novom Volve S60 vyrobenom ešte v švédskych paprčiach. O 2 roky neskôr som zhodou okolností jazdil takisto na novom (facelift) Volve S60 - ovšem vyrobenom už v čínskych paprčiach.
Aký bol rozdiel v kvalite, spracovaní, vlastnostiach a pod? Žiaden!

Podobné zažívam každý deň s novým Jaguárom. Ani na okamih ma nenapadne uvažovať o tom, akého pôvodu má ten môj automobil topmanažéra či nebodaj vlastníka. Pre mňa za mňa nech aj Eskimákov, keď to rodení origináli nezvládali a oni naopak áno.

P.S: omlúvam sa za ostrejšie slová, ale hlúposť niektorých ľudí ma už fakt nadvihuje zo stoličky.
_________________
www.carsale.sk ___výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou___preprava vozidiel z / do EÚ___registrácie dovezených vozidiel___nové ORIGINÁL náhradné diely zn. CHEVROLET, SsangYong, LAND ROVER, Jaguar a iné.
Citovať
undertaker007
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 01 máj 2013
Príspevky: 180
Nabehané: 2 dní 6 hod 58 min
Bydlisko: Žilina
PríspevokZaslal: 02.09.2018 20:14   
Pfúúha, markoimportauto, normálne neviem...
Najprv som sa po prečítaní tvojho príspevku iba pousmial, nakoniec mi ale nedalo nezareagovať...

Povedz mi, koľko kilometrov najazdíš priemerne dajme tomu ročne?
Ja veľa nie, ja tak 20 000 km.

Prečo sa ťa to pýtam?
Mojou prácou nie je cestovanie...
Robím však vo firme, kde máme obchodných zástupcov a ich prácou je teda z veľkej časti aj cestovanie.
Máme obchoďákov lenivých, ktorí moc nejazdia, moc neobchodujú, stačí im ten aký - taký plat a sú v kľude a väčšinu času venujú blbostiam.
Máme obchoďákov priemerných, ktorí čo - to najazdia, čo - to vykšeftujú a čo - to zarobia.
A potom máme - spolu s českou materskou firmou - dvoch absolútne excelentných obchoďákov, ktorých vidíš raz za uhorský rok, lebo ich to doslova baví a doslova si to užívajú. Cestujú po veľkej časti sveta. Cestujú, nocujú v hoteloch, nevyskytujú sa na území SR. Predávajú a hlavne nakupujú extrémne množstvá a ich platy sú, nekecám a naozaj, nepredstaviteľne vysoké a omnoho vyššie, ako to, čo si sám sebe nadelí šéf...

Prečo som takto extrémne odbočil?
Skús sa takýchto cestovateľov opýtať, čo za jeden deň je v troch štátoch, že čo by ti povedal na maximálny dojazd 780km.

Ja osobne mám dojazd na jedno načerpanie 400km a v drvivej väčšine s tým nemám problém. Už pri mierne dlhšej trase to ale niekedy dokáže liezť na nervy.

Mne môže byť a v podstate aj je úplne jedno, že nádrž má 47 litrovú preto, lebo sa uhla 16 litrovej nádrži močoviny.
Prečo nedokázali k 16 litrovej nádrži močoviny pridať 100 litrovú nádrž na palivo?
A predstav si - aj po tvojej reakcii budem aj naďalej malé nádrže považovať za chorý neduh dnešných áut. Kiež by pre niektoré skupinky zákazníkov boli aspoň za príplatok väčšie, lenže ani toto nie je u väčšiny modelov možné...

Vieš čo zasa ja považujem za absolútny sedlačizmus?
Narvať slovo "xenofób", príp. "rasista" (tu som sa ozaj pobavil :D ) do diskusie o automobiloch.

Mrzí ma, že som v tejto téme tak extrémne vybočil a ja z mojej strany končím verejnú diskusiu, nechcem to tu ešte viac zahltiť hlúposťami, ako to už je...
Citovať
kapeda
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 28 december 2006
Príspevky: 1028
Nabehané: 2 dní 15 hod 58 min
Bydlisko: BA
PríspevokZaslal: 02.09.2018 21:12   
hjundai napísal:
Január a motor 2.0? To neznie bohvieako... To je vrchol či biedny základ?

vrchol v tomto modely je 3,0V6 kompresor
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (364)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4102
Nabehané: 15 dní 9 hod 5 min
PríspevokZaslal: 02.09.2018 21:13   
Keď som mal na Mazde 626, alebo Nissanoch 60 l. nádrž, bolo nesmierne otravné tankovať aj 2 x DENNE...
Vtedy som strašne závidel nemeckým limuzinam, ze niektoré mali aj 100 l.. , jasne, ta Spotreba tam znizovala dojazd.

Dnes prakticky nie je žiadne auto, po ktorom by sa dalo túžiť...
Nakoniec skončím ako Oco 13
Iba súhlasiť musím s undertakerom...
Citovať
kapeda
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 28 december 2006
Príspevky: 1028
Nabehané: 2 dní 15 hod 58 min
Bydlisko: BA
PríspevokZaslal: 02.09.2018 21:17   
lubos zimovcak napísal:
Jaguár...
To je pekné autíčko.
Ale nie je Ford Mondeo lepšie??

Tieto akože" premiofky" okrem vyššej ceny, drahšieho servisu neponúkajú až také benefity, ktoré by vyvážili vyššiu cenu.

Preco jaguar? Pri automate minimalne kvoli prevodovke, ktora sa tam dava
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (364)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4102
Nabehané: 15 dní 9 hod 5 min
PríspevokZaslal: 02.09.2018 21:46   
U mňa automat auto degraduje...,
Citovať
leonNL
Známa tvár - Feldo (51)
Založený: 16 september 2009
Príspevky: 824
Nabehané: 2 dní 4 hod 25 min
PríspevokZaslal: 02.09.2018 23:03   
Este si poriadne auto s poriadnym automatom nemal...
_________________
Jazdim na:

W211 E55AMG
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (364)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4102
Nabehané: 15 dní 9 hod 5 min
PríspevokZaslal: 03.09.2018 06:23   
Ešte si nemal poriadne auto s manuálom... , alebo si si ho nevyskúšal...
Citovať
leonNL
Známa tvár - Feldo (51)
Založený: 16 september 2009
Príspevky: 824
Nabehané: 2 dní 4 hod 25 min
PríspevokZaslal: 03.09.2018 08:28   
Neviem co ty povazujes za poriadne auto, ale VSETKY vysokovykonne auta, supersedany a supersporty (az na dve-tri vynimky) su automaty. Neviem ci vies o tom, ale aj vsetky pretekarske auta pocnuc WRC (sekvencna prevodovka) konciac kralovnou motorsportu F1, maju automaty, s radenim na volante. O nespornych vyhodach takehoto radenia sa bavit ani nemusime... Uz vidim ako kutacujes v podlahe a zaradis rucne behom par milisekund...
Ale chapem ta, si spotrebar, takze pre teba manual vyznam ma, nechat auto triast sa v 6-ke na 40kmh
_________________
Jazdim na:

W211 E55AMG
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (364)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4102
Nabehané: 15 dní 9 hod 5 min
PríspevokZaslal: 03.09.2018 09:54   
porovnávať super šport s konfekciou je trochu nesprávne... tu iba tá prevodovka stojí viac AKO celé auto.

V skutočnosti je marketing vedený k automatom, lebo cieľová skupina je okolo 40 +, keďže tu je už vyšší príjem a po 50-tke puberta c.2...

Ale hlavne, pre manuál treba trochu citu, vnímať motor. Viac zručnosti...
Zároveň večne zápchy v mestách..

A čo sa týka spotreby ..
Automat niekde znižuje otáčky až pod hranici zdravého rozumu....


Naposledy upravil lubos zimovcak dňa 03.09.2018 16:43, celkom upravené 1 krát.
Citovať
markoimportauto
Vážený člen - Gallardo (163)
Založený: 25 september 2006
Príspevky: 1450
Nabehané: 6 dní 8 hod 48 min
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
PríspevokZaslal: 03.09.2018 15:34   
undertaker007 napísal:
Pfúúha, markoimportauto, normálne neviem...
Najprv som sa po prečítaní tvojho príspevku iba pousmial, nakoniec mi ale nedalo nezareagovať...

Povedz mi, koľko kilometrov najazdíš priemerne dajme tomu ročne?
Ja veľa nie, ja tak 20 000 km.

Prečo sa ťa to pýtam?
Mojou prácou nie je cestovanie...
Robím však vo firme, kde máme obchodných zástupcov a ich prácou je teda z veľkej časti aj cestovanie.
Máme obchoďákov lenivých, ktorí moc nejazdia, moc neobchodujú, stačí im ten aký - taký plat a sú v kľude a väčšinu času venujú blbostiam.
Máme obchoďákov priemerných, ktorí čo - to najazdia, čo - to vykšeftujú a čo - to zarobia.
A potom máme - spolu s českou materskou firmou - dvoch absolútne excelentných obchoďákov, ktorých vidíš raz za uhorský rok, lebo ich to doslova baví a doslova si to užívajú. Cestujú po veľkej časti sveta. Cestujú, nocujú v hoteloch, nevyskytujú sa na území SR. Predávajú a hlavne nakupujú extrémne množstvá a ich platy sú, nekecám a naozaj, nepredstaviteľne vysoké a omnoho vyššie, ako to, čo si sám sebe nadelí šéf...

Prečo som takto extrémne odbočil?
Skús sa takýchto cestovateľov opýtať, čo za jeden deň je v troch štátoch, že čo by ti povedal na maximálny dojazd 780km.

Ja osobne mám dojazd na jedno načerpanie 400km a v drvivej väčšine s tým nemám problém. Už pri mierne dlhšej trase to ale niekedy dokáže liezť na nervy.

Mne môže byť a v podstate aj je úplne jedno, že nádrž má 47 litrovú preto, lebo sa uhla 16 litrovej nádrži močoviny.
Prečo nedokázali k 16 litrovej nádrži močoviny pridať 100 litrovú nádrž na palivo?
A predstav si - aj po tvojej reakcii budem aj naďalej malé nádrže považovať za chorý neduh dnešných áut. Kiež by pre niektoré skupinky zákazníkov boli aspoň za príplatok väčšie, lenže ani toto nie je u väčšiny modelov možné...

Vieš čo zasa ja považujem za absolútny sedlačizmus?
Narvať slovo "xenofób", príp. "rasista" (tu som sa ozaj pobavil :D ) do diskusie o automobiloch.

Mrzí ma, že som v tejto téme tak extrémne vybočil a ja z mojej strany končím verejnú diskusiu, nechcem to tu ešte viac zahltiť hlúposťami, ako to už je...
chápem, že som ti trochu rozhodil sandál, ale to len preto, lebo tým "xenofóbom" som samozrejme nemyslel teba :)
Jednoducho som reagoval najskôr na tvoj príspevok a následne premostil na iných.
_________________
www.carsale.sk ___výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou___preprava vozidiel z / do EÚ___registrácie dovezených vozidiel___nové ORIGINÁL náhradné diely zn. CHEVROLET, SsangYong, LAND ROVER, Jaguar a iné.
Citovať
Odpovedať Nová téma
<1234>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Jaguar fórum