Zdravím,
Santa fe je jedno z áut ktoré mám v hľadáčiku. Dieslov je dosť,ale má niekto skúsenosť porovnať s benzínom? Ako si rozumejú s LPG?
Ďakujem za všetky rady.
nepises aky chces rocnik len tie novsie polaci to maju podovlakane z USA , a do toho pokial to nieje nejaky extra voz by som nesiel ,same komplikacie prihlasenie, stk, a nasledny predaj dost obtiazny
benzinovy santa fe by bol nepredajny ako jazdenka preto korejci vsadili na kachle.tie dovozy z usa.v polsku to este vystrieda 3 majitelov na americkych spz ved polovica rodiny je v jersey.a tak ide auto na predaj v pl alebo na slovensko ako nedavno dovezene z usa.aj colne papiere budu sediet.
V názve témy je od 2014.
Ťažko sa mi hľadá a vyberá benzínové auto,ktoré by nahradilo môj S-max,hlavne priestorovo. Šak veď ok,je mi jasné že to dovážajú Ale budú viac zhumplovane ako stočené diesle?
zhumplovane nemusia byt ale z USA dovoz ozaj len ak je to extra auto , alebo ak najdes teda kupene v EU aut ktore chces je malo a realne skusenosti sa moc nedozvies servisnu skusenost mechanikov deto , nemusi to byt zla volba ale skusenosti z motorom musis pohladat na americkych forach
niveaman napísal:
Ťažko sa mi hľadá a vyberá benzínové auto,ktoré by nahradilo môj S-max,hlavne priestorovo.
tak chod zase do s max.ved na dialnici to dobre jazdi u hnujday toto nebude.to auto je vyzsie polozene.ja som mal 2006 mondeo mk3 a kupil som 2014 mk4.skusal som passat 2012 divne vyvazeny akoby vaha bola niekde uplne v predu,superb 2 2014 nesedelo mi to hlavne ulozenie pedalov kde spojkovy je rovno s volantovou tycou tak znova to iste ibaze novsi model.
Áno,s jazdnými vlastnosťami, priestorom,pohodlím som spokojný. Lenže ja mám 2007 bez DPF filtra, jazdím prevažne krátke trasy. Predtým som mal vždy benzín a chcel by som teraz aj 4x4 koli zime na lyžovačku. A rozpočet tiež nepustí.
S kúpou sa neponahlam,mám čas vyberať a radiť sa.
Tak z "európskych" áut by ste ktorý benzín brali a nemal by problém s LPG?
Opel Antara,XC60
Outlander,CRv ?
Ešte mi napadá Captiva, Mercedes ML a iné veľkoobchode benzíny. Len neviem ktorý bude najvhodnejší na LPG a nebude treba napr. vyberať motor ako u Forestra.
Nemám ešte žiadnu vyhliadnutú napevno,zatiaľ len pozerám inzeráty a čítam skúsenosti. Známy má diesel a jazdia s ty vo firme ako kto od 7 do 11 L. Rátam s priemerom 9L a to už nieje tak veľký rozdiel oproti benzínu.
Problém benzínu v 4x4 je nízky Nm. Aby to izlo aspoň ako 2lTD musí to byť 3l a ten žerie LPG za rovnaký peniaz ako diesel. Aj 2,5l v benzínke je na tom podobne. Nevidím v tom zmysel, zapratat si priestor nádržou LPG ak nič nešetrím alebo veľmi málo. 4x4 sú skrátka autá kam diesel patrí
Acon,zmysel vidím v tomto že jazdím krátke trasy, zvukový prejav motora,nemusím čakať kým sa motor poriadne zohreje,dochladzovat,vstreky,zhavice,DPF filter vypálil/nevypalil a pod. Nádrž LPG ide miesto rezervy takže pohoda. Ale ak budem jazdiť do 10L ani LPG nepotrebujem.