Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi VGT 4x4 Premium A/T
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 09.01.2016 10:39 Zdieľať na Facebook
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi VGT 4x4 Premium A/T
Ahojte.
Má niekto prosím Vás vyššie spomínané Santa fe 2013-2015? Skúsenosti a rady? Keď pozerám inzeráty doma aj v Nemecku dosť ich je na predaj s kilometrami okolo 100000-130000..Sú nejaké výrazne poruchove? Veľmi sa mi totiž páči 3.generacia a zvažujem kúpu. Len nikde sa neviem dočítať či majú nejaké veľké problémy, že sa mnohé predávajú pri takých 100.000 nájazdoch alebo kôli tomu že dosť papkaju alebo ako?
Ďakujem za odpovede. Poprosím naozaj najmä tich ktorí majú s týmito rocnikmi skúsenosti.
Dakujem
Má niekto prosím Vás vyššie spomínané Santa fe 2013-2015? Skúsenosti a rady? Keď pozerám inzeráty doma aj v Nemecku dosť ich je na predaj s kilometrami okolo 100000-130000..Sú nejaké výrazne poruchove? Veľmi sa mi totiž páči 3.generacia a zvažujem kúpu. Len nikde sa neviem dočítať či majú nejaké veľké problémy, že sa mnohé predávajú pri takých 100.000 nájazdoch alebo kôli tomu že dosť papkaju alebo ako?
Ďakujem za odpovede. Poprosím naozaj najmä tich ktorí majú s týmito rocnikmi skúsenosti.
Dakujem
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 04.05.2017 08:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: 12.05.2007 13:41 Zdieľať na Facebook
iX35 alebo Santa Fe - pri pohone 4x4 je problémová časť náhonu kardana z prevodovky. "Zoderie" sa prevod výstupného hriadeľa a momentálne sa to "opravuje" výmenou prevodovky.
Ľudia o tom ani nevedia, pokiaľ nepotrebujú pohon 4x4. Nikde nič nesignalizuje, len systém mechanicky nefunguje.
Zvykne to robiť po nájazde 150-200kkm
Ľudia o tom ani nevedia, pokiaľ nepotrebujú pohon 4x4. Nikde nič nesignalizuje, len systém mechanicky nefunguje.
Zvykne to robiť po nájazde 150-200kkm
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Re: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi VGT 4x4 Premium A/T
- myslíš že papkať začínajú až po 100 000km? Jednoducho omrzia ľudí ktorí si auto kupujú na 100-150 000km... ak 4x4 nepotrebuješ tak si to nekupuj. Ak potrebuješ tak počítaj s nákladmi plus AT tiež môže niečo pýtať.enix1003 napísal:Ahojte.
Má niekto prosím Vás vyššie spomínané Santa fe 2013-2015? Skúsenosti a rady? Keď pozerám inzeráty doma aj v Nemecku dosť ich je na predaj s kilometrami okolo 100000-130000..Sú nejaké výrazne poruchove? Veľmi sa mi totiž páči 3.generacia a zvažujem kúpu. Len nikde sa neviem dočítať či majú nejaké veľké problémy, že sa mnohé predávajú pri takých 100.000 nájazdoch alebo kôli tomu že dosť papkaju alebo ako?
Ďakujem za odpovede. Poprosím naozaj najmä tich ktorí majú s týmito rocnikmi skúsenosti.
Dakujem
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 09.01.2016 10:39 Zdieľať na Facebook
Kúpil by som ho preto lebo sa mi páči. Žiaľ iné SUV mi nerezu. 4x4 mi netreba...Je viac veci čo by som vyškrtal alebo si naopak prial, ale nedá sa vyskladať si auto podľa predstáv...Keby bola varianta kúpil by som Santa Fe len predný pohon, automat a nejaký hladký benzín prerobený na plyn. Ale kórejci že zle znášajú plyn a naviac v Santa fe je benzín len manuál v základnej výbave... Bohužiaľ.. asi si musím len nechať zájsť chuť na veľké auto
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Hladky benzin, SUV a moznost plynu? Pekne, automat, s ale aj bez AWD? Spolahlive? Relativne vykonne? Vybavene?
No, tak to skus este trosku viac prizmurit oci...
Sikmooki take robili, a asi v tvojej cenovej relacii sa nachadzaju.
4 valec, 2.7 benzin (alebo vacsi 6 valec 3.5, avsak tam uz trosku boli problemy s casovanim ventilov, no nic dramaticke)...
Toyota take robila, zial, nasu cast Europy obisli, no na predaj je ich vcelku dost.
Porovnatelne s velkostou VW Touareg (2. generacia), aj ked o daco nizsie, no dlzka a sirka identicka...
Akurat, ze ten VW je podstatne drahsi, s neistym ... No, vsak to vsetci vedia.
No, tak to skus este trosku viac prizmurit oci...
Sikmooki take robili, a asi v tvojej cenovej relacii sa nachadzaju.
4 valec, 2.7 benzin (alebo vacsi 6 valec 3.5, avsak tam uz trosku boli problemy s casovanim ventilov, no nic dramaticke)...
Toyota take robila, zial, nasu cast Europy obisli, no na predaj je ich vcelku dost.
Porovnatelne s velkostou VW Touareg (2. generacia), aj ked o daco nizsie, no dlzka a sirka identicka...
Akurat, ze ten VW je podstatne drahsi, s neistym ... No, vsak to vsetci vedia.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 09.01.2016 10:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 03.03.2019 22:57 Zdieľať na Facebook
HSF2 manual + HSF3 automat - pri 185 tis.zadne loziska.predne tlmice.capy orig.alternator repas.prevodka riadenia posilovzc repas.cca 1100 eur.vsetko bez papiera. HSF 2 dvojhmota + spojka 1200 eur bez papiera.plus to iste ako u HSF3 rocnik 2013.jazda okresky tu a tam dialnica.dovolenky.spotreba info 17 pneu.8.5l.na18 pneu 9l.spotrebu neriesi.vozenie ok da sa.ak info pomohlo som rad
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný