Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 07.06.2018 11:09
- Bydlisko: Nitra Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
nemam skusenosti, ale ani nikdy mat nebudem, proste volaco mi suska vzadu v hlave, ze 1,6 benzin s dvojitym turbom, priamym vstrekom, variabilitou a +-200 konmi ! v dlhom horizonte sa pohada s mojim rozpoctom - skor ci neskor , iste, niekto kto obmiena vozovy park co 3-4 roky a nenajazdi nic moc, ten mozno oceni taketo cosi, mozno aj pochvali...tak isto motonovinar co ma ten povoz tyzden moze najst zalubenie...
u mna kupa benzinu musi mat racionalny dovod, za mna ze pobere moj styl uzivania, kratke jazdy, zato som ochotny mu odpustit spotrebu, ze sa mu nic drahe neposerie, lebo tam neni, zato mu odpustim spotrebu
u takehoto agregatu si trufam odhanut, ze nebude akceptovat dlhodobo jazdy na studeno, ze nebude akceptovat nizke ceny v servise, lebo tam je X dielov ktore budu sakra drahe, ale navyse mu zostane nizsia ucinnost benzina, cize vyssia spotreba paliva voci nafte...
ked k tomu pridam bez urazky kadibudku ala SUV co musi vozit na hrbe, mne z toho vychadza 0 dovodov pre ten pohon, naopak ked auto je nutnost mat tohoto vyzoru, nevidim ziadny rozumny dovod preco nie s naftou ?
ale to iba mne tak vyslo, vyber si z toho nieco, alebo pockaj na lepsi nazor, co budes chcet viac pocut
u mna kupa benzinu musi mat racionalny dovod, za mna ze pobere moj styl uzivania, kratke jazdy, zato som ochotny mu odpustit spotrebu, ze sa mu nic drahe neposerie, lebo tam neni, zato mu odpustim spotrebu
u takehoto agregatu si trufam odhanut, ze nebude akceptovat dlhodobo jazdy na studeno, ze nebude akceptovat nizke ceny v servise, lebo tam je X dielov ktore budu sakra drahe, ale navyse mu zostane nizsia ucinnost benzina, cize vyssia spotreba paliva voci nafte...
ked k tomu pridam bez urazky kadibudku ala SUV co musi vozit na hrbe, mne z toho vychadza 0 dovodov pre ten pohon, naopak ked auto je nutnost mat tohoto vyzoru, nevidim ziadny rozumny dovod preco nie s naftou ?
ale to iba mne tak vyslo, vyber si z toho nieco, alebo pockaj na lepsi nazor, co budes chcet viac pocut
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Všetko nové maloobjemové benzín či nafta vo veľkej karosérii smrdí pruserom. Turbo, jedno dve, dvojkanalove v malom objeme vid R Trafic 1600ccm neviem koľko je tam tých slimákov, a keď vidím v Poľsku na parkolo príde ešte je žerave a stop. Vystúpi osem kobiet, a kierowec každý sto kilo plus šestnásť kufrov, jajaaj, a studený šup šup a hop na stotridsat smer niemce.
Tožvie či to vydrží ako viano z normálnym objemom, tak blízko melóna.
Staré objem nenahradis bude platiť vždy.
Tožvie či to vydrží ako viano z normálnym objemom, tak blízko melóna.
Staré objem nenahradis bude platiť vždy.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
apropo aj v tomto ma ta nafta navrch, proste z k rovnakemu mechanickemu vykonu vyrobi o 20% menej tepla z paliva, to co v zime tak chceme po benzine, je ale treba pri velkej poziadavke na vykon volakam skovat, rozhodne tomu nepomoze mensia masa agregatu , ja myslim ze kto uz nieco zazil na svete, musi sa minimalne poskrabat za uchom, nez vlezie do takehoto niecoho za svoje prachy
boli take motory, da sa to vyrobit, strasne moc vykon a maly objem, typicka aplikacia motokarovy sport, tam platila poucka, najlepsi je ten motor, co sa meter za cielom rozpadne , ja bych povedal ze terajsie seriove agregaty uz prekrocili daleko nedavne litrove vykony sportovych strojov + navrch je k tomu pokomplikovanost kazdeho jedneho uzla, vobec som si neni isty ze s tym ide zaroven aspon rovnaka spolahlivost
boli take motory, da sa to vyrobit, strasne moc vykon a maly objem, typicka aplikacia motokarovy sport, tam platila poucka, najlepsi je ten motor, co sa meter za cielom rozpadne , ja bych povedal ze terajsie seriove agregaty uz prekrocili daleko nedavne litrove vykony sportovych strojov + navrch je k tomu pokomplikovanost kazdeho jedneho uzla, vobec som si neni isty ze s tym ide zaroven aspon rovnaka spolahlivost
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 18.06.2009 10:14 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 04.07.2018 14:55 Zdieľať na Facebook
- sherdog
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46 Zdieľať na Facebook
Niečo na tom asi bude, táto stránka www.spritmonitor.de ukazuje nejlepšie (podľa mojich skúseností) spotrebu snáď všetkého čo jazdí po cestách.Lubko33 napísal:Jakub nekupuj to auto, žerie to jak sviňa, zaujímal som sa oň, ale Vitara 1,4 boosterjet u mňa vyhrala, takže idem po nej. Bohužiaľ, keď Tuscon tak diesel, na benziňáku musia korejci ešte popracovať, dobre si to rozmysly, neunáhli sa zbytočne!
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
1,6 turbo benzin nebude jazdit za hubicku v SUV.
Realne musis pocitat aspon 9 litrov spotreba.
Je to priamy vstrek - pri kratkych jazda treba casto menit olej.
vykonu ma urcite dost, ale pre sporica to nie je - skratka 9 litrov benzinu..
Zvazit novy 1,6 crdi, zda sa, ze to bude vynikajuci motor.
Paradoxne, moderne diesle znasaju mestsku prevadzku lepsie ako priamovstrekove benziny - a diesel ta nezozere ani na dialnici.
No a v porovnani s dieselom od VW - hyundai diesle su ovela tichsie.
Pri neftaku pocitaj so spotrebou do 7 litorv.
Realne musis pocitat aspon 9 litrov spotreba.
Je to priamy vstrek - pri kratkych jazda treba casto menit olej.
vykonu ma urcite dost, ale pre sporica to nie je - skratka 9 litrov benzinu..
Zvazit novy 1,6 crdi, zda sa, ze to bude vynikajuci motor.
Paradoxne, moderne diesle znasaju mestsku prevadzku lepsie ako priamovstrekove benziny - a diesel ta nezozere ani na dialnici.
No a v porovnani s dieselom od VW - hyundai diesle su ovela tichsie.
Pri neftaku pocitaj so spotrebou do 7 litorv.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
ja si myslím že čo sa týka motora je to normály turbo benzín ničím zvláštny oproti konkurencii - nemá slabinu takže ak sa ti páči alebo ti vyhovuje tucson prečo nie. Ono tých rečí o tom aké sú to kosačkové motory, ako nič nevydržia, ako veľa žerú - no vždy sa nájde dav ktorý kričí a houvno o tom vie.
Bežný spotrebiteľ to predá alebo odnesie do šrotu s fukčným cvrlikajúcim motorom o tom žiadna pochybnosť. Akúrát čo by som si dal pozor sú opakované krátke jazdy po studenom štarte. To týmto motorom nerobí dobre. Na poskakovanie po meste dopručujem hybridnú toyotu/lexus. Inak nech si každý vyberie čo sa mu páči a načo mu stíha príjem. K spotrebe - je celkom smiešne ako sa očakáva od motora s výkonom ako 2.0 liter či dokonca viac spotreba 1.6 či ešte lepšie 1.4. Ako si toto môže niekto myslieť že 120kW motor bude brať 6.0l mesto či dialnica tak to nechápem....
Bežný spotrebiteľ to predá alebo odnesie do šrotu s fukčným cvrlikajúcim motorom o tom žiadna pochybnosť. Akúrát čo by som si dal pozor sú opakované krátke jazdy po studenom štarte. To týmto motorom nerobí dobre. Na poskakovanie po meste dopručujem hybridnú toyotu/lexus. Inak nech si každý vyberie čo sa mu páči a načo mu stíha príjem. K spotrebe - je celkom smiešne ako sa očakáva od motora s výkonom ako 2.0 liter či dokonca viac spotreba 1.6 či ešte lepšie 1.4. Ako si toto môže niekto myslieť že 120kW motor bude brať 6.0l mesto či dialnica tak to nechápem....
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Vlastnim takýto Tucson s 1.6tgdi a 4x4, cize hmotnost auta je 1670kg a treba zivit 130kw... v meste mam 9,7L/100km a priemer 8,4L...nechodim na spotrebu ak do toho tlacis spapa logicky aj viac....ak chces nieco na spotrebu kup nieco ine ja som mal predtym 1.6gdi bez turba a so spotrebou 10L/100km som zvyknuty uz z motora bez turba... Chodim vacsinou mesto takze u mna diesel nemal sancu a kupit nieco benzinove bol problem... Hladky atmosfericky motor 2.0 mazda, mitshubishi v outlanderi, subaru xv alebo forester alebo toyota ravka... Cital som niekde do asx-ka pojde motor z outlandera 2.0 benzin keby uz bol skor kupil by som toto... Aut je vela ale s tym normalnym benzinom je to obmedzene...apropo 1.4 fiesta mamina zrala v meste 10,2L...auto ktore malo hmotnost 1 tonu a predokolka...
Naposledy upravil/-a cobo77 v 01.03.2019 12:54, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
treba porovnat vahy Tucson/Vitara.a hlavne,teda u mna urcite.....dizajn oboch aut.Vitara vyzera jak kybel hovien oproti Tucsonu.za mna tolko.a urcite nie su tieto 2 auta v rovnakej kategorii takze porovnavas hrusky s jablkamiLubko33 napísal:Jakub nekupuj to auto, žerie to jak sviňa, zaujímal som sa oň, ale Vitara 1,4 boosterjet u mňa vyhrala, takže idem po nej. Bohužiaľ, keď Tuscon tak diesel, na benziňáku musia korejci ešte popracovať, dobre si to rozmysly, neunáhli sa zbytočne!
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných