Čistenie common rail vstrekovačov ultrazvukom

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Lubos77
Príspevky: 198
Dátum registrácie: 12.05.2007 13:41
Zdieľať na Facebook

Čistenie common rail vstrekovačov ultrazvukom

Príspevok od používateľa Lubos77 »

Nazdar majstri
nazory na ultrazvukove cistenie Common-rail vstrekovacov ?? Robi to niekto seriozne ??
Pytal som sa na to mechanikov a nejako mi nevedeli povedat ci sa oplati - neoplati, vraj ak auto ide normalne a nedymi, nevyhadzuje chyby, tak je to zbytocne. Len pri mojom nabehu cez 260t km by to mozno bolo k niecomu. Motor 2,0HDi RHY 66kW (tankujem len naftu shell - ak ked je to mozno jedno, aditivum davam VIFF)

som zvedavy na nazory ludi ktori uz si to davali robit
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

ja k tomu len tolko, ze Citroen vyslovene zakazuje cistenie vstrekov ultrazvukom. Neviem preco, nepatral som.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Áno je to možné,je na to aj doporučený roztok,čistil som to ,predbežne s velmi dobrým výsledkom.Ja to robím najčastejšie u benzínových vstrekov a tiež klasických otvorových naftových dýz,ale aj CR bol výsledok výborný.Problém bude zakopaný asi trocha inde,ja napr.neviem o dielni v mojom okolí čo by vôbec ultrazvuk mala tak potom sa nedá čudovať ničomu.Na SVK sa turbá čistia...nuž oškrabujú.Takže asi tak. Že je v aute vecí na dlhý zoznam ktoré idú (síce iným roztokom)zachrániť a považujú sa za neopravitelné,to je škoda písať.Vždy to niekto musí do chotára doniesť,potom naraz to už rýchlo zmúdrie všetko,ale niekto musí začať.Ale človek tiež postupom času zmúdrie a rozumy nerozdáva viac než treba.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook