Iveco Daily - motorizácia

Všetko čo súvisí s kamiónmi, ťahačmi a s prepravou

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

patas6
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 23.01.2010 08:49
Zdieľať na Facebook

Iveco Daily - motorizácia

Príspevok od používateľa patas6 »

Ahoj,chci koupit iveco daily r.v.2004-2006. motor 2.8 nebo 3.0,ma nekdo skusenost ktery je lepsi,spolehlivejsi atd.2.8 je hodne na netu a celkem levne mam trochu obavy
jethro922
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 24.05.2009 17:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jethro922 »

vo firme jazdime 2008 3.0 35C15, mechanicky bez problemov, priemerné tripy 2000 km, tam prazdny (3t), naspať 7 ton = priemerka max 16 litrov

motor prevodovka bez vyhrad, dobry krutak v takmer vsetkych otackach,

pekne mastna vymena rozvodov :D

len ta elektrika :189:

nepoviem ktory vybrat, ale ten 3.0 16v je velmi dobry motor
elephant
Príspevky: 1747
Dátum registrácie: 25.02.2009 02:07
Bydlisko: ZH
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elephant »

Už z označenia 35C15 vyplýva že sa jedná o vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5t tak ako môžete vy mať 7t?
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

tiež ma to zaujalo ;-)

Takto, 2,8l je predchodca 3l. 2,8 boli dobré motory ktoré odrobili 500-600 000km v 9t súpravách. Boli to ešte relatívne jednoduché a spolehlivé autá, dnes už asi aj celkom lacným servisom.
3l je iná liga vďaka CR. A jako bolo povedané, len tá elektrika. Ale to si nevyberieš. Sprinter je na tom možno ešte horšie a zbytok světa asi tak +- rovnako
da339
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 26.09.2008 15:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa da339 »

Súhlasim s Aconom. 2.8-ičky vraj boli vynikajúce, neviem ako sa správajú na ceste, ja mám 3.0 v Boxeri čo je tiež Iveco motor a je paráda. Najazdených 38O tisíc a ide ako má. Predtým som mal Daily 2005 HPi 2,3 85kW, ale jazda bola trápenie, motor bez poruchy ale ten výkon a hlavne s naloženým autom. Neviem komu čo je prioritné, ale ja by som zobral trojliter. Či už HPi(107kw) alebo HPT(122 alebo 130kw) obe idu podobne super.
elephant
Príspevky: 1747
Dátum registrácie: 25.02.2009 02:07
Bydlisko: ZH
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elephant »

Mal som motor Iveco SOFIM 2.8 TD Intercoler 90kW v Messengeri 6,5t keď som ho pred dvoma rokmi predával tak mal 850.000 km a ako viem tak jazdí dodnes.
vladom
Príspevky: 473
Dátum registrácie: 03.01.2006 21:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladom »

Mám peugeot Boxer - 2,8 iveco motor, 93kw. Najazdené 666 000km a motor ide ako hodinky. Žiadna spotreba oleja, rozvody za pár €. Spotreba nafty - 7,5 - 9 l, podla zaťaženia. Chcel som vymeniť za novšie, ale som si to rozmyslel, keďže na tomto jazdím bez poruchy. Len brzdy, olej, gumy. Spojku som menil pri 650 000km, neviem či bola pôvodná, ale asi nie. Spojkova sada LUK ma vyšla 180€ s DPH
jethro922
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 24.05.2009 17:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jethro922 »

auto do 3,5 t + vozík do 3,5 t, teda maximum kolko sa dá odniesť bez mýta (ale tachograf treba)
patas6
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 23.01.2010 08:49
Zdieľať na Facebook

iveco daily-motorizace

Príspevok od používateľa patas6 »

Tak klidně mužů vlezt do 2.8 nemusím mit obavy? spotřeba ,spolehlivost i když je r.v. 2005 a km 255000
roman-kolik
Príspevky: 56
Dátum registrácie: 02.05.2011 20:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa roman-kolik »

su to dobre motory 2,8 je starsi su roznych vykonov bral by som radsej nejaky silnejsi ja mam 78 kw a troska nevladze do kopcov mal som aj 92 kw ten isiel pekne ,3.0 ma retazovy rozvod ale mozno niektore diely budu drahsie,pocul som ze na tych HPT motoroch su dvojite turba a ze zvyknu skor odchadzat tie turba.spotreba sa na mojom hybe okolo 10 l a na dlhsej trase ked ho moc nenahanam da sa aj 8-9l(je vysoka skrina je tam 3,5m korba a jednomontaz)
jozeph
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jozeph »

Ahojte ,vyber si čo chceš ale len tak na radu -Iveko 3512 daili ,90kw 1997 ,odťahovka ,čiže polovica km prázdnych 1 280 000 km ,trošku probémy a alternátorom ,ale zas jeden náhradný pod sedadlom nezavadzia
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

to bola ešte EURO2 a to boli fakt nezničiteľné motory
Matulkoo
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Matulkoo »

2,8 SOFIM je tiez CR motor az na tu prvu a tusim aj slabsiu variantu 78kW,,,

K teme, urcite by som volil 2,8, aj tu obecne plati cim starsie auto, resp. motor tym lepsi = spolahlivejsi, s tou 2,8 boli vybavene len do r.v. 2004

Pri 3,0 zase uz len cim slabsi vykonovy variant, tym spolahlivejsi,,, teda lacnejsi na udrzbu,,, cim nechcem spochybnovat kvality toho motora /spolahlivost a vydrz/,,, urcite patri medzi spicku dnes osadzanych motorov do uzitkovych aut,,,

S tou elektrikou je to bohuzial pravda,,, pristrojovky tam svietia kontrolkami vsetkych farieb u tych novsich ako vianocny stromcek,,, ale to pri tych novych dodavkach nie je nicim vynimocnym,,, spotrebaky, kablovacka,,, vsetko robene na zaruku a koniec,,,

http://www.youtube.com/watch?v=QP2ZxExY-sk :4090:
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

2,8 z 97meho je ešte obyčajná rotačka. CR prišiel až po r. 2000 s Euro3
lienka123
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 07.03.2015 17:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lienka123 »

Dobrý deň. Boli by ste takí dobrí a vyplnili mi tento dotazník o vplyve dopravnej politiky na podnikanie v cestnej doprave?
Zaberie to cca 3 minúty.

https://docs.google.com/forms/d/1Gsgz5a ... 4/viewform
Napísať odpoveď

Návrat na "TRUCKy, Ťahače - všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných